Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Загальний форум

Страницы: 1
Сучасні підходи до створення та використання мультимедійних програмних засобів у навчальному процесі ЗНЗ
 
Запрошуємо педагогів обговорити наступні питання:
1. Теоретико-прикладні основи побудови і функціонування мультимедійних програмних педагогічних засобів.
2.  Практичні розробки із застосування електронного контенту в освітньому середовищі. 
3. Перспективи та проблеми створення електронної соціальної навчальної Інтернет-мережі.
4. Модернізація системи науково-методичного забезпечення використання навчального контенту в ЗНЗ.
 
Перспективами створення соціальних навчальних мереж, я вважаю, є можливість для педагогічних працівників спілкуватися із колегами по всьому світу та
обмінюватися своїми ідеями, навиками, проблемами, а також найбільш ефективними методиками викладання дисциплін.
 
Перш ніж створювати електронну соціальну навчальну Інтернет-мережу, варто зробити найпримітивніше: забезпечити сільські школи доступом до Інтернету. Як можна працювати цілому класу в мережі, коли швидкість  скачування матеріалів сягає лише  12 біт/секунду? Жоден провайдер не хоче мати справу з державними навчальними закладами у зв'язку із тим, що вони не платять вчасно за  використаний трафік. А вже й годі говорити про освітні портали типу "Щоденник.ua", оскільки у сільських школах немає посади адміністратора, жоден вчитель не відмовиться від годин і не виявить бажання поповнювати якийсь сайт матеріалами. Так що ці проблеми варто вирішувати на рівні міністерства й управлінь освіти, а керівництво  економить бюджетні кошти. Тому зараз вчителі у цьому напрямку працюють лише на  ентузіазмі. Честь їм і хвала! 
 
Як розумні торгівці іграшками визначають найкращий екземпляр? В кімнату виложують всі іграшки, запрошують дітей, без дорослих - щоб не було стороннього впливу, і спостерігають. Яку іграшку вибрали найбільше дітей - та і є найкраща! Яка ж ситуація у нас з МППЗ? smile:cry: -конкуренції нема, якість не дуже, нецікаво, учні по таких МППЗ вчитись не будуть. Зайглянуть в Інтернет, на Вікіпедію, Ютуб... Я, як вчитель інформатики, спочатку сам мусив розбиратись з МППЗ, що надходили в школу, щоб потім розповісти і консультувати колег. 
ВСЕ, ЩО Я ТРИМАВ У РУКАХ, smile:cry:. так його ніхто і не використовує, даремно гроші на вітер викинули. Знаєте, де вчитель може "посидіти" - ВІДЕОУРОКИ в інтернеті!
Страницы: 1
Читають тему