Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Загальний форум

Страницы: 1 2 3 След.
ПІДГОТОВКА ДО ЗНО: БАЗА ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ. Тренувальне on-line тестування, У даному розділі форуму розміщено гіперпосилання на базу ВИКОРИСТАНИХ тестових завдань Українського центру оцінювання якості освіти.
 
Шановні колеги!

У даному розділі форуму розміщено гіперпосилання на базу ВИКОРИСТАНИХ тестових завдань Українського центру оцінювання якості освіти.

Хочу наголосити на тому, що ДАНЕ ОН-ЛАЙН ТЕСТУВАННЯ ПРИДУМАНЕ ТА УКЛАДЕНЕ ЗУСИЛЛЯМИ ПРАЦІВНИКІВ ЛЬВІВСЬКОГО РЦОЯО ВИКЛЮЧНО НА ДОБРОВІЛЬНИХ ЗАСАДАХ і ВИКЛЮЧНО ТИМИ ЗАВДАННЯМИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУВАЛИСЬ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ !!!

Для того, щоб перевірити свої знання з тих предметів, які виносяться на ЗНО у 2016 році, успішно підготуватись до ДПА-2016 у форматі ЗНО-2016, спробувати свої сили у виконанні тестових технологій, пропонуємо всім відвідувачам даного форуму скористатись ГІПЕРПОСИЛАННЯМ НА ЦЕЙ БАНК ЗАВДАНЬ.
Дані тестові завдання рекомендовані до використання в першу чергу ВЧИТЕЛЯМ, які викладають в 10-11-класах ЗНЗ, ВНЗ І-ІІ р.а., учні яких складатимуть ДПА у форматі ЗНО: пройдіть тестування, з'ясуйте відповіді на проблемні запитання (якщо такі були), ознайомтесь із видами тестових завдань: 
- завдання з вибором 1 відповіді із 4, 
- завдання з вибором 1 відповіді із 5, 
- завдання на встановлення відповідностей, 
- завдання на встановлення послідовності
Перед кожним он-лайн тестуванням програма пише, з ЯКИХ видів завдань та в ЯКІЙ кількості сформовано НАБІР ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ. Читаємо УВАЖНО УМОВИ !!! Після проходження тестування можна отримати варіанти правильних відповідей у порівнянні зі своїми та побачити набрану кількість балів.
УВАГА !!! Он-лайн тестування пропонує НАБІР тестових завдань - це НЕ ФОРМАТ тестового зошита Сертифікаційної роботи !!!
Усі завдання укладено за предметами, потім за розділами тощо.
Тестові завдання можна копіювати (можна копіювати і правильні відповіді до них)та використовувати у навчальному процесі під час підготовки до ДПА та ЗНО. Успіхів вам, шановні відвідувачі даної теми на форумі !!!
Змінено: Ігор Опольський - 31.10.2016 13:08:20
 
Шановні колеги! 

Даємо поради щодо роботи із фрагментами тестових технологій, зокрема тестовими завданнями. Більше довідкового матеріалу можна знайти за цим посиланням у Тестологічному довіднику
Рекомендуємо КОЖНОГО уроку виконувати з учнями ХОЧА б 1 (одне) тестове завдання. Починати варто з 5 класу та найпростіших завдань: із вибором 1 відповіді з 4 запропонованих варіантів, а потім із вибором 1 відповіді з 5 запропонованих варіантів.

Аналіз варто розпочинати з опрацювання умови тестового завдання: перечитуємо уважно умову та аналізуємо її. Більшу увагу приділяємо завданнями з формулюванням умови підвищеної складності, наприклад: "Літеру Е потрібно писати в усіх словах рядка, ОКРІМ...". Важливим є те, щоб учні зрозуміли ЯКИЙ саме варіант відповіді вони мають обрати, і що це має бути варіант відповіді, у якому хоча б 1 слові на місці пропуску пишеться не літер Е, а якась інша літера, наприклад, И чи І.

З'ясувавши суть завдання, варто переходити до аналізу КОЖНОГО із варіантів (дистракторів), оскільки правильний варіант відповіді може бути будь-який: чи А, чи Б, чи В, чи Г тощо. Аналізувати потрібно орієнтовно так: "Чи є варіант А правильною відповіддю до умови тестового завдання?", якщо  - так, то обов'язково з'ясовуємо поясненням - ЧОМУ він правильний. Якщо варіан А не є правильним варіантом відповіді, то ОБОВ'ЯЗКОВО.з'ясовуємо ЧОМУ: чи є одне слово зайве, чи кілька тощо. 
Учні потрібно вчити мислити, аналізувати, "докопуватись" до суті, це сприяє їхній КМІТЛИВОСТІ. Це надзвичайно копітка праця. Вчитель має спочатку сам розібратись із тестовим завданням, а потім аналізувати його з дітьми. Поверхневість аналізу НЕ ПРИПУСТИМА, оскільки учні, проаналізувавши тестове завдання побіжно, не завжди зможуть виконати в перспективі аналогічне тестове завдання: так показує практика. 

Після того, як учні навчились працювати із завданнми із вибором 1 правильної відповіді із запропонованих 4 чм 5, можна переходити до складніших - завдань на встановлення відповідності, наприклад: 

Доберіть до фразеологізмів антоніми
  
Фразеологізм                                           Антонім                                 
1 як на долоні                                       А як свиня на коня                
2 як камінь під гору котити                   Б як у тумані
3 як бджіл у вулику                               В як на пожежу
4 як дві каплі води                                Г як у кота сліз
Д як Сірку муху з’їсти

АБО

З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
На сонячному пагорбі, (1)неподалік уже (2)давним-давно запустілого старовинного маєтку, стоїть школа, (3)мурована з червоної (4)вогнетривкої цегли.      
 
А прикметник
Б діє прикмет ник (форма дієслова)
В прислівник
Г прийменник
Д частка.

чи таке

З’ясуйте, яким членом речення є виділені слова
Член речення      Речення
1 підмет                            А Молодість здатна творити несподіване й неймовірне.
2 присудок                                   Б Як розбещує людину сама можливість принижувати інших!
3 означення                                 В Не дивиться їм грізно в очі «завтра».
4 обставина                                 Г А він стоїть наперекір усім напастям.
                                                     Д Народ шукає в геніях себе.

      Дистрактори — неправильні, але найбільш правдоподібні варіанти відповідей завдань з вибором однієї або кількох правильних відповідей. Дистрактори пропонують можливі розв'язки проблеми і відображають помилки, які найчастіше трапляються при виконанні завдання (розв'язанні задачі, проблеми). Мета дистракторів у завданні — виокремити осіб, які мають знання з певної галузі знань, від тих, хто має прогалини в знаннях. Удало підібрані дистрактори суттєво зменшують імовірність угадування правильно': відповіді.
      Два прийоми формулювання дистракторів: — 1) використання правильних тверджень, які, однак, правильно не відповідають на запитання в основі; 2) використання знайомих виразів і фраз. Оскільки їх часто використовують, такі відповіді можуть бути привабливими для тестованих, які мають поверхові знання з предмета.

      Ключ до завдання — правильна відповідь до тестового завдання. Завдання з короткою відповіддю можуть мати кілька варіантів відповідей. Для завдань із розгорнутою відповіддю єдиного формалізованого ключа немає, правильність виконання завдання визначають експерти, які перевіряють за схемами оцінювання, що їх пропонує автор завдання.
      Ключ до тесту — сукупність ключів до всіх завдань тесту.
      Кмітливість — під час виконання тесту— компетентне володіння навичками виконання тестів і здатністю перехитрити не зовсім досвідчених авторів тестів (наприклад, уміння знайти не зовсім правдиві дистрактори, відкинути варіанти відповідей, складених із порушенням правил написання завдань множинного вибору).
Змінено: Ігор Опольський - 31.10.2016 11:50:51
 
Доброго дня, шановні колеги! 

У цьому дописі знайомимо вас із типами завдань

Інформацію читаємо нижче АБО за ЦИМ ПОСИЛАННЯМ (клікніть, щоб перейти).
    Завдання в тестовій формі  — педагогічний засіб, який відповідає вимогам:
      1) відповідність меті;
      2) лаконічність;
      3) логічна форма висловлювання;
      4) наявність місця для відповіді;
      5) однакові правила оцінювання відповідей;
      6) правильне розміщення елементів завдання;
      7) наявність однакової інструкції для всіх тестованих;
      smile8) адекватність інструкції, формі та змісту завдання.
            
      Характеризується певним рівнем складності, після включення до тесту витирається з банку даних. Щоб уникнути можливої фальсифікації результатів, вибір завдань здійснюють автоматично за допомогою спеціальної комп'ютерної програми. Визначають кілька основних форм завдань. 

            
            Завдання еталонні — завдання із заздалегідь відомими характеристиками, які використовують для систематичного зв'язку двох або більше варіантів тестів. 
      Еталонні завдання  включають в обидва (кілька паралельних) тести, потім шляхом аналізу результатів за спільними (еталонними) завданнями в обох тестах статистичними методами узгоджують оцінки за всіма варіантами.

                Завдання з альтернативними відповідями
     — модифікація завдань з однією правильною відповіддю. Використовують, щоб перевірити правильність констатації фактів. 
    Завдання складається з основи — твердження або запитання, яке тестований має визначити як правильне чи неправильне — та двох альтернатив. Тестований має відповісти «так» або «ні», «правильно» чи «неправильно», «істинне твердження» чи «хибне» тощо. Такі завдання найліпше включати в тест тоді, коли завдання з вибором відповіді має більше ніж одну правильну відповідь І які не можна певним чином оцінити. 


          Структурна схема завдання має вигляд:
      Інструкція  [JUSTIFY]Визначте, чи правильним є твердження.
      [/JUSTIFY]
      ОсноваТвердження або запитання.
      Альтернативи Правильно (Так) Неправильно (НІ)
        1. Оцінювання результатів є швидким, простим, об'єктивним.
        2. Добре оцінюють такі результати навчання, коли є лише два варіанти відповідей (наприклад, «так — ні», «правильно — неправильно», «твердження істинне — хибне», «згоден — не згоден» тощо).
        3. Вимагають менше часу, щоб прочитати завдання; результат виконання менше залежить від сформова-ності навичок читання, ніжу завданнях множинного вибору з кількома правильними відповідями.
        4. Тестований може відповісти на значно більшу кількість запитань протягом відведеного проміжку часу, ніж коли він виконує завдання інших форм.
        5. У поєднанні з вправами на інтерпретацію дають можливість оцінювати складні результати навчання.
      Недоліки:
        1. На 50% результати тестування залежать від угадування.
        2. Той факт, що тестований не вибрав неправильну відповідь, не означає, що він добре знає правильну.
        3. Важко уникнути двозначності при складанні завдань.
        4. Завдання не надають діагностичної інформації про прогалини в знаннях тестованого.

          Завдання з короткою відповіддю — завдання, що передбачає стислу відповідь, сформульовану словом, словосполученням, цифрою чи символом. Ця форма завдань вимагає, щоб тестований самостійно сформулював відповідь, а не вибирав її із запропонованих варіантів. У таких завданнях має бути тільки один пропуск для однієї відповіді. Риску треба ставити на місці пропуску ключового слова, знання якого є найсуттєвішим для матеріалу, що оцінюють. За винятком застосування таких завдань для розв'язання задач, їх переважно використовують для оцінювання на рівні знань. Структурна схема завдання має вигляд:
          Інструкція Запишіть Вашу відповідь у бланку біля номера завдання у вигляді послідовності цифр або букв./td>
          ОсноваТвердження, запитання 
          Переваги:
            1. Відповідь на запитання формулюється коротко й однозначно.
            2. Можуть оцінювати різноманітні результати навчання на рівні знань.
            3. Завдання такої форми легко складати.
            4. Не треба шукати кілька варіантів відповідей.
            5. Угадування відповіді менш імовірне, ніжу завданнях на вибір відповіді.
            6. Необхідність відтворення відповіді по пам'яті.
            7. Простота перевірки.
            8. Використовують для розв'язання задач на обчислення, оцінювання знання термінів, фактів, назв подій тощо.
          Недоліки:
            1. Складно формалізувати правильну відповідь.
            2. Перевірка завдань є досить трудомісткою й до певної міри суб'єктивною.
            3. Не можна застосовувати для оцінювання складних результатів навчання.
            4. На оцінювання результатів може впливати рівень грамотності тестованого, якщо відповідь треба написати словами.
            Завдання з підкресленням частин речення  — модифікація завдання з вибором однієї правильної відповіді. Найліпше оцінює знання, уміння й навички в тестах із мови. Тестований має знайти в реченні помилку, якщо вона є, з-поміж підкреслених і позначених буквами слів або словосполучень. Структурна схема завдання має вигляд:


            Завдання з пропуском частин речення  — модифікація завдання з вибором однієї правильної відповіді, у якому на місці ключового слова або словосполучення в основі завдання стоїть пропуск, позначений рискою «_______») або крапками («»). В альтернативах позначені можливі варіанти відповідей, із яких треба вибрати одну правильну. Структурна схема завдання має вигляд.
          Інструкція Виберіть літеру, яка позначає слово чи словосполучення, що відповідає правильній відповіді (тільки одна відповідь правильна), І запишітьїї в бланку біля номера завдання.
          Основа Члени речення члени речення пропуск
          Альтернативи
            А)... дистрактор
            Б)... правильна відповідь
            В)... дистрактор
            Г)... дистрактор
            Ґ)... дистрактор
          Завдання з розгорнутою відповіддю — завдання, яке передбачає побудову висловлювання (стислого або у формі твору, есе). Такими завданнями найліпше перевіряти, як тестовані вміють створювати власні висловлювання, формулювати думки, ідеї, дотримувати певної структури тексту. Відповіді в таких завданнях істотно варіюються від стислої й точної, сформульованої кількома реченнями, до розгорнутої відповіді довільної форми й обсягу. В останньому разі тестованого можуть досить жорстко обмежувати щодо часу виконання роботи чи її обсягу, матеріалу, на який можна спиратися, або структури тексту. 
          Переваги:
            1. Оцінюють результати навчання найвищого рівня (уміння аналізувати, синтезувати, оцінювати).
            2. Підготовка завдань потребує менше часу порівняно із завданнями закритої форми
            3. Перевіряють уміння тестованих інтегрувати й застосовувати ідеї, висловлювати власне ставлення щодо запропонованої теми.
          Недоліки:
            1. Оцінювання результатів є трудомістким і потребує багато часу.
            2. Оцінювання таких завдань є найбільш суб'єктивним порівняно з Іншими формами завдань І часто знижує надійність тесту.
            3. Складно розрахувати час, необхідний для виконання завдання.
            4. Складно передбачити результати тестованих через високий ступінь свободи щодо структури твору (есе), стилю викладу та глибини розкриття теми.
            5. Каліграфічний почерк, хороше естетичне оформлення роботи й фальсифікації підчас проведення тестування (списування, порушення процедур тощо) підвищують оцінки, а поганий почерк, орфографічні й пунктуаційні помилки їх знижують.
          Завдання контрольне  — вид педагогічних завдань, які застосовують педагоги чи органи, що перевіряють навчально-виховний процес навчального закладу, після закінчення навчального року або іншого циклу (наприклад, чверті), для діагностики рівня і структури підготовленості учнів. До контрольних завдань належать як завдання в тестовій, так І в нетестовій формі.
          Завдання з однією правильною відповіддю  —  тестове завдання , яке має кілька варіантів відповідей, із яких тестований має вибрати одну правильну. Складається з основи та кількох альтернатив (варіантів відповідей). 
          Структурна схема завдання має вигляд:
          Інструкція Виберіть одну правильну (або найточнішу) відповідь.
          Основа Твердження чи незакінчене твердження у формі розповідного речення або запитання.
          Альтернативи
            A)... Правильна (найточніша) відповідь
            Б)... Дистрактор
            B)... Дистрактор
            Г)... Дистрактор
            Ґ)... Дистрактор
                Використовують найчастіше для оцінювання результатів засвоєння знань, їх розуміння та застосування. У практиці вітчизняного й зарубіжного тестування ця форма має кілька модифікацій: завдання з альтернативними відповідями на зразок «правильно-неправильно», «так-ні», завдання на порівняння величин, завдання на причиново-наслідкові відношення, завдання на вибір із кількох тверджень, завдання з пропусками частин речення, завдання на підкреслення частини речення, блоки завдань на «квазіпрофесійну ситуацію», блоки складних завдань до одного текстового чи графічного матеріалу, блоки завдань, пов'язаних однією тематикою тощо. 


          Завдання мають свої переваги й недоліки. 
          Переваги:
            1. Оцінювання результатів швидке, легке, об'єктивне, надійне.
            2. Завдання добре структуровані й чіткі.
            3. Дають можливість вимірювати результати навчання від простих до складних.
            4. Неправильні варіанти відповідей дають діагностичну інформацію про рівень сформованості знань і вмінь.
            5. Результати менше залежать від угадування порівняно із завданнями з альтернативними відповідями.
          Недоліки:
            1. Складання запитань потребує багато часу.
            2. Часто складно знайти правдоподібні дистрактори.
            3. Завдання неефективні для оцінювання вміння розв'язувати проблеми.
            4. Рівень сформованості навичок читання може впливати на результати оцінювання.
          Завдання множинного вибору з кількома правильними відповідями  — . У практиці масового педагогічного тестування застосовують дві модифікації: завдання із заздалегідь указаною кількістю правильних відповідей і завдання з невказаною кількістю правильних відповідей. В інструкції треба обов'язково написати, скільки правильних відповідей має завдання, або зазначити, що відповідей може бути кілька. 

          Структурна схема завдання має вигляд:
          Інструкція Завдання складається з кількох варіантів відповідей, із яких кілька (або 2, 3, 4...) правильних. Виберіть правильні, на Вашу думку, відповіді й позначте їх у бланку
          Основа
          Альтернативи
            А)*
            Б)
            В)
            Г)*
            Ґ)
            Д)
            Примітка: * — правильно
          Завдання на вибір відповіді  — тестові завдання, що пропонують тестованому перелік можливих варіантів відповідей, з яких вони мають вибрати одну або кілька правильних. 
          До завдань на вибір відповіді належать:
            1. Завдання з вибором однієї або кількох правильних відповідей.
            2.  Завдання на встановлення відповідності  (утворення логічних пар).
            3.  Завдання на встановлення правильної послідовності .
          Вимоги до завдань на вибір відповіді :
            1. У тексті завдання не повинно бути жодної двозначності чи неточності у формулюваннях.
            2. Основу завдання доцільно формулювати в стверджувальній формі, яка після підстановки відповіді перетворюється на істинне або хибне твердження.
            3. Основу завдання треба формулювати дуже коротко, одним реченням (до 8 слів) простої синтаксичної конструкції.
            4. Якщо варіанти відповідей починаються з одного слова (кількох однакових слів), їх потрібно перенести в основу завдання, формулюючи варіанти відповідей 2-3 словами.
            5. В основі завдання не повинно бути жодного ірреле-вантного для цієї проблеми матеріалу.
            6. Усі варіанти відповідей мають бути приблизно однакові завдовжки або в деяких завданнях правильний варіант відповіді може бути трохи коротший за дис-трактори.
            7. Із завдання необхідно вилучити всі вербальні асоціації, що підказуватимуть вибір правильної відповіді.
            8. Частота вибору варіанта правильної відповіді в усіх завданнях тесту має бути приблизно однаковою.
            9. У відповідях не рекомендується використовувати слова «все», «жоден», «ніколи», «завжди», «всі названі», «з названих жоден», тому що такі слова/словосполучення допомагають угадати правильну відповідь.
            10. Не можна використовувати завдання, у яких одна відповідь випливає з іншої.
            11. Не можна включати в тест завдання, що містять оцінні судження або передбачають формулювання висловлювання з власною думкою з певного запитання.
            12.Усі дистрактори мають бути однаково привабливі для тестованих, які не знають правильної відповіді.
            13. Жоден із дистракторів не повинен бути частково правильною відповіддю, яка за певних умов може розглядатися як правильна відповідь.
            14.Усі варіанти відповідей мають бути граматично узгодженими з основою завдання.
          Завдання на вибір із кількох тверджень  — модифікація завдання на вибір однієї або кількох правильних відповідей, у якому після основної інформації наведено кілька тверджень. Тестований має визначити, яке (які) з наведених тверджень істинне (істинні), і вибрати одну або кілька правильних відповідей. 
          Структурна схема завдання має вигляд:
          Інструкція Виберіть одну правильну (найточнішу) відповідь.Запитання (стимул):Запитання (стимул):Яке (які) з тверджень е істинним (істинними)?
          Основа Твердження 1 
          Твердження 2 
          Твердження 3 
          Основна інформація (умова задачі)
          Альтернативи
            A) тільки 1
            Б) усі, крім З
            B) усі
            Г) жодне
            Ґ) тільки 2 і З
          Завдання на відтворення по пам'яті  — завдання, яке передбачає, що тестований пригадує правильну відповідь. До них належать завдання на надання відповіді.
          Завдання на впізнавання  — завдання, яке потребує від тестованого розпізнати й вибрати правильну відповідь із двох або більше варіантів відповідей. До них належить завдання на вибір відповіді.
          Завдання на встановлення відповідності  —  тестове завдання  на вибір відповіді, що складається з основи та низки альтернатив — варіантів відповідей — розміщених у дві колонки. Одна колонка (ліворуч) — це перелік вихідних умов (слів, словосполучень, речень, дат, формул, термінів тощо), до яких тестований має відшукати відповідну відповідь у другій колонці (праворуч), яку називають списком відповідей. Тестований має порівняти матеріал лівої й правої колонок і утворити правильні логічні пари. Перед основою записують інструкцію. Визначають дві модифікації завдання: завдання, у яких відповідь можна вибирати тільки один раз, і завдання, у яких відповідь можна вибирати кілька разів. 

          Завдання можуть бути складені у формі *" вибору відповідей і у формі надання відповідей (до умови в лівій колонці самостійно вписати відповідь, '' утворивши логічну пару). Структурна схема завдання має вигляд:
          Інструкція Установіть відповідність 
          Додаткова інструкція Кожна з позначених буквами відповідей може відповідати тільки одній (як варіант — кільком) пронумерованій умові завдання. Виберіть одну позначену буквами відповідь, яка відповідає пронумерованій умові завдання, і запишіть її до бланка. 
          Заголовок умови Заголовок умови Перелік умов: Відповіді:1А) 2Б) 3В) 4Г) Д) Е)
          Примітка: кількість варіантів відповідей правої колонки має бути на 1 -2 більше, ніж умов лівої колонки. 

          Переваги:
            1. Оцінювання результатів легке, об'єктивне й надійне.
            2. Запитання мають компактну форму, тому що набір відповідей відповідає тій самій основі, завдання перевіряє кілька подібних фактів.
            3. Щоб прочитати завдання та вибрати варіанти відповідей, тестований витрачає небагато часу.
            4. Завдання легко складати, якщо об'єднати кілька завдань, що мають однаковий набір варіантів відповідей.
          Недоліки:
            1. Переважно оцінюють прості результати навчання на рівні знань, що базуються на асоціаціях.
            2. Важко складати завдання, які містять достатню кількість однорідних відповідей.
            3. Значна чутливість до невідповідних ключів.
          Завдання на встановлення правильної послідовності  —  тестове завдання , у якому тестований має встановити правильну послідовність елементів, дій, подій, операцій тощо. У зарубіжній класифікації цю форму не виокремлюють, а розглядають як варіант завдання з вибором правильної відповіді або як завдання на надання відповіді, коли тестований сам має вписати правильну, на його думку, послідовність. Структурна схема завдання має вигляд:
          Інструкція Установіть правильну послідовність
          Основа Формулювання завдання (проблеми)
          Пронумерований список елементів
            1
            2
            3
            4
          Переваги:
            1. Перевіряють сформованість алгоритмічного мислення.
            2. Читання варіантів відповідей потребує мало часу.
            3. Завдання добре структуроване й чітке.
            4. Результати менше залежать від угадування, ніж у завданнях з однією правильною відповіддю.
          Недоліки:
            1. Обмежуються переважно оцінюванням простих результатів навчання.
            2. Такі завдання обмежують творчу діяльність тестованих.
          Завдання на встановлення причиново-наслідкових відношень  — модифікація завдання з вибором однієї або кількох правильних відповідей, що складається з певного твердження й пояснення до нього (формулювання причини). Тестований має встановити, чи є обидва твердження Істинними, а потім визначити, чи правильно пояснено причину. 

          Завдання на інтерпретацію — блоки завдань до одного текстового чи графічного матеріалу (наприклад, уривок із тексту, рисунок, діаграма, карта, графік тощо), незалежні одне від одного або упорядковані так, що кожне наступне випливає з попереднього. Ефективні для вимірювання складних результатів навчання. 

          Переваги:
            1. Оцінювання результатів швидке, легке, об'єктивне й надійне.
            2. Ефективні для оцінювання вміння тестованих знаходити в тексті інформацію, подану в явному вигляді, визначати послідовність розгортання подій чи викладу думок, пояснювати розуміння значень окремих слів відповідно до контексту
          3. Можуть оцінювати вміння тестованих аналізувати частини тексту й пояснювати прямо не висловлену думку, узагальнювати інформацію та формулювати головну думку прочитаного тексту тощо.
            4. Добре оцінюють уміння тестованих працювати з інформацією у формі графіків, діаграм, схем, рисунків тощо, що є складнішим результатом начання.
          Недоліки:
            1. Складно розробити систему ефективних завдань до тексту чи графічного матеріалу.
            2. Складно уникнути двозначності варіантів відповідей.
            3. На успішність виконання завдань значно впливатиме сформованість навичок читання тестованих.
            4. Ці завдання дуже чутливі до невідповідних ключів.
          Змінено: Ігор Опольський - 31.10.2016 13:24:10
           
          Дякуємо за інформацію, порадили її учням.
           
            Готувати учнів (випускників) до виконання тестових заваднь у системі ЗНО можна різними способами. Один із таких варіантів пропонуємо вчителям української мови та літератури.

          Із даного гіперпосилання можна ЗАВАНТАЖИТИ Збірник тестових завдань з української мови для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання
          У цьому збірнику вміщено тестові завдання 2003, 2004, 2005, 2006 та 2007 років. Збірник цінний тим, що містить тестові завдання з множинною відповіддю (із пропонованих 6 варіантів потрібно обрати 3 правильних), саме цими завданнями добре перевіряти знання учнів; є завдання з напіввідкритими відповідями (зараз не використовуються ні з множинною відповіддю, ні з напіввідкритою).
          Збірник можна завантажити (формат файлу PDF), роздрукувати та користуватись.
                
          ЗАВАНТАЖИТИ Збірник тестових завдань із математики для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання (2007).
                ЗАВАНТАЖИТИ Збірник тестових завдань з історії України для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання (2007) завантажується файлами-архівами, бо перевищує допустими розмір для завантаження на портал: файл-архів № 1файл-архів № 2файл-архів № 3файл-архів № 4файл-архів № 5.

                Алгоритм роботи може бути наступний:
          1. Опрацьовуємо, наприклад, розділ "Орфографія", тема "Позначення на письмі голосних звуків у коренях, суфіксах і закінченнях слів". АНАЛІЗУЄМО теорію, пояснюємо кожен приклад правилами.
          2. У збірнику визначаємо ті тестові завдання, які відповідають даному розділу та темі, що вивчається.
                3. Вчимо учнів виконувати тестові завдання: аналізуємо умову (учні мають зрозуміти її суть), розбираємо кожен дистрактор (варіант відповіді), а у дистракторі КОЖНЕ слово/речення: орфограми / пунктограми тощо пояснюємо відповідними правилами.
                4. Виконання тестового завдання рекомендовано завершувати наступними запитаннями: "Який варіант відповіді є правильним і відповідає умові завдання?", "Чому не можуть бути правильним інші варіанти?" (у кожному дистракторі треба називати слово/речення, яке не відповідає умові завдання, та прокоментувати правилом).
                5. Після того, як завершили вивчення розділу "Орфографія", доцільно згенерувати з ТРЕНУВАЛЬНОГО ОН-ЛАЙН тестування (можна просто перейти за цим посиланням), розміщеного на сайті Львівського РЦОЯО, 10-15 наборів (варіантів) тестових завдань.
                  6. За допомогою згенерованих завдань здійснюємо поточний контроль знань та з'ясовуємо "прогалини" у знаннях учнів. Вказуємо, які теми варто доопрацювати.
                  7. Після доопрацювання учнями матеріалу доцільно здійснити ще раз контроль знань за допомогою завдань із тренувального он-лайн тестування.
                  8. Всі наступні розділи/теми опрацьовуємо за алгоритмом, описаним у пп.1 - 7.
                9. Після того, як опрацьовано (вивчено) весь курс мови, можна здійснювати контроль знань учнів за допомогою тестових зошитів (сертифікаційних робіт), які використовувались на ЗНО у 2005, 2006, 2007 році. 
               
          Тестові зошити можна завантажити з мережі Інтернет 
          2006 рік
                1.1 Завантажити тестовий зошит з української мови 2006, 1.2. завантажити тестовий зошит з відповідями 2006
                2.1. Тестовий зошит із математики
                3.1. Тестовий зошит з історії (Історія України від найдавніших часів до початку ХХІ століття. Всесвітня історія ХХ – початку ХХІ століть)
          2007 рік
              1.1. Тестовий зошит з української мови (демоверсія)
                2.1. завантажити тестовий зошит з української мови 2007, 1.2. завантажити тестовий зошит з української мови 2007 з відповідями та коментарями
                3.1. Тестовий зошит з математики.
                4.1. Тестовий зошит з історії.
                5.1. Тестовий зошит із фізики.
                6.1. Тестовий зошит із біології.
                7.1. Тестовий зошит із хімії.
          2008 рік
                1.1. завантажити тестовий зошит з української мови ТА ЛІТЕРАТУРИ 2008 пробне тестування, 1.2. завантажити відповіді до 2008 пробне тестування 
          2.1. завантажити тестовий зошит з української мови ТА ЛІТЕРАТУРИ 2008 основна сесія, 2.2. завантажити відповіді до основної сесії 2008
          3.1. завантажити тестовий зошит з української мови ТА ЛІТЕРАТУРИ 2008 ДОДАТКОВА СЕСІЯ

          або відсканувати з журналів ТІМО: Демоверсія тестового зошита з української мови (2006 рік) є у ТІМО за 2006 №№ 3-5 (4-6), ст 16-33), Демоверсія тестового зошита з української мови (2007 рік) є у ТІМО за 2006 №№ 2-3, ст 12-2smile8)

          УСПІХІВ ВАМ, ШАНОВНІ КОЛЕГИ!
          Змінено: Ігор Опольський - 14.09.2017 05:34:17
           
          ТЕСТОВІ ЗОШИТИ 2009 рік


          УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА:
          1. завантажити тестовий зошит з української мови та літератури 2009 - пробне тестування;
          2. завантажити тестовий зошит з української мови та літератури 2009 - основна сесія;
          3. завантажити тестовий зошит з української мови та літератури 2009 - основна сесія, відповіді;
          4. завантажити тестовий зошит з української мови та літератури 2009 - додаткова сесія;
          5. завантажити Шкала балів за основну сесію

          АБО можна завантажити файл-архів за цим гіперпосиланням.

          Історія України

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія) АБО завантажити файл-архів за цим гіперпосиланням.
          3 Тестовий зошит (додаткова сесія).
          Математика

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія) АБО завантажити файл-архів за цим гіперпосиланням.
          3 Тестовий зошит (додаткова сесія).
          Фізика

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія) АБО завантажити файл-архів за цим гіперпосиланням.
          3 Тестовий зошит (додаткова сесія).
          Хімія

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія) АБО завантажити файл-архів за цим гіперпосиланням.
          3 Тестовий зошит (додаткова сесія).
          Біологія

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія) АБО завантажити файл-архів за цим гіперпосиланням.
          3 Тестовий зошит (додаткова сесія).
          [CENTER]
          [/CENTER]
          [CENTER]Англійська мова
          [/CENTER]

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія) АБО завантажити файл-архів за цим гіперпосиланням.
          3 Тестовий зошит (додаткова сесія).
          Німецька мова

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія) АБО завантажити файл-архів за цим гіперпосиланням.
          3 Тестовий зошит (додаткова сесія).
          Іспанська мова

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія) АБО завантажити файл-архів за цим гіперпосиланням.
          3 Тестовий зошит (додаткова сесія).
          Французька мова

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія) АБО завантажити файл-архів за цим гіперпосиланням.
          3 Тестовий зошит (додаткова сесія).
          Змінено: Ігор Опольський - 14.09.2017 06:03:29
           
          ТЕСТОВІ ЗОШИТИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ (2010 рік):
          завантажити тестовий зошит з української мови та літератури 2010 - демоверсія;
          завантажити тестовий зошит з української мови та літератури 2010 - пробне тестування;
          завантажити тестовий зошит з української мови та літератури 2010 - основна сесія (1 день);
          завантажити тестовий зошит з української мови та літератури 2010 - основна сесія (2 день);
          завантажити тестовий зошит з української мови та літератури 2010 - додаткова сесія.
           
          Дякуємо за посилання на тестові зошити з української мови та літератури. Використовуємо їх для підготовки до ЗНО. Якщо є можливість, будь ласка, завантажте ще інші роки.smile:)
           

          Приємного перегляду.
          Змінено: Ігор Опольський - 31.10.2016 13:34:05
           
          ТЕСТОВІ ЗОШИТИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ 2011 РІК

          Тестовий зошит з української мови та літератури (пробне тестування).
          Тестовий зошит з української мови та літератури (основна сесія, 1 день)
          Тестовий зошит з української літератури (основна сесія, 2 день).
          Переведення балів, 1 день.
          Переведення балів, 2 день.
           
          Тестові зошити 2012 рік.

          Зверніть увагу!
          Тестові зошити (Демоверсії. Готувались для поширення у ЗІК - Західна інформаційна корпорація). 2012 рік.

          Тестові зошити (пробне тестування) за 2012 рік вміщено за предметами.

          Ключі відповідей до тестових зошитів пробного тестування.

          Українська мова та література
          1. Тестовий зошит з української мови та літератури (Демоверсія, готувався для ЗІКу). Знайдіть одну помилку smile:) у ключах відповідей.
          2. Тестовий зошит з української мови та літератури (пробне тестування).
          3. Тестовий зошит з української мови та літератури (основна сесія, 1 день)Шкала переведення балів. 1 день.
          4. Тестовий зошит з української мови та літератури (основна сесія, 2 день)Шкала переведення балів. 2 день.
          5. Тестовий зошит з української мови та літератури (додаткова сесія).

          Історія України
          1. Тестовий зошит з історії України (Демоверсія, готувався для ЗІКу).
          2. Тестовий зошит з історії України (пробне тестування).
          3.1 Тестовий зошит (основна сесія. І день). 
          3.2. Тестовий зошит (основна сесія. ІІ день)
          4. Тестовий зошит (додатвока сесія).
          Математика

          Фізика
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          Хімія
          [JUSTIFY]2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          [/JUSTIFY]
          Біологія
          [JUSTIFY]2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          [/JUSTIFY]
          Географія
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          Англійська мова
          [/JUSTIFY][/JUSTIFY]
          [JUSTIFY]3. тестовий зошит (основна сесія).
          [/JUSTIFY]
          [JUSTIFY]4. Тестовий зошит (додаткова сесія)
          [/JUSTIFY][CENTER]
          Німецька мова
          [/CENTER]
          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          французька мова
          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          Іспанська мова
          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          Змінено: Ігор Опольський - 14.09.2017 06:16:16
           
          ШАНОВНІ КОЛЕГИ!

          Розміщую посилання на Схему написання власного висловлення. Завантажуємо та користуємось. Успіхів вам.

          ЗНО-2012. Українська мова. Методичні матеріали для вчителів-екзаменаторів, які перевіряють відкриту частину (власне висловлення) сертифікаційної роботи учасників ЗНО.
           
          Тестові зошити з української мови та літератури. 2013 рік.
          УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА
          1. Тестовий зошит з української мови (демоверсія).  
          5. Тестовий зошит з української мови (додаткова сесія).
          ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          МАТЕМАТИКА

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2.1 Тестовий зошит (основна сесія. І день). Відповіді І день. 2.2. Тестовий зошит (основна сесія. ІІ день)Відповіді ІІ день
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          ФІЗИКА

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестов зошит (основна сесія)ий.
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          ХІМІЯ

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          БІОЛОГІЯ

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          ГЕОГРАФІЯ

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          АНГЛІЙСЬКА МОВА

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2.1. Тестовий зошит (основна сесія). 2.2. Відповіді до тесту. 2.3. Шкала переведення тестових балів 100-200.
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          НІМЕЦЬКА МОВА

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          ФРАНЦУЗЬКА МОВА

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          ІСПАНСЬКА МОВА

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          Всесвітня історія

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          Світова література

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          Змінено: Ігор Опольський - 14.09.2017 06:49:42
           
          Шановні колеги!

          Розміщую зразки тем власного висловлення у тому форматі, в якому вони формулюються з 2012 року до сьогодні.
          Поки теми 2012 року.

          Текст синього кольору - матеріал для АРГУМЕНТІВ. Текст червого кольору - запитання, на яке потрібно дати відповідь, СФОРМУЛЮВАВШИ ТЕЗУ.
          Прочитайте наведений текст.
          Наше життя стає дедалі стрімкішим і розмаїтішим.  Деякі люди з різних міркувань залишають свою країну й виїжджають за кордон. Ставлення до еміграції в нашому суспільстві не є одностайним. Хтось уважає її зрадою, а хтось – виправданим кроком.
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему.   2012
          Прочитайте наведений текст. 
          Життя кожної людини складається по-різному. Часто можна почути: «Така вже доля, що тут вдієш?» Проте одні намагаються щось змінити у своєму житті, інші ж, навпаки, приймають усе таким, яким воно є, і не докладають жодних зусиль для змін. Чи варто коритися долі?
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему.    2012, ЗІК
          Прочитайте наведений текст.
          Усі ми прагнемо бути успішними людьми, але життя не завжди сприяє нашій самореалізації.
          До кого ж приходить успіх у житті?
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему. 2012, ПТ
          Прочитайте наведений текст.
          Нині практично всі випускники українських шкіл прагнуть вступати до вищих навчальних закладів. Україна має набагато більше університетів, ніж країни Європи. Та чи потрібна вища освіта всім? Можливо, краще бути гарним будівельником або кухарем, праця якого приносить і користь, і задоволення, ніж посереднім юристом або психологом. Усвідомлення цього вимагає також намір України інтегруватися в європейський простір. Чи має змінитися ставлення до вищої освіти в нашому суспільстві?
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему.
          Прочитайте наведений текст.
          Сучасні технології стрімко ввірвалися в наше життя. Вони по-різному впливають на людину. Іван-Павло ІІ писав: «Сидячи перед екраном і натискаючи на клавіші, людина може піднестися до висот людського генія, який перебуває десь на іншому кінці земної кулі, або опуститися на найнижчі щаблі деградації духу».
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему.
          Прочитайте наведений текст.
          Ми всі живемо в людських спільнотах. Людина є частиною свого народу, одначе особисті інтереси й інтереси народу часто не збігаються. Мислителі всіх епох намагаються зрозуміти: чи залежить особисте щастя від щастя народу.
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему.
          Прочитайте наведений текст.
          Добро завжди має перемагати – це ми знаємо з дитинства. Але ж відомо, що будь-яка перемога пов’язана з певним насильством.
          Як добро має перемагати в нашому недоброму суспільстві?
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему. ЗНО-2012, І сесія.
          Прочитайте наведений текст.
          Людина щосекунди змінює свою планету, утверджується на ній. Прагнучи підкорити природу, ми не маємо часу замислитися про доцільність володарювання над нею. Чи потрібно людині шукати відповідь на питання про доцільність підкорення природи й володарювання над нею?
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему.   ЗНО-2012, ІІ сесія.
          Прочитайте наведений текст.
          Люди зазвичай прагнуть досягти певного рівня добробуту. Але дехто і в багатстві почувається бідним, а дехто – і в бідності багатим. Від чого залежить це почуття?
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему.   ЗНО-2012, Додаткова сесія.
          Змінено: Ігор Опольський - 24.02.2016 19:45:15
           
          Шановні колеги!

          Розміщую зразки тем власного висловлення у тому форматі, в якому вони формулюються з 2012 року до сьогодні. 
          Поки теми 2013 року.
           

          [JUSTIFY]
          Текст синього кольору - матеріал для АРГУМЕНТІВ. Текст червого кольору - запитання, на яке потрібно дати відповідь, СФОРМУЛЮВАВШИ ТЕЗУ.
          [/JUSTIFY]
          Прочитайте наведений текст.
          Напевно кожній людині знайомі батьківські слова: ось коли ми були молодими, то так не чинилиЧасто молодь не сприймає деяких батьківських порад і, між іншим, потім шкодує про це . Щоправда не завжди.
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему.       2013, Тренувальна
          Прочитайте наведений текст.
          Часто успішними стають люди, які вміють проходити між краплинками дощу, підлаштовуватися під різні ситуації, а іноді й іти на компроміс із власним сумлінням і навіть переступати межу моральності. Чи можна заради успіху (хай лише раз) кривити душею?
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему.        2013, Тренувальна
          Прочитайте наведений текст.
          Людина – істота і духовна, і матеріальна. Спокус навколо багато, приборкати пристрасть іноді дуже важко. Та й іти на компроміс із власним сумлінням не просто. Що ж має в людині переважати – матеріальне чи духовне? Де та золота середина?
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему.        2013, Тренувальна
          Прочитайте наведений текст.
          На життєвому шляху ми набуваємо і друзів, і ворогів.
          Часто можна почути: «Удаваний друг гірший за підступного ворога».
          Як маємо чинити, щоб, зустрічаючись у житті з різними людьми, безпомилково визначати, хто твій справжній друг, а хто лише зветься таким, а насправді байдужий до твоєї долі, а то й приховує свою ворожість?
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему. ПТ-2013
          Прочитайте наведений текст.
          Понад століття тому Іван Франко писав:
          «Книги – морська глибина,
          Хто в них пірне аж до дна,
          Той, хоч і труду мав досить,
          Дивнії перли виносить».
          Багато хто переконаний, що книги відіграють важливу роль у формуванні особистості, її духовному становленні. Інші ж твердять, що сьогодні можна легко обійтися взагалі без книжок.
          Чи збереглося значення книги в нашому інформаційному суспільстві?
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему.    ЗНО-2013, І сесія.
          Прочитайте наведений текст.
          Прислів’я мовить: «Моя хата скраю –  нічого не знаю».
          Дехто вважає, що можна жити, не переймаючись чужими клопотами, суспільними проблемами, а віддавши себе служінню сім’ї, дбаючи про благополуччя своїх близьких і рідних. Багато ж хто переконаний, що повноцінним є життя з турботою про інших.
          Як має ставитися до цього людина, прагнучи до щасливого життя?
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему.         ЗНО-2013, ІІ сесія.
          Прочитайте наведений текст.
          Прислів’я мовить: «Знання робить життя кращим».
               Багато хто переконаний, що повноцінним життя людини може бути лише за умови постійного здобуття нею нових знань. Інші вважають, що здобуті знання практично не впливають на якість буття людини.
          Яку позицію має зайняти молода людина, розпочинаючи свій дорослий життєвий шлях?
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему.     ЗНО-2013, Додат сесія.
           
          Шановні колеги!

          Розміщую зразки тем власного висловлення у тому форматі, в якому вони формулюються з 2012 року до сьогодні.  
          Теми 2014 року. 
          Прочитайте наведений текст.
          Увічливість, вихованість, шляхетність прикрашають будь-яку людину.
          Але ввічливість може бути сухою, вихованість – поверхневою, шляхетність – показною.
          Як же відрізнити справжні чесноти від удаваних?
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему. ПТ-2014
          Прочитайте наведений текст.
          На формування особистості впливає багато чинників.
          Дехто впевнений, що особистість формують передусім походження й родинне виховання, сильний вплив чинять на неї також освіта та суспільство. Інші ж твердять, що визначальними в становленні особистості є зусилля самої людини, її здатність до самовдосконалення й повсякчасної внутрішньої роботи над собою.
          Які чинники мають переважати у вихованні особистості?
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему.    ЗНО-2014, І сесія.
          Прочитайте наведений текст.
          У житті людина може досягати різних висот. Багато хто прагне владарювати, керувати, бути значною й помітною фігурою. А дехто вважає, що й маленька людина може приносити велику користь.
          Чи заслуговує маленька людина на ту ж повагу, що й людина з високими амбіціями?
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему.   ЗНО-2014, ІІ сесія.
          Прочитайте наведений текст.
          Людина – дитя свого часу. Багато хто переконаний, що норми людської моралі змінюються залежно від епохи. Інші ж твердять, що справжні моральні цінності не підвладні часові.
          Як людина має ставитися до моральних основ свого життя?
          Викладіть Ваш погляд на цю проблему.      ЗНО-2014, Додат сесія.
          Змінено: Ігор Опольський - 27.02.2016 13:48:59
           
          Дякуємо Ігорю Опольському за можливість швидко знайти потрібну інформацію. Колеги, цей матеріал - запорука успішної підготовки до ЗНО!
           
          Шановні колеги!
          До уваги ЕКСПЕРТІВ - вчителів-екзаменаторів з країнської мови та літератури!


          Розміщуємо посилання за яким ви можете завантажити Інструктивно-методичні рекомендації щодо перевірки відкритої частини робіт учасників ЗНО з української мови та літератури для 2016 року.
           
          Шановні колеги!
          Переходимо за цим посиланням та виконуємо завдання!

           
          Шановні колеги!

          Розміщую гіперпосилання на тестові зошити 2014 року. Завантажуйте та користуйтесь.

          УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА
          1. Українська мова та література. 2014 рік. Пробне тестування.
          2.1. Українська мова та література. 2014 рік. Основна сесія. І день. 2.2. Українська мова та література. І день - ВІДПОВІДІ. 2.3. Схема переведення балів 100 - 200. 2.4. Схема оцінювання власного висловлення (загальна).
          3.1. Українська мова та література. 2014 рік. Основна сесія. ІІ день. 3.2. Українська мова та література. ІІ день - ВІДПОВІДІ. 3.3. Схема переведення балів 100 - 200
          4.1. Українська мова та література. 2014 рік. Додаткова сесія. 
          5.1. Українська мова та література. 2014 рік. Спеціальна сесія.

          МАТЕМАТИКА


          ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

          АНГЛІЙСЬКА МОВА

          1.1. Тестовий зошит. Відповіді. 1.2. Схема оцінювання власного висловлення. 1.3. Критерії оцінювання власного висловлення. 1.4. Таблиця переведення тестових балів 100 - 200.
          2.1. Тестовий зошит . Відповіді. Додаткова сесія. 2.2. Схема оцінювання тестового завдання з відкритою відповіддю. Додаткова сесія.

          ФіЗИКА
          1. тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          БіОЛОГІЯ 

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          ХіМІЯ

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          ГЕОГРАФІЯ 

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          НІМЕЦЬКА МОВА

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          ФРАНЦУЗЬКА МОВА

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          ІСПАНСЬКА МОВА

          1. Тестовий зошит (пробне тестування).
          2. Тестовий зошит (основна сесія).
          3. Тестовий зошит (додаткова сесія).
          Змінено: Ігор Опольський - 14.09.2017 06:58:43
          Страницы: 1 2 3 След.
          Читають тему