Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Загальний форум

Страницы: Пред. 1 2 3 4 5 6
ПІДГОТОВКА ДО ЗНО: БАЗА ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ. Тренувальне on-line тестування, У даному розділі форуму розміщено гіперпосилання на базу ВИКОРИСТАНИХ тестових завдань Українського центру оцінювання якості освіти.
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо на сайт оригінального повідомлення за цим гіперпосиланням.

Наявність з’єднувальних елементів у тексті листа

Логічність викладу тексту на мовному рівні має забезпечуватись всіма можливими засобами зв’язку
Для забезпечення логічності викладу на мовному рівні авторові власного висловлення варто використовувати всі можливі засоби зв’язку, зважаючи на їх доречність.
Однією з вимог при написанні власного висловлення (відповідно до критеріїв оцінювання) є використання з’єднувальних елементів у тексті твору. З’єднувальні елементи забезпечують зв’язок між частинами тексту на рівні змістових абзаців, а також окремих речень в абзацах. Учасник тестування повинен продемонструвати вміння доречно вживати сполучники сурядності та підрядності, слова-зв’язки, вставні слова (як прості, так і складні) тощо.
Подаємо найуживаніші слова-зв’язки.
Linking Words and Phrases

To state personal opinion
In my opinion, In my view, Personally, I believe that, It seems to me that, I think that
To list points
First(ly), First of all, To start with, To begin with, Secondly, Thirdly, Finally
To add more points on the same topic
What is more, Furthermore, Moreover, In adding (to this), Besides (this), also, too, not only ….. but
To show sequence
BEGINNING: First, First of all, To start with
CONTINUING: Secondly, After this/that, Then, Next
CONCLUDING: Finally, Lastly, Last but not least
To show cause
because, due to the fact that, since, as
To show contrast
yet, however, nevertheless, but, although, even though, in spite of the fact that, despite the fact that
To give examples
For instance, For example, such as, like, particularly, in particular, especially
To introduce a conclusion
Finally, Lastly, All in all, Taking everything into account, On the whole, In conclusion, To sum up
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо на сайт оригінального повідомлення за цим гіперпосиланням.

Приклади написання листів на ЗНО з англійської мови

Зразки написання особистого, напівофіційного та офіційного листів на тестуванні з англійської мови
Особистий лист
You’ve got a letter fr om your English pen-friend in which he/she wrote to you about his/her future plans. He/she wants to become an actor/actress and your friend is sure that this profession will give him/her an opportunity to become famous and make a lot of money. Write a letter to your pen-friend in which tell him/her
  • about your thoughts regarding his/her career plans and what you are going to do after leaving school
  • how you prepare yourself for your future profession
  • what you think is necessary to be successful in your future job
Write a letter of at least 100 words. Do not use your real name or any other personal information.[1] Start your letter in an appropriate way.
(Увага. За умовами тестування робота має бути анонімною (задля об’єктивності оцінювання). Бланк Б розпізнається спеціальною комп’ютерною програмою лише за унікальним штрих-кодом. Щоб уникнути ануляції роботи, під час написання власного висловлення слід використовувати НЕ справжнє власне ім’я та прізвище, а ВИГАДАНЕ, наприклад, Tom Brown, Mary Green тощо)
Dear Emily,
I am sorry I haven’t written for such a long time but I was very busy with my exams. How are you? I like your choice to be an actress. And I know that you are very talented and you’ll become a famous actress.

As for my plans I always wanted to be a singer. You know that I love singing. But unfortunately I often have a sore throat, and the doctor said that it was impossible. So I decided to be a teacher of English. I study English and German and this is what I like as much as singing.
To be ready for my future profession, firstly, I listen to English songs and watch English movies. Secondly, I learn words when I’m walking along the street or even cycling. But the most important thing is language practice. I try to speak to native speakers if I have such an opportunity wh erever I am.
If I want to be a successful teacher I have to be communicative. Moreover I must love children and love to work with them and, of course, I have to understand children’s behavior.
Hope to hear fr om you soon. Drop me a line, please. And give my regards to your family.
Best wishes,
Anna

Коментар. У цій роботі автор опрацьовує всі три умови повністю. Він висловлює свою думку стосовно вибору майбутньої професії його другом, розповідає про плани на майбутнє, про те, як він готує себе до майбутньої професії, а також говорить про якості та вміння, які необхідні, на його думку, для успішної кар’єри вчителя.
Це власне висловлення побудовано логічно й послідовно. Автор використовує з’єднувальні елементи, що забезпечують зв’язок між частинами тексту на рівні змістових абзаців, а також окремих речень у абзацах. У тексті наявні сполучники сурядності та підрядності, слова-зв’язки, вставні слова (but unfortunately,as for my plans, firstly тощо), які вжиті доречно.
Стиль висловлення, формат тексту повністю відповідають меті написання особистого листа. Текст структуровано за змістовими абзацами.
У висловленні автор продемонстрував достатній словниковий запас для висвітлення заданої комунікативної ситуації за темами «Плани на майбутнє, вибір професії», «Особистісні пріоритети».
У роботі використано різні типи речень, ужито різні граматичні структури (дієслівні часи – Present Simple, Continuous, Perfect тощо). Також у роботі відсутні помилки.
Напівофіційний лист
Listening to the radio programme you heard different people discussing the topic of friendship between teens. You have decided to write a letter to the editor of the programme. In your letter
  • describe what kind of friend you prefer and why
  • say what can cause a friendship to go wrong
  • argue whether it is better to have a wide circle of friends or a few close friends
Write a letter of at least 100 words. Do not use your real name or any other personal information. Start your letter in an appropriate way.
Dear Sir/Madam,
I have just listened to your programme about friends and friendships. I’m writing to express support for this serious issue.

I strongly agree with you that friendship is defined in a million ways. Friendship is a relationship that has many dimensions and styles. Friendship has no boundaries and no lim its. True friendship is built on trust and mutual support. Your real friend is always there to help you and expects the same from you. He does not judge you for what you do, but instead understands and supports you. I do believe that a true friend is a person who loves you unconditionally and will not try to change you. What is more, you never know when you will meet a friend.
It is no secret that friendships are based on trust, and if that’s betrayed, the whole relationship breaks down. Cheating, revealing your secrets and backstabbing lead to breaking up. Thus, we should admit our failures, practice forbearance and be willing to learn something new. And we’ll avoid breaking up friendships over petty differences.
To be honest, I don’t need a wide circle of friends. I prefer one or two close friends, even though I know many people and have a large number of acquaintances. And I am sure that having a small group of friends gives you a better chance to cultivate deep and meaningful relationships.
To sum up, I have to state that I am in total agreement with those who considered friendship to be a vital part of our life.
Yours faithfully,
Margaret Brown

Коментар. У цій роботі автор опрацьовує всі три умови повністю. Він описує справжнього друга і пояснює, чому вважає названі риси характеру й поведінку проявом справжньої дружби. Автор розповідає про причини, які можуть зруйнувати справжню дружбу, а також зазначає, що мати декількох близьких друзів для нього краще, ніж мати широке коло друзів, і пояснює свою думку.
Це власне висловлення побудовано логічно й послідовно. Автор використовує з’єднувальні елементи, які забезпечують зв’язок між частинами тексту на рівні змістових абзаців, а також окремих речень у абзацах. У тексті наявні сполучники сурядності та підрядності, слова-зв’язки, вставні слова (to be honest, to sum up, what is more тощо), які вжиті доречно.
Стиль висловлення, формат тексту повністю відповідають меті написання напівофіційного листа. Текст структурований за змістовими абзацами.
У висловленні автор продемонстрував достатній словниковий запас для висвітлення заданої комунікативної ситуації за темами «Дружба, любов», «Стосунки з однолітками, у колективі» і «Особистісні пріоритети». Лексичних помилок немає.
У роботі використано різні типи речень, ужито різні граматичні структури (дієслівні часи – Present Simple, Continuous, Perfect тощо). У роботі немає помилок.
Офіційний лист
You would like to work in Great Britain this summer. And you have read this advertisement in a newspaper
[IMG]
Write a letter of application. In your letter write about:
  • why you are writing
  • your personal qualities, language skills and experience with children
  • why you think this work experience would be important for your future
Write a letter of at least 100 words. Do not use your real name or any other personal information. Start your letter in an appropriate way.
Dear Mr. Griffin,
I am writing to apply for the position of school helper advertised in The Times yesterday.

At present I am a 17-year-old student. In May, I will be graduating from School. I have been certificate in both English and German and I speak both fluently.
At school I developed strong organizational skills. I organized events, led meetings and assisted junior students. I was awarded a diploma in Arts, so I can organize different outdoor contests. Being a good swimmer I can assist the coach in the pool. Therefore, I feel that I would be well-suited for the position. Also, I regard myself as energetic, sociable, helpful, and patient and I like working with children. What is more, my knowledge in Arts will be useful, too.
Since the holidays include the months of July and August, I will have no other commitments and will be available to work at any time for as many hours as needed, including evenings.
It will be a valuable experience for me to work with kids before starting my career, as I’m going to be a teacher.
I would appreciate the opportunity to discuss my qualifications more fully in an interview. I can be reached at 545-555-654. Thank you for your consideration. I look forward to hearing from you.
Yours sincerely,
Jane Black

Коментар. У цій роботі автор опрацьовує всі три умови повністю. Він указує на причину, що спонукала його до написання листа, а також розповідає про рівень володіння англійською мовою, характеризує себе як особу відповідальну, енергійну, комунікабельну. І, звичайно, пояснює чому для нього важливий досвід роботи помічником у мовній школі.
Це власне висловлення побудовано логічно й послідовно. Автор використовує з’єднувальні елементи, що забезпечують зв’язок між частинами тексту на рівні змістових абзаців, а також окремих речень у абзацах. У тексті наявні сполучники сурядності та підрядності, слова-зв’язки, вставні слова (Therefore, Since, as….as тощо), ужиті доречно.
Стиль висловлення, формат тексту повністю відповідають меті написання офіційного листа. Текст структурований за змістовими абзацами.
У висловленні автор продемонстрував достатній словниковий запас для висвітлення заданої комунікативної ситуації за темами «Характер людини», «Плани на майбутнє, вибір професії» і «Особистісні пріоритети». Лексичних помилок немає.
У роботі використано різні типи речень, ужито різні граматичні структури (дієслівні часи – Present Simple, Continuous, Perfect тощо). У роботі немає помилок.
Збірник для підготовки до власного висловлення створено Освіта.ua відповідно до діючих вимог до написання власного висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з англійської мови. Копіювання та розміщення матеріалів збірника на інших ресурсах 
 
До уваги освітян та потерціних учасників ЗНО!

      Колеги з Дніпропетровський РЦОЯО зробили відеоролик щодо підготовки до ЗНО з української мови та літератури «Нюанси виконання завдань різних типів на ЗНО з укр. мови і літератури»! Пропонуємо його вашій увазі, з добрими порадами!

ПОЯСНЮЮТЬ ДОСТУПНО, ДОКЛАДНО.

ЩИРО ВДЯЧНІ методисту ДпРЦОЯО Мамчич Інні Петрівні.


БІЛЬШЕ ВІДЕО ЩОДО ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО на YouTube-каналі ДнРЦОЯО.
      
Змінено: Ігор Опольський - 21.03.2019 06:39:40
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Шпаргалка спеціальних слів і виразів для написання твору на ЗНО

Шпаргалка спеціальних слів і виразів для написання твору на ЗНО містить лише найголовніше. В інших матеріалах ми вже пояснювали, як правильно їх застосовувати. Тут подаємо стисло для зручного використання. Радимо роздрукувати їх і повішати у полі зору, щоб легше запам’ятати всю різноманітність і послідовність.

Спеціальні слова-вирази

Теза:
  • Я думаю,….
  • Я вважаю,….
  • Мені здається, що….
  • На мою думку….
  • На моє переконання,….
  • Мій погляд на цю проблему такий:…
Аргументи:
  • Я так вважаю, тому що….
  • Чому я так думаю? Тому що….
  • Аргументом на користь моєї думки може бути те, що….. …
До того ж….
  • Довести своє твердження я можу такими аргументами: по-перше,…., а по-друге,…..
  • На користь моєї думки можу навести такі аргументи:….
  • Моє переконання грунтується на тому, що, по-перше…., а по-друге,…..
  • Хоч моя думка, можливо, видається дивною, спрою перконати вас такими аргументами:…
Приклади:
  • Скарбниця світової літератури дає багато прикладів щодо порушеної проблеми.
  • На згадку приодить герой…
  • У зв*язку з порушеною проблемою хочеться згадати твір…
  • Яскравим прикладом саме такого розуміння……особсто для мене є…..
  • Проблема…..дуже актуально., тому багато прикладів для її розв*язання дає саме життя.
  • Говорячи про…., не можна не згадати….
  • Повертаючись до думки про…., можу навести такий приклад:….
  • Як я вже зазначав,….
  • Щодо цього яскравим прикладом є образ….з твору….
  • Тема мого роздуму порушується у творі…. Там…..
  • Найкращо. Ілюстрацією такого розуміння проблеми є герой….з твору…..
  • Істрорія також дає багато прикладів….
  • Один із них…..
  • Згадаймо постать видатного…..
  • Захоплює цого….
  • Хоча мій власний життєвий досвід ще порівняно малий, можу сказати, що….
  • Хочу навести приклад із власного життя….
Висновок:
  • Отже,можна дійти висновку, що….
  • Підсумовуючи, можна зазначити:…..
  • Таким чином, можна зробити висновок, що….
  • Отже, бачимо, що….
  • На завершення свого роздуму, підсумую:…..
Вирази-зв'язки:
  • По-перше, по-друге….
  • Повертаючись до думки про…., хочу зазначити, що….
  • Як я вже стверджував,….
  • Як уже зазначалося,….
  • Як можна побачити,….
Детальні інструкції з написання твору-роздуму у форматі ЗНО шукайте тут:
Зверни увагу на:
 
До уваги учаників ЗНО!

      Розміщуємо гіперпосилання на зошити пробного ЗНО-2019, відповіді до них та схеми оцінювання.

У розділі «Пробне ЗНО» розміщено правильні відповіді на завдання пробного тесту з української мови і літератури.

Відтак учасники, які брали участь у пробному тестуванні, зможуть перевірити правильність виконання завдань і вирахувати кількість набраних тестових балів. Максимальна кількість балів, яку можна отримати, виконавши всі завдання, – 104, із них 20 балів за написання власного висловлення і 84 – за виконання завдань закритої форми.
Для тих, хто скористався сервісом «Визначення результатів пробного ЗНО», результат пробного ЗНО за рейтинговою шкалою 100–200 балів і критеріальною шкалою  1–12 балів буде розміщено в персональному кабінеті учасника пробного тестування 22 березня та 29 березня.
Якщо учасник пробного ЗНО не скористався сервісом, він зможете самостійно визначити кількість набраних тестових балів за виконання пробного ЗНО з української мови і літератури. Зробити це можна за допомогою Схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи з української мови і літератури та Схеми оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) з української мови пробного ЗНО 2019 року.

1. УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА (16.03.2019)

2. МАТЕМАТИКА (23.03.2019).
[/JUSTIFY]

3. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ (23.03.2019).

4. ФІЗИКА (23.03.2019).

[/JUSTIFY][/JUSTIFY]5. ХІМІЯ (23.03.2019).

6. БІОЛОГІЯ (23.03.2019).

7. ГЕОГРАФІЯ (23.03.2019).

8. АНГЛІЙСЬКА МОВА (23.03.2019).

9. НІМЕЦЬКА МОВА (23.03.2019).

10. ФРАНЦУЗЬКА МОВА (23.03.2019).

11. ІСПАНСЬКА МОВА (23.03.2019).
[/JUSTIFY][/JUSTIFY][/JUSTIFY][/JUSTIFY][/JUSTIFY]
Змінено: Ігор Опольський - 29.03.2019 11:21:04
 
До уваги учасниківЗНО-2019, які планують виконувати сертифікаційну роботу з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ!!!

Матеріал читаємо нижче або переходимо на сайт оригінального повідомлення за цим гіперпосиланням.

ЗНО з англійської: зв'язкові слова для завдання з розгорнутою відповіддю



Хороші слова, важливі слова! 

Якщо ви вже добре знаєте критерії оцінювання завдання з розгорнутою відповіддю, то неодмінно бачили, що критерій b1 – це логіка викладу та зв’язність тексту (наявність з’єднувальних елементів у тексті). Що таке ці з’єднувальні елементи?
Це слова різного призначення та місця розташування. Зверніть на них особливу увагу, оскільки їх відсутність – це практично відсутність зв’язності висловлювання, це майже мінус 2 тестових бали. Ніби мало, але загалом за роботу 14, відповідно, на 2 менше – і результат по 200-бальній шкалі вже відрізнятиметься.
Ось основний перелік. Чималий, бо містить синоніми. Навіщо? А щоб ви могли вибрати для себе ті, які найбільше подобаються або найлегше запам’ятовуються) Зверніть увагу на кому, якщо вона стоїть після слова в таблиці, відповідно, має бути і в реченні.
Here we go!
(Завантажити таблицю у форматі PDF можете ЗА ЦИМ ГІПЕРПОСИЛАННЯМ)
Linking words

Висловлюємо думку
I think… – Я думаю…
I consider… – Я вважаю…
In my opinion,…– На мою  думку…
I don’t agree to… – Я не погоджуюсь з…
I’m convinced that… – Я переконаний, що…
Показуємо послідовність
First/firstly, second/secondly, third/thirdly… – По-перше/по-друге/по-третє…
Finally… – Зрештою (Наостанок)…
Also… – Також…
Говоримо про результат
So… – Тому (Отож)…
As a result… – В результаті…
Therefore… – Таким чином…
Hence… – Отже…
Підсилюємо, виділяємо думку
Undoubtedly… – Безсумнівно…
Indeed… – Насправді…
Generally… – Загалом кажучи, …
In fact… – По суті…
Particularly… – Особливо…
Додаємо аргументи
Besides… – Крім цього, …
In addition… – На додачу…
Furthermore… – Більше того…
And… – І…
As well as… – А також…
Also/too… – Також
Наводимо приклад
For example,… – Наприклад, …
For instance,… – Наприклад, …
Namely,… – А саме…
Пояснюємо причину
Because… – Тому що…
Because of… – Через (щось)…
As… – Оскільки…
Порівнюємо або пропонуємо іншу точку зору
On the one hand,…/On the other hand… – З одного боку/з іншого…
Although… – Хоча…
In spite of…– Незважаючи на…
In contrast… – На противагу…
Узагальнюємо
In general,… – Загалом…
As a rule,… – Як правило, …
In most cases… – У більшості випадків…
Підводимо підсумок
In conclusion… – Як підсумок…
To sum up… – Щоб підсумувати…
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Як визначати художні засоби з програми ЗНО?



Сьогодні поговоримо про художні засоби, які є в програмі ЗНО українська мова 2019. У відео розберемо художні засоби на прикладах пісень, а також в художніх творах.
Майбутній абітурієнт повинен знати кожен художній засіб, а також вміти визначати в літературі.

1. Епітет — це художнє означення предмета або події, що допомагає виразити сутність та надає емоційну характеристику.
2. Порівняння — це словесний вираз зіставлення двох схожих у якійсь характеристиці предметів або явищ із метою визначення певних рис одного з них через порівняння з іншим.
3. Гіпербола — це художнє надмірне перебільшення дійсних фактів.
4. Літота — троп, різновид метонімії (протилежний за значенням гіперболі), в якому міститься художнє зменшування величини, сили, значення зображуваного предмета чи явища.
5. Метафора — це засіб літератури, коли відбувається навмисне вживання слів у їхньому непрямому значенні.
6. Метонімія — це слово, значення якого переноситься на найменування іншого предмета, пов'язаного з властивим для цього слова предметом за своєю природою.
7. Синекдоха — різновид метонімії. Заміна назви цілого предмета назвою його частини.
8. Персоніфікація — уособлення; надання неживим предметам чи явищам природи людських якостей.



Змінено: Ігор Опольський - 16.05.2019 06:00:02
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

До уваги освітян Рівненщини!

Уряд схвалив Український правопис у новій редакції


Фото: Український правопис (Pіxabay)

Новий правопис замінить редакцію від 1992 року
Кабінет міністрів на своєму засіданні 22 травня схвалив Український правопис у новій редакції, розробленій Українською національною комісією з питань правопису. Текст нового правопису є у розпорядженні РБК-Україна.
На засіданні були ухвалені без обговорення декілька проектів постанов Кабміну, які списком зачитав прем'єр-міністр України Володимир Гройсман.

"Рішення ухвалені", - сказав він.
У постанові зазначається, що рішення ухвалено з метою забезпечення конституційних положень про державний статус української мови та уніфікації вживання правописних норм.
Крім того, уряд визнав таким, що втратив чинність, пункт 1 постанови Кабінету міністрів України від 8 червня 1992 року № 309 "Питання українського правопису".
 
До уваги учасників зовнішнього незалежного оцінювання!


У цьому повідомленні подаємо гіперпосилання на матеріали зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року (тестові зошити, правильні відповіді, аудіофайли з іноземних мов, схеми оцінювання тощо).

1. УКРАЇНСЬКА МОВА і ЛІТЕРАТУРА.
1.1. Сертифікаційна робота з української мови і літератури 2019 року (основна сесія)
1.2. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з української мови і літератури 2019 року (основна сесія)
1.3. Схема оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю з української мови і літератури 2019 року (основна сесія)

2. МАТЕМАТИКА
2.1. Сертифікаційна робота з математики 2019 року (основна сесія)
2.2. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з математики 2019 року (основна сесія)
2.3. Схеми оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю з математики 2019 року (основна сесія)

3. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ,
3.1. Сертифікаційна робота з історії України 2019 року (основна сесія)
3.2. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з історії України 2019 року (основна сесія). оновлено

4. АНГЛІЙСЬКА МОВА.
4.1. Сертифікаційна робота з англійської мови 2019 року (основна сесія)
4.2. Завдання з аудіювання з англійської мови 2019 року (основна сесія)
4.3. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з англійської мови 2019 року (основна сесія)
4.4. Схема оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю з англійської мови 2019 року (основна сесія)

5. НІМЕЦЬКА МОВА.
5.1. Сертифікаційна робота з німецької мови 2019 року (основна сесія)
5.2. Завдання з аудіювання з німецької мови 2019 року (основна сесія)
5.3. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з німецької мови 2019 року (основна сесія)
5.4. Схема оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю з німецької мови 2019 року (основна сесія)

6. ФРАНЦУЗЬКА МОВА.
6.1. Сертифікаційна робота з французької мови 2019 року (основна сесія)
6.2. Завдання з аудіювання з французької мови 2019 року (основна сесія)
6.3. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з французької мови 2019 року (основна сесія)
6.4. Схема оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю з французької мови 2019 року (основна сесія)

7. ІСПАНСЬКА МОВА
7.1. Сертифікаційна робота з іспанської мови 2019 року (основна сесія)
7.2. Завдання з аудіювання з іспанської мови 2019 року (основна сесія)
7.3. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з іспанської мови 2019 року (основна сесія)
7.4. Схема оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю з іспанської мови 2019 року (основна сесія)

8. БІОЛОГІЯ.
8.1. Сертифікаційна робота з біології 2019 року (основна сесія)
8.2. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з біології 2019 року (основна сесія)

9. ГЕОГРАФІЯ.
9.1. Сертифікаційна робота з географії 2019 року (основна сесія)
9.2. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з географії 2019 року (основна сесія)

10. ФІЗИКА.
10.1. Сертифікаційна робота з фізики 2019 року (основна сесія)
10.2. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з фізики 2019 року (основна сесія). оноволено

11. ХІМІЯ.
11.1. 
11.2.
Змінено: Ігор Опольський - 12.06.2019 11:20:13
 
Взято із мережі ФБ



Змінено: Ігор Опольський - 13.09.2019 11:57:49
 
До уваги учнів 11-х класів закладів ЗСО, учнів закладів ПТО та закоадів ВО І-ІІ р.а., 
які здобувають загальну середню освіту у 2020 році, їх учителів та батьків!


Дане повідомлення буде оновлюватись.

Ресурси, які пропонують матеріали щодо підготовки до ЗНО у 2020 році.

1. Електронні видання (найпопулярніші в мережі Інтернет, окрім них є й інші, шукаємо):
1.1. Сайт Українського центру оцінювання якості освіти (розділ "Підготовка до ЗНО - Тести минулих років": перейти за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення (БЕЗКОШТОВНО !!!) Зверніть увагу !!!
1.2. Сайт Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти (розділ "Тренувальне онлайнове тестування": перейти за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення (БЕЗКОШТОВНО !!!) Зверніть увагу !!!
1.6. Сайт "Be smart": перейти за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення
1.7. Сайт "iLearn": перейти за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.8. Сайт "WOMO": перейти за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення

2. Друковані видання (авторів подаємо в порядку, який відповідає українському алфавіту). Гіперпосилання подаємо ті, які видала пошукова система, їх у мережі чимало, послуговуйтесь будь-якими.
1.1. Українська мова та література:
1.1.1.1 Авраменко О. Блажко М. Українська мова та література. І частина: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.1.1.2 Авраменко О. Блажко М. Українська мова та література. І частина: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.1.3. Витвицька С. Українська література. Комплексне видання: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.1.4. Данилевська О. Українська мова. Комплексне видання: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.1.5. Заболотний О., Заболотний В. Українська мова та література. Повний курс підготовки: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.1.6. Лазарчук Л.Готуємось до незалежного оцінювання з української мови та літератури: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.1.8. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення. 

1.2. Математика
1.2.2. Гайштут О., Ушаков Р., Шамович О. Математика. Повний курс підготовки для вступу до вищих навчальних закладів: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.2.4. Капіносов А. Математика. Збірник тестових завдань: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.2.6. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.3. Історія України
1.3.3. Гісем О. Історія України. Збірник тестових завдань: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.4. Фізика
1.4.5. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.5. Хімія
1.5.1. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.6. Біологія

1.7. Географія
1.7.1. Автор відсутній Географія. Типові тестові завдання: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.7.2. Заячук О, Кузишин А. Географія: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
.
1.8. Англійська мова
1.8.1.Автор відсутній Oxford Exam Trainer для ЗНО Student's Book: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.8.2. Валігура О., Давиденко Л. Англійська мова. Комплесне видання: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.8.3. Доценко І.В., Євчук О.В. Англійська мова (Рівень В 1): перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.8.4. Доценко І.В., Євчук О.В. Англійська мова. Довідник + тести: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.8.7. Мартинюк А.П., Набокова І.Ю., Свердлова І.В. ЮРЧЕНКО А.А. Exzam Trainer Посібник для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з англійської мовиперейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення АБО перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.9. Німецька мова
1.9.1. Бережна В. Німецька мова. Таблиці та схеми: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.9.3. Кордуп Р. Німецька мова. Таблиці та схеми: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.9.4. Матієв Р., Смолій М. Німецька мова. Комплексне видання (2019): перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.9.5. Смолій М. Німецька мова. Довідник для підготовки до ЗНО: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.10. Французька мова
1.10.1. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.10.2. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.10.3. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.10.4. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.10.5. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.11. Іспанська мова
1.11.1. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.11.2. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.11.3. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.11.4. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.11.5. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
Змінено: Ігор Опольський - 16.09.2019 13:14:11
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

За два дні на платформі Prometheus стартує унікальний курс від Інституту педагогіки Колумбійського університету «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?».
Цей курс – продовження нашого циклу для підвищення кваліфікації вчителів. Ми вважаємо, що ефективне навчання наших дітей можливо лише з вчителями, які прагнуть до розвитку та нових знань. Як каже Керол Двек, давайте розвивати мислення зростання в наших дітей разом!
Ви довідаєтесь про новітні навчальні методи, опануєте теоретичні засади роботи пам’яті та довідаєтесь, як саме закріплюються нові знання. Ви готові? Тоді повний вперед з Prometheus та Nova Ukraine!

Посилання на курс: https://courses.prometheus.org.ua/…/course-v1:Teacher…/about


Змінено: Ігор Опольський - 18.09.2019 08:32:48
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Англійська мова: 7 сайтів для тренування навичок аудіювання


Аудіювання…аудіювання…
У 2018 році тебе вперше випробують цим новим блоком завдань на ЗНО з іноземної мови. Як завжди, все, що нове, те страшне і складне. Але це тільки, якщо собі так постійно повторювати, нічого не роблячи. Потрібно готуватись, а точніше – слухати, слухати і ще раз слухати. Так можна не лише покращити розуміння іноземної мови на слух, а й взагалі підвищити рівень володіння мовою, тому що запам’ятаються нові слова, цілі конструкції, зрештою, речення.
Що ж, готуйся до ЗНО, «тренуй» свої вуха, слухай англійською. Маю 7 класних сайтів.
1. esl-lab.com

Сайт з дуже змістовним підходом до тренування навички слухання.
Для кого: Beginner (ближче до Elementary) +
Всі тексти розділені за рівнями складності: «Easy», «Medium», «Difficult». У кожного міні-уроку чітка структура: підготовча робота перед слуханням, безпосереднє прослуховування тексту з можливістю читати його, а потім тестові завдання до нього. Крім того, гарно тренується граматика та лексика. Варто витратити трохи часу, щоб розібратися з сайтом і дійсно якісно тренувати Listening.

2. еslfast.com

Простий, зручний та дуже корисний сайт для розвитку навички Listening.
Для кого: Beginner (ближче до Elementary) +
В кожному розділі є тематичні підрозділи. Вибирай невеликі історії чи діалоги. 365 історій та понад 1500 діалогів. Є також можливість читати текст, слухаючи, і виконати завдання до нього, навіть кросворди. Цей сайт допоможе не лише краще розуміти мову на слух, а й розширити словниковий запас, потренувати вимову.

3. dailyesl.com

Простенький, як на перший погляд, сайт. Але дуже зрозумілий та корисний.
Для кого: Elementary+
Всі матеріали розділені на розділи повсякденної тематики: кіно, театр, спорт, у лікаря, у перукарні, робота та інші. Кожен аудіозапис містить запитання до нього, а також, що дуже цікаво, - «живі» онлайн завдання. Наприклад, знайди в інтернеті матеріал та розкажи другу, як піклуватись про такого незвичайного домашнього улюбленця, як тарантул.

4. listenaminute.com

Просто знахідка, а не сайт! Зручний, як двері.
Для кого: Pre-Intermediate +
Лише 1 хвилина! Так, кожен аудіозапис триває хвилину.
Відкрий та поглянь, скільки там тем. Про змій, зуби, шоколад, стереотипи, сусідів, інфляцію та навіть інопланетян. А до кожного аудіозапису – велика кількість різноманітних завдань. Однозначно вартий уваги!

5. elllo.org

Дуже захоплюючий сайт! Понад 1000 ауідозаписів на цікаві теми.
Для кого: Pre-Intermediate +
Вибір аудіо може здійснюватись за кількома параметрами: темою, рівнем складності, навіть за країною, про яку розповідається. Можна прослуховувати з текстом та без, опрацьовувати лексику, яку пропонують для вивчення, а також завантажити аудіофайл, якщо є така потреба. Ще одна корисна річ на сайті – тести на перевірку прослуханого чи опрацьованої лексики.

6. 6-minute English. BBC

Як без ВВС? Ніяк)
Для кого: Intermediate +
Цей сайт пропонує 6-хвилинні підкасти-діалоги, в яких учасники ніби співпрацюють зі слухачем. Великий вибір тем, кожну з яких можна завантажити та прослухати, коли є можливість. Це архів, який давно не оновлюється, але вся цінність – у великій кількості матеріалів, які там уже є.

7. ted.com

Цікавенний сайт, але для впевнених знавців англійської.
Для кого: Upper-Intermediate+
TED розшифровується як «Technology. Entertainment. Design». Це щорічна конференція, на яку запрошують різних спікерів: бізнесменів, нобелівських лауреатів, музикантів, програмістів, вундеркіндів. Тривалість кожного виступу – від 3 хвилин. В середньому – 15-20 хвилин з текстовим варіантом. Цікавенні сучасні теми, озвучені видатними людьми. Те, про що говорять спікери, дуже варте уваги. Переконайся у цьому.
***
Що ж, є з чого вибрати. На різний рівень та смак.

Додатково: Підготовка до аудіювання з англійської мови. Відео.
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

15 фільмів і 6 аудіокниг для підготовки до ЗНО з української літератури


      Пригадати матеріал з літератури можна не лише перечитуючи перекази творів, а й за допомогою фільмів та аудіокниг. Всеосвіта підготувала таку добірку з української літератури.

      Готуючись до ЗНО, учень має опрацювати велику кількість інформації – вивчити нове та пригадати те, що вчив раніше. Перевірити себе та потренуватися ви можете прямо у нас на сайті. В розділі “Тренажер для підготовки до ЗНО” ви знайдете всі питання тестувань за всі роки. Та що робити, коли, наприклад, не пам’ятаєш програму з української літератури – а це багато книжок! Деякі з творів завеликі, щоб їх перечитувати. Деякі можуть бути нудними для учнів. В таких випадках на допомогу приходить Youtube. Багато творів української літератури були екранізовані, а деякі й записані в аудіоформаті. Звісно, більшість фільмів за мотивами творів не зовсім збігається із книгами. До того ж вони доволі старі. Проте це відмінний спосіб пригадати основні сюжетні лінії та імена героїв. А для тих, хто не читав якійсь твори – це можливість хоча б увійти в курс справ.
►Ой Морозе, Морозенку

► Дума про Марусю Богуславку

► Слово про похід Ігорів

► Іван Котляревський “Енеїда”

► Іван Котляревський “Наталка Полтавка”

► Тарас Шевченко “Катерина”

► Пантелеймон Куліш “Чорна Рада”

► Іван Нечуй-Левицький “Кайдашева сім’я”

► Панас Мирний “Хіба ревуть воли, як ясла повні?” (аудіокнига)

► Іван Карпенко-Карий “Мартин Боруля”

► Михайло Коцюбинський “Тіні забутих предків”

► Іван Франко “Захар Беркут”
Прем’єра фільму відбудеться 10 жовтня 2019 року. Тож ви навіть зможете подивитися його в кінотеатрах. А поки лише трейлер (вражаючий).

► Василь Стефаник “Кам’яний хрест” (аудіокнига)

► Леся Українка “Лісова пісня”

► Микола Хвильовий “Я (Романтика)” (аудіокнига)

► Валер’ян Підмогильний “Місто” (аудіокнига)

► Микола Куліш “Мина Мазайло”

► Олександр Довженко “Зачарована Десна”

► Олесь Гончар “Модри Камень” (аудіокнига)

► Григір Тютюнник “Три зозулі з поклоном” (аудіокнига)

► Іван Багряний “Тигролови”

Приємного перегляду та прослуховування! Проте не забувайте, що перегляд фільму не замінює прочитання твору. Адже екранізація неповноцінно відтворює літературний твір.
 
Матеріал читаємо / переглядаємо нижче або переходимо (краще - переходимо) за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.


Сьогодні я підготувала щось цікавеньке для біологів. Так-так, «Фіксики» лишилися в минулому, або ж для фізиків. А тебе цікавлять не пилососи та інша техніка, а клітини, органи, водорості та ланцетники.  Я ж знаю, що ти й досі не проти подивитися якийсь мультфільм чи послухати #нереальнонереальні історії smile;)
Одразу ж невеличкий DISCLAIMER
Основна частина роликів, які я запропоную, озвучена англійською, проте в деяких є й російські субтитри. Але ж англійська — то не є погано! smile:D Це класна можливість одночасно готуватися до ЗНО з іноземної мови, або ж просто прокачати свої skills. 
Тому лови нереально круті та корисні посилання!


EdEra — освітній проект та велика платформа на YouTube, де ти можеш знайти онлайн-уроки на будь-який смак. Вони також запустили колись цілий безкоштовний міні-проект, де у СТИСЛІЙ формі розповідають усілякі біологічні штуки. Курс давно вже закінчився, але відео й досі залишаються у відкритому доступі. Там ти знайдеш цікавого ведучого, який разом із монтажником добряче попрацював над анімацією. Тож надто нудно тобі точно не буде! 
Цілий список на каналі «Amoeba Sisters» плей-листів чогось на кшталт мульт-відео-уроків, які НЕРЕАЛЬНО ЦІКАВО переглядати як дітям, так і дорослим. Складний матеріал пояснено простою мовою у формі мультфільма з яскравою сучасною анімацією, яка лаконічно й чітко відображає всі біологічні процеси. 
Щиро дякую Маргариті Мартем‘яновій (викладачці із ZNOUA) за таку чудову знахідку. ЗНО склала ще влітку, а й досі іноді залипаю на ці відосики!
Отож, люди, дійсно раджу всім ЗВЕРНУТИ ОСОБЛИВУ УВАГУ на цей YouTube-канал! 
Відео, перевагою якого є реалістичність та якість моделі клітини, якою ми подорожуємо, аби дізнатися, як все ж таки відбувається синтез білків та які інші «події» у клітині передують цьому процесу. 
Рекомендую кожному з вас його переглянути, адже воно ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ УЯВИТИ МАСШТАБИ, в яких відбувається все, що ми вивчаємо; ВІДЧУТИ ПРОСТІР; пройти шлях із фінішом у синтезі білка, побачити всі складові хромосоми та зрозуміти все якомога детальніше! Такий собі mind blowing. До того ж, отримаєте естетичне задоволення. 
Особисто для мене чомусь однією з найскладніших тем виявилася «Мітоз та мейоз». Довго з ними мучилася, але коли, нарешті, до мене дійшло, - «спіймала справжній дзен» та пізнала істину поділу клітини. [До речі, пишіть у коментарях, яка тема здається зараз вам найскладнішою smile:D]
Гадаю, друге відео особливо має зайти поціновувачам ДЖОНА ГРІНА та тим, хто залив крокодилячими сльозами клавіатуру свого ноутбука за переглядом «Провини зірок». 
Адже [#ОмійБог] канал веде сам БРАТ ПИСЬМЕННИКА - Хенк Грін. Зацініть його манеру подачі інформації, іронічні зауваження та цікаві порівняння!
Тож checkайте за посиланням  smile:D 
Ну, а якщо ти не хочеш зв‘язуватися з англійською, а біологію за відосиками вчити хочеться, то в тебе є 2 варіанти:
Так, на каналі ZNOUA також є відео для тебе! І, незважаючи на те, що там ПОКИ що є лише 2 відео, їхня якість тебе приємно вразить! Мені вони подобаються своїми графічними зображеннями, які супроводжуються зрозумілими поясненнями звичайною розмовною мовою. 
А на останок — #спокойнойНочиМалыши — просто цікавенький ролик про амімацію в мікробіології. Не надто навантажене надрозумними фразочками, проте і звідси ти можеш почерпнути для себе якісь терміни та закріпити матеріал, вивчений на уроці. Натискай на літери: TED !
 

 
До уваги освітян Рівненщини та учасників ЗНО-2020!

Матеріал читаємо нижче та переходимо за цим гіперпосиланням на сайт Українського центру оцінювання якості освіти.

Український центр оцінювання якості освіти не лише готується щороку до проведення кілької сесій ЗНО, а й прагне всіляко допомогти майбутнім учасникам у підготовці до виконання сертифікаційних робіт.
      У 2019 році фахівці УЦОЯО та платформа Be Smart / Будь розумним готували ПРОФЕСІЙНІ ВІДЕОКОМЕНТАРІ щодо виконання завдань пробного тесту, пояснючи, як потрібно працювати з тестовими завданнями, щоб дати правильні відповіді, та до уадіофайлів з іноземних мов, зокрема
      - з української мови та літературиПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО;
      - з історії УкраїниПЕРЕГЛЯНУТИ.
      - з математикиПЕРЕГЛЯНУТИ.
      - з фізикиПЕРЕГЛЯНУТИ.
      - з хіміїПЕРЕГЛЯНУТИ.
      - з біологіїПЕРЕГЛЯНУТИ.
      - з географіїПЕРЕГЛЯНУТИ.
      - з англійської мови: ПЕРЕГЛЯНУТИ. АУДІОФАЙЛ ПРОСЛУХАТИ.
      - з німецької мови: ПЕРЕГЛЯНУТИ. АУДІОФАЙЛ ПРОСЛУХАТИ.
      - із французької мови: ПЕРЕГЛЯНУТИ. АУДІОФАЙЛ ПРОСЛУХАТИ.
      - з іспанської мови: ПЕРЕГЛЯНУТИ. АУДІОФАЙЛ ПРОСЛУХАТИ.

      Також УЦОЯО нагадує, що стануть у пригоді під час підготовки до тестування завдання сертифікаційних робіт попередніх років, які розміщено у рубриці «Тести минулих років».


      У процесі підготовки до ЗНО-2020 фахівці Українського центру пояснюватимуть особливості виконання компетентнісних завдань у щотижневій рубриці «Готуючись до ЗНО» на сторінці Українського центру оцінювання якості освіти у FacebookПідписуйтесь та сторінку та стежте за новинами !!!


 
Підготовка до ЗНО-2020 з історії України!

Пропонується відеоматеріал з каналу YouTube.

1. Відео "ЗНО з історії України. Пам'ятки архітектури та мистецтва для розпізнавання".
2. Відео "Первісний лад на території України (укр.) ЗНО з історії України".
3. Відео "Кочові народи та античні колонії на території України (укр.) ЗНО з історії України".
4. Відео "Походження й розселення давніх слов'ян (укр.) ЗНО з історії України".
5. Відео "Київська держава - Русь-Україна (укр.) ЗНО з історії України".
6. Відео "Феодальна роздробленість Київської Русі (укр.) ЗНО з історії України".
7. Відео "Галицько-Волинське князівство - Королівство Руське (укр.) ЗНО з історії України".
8. Відео "Культура Київської Русі (укр.) ЗНО з історії України".
9. Відео "Україна під владою Литви та Польщі в XIV - XV ст. (укр.) ЗНО з історії України".
10. Відео "Українські землі в складі Речі Посполитої (укр.) ЗНО з історії України".
11. Відео "Виникнення козацтва. Запорозька Січ. (укр.) ЗНО з історії України".
12. Відео "Козацькі повстання к. XVI - поч. XVII ст. (укр.) ЗНО з історії України".
13. Відео "Культура України к. XVI - поч. XVII ст. (укр.) ЗНО з історії України".
14. Відео "Національно-визвольна війна українського народу (укр.) ЗНО з історії України".
15. Відео "Руїна (укр.) ЗНО з історії України".
16. Відео "Гетьманування Івана Мазепи (укр.) ЗНО з історії України".
17. Відео "Ліквідація автономії Гетьманщини (укр.) ЗНО з історії України".
18. Відео "Приєднання Криму, Причорномор'я і Правобережної України до Російської імперії (укр.)".
19. Відео "Визвольна боротьба українського народу в др. пол. XVIII ст. (укр.) ЗНО з історії України".
20. Відео "Культура України др. пол. XVII - XVIII ст. (укр.) ЗНО з історії України".
21. Відео "Українці у війні з наполеонівською Францією (укр.) ЗНО з історії України".
22. Відео "Занепад кріпосницьких відносин. Народні рухи в пер. пол. XІX ст (укр.) ЗНО з історії України".
23. Відео "Суспільно-політичні рухи в Україні першої третини ХІХ ст. (укр.) ЗНО з історії України".
24. Відео "Польські повстання ХІХ ст. і Україна (укр.) ЗНО з історії України".
25. Відео "Кирило-Мефодіївське Братство (укр.) ЗНО з історії України".
26. Відео "Західноукраїнські землі в пер. пол. ХІХ ст. (укр.) ЗНО з історії України".
27. Відео "Українська культура пер. пол. ХІХ ст. (укр.) ЗНО з історії України".
28. Відео "Реформи 60-х-70-х рр. ХІХ ст. в Російській імперії (укр.) ЗНО з історії України".
29. Відео "Розвиток економіки України в пореформений період (укр.) ЗНО з історії України".
30. ВІдео "Суспільно-політичне життя в Україні др. пол. ХІХ ст.(укр.) ЗНО з історії України".
31. Відео "Національна політика царизму в Україні (укр.) ЗНО з історії України".
32. Відео "Народницький рух (укр.) ЗНО з історії України".
33. Відео "Громадсько-політичні рухи в Західній Україні в др. пол. ХІХ ст. (укр.) ЗНО з історії України".
34. Відео "Українська культура др. пол. ХІХ ст. (укр.) ЗНО з історії України".
35. Відео "Економічний та суспільно-політичний розвиток України поч. ХХ ст. (укр.) ЗНО з історії України".
36. Відео "Західноукраїнські землі на поч. ХХ ст. (укр.) ЗНО з історії України".
37. Відео "Україна під час Першої російської революції 1905-07 рр. (укр.) ЗНО з історії України".
38. Відео "Україна напередодні Першої світової війни (укр.) ЗНО з історії України".
39. Відео "Україна в Першій світовій війні (укр.) ЗНО з історії України".
40. Відео "Культура України початку ХХ ст. (укр.) ЗНО з історії України".
41. Відео "Проголошення УНР (укр.) ЗНО з історії України".
42. Відео "Гетьманат П. Скоропадського (укр.) ЗНО з історії України"
43. Відео "Директорія УНР (укр.) ЗНО з історії України".
44. Відео "Західноукраїнська Народна Республіка (укр.) ЗНО з історії України".
45. Відео "Культура України в 1917-20 рр. (укр.) ЗНО з історії України".
46. Відео "Політика більшовиків в Україні 1919-20 рр. Воєнний комунізм. (укр.) ЗНО з історії України".
47. Відео "Входження України до складу СРСР (укр.) ЗНО з історії України".
48. Відео "Україна в 20-х на поч. 30-х рр. XX ст. Воєнний комунізм. НЕП. (укр.) ЗНО з історії України".
49. Відео "Культура України в роки Непу (укр.) ЗНО з історії України".
50. Відео "Прихід Й. Сталіна до влади (укр.) ЗНО з історії України".
51. Відео "Сталінська індустріалізація (укр.) ЗНО з історії України".
52. Відео "Суцільна колективізація в СРСР (укр.) ЗНО з історії України".
53. Відео "Культ особи Сталіна. Масові репресії. (укр.) ЗНО з історії Україн".
54. Відео "Стан культури України в 30-і рр. ХХ ст. (укр.) ЗНО з історії України".
55. Відео "Західноукраїнські землі на початку Другої світової війни (укр.) ЗНО з історії України".
56. Відео "Україна в Німецько-радянській війні 1941-45 рр. (укр.) ЗНО з історії України".
57. Відео "Повоєнна відбудова (укр.) ЗНО з історії України".
58. Відео "Десталінізація та хрущовська відлига (укр.) ЗНО з історії України".
59. Відео "Початок дисидентського руху (укр.) ЗНО з історії України".
60. Відео "Україна в період кризи радянської системи 1965-1985 рр.(укр.) ЗНО з історії України".
61. Відео "Україна в період "перебудови". Проголошення незалежності. (укр.) ЗНО з історії України".
62. Відео "Українська РСР на міжнародній арені 1985-91 рр. (укр.) ЗНО з історії України".
63. Відео "Внутрішнє становище України в 1991-2000 рр. (укр.) ЗНО з історії України".
64. Відео "ЗНО з історії України. Пам'ятки архітектури та мистецтва для розпізнавання".
65. Відео "ЗНО з історії України. Пам'ятки архітектури і мистецтва для розпізнавання з описом".

 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомленняРозмір відео: 640*480.

15 небанальних екранізацій та переспівувань творів української літератури

Добірка яскравих екранізацій для урізноманітнення навчального процесу.

Українська література нецікава, кінематограф бездарний, а музика прісна… Чули подібне від школярів? Тоді здивуйте їх та доведіть, що все зовсім не так!
Деяким вибагливим учням українська література подеколи може здаватися нудною. І справа не лише у сюжеті чи складності. Адже коли замість читання «Захара Беркута» діти можуть пограти в «Майнкрафт», зацікавити їх шкільним предметом доволі складно. Але ми даруємо вам безпрограшний спосіб не тільки звернути увагу учнів на літературу, але й урізноманітнити навчальний процес, прищепити повагу до національного надбання та любов до Батьківщини!
Пропонуємо до перегляду та прослуховування поєднання старого і сучасного, екранізацій та переспівувань творів української літератури.

Іван Котляревський «Енеїда»
«Енеїда» – перший повнометражний мультфільм незалежної України, знятий у 1991 році за мотивами однойменної поеми Івана Котляревського. Над створенням мультиплікаційного фільму працювали три роки, при цьому автори прагнули зобразити «українців, як є, щоб вони побачили себе і відчули, що можна розслабитися». Саме тому мультфільм легкий для сприйняття, дуже смішний та гротесковий, проте з глибоким сенсом. Неможливо не посміхнутися та не задуматися!
Завантаження плеєра

Леся Українка «Contra spem spero!»
Улюблений вірш усіх школярів уже співали-переспівували сотні разів. А як щодо мелодійного українського виконання під інструментал відомого репера Емінема? Сподобається не тільки всім учням, але й їхнім учителькам! Особливо зацікавить дітей той факт, що пісню вивчити набагато легше, ніж просто вірш.
Завантаження плеєра
]

Іван Котляревський «Наталка Полтавка»
Телефільм-опера 1978 року прекрасно зображує життя українського суспільства на початку XIX ст. Точно передати настрій минувшини вдалося завдяки зйомкам у музеях народної архітектури і побуту УРСР. Чудова гра акторів, неймовірні пейзажі та гармонійний музичний супровід зробили цю стрічку справжньою перлиною української кіноспадщини, яку соромно не знати! До речі, Одеська кіностудія прагне відродити класичну п’єсу та випустити її новітню екранізацію.
Завантаження плеєра

      Іван Франко «Чого являєшся мені у сні»
Характерний голос та чуттєвий спів виконавця тільки підсилює проникливі слова Івана Франка. Хтось зі школярів точно додасть пісню у свій плейлист!
Завантаження плеєра

Іван Франко «Захар Беркут»
Для екранізації історичної повісті Івана Франка об’єднали зусилля американські та українські професіонали. Динамічний цікавий сюжет українського письменника був ніби створений для зйомок сучасної яскравої стрічки. Вона торкається душі та відроджує у нашій пам’яті забуте і минуле. Спробуйте відірватися від перегляду!
ЗАВАНТАЖЕНО ГІПЕРПОСИЛАННЯ НА ТРЕЙЛЕР!!!
Завантаження плеєра

      Тарас Шевченко «Катерина»
Сучасна потужна екранізація легендарної поеми Тараса Шевченка від Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого. Беззаперечно варта уваги! А ще школярам точно сподобається неповторний музичний супровід від відомого українського етно-гурту ДахаБраха!
Завантаження плеєра

      Іван Карпенко-Карий «Мартин Боруля»
Фільм-спектакль 1953 року – справжня класика українського кінематографа! Київський державний український драматичний театр ім. І. Франка зняв напрочуд актуальну та зрозумілу сучасному глядачеві кінокартину. Відповідність екранізації оригінальному твору Карпенко-Карого, глибокий сенс та народний гумор точно зацікавлять навіть найвибагливіших школярів!
Завантаження плеєра

      Василь Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці...»
Небанальне ліричне виконання класичного українського вірша. Поезія Симоненка буквально оживає у сучасній українській пісні та стає ще чуттєвішою завдяки вдало дібраній музиці. Василю Симоненку однозначно сподобалося б!
Завантаження плеєра

      Михайло Коцюбинський «Тіні забутих предків»
Геній режисури Сергій Параджанов 1965 року відзняв екранізацію однойменної повісті Коцюбинського. До речі, написаної під враженням від поїздки письменника на Гуцульщину. «Тіні забутих предків» беззаперечний вартогляд кожного українця! Навіть у Гарвардському університеті перегляд цієї кінострічки є обов’язковим для студентів, які претендують на вищий ступінь у кінознавстві.  
Завантаження плеєра

      Василь Стус «Як добре те, що смерті не боюсь я»
Стус і рок? Виявляється, можна і так! Пропонуємо до прослуховування пісню «Як добре те, що смерті не боюсь я» на слова однойменного вірша. Цікаве рок-виконання урізноманітнить звичне викладення класичної поезії. Можливо, і Стусу б сподобався такий рок, хтозна!
Завантаження плеєра

      Микола Хвильовий «Я (Романтика)»
Короткометражний фільм став дипломною роботою режисера Калюжного у 2008 році. Як і новела, кінострічка є психологічною, саме тому тримає глядачів у напруженні до самого кінця. У зазначеному жанрі втілюються приховані сенси, які відкриваються лише з часом.
Завантаження плеєра

      Євген Маланюк «Стилет чи стилос?» 
Для кращого запам'ятовування учнями віршів, музичні ініціативи створюють різноманітні пісенні варіації на поезію. Одна з них – у жанрі репу. Можливість декламування віршів за допомогою сучасного музичного жанру неодмінно вразить учнів! Як то кажуть, «не читає книги – читатиме реп»!
Завантаження плеєра

      Олександр Довженко «Україна в огні»
Нині ми маємо можливість переглянути роботу великого Олександра Довженка, яка у 1943 році  була заборонена Сталіним для екранізації. Болюча, правдива й актуальна для сьогодення кіноповість талановито зображує події німецько-радянської війни на території України. Таке «націоналістичне збочення», як казав Сталін, принципово обов'язкове до перегляду!
Завантаження плеєра
Леся Українка «Лісова пісня» 
Мавка – нова діснеївська принцеса? Ні, краще! Мультиплікаційну екранізацію неймовірної «Лісової пісні» робитиме українська кінокомпанія, саме тому Мавка перевтілиться скоріше в українську лісову княгиню. Готуємося до перегляду, адже фільм вийде у прокат уже у 2020 році!
ЗАВАНТАЖЕНО ГІПЕРПОСИЛАННЯ НА ТРЕЙЛЕР!!!
Завантаження плеєра


      Василь Симоненко «Ти знаєш, що ти – людина...»
Сучасний зворушливий відеоролик на відомий та улюблений багатьма українцями вірш Симоненка. Відеоряд підкреслює глибинний зміст поезії, показуючи різноманітних людей, яких об’єднує одне – людяність. Розчулиться навіть кіт!
Завантаження плеєра

Українське мистецтво різноманітне та неосяжне, а наша література вже не перший рік проходить перевірку найвибагливішими школярами, а ще й дає раду всім закордонним! А ще пам’ятаймо, що запропоновані нестандартні підходи до викладення літератури спонукають учнів любити не тільки шкільний предмет, але й цінувати надбання української культури в цілому.
      
Журнал «На Урок»
Редакція
Змінено: Ігор Опольський - 12.11.2019 09:11:24
Страницы: Пред. 1 2 3 4 5 6
Читають тему