Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Загальний форум

Страницы: 1
Експертиза якості освіти: апробація тестових завдань для наповнення банку тестів Українського центру оцінювання якості освіти, Тут розміщуватиметься інформація щодо проведення апробації тестових завдань від УЦОЯО
 
Просимо підписатись на нові повідомлення даної теми, відмітивши "галочкою" текст "ПІдписатися на нові повідомлення цієї теми" внизу сторінки.
Змінено: Ігор Опольський - 14.09.2015 09:28:05
 
Шановні колеги!      

На виконання Розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.09.2013 №686-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», наказів Українського центру оцінювання якості освіти від 05.02.2016 №33 «Про затвердження Інструкції з проведення апробації тестових завдань та Карти спостереження за проведенням апробації тестових завдань», від 19.10.2016 №176 «Про підготовку та проведення апробацій тестових завдань у листопаді-грудні 2016 року», відповідно до спільного наказу Управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 12.09.2016 №428/124-о «Про підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2017 році», листа Львівського РЦОЯО від 31.10.2016 № 617/03-29 "Про підготовку та проведення апробації тестових завдань у листопаді-грудні" просимо забезпечити проведення протягом 24-30.11.2016 р. та 12–16.12.2016 р. апробацій тестових завдань із загальноосвітніх предметів у навчальних закладах Рівненської області.
Інформацію про кількість учасників та перелік навчальних закладів, у яких буде проведено апробацію, надішлемо листами.
До апробації просимо залучати учнів 11-их класів загальноосвітніх навчальних закладів. Орієнтовні вимоги до формування вибірки учасників: 50% - хлопці, 50% - дівчата.
Орієнтовна "географія" АТЗ у листопаді: м. Рівне, м. Кузнецовськ, Здоблунівський, Млинівський, Дубенський райони.
[JUSTIFY]Орієнтовна "географія" АТЗ у грудні: м. Рівне, м. Кузнецовськ, Рівненський, Рокитнівський, Гощанський райони.

Інструкція щодо проведення апробації тестових завдань

Апробація проводиться відповідно до Положення про апробацію тестових завдань, затвердженого наказом Українського центру оцінювання якості освіти  (далі –  УЦОЯО) від  08.12.2008 р. № 221.
Апробацію тестових завдань в аудиторіях проводять уповноважений представник регіонального центру оцінювання якості освіти та вчитель навчального закладу (це може бути вчитель, який викладає предмет, з якого проводиться апробація).  
 
      Для апробації тестових завдань відводиться певний час, зазначений в тестовому зошиті, який отримує кожен учасник апробації з того чи іншого навчального предмета.

      Уповноважений представник регіонального центру оцінювання якості освіти:
-    доставляє апробаційні матеріали до навчального закладу, на базі якого проводиться апробація;
-     роздає  апробаційні матеріали учасникам апробації (у разі потреби використовує додаткові бланки відповідей);
- ознайомлює учасників з Вимогами щодо заповнення бланків     відповідей та роботи з тестовими зошитами;
    -  слідкує за дотриманням умов проведення апробації в аудиторії (не дозволяє учасникам користуватися мобільними телефонами, калькуляторами, довідниками, словниками тощо; не дозволяє спілкуватися з іншими учасниками апробації; не дає роз’яснень стосовно змісту завдань);
-     нагадує учням про час, що лишається до закінчення роботи;
-      після завершення апробації збирає апробаційні матеріали;
-      якщо є  зауваження, записує їх до анкети;
-      доставляє апробаційні матеріали та анкети до регіонального центру.
      
      В аудиторії, де проводиться апробація:
-     не повинно бути наочних матеріалів з навчальних предметів, з яких проводиться апробація (окрім випадків використання довідкових таблиць, що передбачено процедурою апробації);
-    кожен учасник апробації повинен сидіти за окремим столом.
      
      Учитель, який знаходиться в аудиторії:
-      під час роботи учнів складає список учасників, у якому фіксує номери бланків відповідей;
-      заповнює анкету (у разі потреби висловлює свої зауваження в письмовій формі).
 
      Учасники апробації:
 -  виконують тестові завдання та заповнюють бланки відповідей ручкою з чорнилом/пастою насиченого чорного  кольору;
 -  дотримуються Вимог щодо заповнення бланків відповідей та роботи з тестовими зошитами.
Переписувати та ксерокопіювати апробаційні тестові завдання заборонено!
[/JUSTIFY]
Змінено: Ігор Опольський - 02.11.2016 14:53:48
 
Шановні колеги!


Хочемо вам нагадати, що:

1.  Потрібно підготувати список учасників (учнів 11-х класів), які беруть участь в апробації.
2. Учні мають мати із собою ручку з пастою чорного кольору.
3. Під час проведення апробації потрібна присутність вчителя, який навчає дітей того предмету, з якого проводиться апробація тестових завдань.
 
Шановні колеги!

      3. Завантажити Графік проведення АТЗ (файл формату Excel).


MIHICTEPCTBO ОСВІТИ I НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ

№ 4 від  4 січня 2017 року

Про проведення ІІ етапу апробації
нового формату завдань для
сертифікаційних робіт зовнішнього
незалежного оцінювання з іноземних мов


Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Положення про Український центр оцінювання якості освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2005 року № 1312, враховуючи рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 30 червня 2016 року (протокол № 7/4-20 «Про проведення апробаційного зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, з іноземних мов із використанням дворівневих (рівень B1 i рівень В2) предметних тестів»), та з метою підготовки до запровадження з 2018 року нового формату завдань з розуміння мови на слух (аудіювання) для сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання (предметних тестів) з англійської, іспанської, німецької та французької мов НАКАЗУЮ:
1. Українському центру оцінювання якості освіти (Карандій В. А.), регіональним центрам оцінювання якості освіти провести з 24 до 29 квітня 2017 року ІІ етап апробації нового формату завдань для сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, з англійської, іспанської, німецької та французької мов із використанням предметних тестів рівня B1 для випускників, які вивчали іноземну мову на рівні стандарту або академічному рівні, і рівня В2 для випускників, які вивчали іноземну мову на профільному рівні (далі - апробаційне тестування).
2. Затвердити Схему формування вибірки учасників ІІ етапу апробації нового формату завдань для сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, з іноземних мов, що додається.
3. Українському центру оцінювання якості освіти (Карандій В. А.):
1) розробити та затвердити до 03 лютого 2017 року графік проведення апробаційного тестування;
2) затвердити до 03 березня 2017 року склад вибірки учасників апробаційного тестування;
З) надати до 26 травня 2017 року загальноосвітнім навчальним закладам, випускники яких брали участь в апробаційному тестуванні, інформацію про їхні результати.
4. Структурним підрозділам з питань освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій:
1) сприяти Українському та регіональним центрам оцінювання якості освіти в підготовці та проведенні апробаційного тестування;
2) надати до 24 лютого 2017 року регіональним центрам оцінювання якості освіти пропозиції щодо складу вибірки учасників апробаційного тестування з урахуванням вимог Схеми, зазначеної в пункті 2 цього наказу;
З) створити умови для проведення апробаційного тестування у дні проведення апробаційного тестування (час проведення апробаційного тестування - дві академічні години), організувати внесення загальноосвітніми навчальними закладами відповідних змін до розкладу уроків класів, учні яких братимуть участь в апробаційному тестуванні.
5. Департаменту економіки та фінансування (Даниленко С. В.) передбачити в повному обсязі видатки на проведення апробаційного тестування за рахунок коштів, передбачених у 2017 році для реалізації бюджетної програми 2201470 «Здійснення зовнішнього оцінювання та моніторингу якості освіти Українським центром оцінювання якості освіти та його регіональними підрозділами».
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Хобзея П. К.

Міністр Лілія Гриневич
Змінено: Ігор Опольський - 06.03.2017 13:21:29
 
До уваги освітян!

ПРОЙДЕ ІІ ЕТАП АПРОБАЦІЇ ЗАВДАНЬ НОВОГО ФОРМАТУ З ІНОЗЕМНИХ МОВ
6.03.2017


      Триває підготовка до впровадження зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов із використанням дворівневих (В1 і В2) предметних тестів із завданнями нового формату (аудіювання).
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України ІІ етап апробаційного тестування завдань нового формату з іноземних мов відбудеться з 24 до 29 квітня 2017 року. Участь у ньому візьмуть випускники шкіл з усіх регіонів України. Вибірка складатиме 5 тисяч учасників. Випускники пройдуть тестування за місцем навчання.
Інформацію про результати випускників, які братимуть участь в апробаційному тестуванні, школи отримають до 26 травня 2017 року.
Предметні тести рівня В1 складатимуть випускники, які вивчали іноземну мову на рівні стандарту або академічному рівні, тести рівня В2 – випускники, які вивчали іноземну мову на профільному рівні.
Головна мета аудіювання – перевірити сформованість в абітурієнтів умінь і навичок, необхідних для сприйняття інформації опосередковано (в аудіозаписі): розуміти основний зміст текстів, вибирати необхідну інформацію з прослуханого, повністю розуміти текст на слух.
16 квітня 2016 року Український центр оцінювання якості освіти провів І етап апробації завдань нового формату.  Участь в апробаційному зовнішньому незалежному оцінюванні взяли випускники шкіл міста Києва, Київської, Львівської та Одеської областей. До пунктів апробаційного тестування з’явилося 2 740 осіб (96,4 % зареєстрованих). Детальніше з офіційним звітом про проведення І етапу апробації з іноземних мов можна ознайомитися за посиланням.
Апробація є частиною системи контролю якості завдань і необхідна для іспитів «високих ставок». Завдяки апробації підвищуються показники якості оцінювання (валідність, надійність, об’єктивність, обґрунтованість, ефективність і прийнятність результатів). Апробація дозволяє отримати вимірювальні (психометричні) характеристики тестових завдань, основними з яких є складність і дискримінаційна (розподільна) здатність. Урахування цих показників під час створення тесту дозволяє отримати інструмент вимірювання з прогнозованими характеристиками.

 
До уваги педагогічних працівників Рівненщини!


3. Завантажити Графік проведення апробації тестових завдань (файл формату Excel). Надіслано на відділи, управління освіти РДА, ВКРМОП, районні, міські методичні кабінети, центри (учні із ЗНЗ яких залучені до АТЗ) листом Рівненського ОІППО від 21.02.2017 № 01-16/261 "Про проведення апробації тестових завдань у березні 2017 року".

     
Працівниками кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО на виконання спільного наказу управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 12.09.2016 № 428/124-о «Про підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2017 році»,спільного наказу управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 20.02.2017 № 82/24-о «Про проведення апробації тестових завдань у березні 2017 року», із метою наповнення банку тестових завдань Українського центру оцінювання якості освіти у Рівненській області з 06.03.2017 по 24.03.2017 було організовано та проведено процедуру апробації тестових завдань для наповнення банку тестових завдань Українського центру оцінювання якості освіти (далі – УЦОЯО).
Укладено графік і режим проведення апробації тестових завдань, визначенозагальноосвітні навчальні заклади, проведено розподіл учнів згідно з вимогами та укладено список уповноважених представників Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти для участі в апробації тестових завдань для наповнення банку тестових завдань Українського центру оцінювання якості освіти. 
Участь в апробації візьмуть 540 випускників із 14 загальноосвітніх навчальних закладів області. Апробуватимуся тестові завдання із 10 предметів, а саме: з української мови, математики, історії України, біології, хімії,  географії, фізики, англійської, німецької та французької мови. 
      Також повідомлення можна переглянути за гіперпосиланням на сайті Рівненського ОІППО від 06.03.2017.


ВАЖЛИВО !!!

      Для апробації тестових завдань відводиться певний час, зазначений в тестовому зошиті, який отримує кожен учасник апробації з того чи іншого навчального предмета. 

      Уповноважений представник регіонального центру оцінювання якості освіти: 
- доставляє апробаційні матеріали до навчального закладу, на базі якого проводиться апробація; 
- роздає  апробаційні матеріали учасникам апробації (у разі потреби використовує додаткові бланки відповідей); 
- ознайомлює учасників з Вимогами щодо заповнення бланків     відповідей та роботи з тестовими зошитами
- слідкує за дотриманням умов проведення апробації в аудиторії (не дозволяє учасникам користуватися мобільними телефонами, калькуляторами, довідниками, словниками тощо; не дозволяє спілкуватися з іншими учасниками апробації; не дає роз’яснень стосовно змісту завдань); 
-     нагадує учням про час, що лишається до закінчення роботи; 
-      після завершення апробації збирає апробаційні матеріали; 
-      якщо є  зауваження, записує їх до анкети; 
-      доставляє апробаційні матеріали та анкети до регіонального центру. 
      
      В аудиторії, де проводиться апробація:
-     не повинно бути наочних матеріалів з навчальних предметів, з яких проводиться апробація (окрім випадків використання довідкових таблиць, що передбачено процедурою апробації); 
-    кожен учасник апробації повинен сидіти за окремим столом. 
      
      Учитель, який знаходиться в аудиторії: 
-      під час роботи учнів складає список учасників, у якому фіксує номери бланків відповідей; 
-      заповнює анкету (у разі потреби висловлює свої зауваження в письмовій формі). 
  
      Учасники апробації: 
 -  виконують тестові завдання та заповнюють бланки відповідей ручкою з чорнилом/пастою насиченого чорного  кольору
 -  дотримуються Вимог щодо заповнення бланків відповідей та роботи з тестовими зошитами. 
Переписувати та ксерокопіювати апробаційні тестові завдання заборонено!
Змінено: Ігор Опольський - 06.03.2017 14:03:02
 
До уваги освітян Рівненщини!

      На виконання
      наказу Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації від 12.04.2017 № 206/46-о "Про проведення ІІ етапу апробації нового формату завдань для сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов" ПОВІДОМЛЯЄМО, що у період із 24.04.2017 по 28.04.2017 у загальноосвітніх навчальних закладах пройде ІІ етап апробації нового формату завдань для сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов (англійська мова, німецька мова, французька мова).
      Надаємо перелік умов проведення процедури апробації.
1.     У роботі керуємось наступною нормативною базою:
наказ МОН України від 4 січня 2017 року №4 «Про проведення ІІ етапу апробації …», наказ УЦОЯО від 20 січня 2017 року № 11 «Про затвердження календарного плану-графіка підготовки та проведення ІІ етапу апробації…», наказ УЦОЯО від 02.03.2017 року № 41 «Про затвердження Складу вибірки учасників ІІ етапу апробації нового формату завдань….», наказ УЦОЯО від 7 квітня 2017 року № 56 «Про затвердження Інструкції щодо проведення ІІ етапу апробації…». 
2.     Вимоги до процедури проведення апробації:
2.1 для виконання тесту відводиться 90 хвилин (два уроки);
2.2 аудиторії мають містити:
´    аудиторну дошку;
´    годинник;
´    столи та стільці для учасників (кількість відповідає кількості   учасників в аудиторії (до 15 осіб));
´    стіл та стілець для працівника, що проводить тестування;
´ місце для особистих речей учасників(стіл, стільці).
3.    Учасники виконують роботу кульковими або гелевими ручками з пастою чорного кольору.
4.     Схеми розміщення робочих місць:
5.     Пристрій для програвання компакт-дисків зі звуковим записом (програвач):
  
6.    Роботу в аудиторії забезпечує один інструктор (працівник регіонального центру або представник закладу післядипломної освіти).
7.    Перед початком проведення тестування інструктор разом із представником навчального закладу:
-    визначають місцеперебування учасників, які завчасно завершили виконання тесту (вперше під час апробації);
-    перевіряють аудиторію;
-    здійснюють перевірку технічної справності програвачів за допомогою тестових компакт-дисків, які надавалися регіональним центром під час попередніх апробацій;(«Марш Радецького» Й.Штраус)
-    перевіряють правильність указаних в Аудиторному протоколі назв навчального закладу, навчального предмета та рівня завдань (якщо інформація вказана неправильно, то її необхідно закреслити та записати правильно);
-    розподіляють учасників за робочими місцями;
8.     Підготовка аудиторій до проведення апробаційного тестування:
-    розміщення робочих місць учасників здійснюється відповідно до схем, які використовуються під час ЗНО;
-    програвач має бути розміщений у спосіб, що забезпечує максимальну якість прослуховування аудіозаписів для всіх учасників;
-    учасники не повинні мати доступу до матеріалів, наочних посібників із предмета тестування;
-    допуск учасників до аудиторій починається за 10 хвилин до початку апробаційного тестування.
9.     До початку тестування (в аудиторії):
-    Інструктор разом з учасниками має перевірити якість запису на компакт-диску із записом частини завдань апробаційного тесту «Розуміння мови на слух (аудіювання)»; (прослухати текст «Вас вітає Український центр оцінювання якості освіти на апробаційному зовнішньому незалежному оцінюванні з іноземних мов!» і вимкнути програвач).
10.      На початку тестування інструктор:
1) проводить загальний інструктаж (кожен працює лише з наданим йому зошитом і бланком відповідей, дотримується вимог інструкцій);
2) роздає учасникам другий примірник Аудиторного протоколу і просить записати ПІБ відповідно до робочих місць
3) роздає кожному бланк відповідей та зошит;
4) пропонує учасникам: ознайомитись з інструкцією на першій сторінці зошита (2-5 хвилин), перевірити якість друку зошита,
5) рекомендує бути максимально зосередженими
11.      Під час апробаційного тестування учасники:
-    можуть з дозволу інструктора вийти з аудиторії;
-    одночасний вихід кількох учасників з однієї аудиторії до завершення роботи заборонено;
-    зошит і бланк відповідей учасник залишає на робочому столі, поклавши їх заповненою стороною донизу;
-    час, який учасник провів за межами аудиторії, не додається йому до часу роботи з тестом;
-    учасник, який виконав роботу швидше, здає інструктору зошит та заповнений бланк відповідей, після чого переходить у визначене навчальним закладом приміщення
12.       Після закінчення часу, відведеного на виконання тесту (всі учасники виконали роботу швидше) інструктор:
-    повідомляє учасникам  про закінчення виконання тесту;
-    записує в першому примірнику Аудиторного протоколу час завершення тестування;
-    просить закрити зошити, відкласти бланки відповідей та покласти ручки на стіл;
-    запрошує учасників по одному підійти до стола із бланком відповідей та зошитом;
-    приймає бланки відповідей та зошити;
-    перевіряє наявність бланків відповідей та зошитів усіх учасників аудиторії. 

 
До уваги освітян Рівненщини!

      На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.09.2013 № 686-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», відповідно до Положення про апробацію завдань зовнішнього незалежного оцінювання, затвердженого наказом Українського центру оцінювання якості освіти від 25.04.2017 № 64, наказу Українського центру оцінювання якості освіти від 27.09.2017 № 145 «Про підготовку та проведення апробації тестових завдань у листопаді-грудні 2017 року», відповідно до спільних наказів управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 21.09.2016 № 428/115-о «Про підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2018 році» та від 25.10.2017 № 460/ 118- о "Про підготовку та проведення апробації тестових завдань у листопаді-грудні 2017 році" повідомляємо, що у Рівненській області у листопаді - грудні 2017 року буде проведено апробацію тестових завдань для наповнення банку тестів Українського центру оцінювання якості освіти.

Нормативно-правове забезпечення процедури апробації тестових завдань:

4. Завантажити спільний наказ управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 25.10.2017 № 460/ 118- о "Про підготовку та проведення апробації тестових завдань у листопаді-грудні 2017 році".

Апробацію будуть проводити працівники кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО відповідно до укладеного Графіка.
ВАЖЛИВО !!!

[JUSTIFY]      Для апробації тестових завдань відводиться певний час, зазначений в тестовому зошиті, який отримує кожен учасник апробації з того чи іншого навчального предмета.  

      Уповноважений представник регіонального центру оцінювання якості освіти:  
- доставляє апробаційні матеріали до навчального закладу, на базі якого проводиться апробація;  
- роздає  апробаційні матеріали учасникам апробації (у разі потреби використовує додаткові бланки відповідей);  
- ознайомлює учасників з Вимогами щодо заповнення бланків     відповідей та роботи з тестовими зошитами;  
- слідкує за дотриманням умов проведення апробації в аудиторії (не дозволяє учасникам користуватися мобільними телефонами, калькуляторами, довідниками, словниками тощо; не дозволяє спілкуватися з іншими учасниками апробації; не дає роз’яснень стосовно змісту завдань);  
-     нагадує учням про час, що лишається до закінчення роботи;  
-      після завершення апробації збирає апробаційні матеріали;  
-      якщо є  зауваження, записує їх до анкети;  
-      доставляє апробаційні матеріали та анкети до регіонального центру.  
      
      В аудиторії, де проводиться апробація:
-     не повинно бути наочних матеріалів з навчальних предметів, з яких проводиться апробація (окрім випадків використання довідкових таблиць, що передбачено процедурою апробації);  
-    кожен учасник апробації повинен сидіти за окремим столом.  
      
      Учитель, який знаходиться в аудиторії:  
-      під час роботи учнів складає список учасників, у якому фіксує номери бланків відповідей;  
-      заповнює анкету (у разі потреби висловлює свої зауваження в письмовій формі).  
   
      Учасники апробації:  
 -  виконують тестові завдання та заповнюють бланки відповідей ручкою з чорнилом/пастою насиченого чорного  кольору;  
 -  дотримуються Вимог щодо заповнення бланків відповідей та роботи з тестовими зошитами.  
Переписувати та ксерокопіювати апробаційні тестові завдання заборонено!
[/JUSTIFY]

Страницы: 1
Читають тему