Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Загальний форум

Страницы: 1 2 3 4 След.
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2017 РОЦІ, Тут поступово розміщуватимемо матеріали, що стосується даної теми.
 
До уваги педагогічних працівників Рівненщини, випускників системи загальної середньої освіти (ЗНЗ, ПТНЗ, ВНЗ І-ІІ р.а.), випускників минулих років!
      
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки від 3 лютого 2016 року № 77 «Про затвердження програм зовнішнього незалежного оцінювання осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти» затверджено програми зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури, історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, англійської, іспанської, німецької, французької та російської мов. Наказ набуває чинності з 1 серпня 2016 року.
На підставі затверджених програм будуть укладатися тестові завдання для проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року. Відповідно до пункту 2 статті 45 Закону України «Про вищу освіту» перелік програм зовнішнього незалежного оцінювання для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти, затверджується та оприлюднюється не пізніше ніж за 1,5 року до проведення зовнішнього незалежного оцінювання.
      Успіхів вам, абітурієнти 2017 року !!!

Також повідомляємо, що ДАНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ БУДЕ ПОСТІЙНО ОНОВЛЮВАТИСЬ, ОСКІЛЬКИ МИ РОЗМІЩУВАТИМЕМО У НЬОМУ ВСІ НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ У 2017 році РЕГУЛЮЮТЬ ПРОВЕДЕННЯ ЗНО та ДПА у формі ЗНО.


2. Наказ Міністерства освіти і науки України від 27 липня 2016 року № 888 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 03 лютого 2016 року № 77".
6. Спільний Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 12 вересня 2016 року № 428/124-о "Про підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2017 році".
6. Доручення голови Рівненської обласної державної адміністрації №дор.31/01-10/16 від 30.11.2016 щодо проведення ЗНО у 2017 році.
7.Наказ Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2016 року № 1696 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 20 жовтня 2016 року № 1272".
8. СПІЛЬНИЙ наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 29.08.2016 № 1027/900 "Деякі питання участі в зовнішньому незалежному оцінюванні та вступних іспитах осіб, які мають певні захворювання та/або патологічні стани, інвалідність" (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2016 р. за № 1707/29837).
9. Спільний наказ Управління охорони здоров'я та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 06.02.2017 № 12/16-о "Деякі питання участі у зовнішньому незалежному оцінюванні та вступних іспитах осіб, які мають певні захворювання та/або патологічні стани".
10. Спільний наказ Управління освіти і науки Рівненської ОДА та Львівьского РЦОЯО від 10.04.2017 № 192/43-о "Про затвердження округів проведення зовнішнього незалежного оцінювання".
11. Спільний наказ Управління освіти і науки Рівненської ОДА та ЛЬвівського РЦОЯО від 19.04.2017 № 216/50-о "Про затвердження пунктів проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року".


      УСІ вказані вище нормативно-правові документи щодо проведення у 2017 році зовнінього незалежного оцінювання можна також знайти та завантажити за наступним гіперпосиланням на сайті Рівненського ОІППО.
Змінено: Ігор Опольський - 23.05.2017 04:36:14
 
З 2017 року тести зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов включатимуть завдання нового формату – аудіювання. Про апробацію тестів, що відбулася 16 квітня, дивіться у сюжеті каналу 1+1.
Сертифікаційна робота основного та апробаційного ЗНО з іноземних мов містить різну кількість завдань. Зокрема додалися завдання на перевірку такого виду мовленнєвої діяльності, як розуміння мови на слух (аудіювання).
Змінено: Ігор Опольський - 18.04.2016 17:34:39
 
Гриневич анонсувала зміни термінів для складання ЗНО у 2017 році

Матеріал читаємо НИЖЧЕ або ЗА ЦИМ ПОСИЛАННЯМ.

Зовнішнє незалежне оцінювання наступного року будуть проводити у другій половині травня.
Про це в ефірі Еспресо.TV заявила міністр освіти та науки України Лілія Гриневич.
«Я погоджуюся з тим, що не можна починати ЗНО у квітні. Ми плануємо наступного року починати ЗНО в другій половині травня. Ми не можемо проводити його після видачі атестату, адже ЗНО зараховується як державна підсумкова атестація. Разом з тим атестати будуть вручатися трохи пізніше, після проведення ЗНО», – каже Гриневич.

Змінено: Ігор Опольський - 20.01.2017 09:18:10
 
Внесено зміни до наказу МОН
про затвердження програм зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року
Відповідно до змін, внесених до наказу Міністерства освіти і науки від 3 лютого 2016 року № 77 «Про затвердження програм зовнішнього незалежного оцінювання осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти», розроблення та укладання тестів зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов у 2017 році відбуватиметься відповідно до  програми, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 01 жовтня 2014 року № 1121.
Нагадуємо, що на засіданні Колегії Міністерства освіти і науки України ухвалено рішення відтермінувати запровадження зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов з використанням дворівневих предметних тестів на 2018 рік.
Зміст тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури, історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, російської мови у 2017 році відповідатиме програмам зовнішнього незалежного оцінювання з відповідних навчальних предметів, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки від 3 лютого 2016 року № 77 «Про затвердження програм зовнішнього незалежного оцінювання осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти». Наказ МОН № 77 набув чинності 1 серпня 2016 року.
Змінено: Ігор Опольський - 20.01.2017 09:18:26
 
Матеріал читаємо нижче АБО за цим гіперпосиланням
Запровадження зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов 
із використанням дворівневих предметних тестів відтерміновано на 2018 рік

30 червня на засіданні Колегії Міністерства освіти і науки України розглянуто звіт за результатами проведення апробаційного зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов із використанням дворівневих предметних тестів.
Нагадаємо, що 16 квітня 2016 р. Українським центром оцінювання якості освіти було проведено апробаційне зовнішнє незалежне оцінювання нового формату завдань з іноземних мов. Зокрема, апробувалися дворівневі предметні тести рівня В1 (для випускників, які вивчали іноземну мову на рівні стандарту або академічному рівні) та рівня В2 (для випускників, які вивчали іноземну мову на профільному рівні), а також завдання для перевірки розуміння мови на слух (аудіювання).
Апробаційне зовнішнє незалежне оцінювання проводилося в місті Києві, Київській, Львівській і Одеській областях, де було створено 22 пункти, у яких функціонувало 196 аудиторій. До пунктів апробаційного тестування з’явилося 2 740 осіб (96,4 % зареєстрованих).
Для підвищення рівня мотивації учасників апробаційного тестування Міністерство освіти і науки України надало їм право на зарахування результатів за виконання тесту як результату державної підсумкової атестації. Усього 951 учасник тестування виявив бажання зарахувати його результати як оцінку за ДПА, що становить 34,7 % від загальної кількості випускників, які взяли участь у ньому.
На засіданні Колегії Міністерства освіти і науки України було представлено статистичний і психометричний аналіз результатів апробаційного тестування, а також висновки щодо організаційно-технологічних процедур, формат яких застосовувався вперше.
Результати апробаційного зовнішнього незалежного оцінювання нового формату завдань з іноземних мов свідчать, що:
– тест з англійської мови (рівень В1) є надійним інструментом вимірювання (α-Кронбаха – 0,94), оптимальним (середня складність – 59,7 %) з високою розподільною здатністю (середнє значення кореляції – 0,38). 35 % учасників, які виконували завдання рівня В1, продемонстрували високий рівень навчальних досягнень, 44 % – достатній, 19 % – середній, 3 % учасників – початковий;
– тест з англійської мови (рівень В2) є надійним інструментом вимірювання (α-Кронбаха – 0,93), легким (середня складність – 71,5 %) з високою розподільною здатністю (середнє значення кореляції – 0,36). 57 % учасників, які виконували завдання рівня В2, продемонстрували високий рівень навчальних досягнень, 35 % – достатній, 7 % – середній, 2 % учасників – початковий;
– тест з іспанської мови (рівень В1) є надійним інструментом вимірювання (α-Кронбаха – 0,90), оптимальним (середня складність – 40,1 %) з високою розподільною здатністю (середнє значення кореляції – 0,31). Лише 2 %  учасників,які виконували завдання рівня В1, продемонстрували високий рівень навчальних досягнень, 13 % – достатній, 57 % – середній і 28 % учасників – початковий;
– тест з іспанської мови (рівень В2) є надійним інструментом вимірювання (α-Кронбаха – 0,96), оптимальним (середня складність – 59,0 %) з високою розподільною здатністю (середнє значення кореляції – 0,44). 24 % учасників, які виконували завдання рівня В2, продемонстрували високий рівень навчальних досягнень, 31 % – достатній, 39 % – середній і 6 % учасників – початковий;
– тест з німецької мови (рівень В1) є надійним інструментом вимірювання (α-Кронбаха – 0,91), складним (середня складність – 30,8 %) з високою розподільною здатністю (середнє значення кореляції – 0,29). Лише 2 % учасників, які виконували завдання рівня В1, продемонстрували високий рівень навчальних досягнень, 6 % – достатній, 31 % – середній, а 61 % учасників – початковий;
– тест з німецької мови (рівень В2) є надійним інструментом вимірювання (α-Кронбаха – 0,96), легким (середня складність – 69,0 %) з високою розподільною здатністю (середнє значення кореляції – 0,43). 34 % учасників, які виконували завдання рівня В2, продемонстрували високий рівень навчальних досягнень, 42 % – достатній, 18 % – середній і 6 % учасників – початковий;
– тест із французької мови (рівень В1) є надійним інструментом вимірювання (α-Кронбаха – 0,88), складним (середня складність – 33,9 %) з прийнятною розподільною здатністю (середнє значення кореляції – 0,24). Лише 2 % учасників, які виконували завдання рівня В1, продемонстрували високий рівень навчальних досягнень, 9 % – достатній, 43 % – середній, а 47 % учасників – початковий;
– тест із французької мови (рівень В2) є надійним інструментом вимірювання (α-Кронбаха – 0,95), оптимальним (середня складність – 56,6 %) з високою розподільною здатністю (середнє значення кореляції – 0,41). 21 % учасників, які виконували завдання рівня В2, продемонстрували високий рівень навчальних досягнень, 37 % – достатній, 27 % – середній і 15 % учасників – початковий.
Водночас, на думку фахівців Українського центру, отримані результати апробаційного зовнішнього незалежного оцінювання з використанням дворівневих предметних тестів свідчать про доцільність коригування складності тестових завдань і проведення на більш чисельній репрезентативній вибірці додаткової апробації як нового формату завдань на аудіювання, так і нової структури тесту загалом.
Що стосується організаційно-технологічних процедур проведення зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов з використанням завдань, скерованих на перевірку розуміння мови на слух, то їхнє застосування в масштабах усієї країни потребує додаткового вивчення.
Зокрема, необхідно провести моніторинг щодо можливості забезпечення програвачами пунктів проведення зовнішнього незалежного оцінювання для уникнення труднощів під час формування їх мережі. Також запропоновано залучати до роботи в пунктах осіб із числа вчителів інформатики або осіб, які мають навички роботи з персональними комп’ютерами на рівні впевненого користувача. Крім того, мають бути розроблені рекомендації для персоналу щодо порядку дій у разі виявлення технічної несправності програвача або компакт-диска, а також рекомендації для персоналу щодо особливостей звучання запису частини тесту «Розуміння мови на слух».
Ще однією складовою, яка забезпечуватиме якість нового формату тесту, є наповнення Банка тестових завдань завданнями, спрямованими на перевірку розуміння мови на слух. Для цього потрібно створити в програмі Банка тестових завдань функціональний сервіс «Фонотека» для зберігання різножанрових текстів, передбачивши можливість їхнього відтворення в аудіо-форматі.
Узявши до уваги доповідну записку директора Українського центру оцінювання якості освіти, а також зважаючи на необхідність доопрацювання нового формату тестових завдань та організаційно-технологічних процедур проведення тестування в масштабах країни, Колегія Міністерства освіти і науки України ухвалила повторно провести у 2017 році апробаційне зовнішнє незалежне оцінювання з іноземних мов з використанням дворівневих (рівень В1 і рівень В2) предметних тестів.
Також було прийнято рішення вважати за доцільне, відтермінувати запровадження зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов з використанням дворівневих предметних тестів на 2018 рік.
Зараз готуються зміни до наказів Міністерства освіти і науки України, відповідно до яких розроблення та укладання тестів зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов відбуватиметься відповідно до  програми, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 01 жовтня 2014 року № 1121.
Детальніше з офіційним звітом про проведення апробаційного зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов можна ознайомитися за посиланням.
 
Деякі питання проведення в 2017 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти


      1) зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, проводитиметься з 23 травня до 15 липня;
      2) кожен зареєстрований учасник зовнішнього незалежного оцінювання має право скласти тести не більш як із чотирьох навчальних предметів із Переліку;
      3) результати зовнішнього незалежного оцінювання з трьох предметів (українська мова і література (українська мова), математика або історія України (період ХХ - початок ХХІ століття), а також один навчальний предмет за вибором випускника) зараховуються як результати державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти для випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів 2017 року.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
27.07.2016  № 889



Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
09 серпня 2016 р. 
за № 1114/29244

Деякі питання проведення в 2017 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти

Відповідно до частини третьої статті 45 Закону України «Про вищу освіту», статті 34 Закону України «Про загальну середню освіту», Порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року № 1095 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08 липня 2015 року № 533), НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік навчальних предметів, із яких у 2017 році проводиться зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти (далі - Перелік), що додається.
2. Встановити, що в 2017 році:
1) зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, проводитиметься з 23 травня до 15 липня;
2) кожен зареєстрований учасник зовнішнього незалежного оцінювання має право скласти тести не більш як із чотирьох навчальних предметів із Переліку;
3) результати зовнішнього незалежного оцінювання з трьох предметів (українська мова і література (українська мова), математика або історія України (період ХХ - початок ХХІ століття), а також один навчальний предмет за вибором випускника) зараховуються як результати державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти для випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів 2017 року.
3. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Кононенко Ю. Г.) подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Хобзея П.К.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Міністр
Л. Гриневич
ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ Міністерства 
освіти і науки України 
27.07.2016  № 889

Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
09 серпня 2016 р. 
за № 1114/29244

ПЕРЕЛІК 
навчальних предметів, із яких у 2017 році проводиться зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти

1. Українська мова і література.
2. Історія України.
3. Математика.
4. Біологія.
5. Географія.
6. Фізика.
7. Хімія.
8. Англійська мова.
9. Іспанська мова.
10. Німецька мова.
11. Російська мова.
12. Французька мова.

Директор департаменту вищої освіти                                                                    О. Шаров

Директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти                     Ю. Кононенко

 
У 2017 році результати ЗНО
 із трьох навчальних предметів зараховуватимуться як оцінка за ДПА

Набув чинності наказ Міністерства освіти і науки України від 27 липня 2016 року № 889«Деякі питання проведення в 2017 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», який врегульовує основні питання проведення зовнішнього незалежного оцінювання в 2017 році.
Наступного року учасники проходитимуть зовнішнє незалежне оцінювання з 12 навчальних предметів: української мови і літератури, історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, англійської, іспанської, німецької, російської та французької мов. Кожен зареєстрований учасник матиме право виконати сертифікаційні роботи не більше ніж із чотирьох навчальних предметів.
Ураховано пропозиції освітян щодо розмежування в часі закінчення навчального року та проведення зовнішнього незалежного оцінювання – у 2017 році тестування розпочнеться 23 травня і триватиме до 15 липня.
Результати зовнішнього незалежного оцінювання із трьох навчальних предметів зараховуватимуться як оцінки за державну підсумкову атестацію за освітній рівень повної загальної середньої освіти для випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів 2017 року. Так, майбутні випускники складатимуть українську мову і літературу (українську мову), математику або історію України (період XX - початок XXI століття), а також один навчальний предмет за вибором випускника.
 
Актуально! Учням скажу так: " Якщо хочете все першими знати, рекомендую матеріали про ЗНО Опольського читати."
 
Графік ЗНО-2017. Реєстрація.



Визначено терміни проведення ЗНО-2017
Наказом Міністерства освіти і науки України від 31 серпня 2016 року № 1055 затверджено Календарний план підготовки та проведення в 2017 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, що визначає основні етапи підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання, а також терміни їх реалізації.
Реєстрація осіб для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні триватиме з 6 лютого до 17 березня 2017 року. Вносити зміни до реєстраційних даних учасники зовнішнього незалежного оцінювання зможуть до 31 березня 2017 року.

Запрошення-перепустки для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні, у яких зазначатиметься час і місце проведення тестувань,  будуть розміщені на інформаційних сторінках учасників до 28 квітня 2017 року.

Основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання триватиме з 23 травня до 16 червня. Тестування з української мови і літератури відбудеться 23 травня, іспанської, німецької, французької мов – 25 травня, англійської мови – 29 травня, математики – 31 травня,історії України – 2 червня, російської мови – 6 червня, біології – 8 червня, географії – 12 червня, фізики – 14 червня, хімії – 16 червня.

Графік проведення додаткової сесії зовнішнього незалежного оцінювання буде оприлюднений до 28 квітня 2017 року. Реєстрація для участі в додатковій сесії зовнішнього незалежного оцінювання окремих категорій осіб, які не мали змоги зареєструватися в основний період (учасники антитерористичної операції, особи з окупованого Криму та неконтрольованих територій Донбасу), триватиме з 3 до 19 травня 2017 року.

Інформація про результати основної сесії зовнішнього незалежного оцінювання з усіх навчальних предметів буде розміщена на інформаційних сторінках учасників зовнішнього незалежного оцінювання до 23 червня 2017 року (українська мова і література, іноземні мови, математика – до 15 червня, історія України, біологія, російська мова – до 19 червня, географія, фізика, хімія – до 23 червня).



ВАЖЛИВО !!! Відповідно до наказу МОН від 27 липня 2016 року № 888 зовнішнє незалежне оцінювання з іноземних мов  у 2017 році відбуватиметься відповідно до програми, затвердженої наказом МОН від 01 жовтня 2014 року № 1121.
Змінено: Ігор Опольський - 05.10.2016 10:19:12
 
Шановні освітяни!


У даному повідомленні розміщуємо гіперпосилання на першочергові важиливі документи, які стосуються проведення ЗНО-2017:







Завантажуємо, опрацьовуємо, використовуємо в роботі з керівниками ЗНЗ, вчителями, які працюють в 11-х класах, учанями 11-х класів, батьками випускників.

Успіхів вам!
Змінено: Ігор Опольський - 15.09.2016 11:52:28
 
Дякуємо за корисні гіперпосилання.
 
Шановні колеги, 
спеціалісти відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, виконавчих комітетів рад міст обласного підпорядкування, методисти районних, міських методичних кабінетів, центрів, які відповідають за організаційно-методичні питання проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2017 році!

Розміщуємо гіперпосилання на спільний наказ управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 12.09.2016 № 428/124-о "Про підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2017 році", яким затверджено План роботи з підготовки і проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингових досліджень у Рівненській області на 2016-2017 н. р..


      Просимо ознайомитись зі змістом даного наказу, внести доповнення до планів роботи відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, виконавчих комітетів рад міст обласного підпорядкування, районних, міських методичних кабінетів, центрів на вересень - грудень 2016 року та врахувати при плануванні діяльносвті питання ЗНО-2017 в наступному календарному році.
Змінено: Ігор Опольський - 13.09.2016 11:52:51
 
Матеріал читаємо нижча або за цим посиланням

Вадим Карандій, директор Українського центру оцінювання якості освіти

У 2016 році зовнішнє незалежне оцінювання проходило вдесяте. Дев’ятий рік поспіль його результати є обов’язковими та визначальними для вступу до вищих навчальних закладів України. За підсумками зовнішнього незалежного оцінювання укладаються рейтинги загальноосвітніх навчальних закладів та формується оцінка ефективності державної регіональної політики. Технології зовнішнього незалежного оцінювання використовуються для відбору на навчання у магістратурі. 

 
Водночас 2016 рік був чи не найскладнішим за всі роки існування системи стандартизованого оцінювання. Виклики, які постали внаслідок відкриття правоохоронними органами влітку 2015 року кримінального провадження, поставили під сумнів спроможність Українського центру оцінювання якості освіти проводити тестування в найближчому майбутньому. Більшість процесів у центрі автоматизовано, тому вилучення програмного та апаратного забезпечення, а також баз даних, у тому числі банку тестових завдань, не просто розбалансували систему, а зробили її неефективною та неспроможною виконувати звичні для неї завдання.    

Для збереження зовнішнього незалежного оцінювання було прийнято рішення поступитися окремими прогресивними практиками та планами, що були напрацьовані раніше. Зокрема, довелося відмовитися від 
1. проведення державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання випускників вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, 
2. обов’язкової державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови, 
3. запровадження аудіювання з англійської мови (відсутність апробованих технологій проведення зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов), 
4. використання дворівневих тестових завдань.

Сьогодні з впевненістю можна стверджувати, що зовнішнє незалежне оцінювання 2016 року відбулося. Відбулося завдяки розумінню та злагодженій співпраці Українського та регіональних центрів оцінювання якості освіти з Міністерством освіти і науки України, Кабінетом Міністрів України, Комітетом з питань науки і освіти Верховної Ради України, а також за підтримки багаторічних партнерів – Агентства США з міжнародного розвитку та Альянсу USETI.

Підбиваючи підсумки цьогорічного зовнішнього незалежного оцінювання, виділимо ключові досягнення та новації, що були запроваджені. Український центр оцінювання якості освіти остаточно перейшов на нову модель рейтингового оцінювання учасників зовнішнього незалежного оцінювання шляхом використання критеріального порога «склав/не склав»; розроблено та оприлюднено нову методику переведення тестових балів у рейтингову оцінку за шкалою 100-200, що дозволяє автоматизованим способом визначати результати тестування усіх учасників; відомості з результатами державної підсумкової атестації доводилися до загальноосвітніх навчальних закладів дистанційно, через спеціальний он-лайн сервер, а їхня автентичність засвідчувалася електронним цифровим підписом; проведено опитування щодо впливу соціально-економічного середовища на результати навчання учнів; апробовано новий формат тестових завдань з іноземних мов; за технологією зовнішнього незалежного оцінювання проведено вступні випробування до магістратури на спеціальність «Право».

Чи не найбільшим цьогорічним поступом вважаємо оприлюднення для загального використання пласту даних про результати тестування усіх учасників 2016 року. Педагогічна спільнота, науковці, громадськість отримали важливу інформацію для аналізу, досліджень та планування нової освітньої політики, що базується на фактичних даних. В той же час, такі кроки є продовженням практики відкритості системи зовнішнього незалежного оцінювання, що є невід’ємною умовою для збереження довіри суспільства до неї.

З початком нового навчального року, ми впевнено констатуємо про плани Українського центру на 2017 рік. Зокрема, в наступному році державна підсумкова атестація випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів проходитиме у формі зовнішнього незалежного оцінювання. Майбутні випускники складатимуть обов’язково українську мову і літературу (українську мову), математику або історію України (період XX - початок XXI століття), а також ще один навчальний предмет за вибором учасника.

Ураховано пропозиції освітян щодо розмежування в часі закінчення навчального року та проведення зовнішнього незалежного оцінювання – у 2017 році тестування розпочнеться 23 травня та завершиться до 15 липня. Основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання триватиме з 23 травня до 16 червня
Тестування з української мови і літератури відбудеться 23 травня, 
іспанської, німецької, французької мов – 25 травня, 
англійської мови – 29 травня, 
математики – 31 травня, 
історії України – 2 червня, 
російської мови – 6 червня, 
біології – 8 червня, 
географії – 12 червня, 
фізики – 14 червня, 
хімії – 16 червня.

Інформація про результати основної сесії зовнішнього незалежного оцінювання з усіх навчальних предметів буде розміщена на інформаційних сторінках учасників зовнішнього незалежного оцінювання до 23 червня 2017 року, тобто до початку вступної кампанії.

Також у наступному році Український центр оцінювання якості освіти адмініструватиме пілотний етап проекту PISA. У 2018 році Україна вперше візьме участь у Програмі міжнародного оцінювання учнів – PISA (Programme for International Student Assessment), створеній з ініціативи Організації економічного співробітництва й розвитку (ОЕСР) та її партнерів, долучившись до більш ніж 80 країн-учасниць. Це унікальний проект, який дозволяє оцінити компетенції учнів із читання, математики та природничих дисциплін, безпосередньо не пов’язані зі знанням матеріалу шкільних програм. Крім того PISA проводить опитування учнів, які беруть участь у Програмі з метою простежити зв’язок між тим, як вони виконують завдання PISA, і різноманітними умовами їхнього життя та навчання.

Утвердження зовнішнього незалежного оцінювання як невід’ємної складової освітньої галузі України відбулося. В контексті реформування системи загальної середньої освіти, зовнішнє незалежне оцінювання має потенціал стати не лише ефективним інструментом відбору до вищих навчальних закладів, але й моніторингу якості тих змін, що будуть запроваджуватися в найближчому майбутньому.
 
Матеріал читаємо нижче або за цим посиланням

До уваги учнів 11-х класів ЗНЗ, ПНТЗ ВНЗ І-ІІ р.а., вчителів, класних керівників, батьків випускників, керівників НЗ!

Онлайн! 21 вересня о 10:00 – прес-конференція «Особливості проведення ЗНО та ДПА у 2017 році»
16.09.2016



 21 вересня о 10:00 Освітній портал “Педагогічна преса” у режимі онлайн транслюватиме прес-конференцію директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Юрія Кононенка та директора Українського центру оцінювання якості освіти Вадима Карандія щодо особливостей проведення зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації у 2017 році.

Директор Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Юрій Кононенко поінформує про тривалість 2016-2017 навчального року, форму державної підсумкової атестації випускників загальноосвітніх навчальних закладів, надасть роз’яснення щодо вибору предметів, з яких проводитиметься державна підсумкова атестація.
Директор Українського центру оцінювання якості освіти Вадим Карандій розповість про:
  • перелік навчальних предметів, з яких у 2017 році проходитиме зовнішнє незалежне оцінювання: обов’язкові та на вибір учасника;
  • особливості укладання тестових завдань з предметів, результати зовнішнього незалежного оцінювання яких зараховуватимуться як оцінка за державну підсумкову атестацію;
  • терміни реєстрації для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні у 2017 році;
    графік проведення основної сесії та орієнтовні терміни додаткової сесії зовнішнього оцінювання;
  • дати оголошення результатів ЗНО та ДПА.
      
Долучитись до перегляду можна в день трансляції на цій сторінці. Згодом відео буде доступне в записі. Реєстрація для перегляду не потрібна.

 
Графік проведення ЗНО-2017. Всі сегменти роботи в графічній послідовності.



 
Змінено: Ігор Опольський - 24.10.2016 12:02:27
 
До уваги освітян, учнів 11-х класів ЗНЗ, батьків випускників, учнів, студентів професійно-технічних навчальних закладів, вищих навчальних закладів І-ІІ р.а., випускників минулих років!

Відбулась анонсована прес-конференція «Особливості проведення ЗНО та ДПА у 2017 році», участь в якій взяв Карандів Вадим Анатолійович, директор Українського центру оцінювання якості освіти.


Тестові завдання для ДПА відповідатимуть рівню стандарту

21 вересня відбулася прес-конференція щодо особливостей проведення зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації у 2017 році. Директор Українського центру оцінювання якості освіти розповів про новації, які необхідно знати майбутнім випускникам, готуючись до тестування в наступному році.
Директор Вадим Карандій зазначив, що завдання сертифікаційних робіт з української мови і літератури, історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії та російської мови укладатимуть на основі програм зовнішнього незалежного оцінювання, затверджених наказом Міністерства освіти і науки від 3 лютого 2016 року № 77. Завдання сертифікаційних робіт з іноземних мов у 2017 році будуть буде укладено відповідно до програми, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 01 жовтня 2014 року № 1121.Такий вид мовленнєвої діяльності, як розуміння мови на слух (аудіювання), не перевірятиметься. «Це пов’язано з тим, – пояснив директор, – що за результатами цьогорічної апробації дворівневих предметних тестів з іноземних мов – В1 та В2, проведеної Українським центром оцінювання якості освіти у квітні, стало зрозуміло, що доцільно скоригувати складність тестових завдань, додатково вивчити новий формат завдань на аудіювання та структуру тесту загалом, – а для цього необхідно провести додаткові підготовчі роботи. Як і в попередні роки, під час проведення зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов у 2017 році оцінюватимуться комунікативні уміння таких видів мовленнєвої діяльності, як читання та письмо». Ознайомитися з відповідними програмами можна на сайті Українського центру оцінювання якості освіти в розділі «Підготовка до ЗНО-2017».
Для визначення результатів державної підсумкової атестації випускників загальноосвітніх навчальних закладів, яка у 2017 році відбуватиметься у формі зовнішнього незалежного оцінювання, зараховуватимуться результати виконання всіх або частини завдань сертифікаційної роботи, що залежить від конкретного навчального предмета. Наприклад, сертифікаційні роботи з української мови і літератури, а також історії України міститимуть субтест, за результатами виконання якого, випускники загальноосвітніх навчальних закладів 2017 року отримають оцінки за державну підсумкову атестацію. Для української мови – це завдання частин «Українська мова» і «Власне висловлення», для історії України – «Історія України ХХ – початку ХХІ ст.».
Для визначення результатів державної підсумкової атестації випускників 2017 року з іноземних мов, а також з математики, зараховуватиметься частина завдань сертифікаційної роботи зовнішнього незалежного оцінювання. Щодо інших навчальних предметів: російської мови, географії, хімії, фізики, біології, – то оцінка за державну підсумкову атестацію визначатиметься за результатами виконання всієї сертифікаційної роботи. Згодом на офіційному сайті Українського центру оцінювання якості освіти буде розміщено характеристики сертифікаційних робіт, і кожен охочий зможе ознайомитися із структурою тестів детальніше.
Також директор Українського центру оцінювання якості освіти Вадим Карандій наголосив, що тестові завдання для перевірки навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів 2017 року буде укладено за програмами, які орієнтовані на рівень стандарту.
Змінено: Ігор Опольський - 22.09.2016 20:05:41
 
ЗНО-2017 у картинках
Просимо звернути увагу, що на малюнках вказано реквізити Харківського РЦОЯО.
Для Рівненщини актуальними є контактні дані ЛЬВІВСЬКОГО РЦОЯО !!!
Змінено: Ігор Опольський - 20.10.2016 09:05:47
 
Матеріал читаємо нижче або за цим посиланням

На допомогу в підготовці до ЗНО-2017

У розділі «Підготовка до ЗНО–2017» розміщено матеріали, які допоможуть підготуватися до зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року. Це програми зовнішнього незалежного оцінювання, загальні характеристики сертифікаційних робіт і критерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
      Програми зовнішнього незалежного оцінювання містять вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учасників з кожного предмета, а також конкретизують, що повинен знати та вміти випускник навчального закладу в межах визначених тематичних блоків. Крім того, Програми охоплюють перелік розділів і тем, у межах яких відбуватиметься перевірка знань учасників зовнішнього незалежного оцінювання.
      Загальні характеристики сертифікаційних робіт визначають структуру, час виконання сертифікаційних робіт, кількість і форми завдань, схеми нарахування балів за їх виконання.
Як оцінюється зміст та оформлення власного висловлення, визначено у Критеріях оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
Всім охочим узяти участь у зовнішньому незалежному оцінюванні 2017 року радимо використовувати оприлюднені матеріали під час підготовки до тестування.

ВАЖЛИВО !!!

      Наказом Українського центру від 22 вересня 2016 року №163 «Про затвердження Критеріїв оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року» затверджено Критерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю з української мови, математики, англійської, німецької, французької, іспанської та російської мов.
Наказом Українського центру від 22 вересня 2016 року №162 «Про затвердження Загальних характеристик сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року» затверджено Загальні характеристики з української мови і літератури, історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, англійської, німецької, французької, іспанської та російської мов.

Програми та загальні характеристики сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання у 2017 році

1. Українська мова та література.
1.1. Загальна характеристика сертифікаційної роботи з української мови та літератури.
1.2. Програма з української мови та літератури.
1.3. Критерії оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) з української мови.

2. Історія України. 
2.1. Загальна характеристика сертифікаційної роботи з історії України.
2.2. Програма зовнішнього незалежного оцінювання з історії України.

3. Математика.
3.1. Загальна характеристика сертифікаційної роботи з математики.
3.2. Програма зовнішнього незалежного оцінюваня з математики.
3.3. Критерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю з математики.

4. Фізика.
4.1. Загальна характеристика сертифікаційної роботи з фізики.
4.2. Програма зовнішнього незалежного оцінювання з фізики.

5. Хімія. 
5.1. Загальна характеристика сертифікаційної роботи з хімії.
5.2. Програма зовнішнього незалежного оцінювання з хімії.

6. Біологія.
6.1. Загальна характеристика сертифікаційної роботи з біології.
6.2. Програма зовнішнього незалежного оцінювання з біології.

7. Географія.
7.1. Загальна характеристика сертифікаційної роботи з географії.
7.2. Програма зовнішнього незалежного оцінювання з географії.

8. Англійська мова.
8.1. Загальна характеристика сертифікаційної роботи з англійської мови.
8.2. Програма зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови.
8.3. Критерії оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) з англійської мови.

9. Французька мова.
9.1. Загальна характеристика сертифікаційної роботи з французької мови.
9.2. Критерії оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) з французької мови.
9.3. Програма зовнішнього незалежного оцінювання з французької мови.

10. Німецька мова.
10.1. Загальна характеристика сертифікаційної роботи з німецької мови.
10.2. Критерії оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) з німецької мови.
10.3. Програма зовнішнього незалежного оцінювання з німецької мови.

11. Іспанська мова.
11.1. Програма зовнішнього незалежного оцінювання з іспанської мови.
11.2. Загальна характеристика сертифікаційної роботи з іспанської мови.
11.3. Критерії оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) з іспанської мови.

12. Російська мова.
12.1. Загальна характеристика сертифікаційної роботи з російської мови.
12.2. Критерії оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) з російської мови.
12.3. Програма зовнішнього незалежного оцінювання з російської мови.
Змінено: Ігор Опольський - 07.10.2016 14:09:27
 
Про інформацію для PR-кампанії щодо зовнішнього незалежного оцінювання 2017 у Рівненській області
 
Інститут на виконання п. 2.3 «Організація та проведення PR-кампанії з питань ЗНО-2017» спільного наказу управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 12.09.2016 № 428/124-о «Про підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2017 році», листа Львівського РЦОЯО від 05.10.2016 № 559/03-29 повідомляє, що триває PR-кампанія щодо зовнішнього незалежного оцінювання 2017 у Рівненській області.
Із метою інформування громадськості щодо нововведень у підготовці та проведенні зовнішнього незалежного оцінювання публікуємо  інформаційне повідомлення.
                 

     Що треба знати про ЗНО-2017?

1.      Зовнішнє незалежне оцінювання 2017 року буде проведено з 23 травня до 15 липня, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 27.07.2016 №889 «Деякі питання проведення у 2017 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», зареєстрованого в Мінюсті 09.08.2016 за №1114/ 29244.
2.      Перелік навчальних предметів для вибору: українська мова і література, математика, історія України, англійська мова, німецька мова, французька мова, іспанська мова, фізика, хімія, біологія, географія, російська мова.
3.      Абітурієнти матимуть можливість скласти тести не більш як із чотирьох предметів із 12 запропонованих.
4.      Результати зовнішнього незалежного оцінювання з трьох предметів: українська мова і література (українська мова), математика або історія України (період XX - поч. XXI століття), а також ще один предмет за вибором випускника зараховуватимуться як результати державної підсумкової атестації (ДПА) за освітній рівень повної загальної середньої освіти для випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів 2017 року.
5.      Для ДПА крім української мови можна обирати математику (2-й предмет) та історію України (3-ій предмет).
Працівники Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти, кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти запрошують майбутніх абітурієнтів відвідати сайт www.lvtest.org.ua та пройти он-лайн тестування з метою належної підготовки до ЗНО 2017.

Додаткова інформація:
www.testportal.gov.ua – сайт Українського центру оцінювання якості освіти;
www.lvtest.org. – сайт Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти;
http://www.roippo.org.ua/ - сайт Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;
http://rivneosvita.org.ua:8081/community/forum/index.php/forum1/ - загальний форум порталу «Освіта Рівненщини»;
0322422660 - «гаряча лінія» Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти;
0362 649669 – «гаряча лінія» кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО.
 
Змінено: Ігор Опольський - 07.10.2016 14:14:51
 
Дякуємо. Інформацію обговорили з учнями 11 класу.
Страницы: 1 2 3 4 След.
Читають тему