Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Загальний форум

Страницы: 1 2 След.
Регіональний освітній інтернет-марафон «Поліські мережеві проекти 2017»,
 
Презентації учасників інтернет-марофону "Поліські мережеві проекти 2017" з описом власного задуму проекту. А саме, потрібно вказати:
      Назва проекту...
      Ціль проекту....
      Завдання проекту...
      Навчальний предмет....
      Ключове питання.....
      Тематичні питання....
      Продукти...
      Тут же і проходитиме рефлексія за кожним Кроком.
Змінено: Оксана Тимощук - 09.04.2017 15:53:27
 
Доброго дня! Дорогі друзі, мене звати Тимощук Оксана Петрівна, я працюю методистом кабінету інформаційно-комунікаційних технологій Рівненського ОІППО, а також вчителем інформатики у Великоолексинському НВК "школа-сад". Люблю читати, постійно вчитися чомусь новому, особливо дистанційно. Зараз я є організатором та тьютором інтернет-марафону "Поліські мережеві проекти". Маю власний блог http://tumochuk.blogspot.com/ та розробила мережевий проект на тему "Будьте здорові" https://sites.google.com/site/budtezdor/ . Усім учасникам інтернет-марафону хочу побажати успіхів та досягнення поставлених цілей!

Будемо разом!

Змінено: Оксана Тимощук - 11.10.2017 11:50:44
 
Доброго дня усім! Я - Світлана Бондарчук, вчитель англійської мови Вельбівненської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Люблю вчитися новому, самотужки опановую різноманітні сучасні інформаційні технології та сервіси. Люблю спілкуватись з цікавими людьми, обмінюватись досвідом із різних тем. Хобі- психологія. Зараз працюю над мережевим проектом "Моя частинка України". Усім учасникам марафону - плідної співпраці та успіхів у досягненні мети! 
Змінено: Світлана Бондарчук - 23.03.2017 14:33:37
 
Мережевий проект "Моя частинка України" ("My part of Ukraine").
Галузь "Іноземні мови", тема "Україна"

Ціль проекту - культорологічний аспект вивчення рідного краю на уроках англійської мови.
Завдання проекту:
1) зібрати оповіді  про міста, містечка та села, де проживають учасники;
2) створити відео-презентації цікавих місць рідного краю, його історії, видатних людей тощо
3) написати есе "Чи допомагає Інтернет подружитись"?
4) взяти участь у вікторині "Як ти знаєш свій рідний край? (Рівненщина)"
5) разом створити Карту Дружби (з допомогою сервісу ThinkLink )
Ключове питання:
Чи існує дружба на відстані?
Тематичні питання: 
Як ми дізнаємося про життя інших людей?
Як ми можемо подорожувати заочно?

Як ми можемо дружити на відстані?
Змістові питання:
Де знаходиться твоє місто(містечко, село)?
Що цікавого в твоєму місті(містечку , селі)?
Які цікаві люди живуть там?
Яка у тебе школа?
Який у тебе клас?
Хто ти? і т.д.
 
Доброго дня всім!
Мене звати Сиротюк Ольга Леонідівна, я працюю вчителем інформатики у Тучинській ЗОШ І-ІІІ ступенів Гощанського району Рівненської області. Практично як і всі, люблю читати, навчатися та дізнаватися про щось новеньке. На даний час приєдналася до мережевого проекту "Поліські мережеві проекти", надіюся на хорошу та плідну співпрацю з усіма учасниками. Проект, який я розробляю має таку назву:  "Світ інформації та ми", г
алузь "Технології". Мета проекту: навчитися шукати, розпізнавати та аналізувати інфомацію.

Ключове питання: Яку роль відіграє інформація в житті людини?

Змістовні: Що означає термін "Інформація".
                 В яких ситуаціях ми стикаємося з інформацією та які дії з нею виконуємо? 
                   Як правильно шукати інформацію в "інформаційному смітті"?
                
Тематичні: Чи впливає інформація на свідомість людей?

                    Як вберегтися від негативного контенту? і т.д.
Змінено: Ольга Сиротюк - 24.03.2017 13:16:35
 
Доброго дня, шановне панство! Дійшла черга до рефлексії на форумі- прорефлексую отже, одразу за два кроки роботи. Спробую бути лаконічною Отже, етап Ознайомлення - зрозуміло було абсолютно все, що потрібно зробити на даному етапі. Візитка заповнена на 90%. Тематичних питань - 3. Тут у мене трохи критика до самої себе - чи, власне, можна пов'язати тему Україна (Рівненщина) із дружбою взагалі. Ну, в моєму баченні, можна. Чим для мене важливе таке розуміння - я з міста, яке лежить поблизу села, де я працюю, це місто обласного підпорядкування, місто-супутник ХАЕС, Нетішин, тому не нема жодних проблем із тим, коли називаєш звідки ти -з Нетішина, і всі розуміють, де це і що це за місто. Та , коли називаєш школу, в якій працюєш, Вельбівненська - 80% співрозмовників поняття не мають, де це. Тому мій проект покликаний розповісти саме про маленькі, майже не відомі, містечка та села, але вони теж мають цікаву історію, цікаві місця та цікавих людей, що там виросли. Одного разу, перед конкурсом з анг.мови з туризму учні нашої школи зняли відео про цікаві місця Острожчини. 
Отож, до рефлексії. Етап ознайомлення дався мені найлегше. 
Крок 1. - Створення буклету. Цей етап пройшов важче, оскільки я створила буклет в програмі Publisher, якою оволоділа під час Інтелівських курсів, а тоді ніяк не могла вставити ані сам буклет, ані посилання на сторінку сайту. Це послабило мою мотивацію до роботи. Тому я бездіяла декілька днів, а тоді все-таки додумалась, і конвертувала publisher в pdf , і все вдалось. Єдине, що у буклеті нема зв'язку із Держстандартами, то я його допрацюю. Це тепер не проблема. 
Дякую за увагу. До зустрічі!
Змінено: Світлана Бондарчук - 29.03.2017 08:43:29
 
Цитата
Світлана Бондарчук пише:
Доброго дня, шановне панство! Дійшла черга до рефлексії на форумі- прорефлексую отже, одразу за два кроки роботи. Спробую бути лаконічною Отже, етап Ознайомлення - зрозуміло було абсолютно все, що потрібно зробити на даному етапі. Візитка заповнена на 90%. Тематичних питань - 3. Тут у мене трохи критика до самої себе - чи, власне, можна пов'язати тему Україна (Рівненщина) із дружбою взагалі. Ну, в моєму баченні, можна. Чим для мене важливе таке розуміння - я з міста, яке лежить поблизу села, де я працюю, це місто обласного підпорядкування, місто-супутник ХАЕС, Нетішин, тому не нема жодних проблем із тим, коли називаєш звідки ти -з Нетішина, і всі розуміють, де це і що це за місто. Та , коли називаєш школу, в якій працюєш, Вельбівненська - 80% співрозмовників поняття не мають, де це. Тому мій проект покликаний розповісти саме про маленькі, майже не відомі, містечка та села, але вони теж мають цікаву історію, цікаві місця та цікавих людей, що там виросли. Одного разу, перед конкурсом з анг.мови з туризму учні нашої школи зняли відео про цікаві місця Острожчини.
Отож, до рефлексії. Етап ознайомлення дався мені найлегше.
Крок 1. - Створення буклету. Цей етап пройшов важче, оскільки я створила буклет в програмі Publisher, якою оволоділа під час Інтелівських курсів, а тоді ніяк не могла вставити ані сам буклет, ані посилання на сторінку сайту. Це послабило мою мотивацію до роботи. Тому я бездіяла декілька днів, а тоді все-таки додумалась, і конвертувала publisher в pdf , і все вдалось. Єдине, що у буклеті нема зв'язку із Держстандартами, то я його допрацюю. Це тепер не проблема.
Дякую за увагу. До зустрічі!
Дякую Вам, п. Світлано, за коментар. Мені подобається ідея вашого проекту. Якщо у Вас з’являються запитання, зауваження або пропозиції - пишіть про них. Якщо потрібна допомога, також звертайтеся. Дуже добре, що з буклетом знайшли вихід. Залишається в таблиці дати посилання на нього, щоб його оцінили та прокоментували. А так, Ви молодчина, усі завдання виконуєте вчасно!
Змінено: Оксана Тимощук - 30.03.2017 17:31:01
 
Доброго дня!

Отже, рефлексія.... Що я зробила за ці два кроки? По перше тему я обрала досить поширену і на першому етапі Ознайомлення все було зрозуміло. А на наступному етапі ідеї "полізли в голову"  хотілося і те осягнути і те....тому найголовніша моя проблема була у фомулюванню змістовних тапроблемних питань. Думаю, що нарешті їх вирішила. Щодо кроку 1. Створення буклету, ну це мені, спочатку вдалося найлегше, потім доопрацьовувала його декілька раз і врешті решт надіюся що зробила.
 
Дякую за увагу. 
 
Доброго дня!

НУ що ж... За ці етапи, що вже пройшли  було багато перешкод, особливо важко було правильно оформити візитку, скласти правильний план оцінювання команд та створити відповідні матеріали для підтримки проектної діяльності учнів.smile:o
Невеликі перешкоди були і в створенні сторінки шаблону для команд, надіюся вийшло! Будемо працювати надалі і удачі в наступних етапах всім!
Дякую за увагу.
Змінено: Ольга Сиротюк - 16.05.2017 08:15:06
 
Доброго дня всім учасникам!

Нарешті дійшли вже до останнього етапу! Вітаю всіх! І тут на цьому етапі потрібно оцінювати себе та інших учасників...

Коли оцінюєш себе, то здається, що все ж правильно, коли ж починаєш передивлятися інші проекти, то тоді знаходиш і в себе помилки...і стараєшся виправити щось в своєму проекті...

 Надіюся, що за моє оцінювання ніхто не буде ображатися!
Дякую за увагу!
 
Доброго дня. Мене звати Людмила. Хочу пройти всі етапи інтернет марафону «Поліські мережеві проекти 2017». щось цікаве та нове дізнатися. 
 
П. Людмило, дякую за Ваше бажання взяти участь у інтернет-марафоні, бажання дізнатися щось нове, але Ви не відповіли на питання форуму
Змінено: Оксана Тимощук - 09.10.2017 21:04:41
 

Презентація учасників інтернет-марофону "Поліські мережеві проекти 2017" Команди керівників ДНЗ Миколаївської області 
      Назва проекту. Підготовка випускника ДНЗ до Нової української початкової школи
      Ціль проекту.  Дослідження умов, що забезпечують неперервність двох перших освітянських ланок (дошкільної та початкової освіти) спроможних зробити перехід вихованців дошкільних навчальних закладів до шкільного навчання літичним (безболісним).
      
Завдання проекту. Дослідити 
  • Нова українська початкова школа. Яка вона?
  • Яким має бути освітнє середовище у дошкільному навчальному закладі, щоб воно сприяло підготовці старшого дошкільника до навчання у школі?
  • Яке методичне забезпечення слід обрати для підготовки дошкільників до навчання в Новій українській школі?
  • Які базові якості особистості мають бути сформовані у випускників ДНЗ?
  • Сучасні форми роботи педагогів ДНЗ з родинами майбутніх першокласників. Які і навіщо? 

      Навчальний предмет. Дошкільна освіта. Для керівників дошкілля Миколаївської області.  
     
 Ключове питання. Як зробити перехід випускника ДНЗ від дошкільного дитинства до навчання у Новій українській школі безболісним?....  
      
Тематичні питання
  • Як освітянські реформи впливають на забезпечення неперервності дошкільної та початкової освіти?
  • Що слід  робити педагогам дошкілля для забезпечення неперервності дошкільної та початкової освіти?
  • Про що педагогам ДНЗ треба інформувати батьків майбутніх  першокласників, які  підуть но Нової української школи з 2018 року? 

  Продукти. 
сайт, блоги, презентації, буклет, листівки (потребує уточнення у ході роботи над проектом)
Змінено: Лія Олійник - 07.10.2017 08:02:04
 
Цитата
Лія Олійник пише:

Презентація учасників інтернет-марофону "Поліські мережеві проекти 2017" Команди керівників ДНЗ Миколаївської області
Назва проекту. Підготовка випускника ДНЗ до Нової української початкової школи
Ціль проекту. Дослідження умов, що забезпечують неперервність двох перших освітянських ланок (дошкільної та початкової освіти) спроможних зробити перехід вихованців дошкільних навчальних закладів до шкільного навчання літичним (безболісним).

Завдання проекту. Дослідити
Нова українська початкова школа. Яка вона? Яким має бути освітнє середовище у дошкільному навчальному закладі, щоб воно сприяло підготовці старшого дошкільника до навчання у школі? Яке методичне забезпечення слід обрати для підготовки дошкільників до навчання в Новій українській школі? Які базові якості особистості мають бути сформовані у випускників ДНЗ? Сучасні форми роботи педагогів ДНЗ з родинами майбутніх першокласників. Які і навіщо?

Навчальний предмет. Дошкільна освіта. Для керівників дошкілля Миколаївської області.

Ключове питання. Як зробити перехід випускника ДНЗ від дошкільного дитинства до навчання у Новій українській школі безболісним?. ...

Тематичні питання
Як освітянські реформи впливають на забезпечення неперервності дошкільної та початкової освіти? Що слід робити педагогам дошкілля для забезпечення неперервності дошкільної та початкової освіти? Про що педагогам ДНЗ треба інформувати батьків майбутніх першокласників, які підуть но Нової української школи з 2018 року?

Продукти.
сайт, блоги, презентації, буклет, листівки (потребує уточнення у ході роботи над проектом
П. Лія, дуже дякую за коментар! Чудова ідея створення проекту! 
 
Цитата
Людмила Ряба пише:
Доброго дня. Мене звати Людмила. Хочу пройти всі етапи інтернет марафону «Поліські мережеві проекти 2017». щось цікаве та нове дізнатися.
Презентації учасників інтернет-марофону "Поліські мережеві проекти 2017" з описом власного задуму проекту. А саме, потрібно вказати:  
      Назва проекту...  
      Ціль проекту....  
      Завдання проекту...  
      Навчальний предмет....  
      Ключове питання.....  
      Тематичні питання....  
      Продукти...  
      Тут же і проходитиме рефлексія за кожним Кроком.
 
Доброго дня всім учасникам Інтернет - марафону "Поліські мережеві проекти 2017"!. Маю велике бажання створити свій власний проект та дізнатись нове в результаті обміну досвідом з колегами. Всім учасникам бажаю натхнення, творчості та креативності!
 
Доброго часу доби, шановні колеги! Я, Зеленцова Олена Геннадіївна, вчитель інформатики КЗО СШ№134, м.Дніпро. Як всі, люблю читати, дізнаватись про щось новеньке, особливо дістанційно smile;)

Назва проекту "Загадковими стежинками...."

Ціль проекту:  в ігровій формі ознайомити учнів з основними видами небезпек, що підстерігають в мережі Інтернет, навчитися правильно реагувати на небезпеки мережі Інтернет, підвищити культуру поведінки в мережі, стати активним у вирішенні проблем безпечного використання інтернету, пропагувати безпечну поведінку в мережі Інтернет серед дітей і дорослих.

Завдання проекту: підвищення рівня мережевої культури, вироблення навіков безпечної поведінки в мережі, використання ресурсів мережі в навчанні.

Навчальний предмет - інформатика.

Ключове питання:  Яке наше життя в мережі? 

Тематичні питання:  Коли локальна мережа стає глобальною? Навіщо нам мережеві папки? З чого починається пошук інформації в Інтернеті? Навіщо нам безпечний Інтернет? Правда чи кривда в Інтернеті? В кого крадуть пірати? Я хочу знати більше - як?

Продукти створення блогу команди-учасниці; презентація про небезпеки інтернету «Попереджений - значить озброєний»; створення форми-анкети для команд проекту; відповіді на питання інших команд; газета-розповідь-ілюстрація «Мої пригоди в Інтернеті»
Змінено: Олена Зеленцова - 14.10.2017 18:21:32
 
Доброго дня всім учасникам! Я, Давиденко Оксана Василівна, вчитель хімії Енергодарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №2. Дистанційна форма роботи має свої плюси. Один з них, що ми маємо можливість працювати тоді, коли маємо вільний час. Тому бажаю всім мати такі хвилини. 
      Назва проекту: Чи можливе життя без вітамінів?   
Ціль проекту: дослідити значення окремих груп вітамінів для організму людини.   
Завдання проекту: 
- підібрати і вивчити інформацію про різновиди вітамінів; 
- знайти матеріал про продукти, що містять вітаміни; 
- визначити роль вітамінів для людини.
Навчальний предмет: хімія
Ключове питання: Що ми їмо? 
Тематичні питання: 

Хто з вчених займався вивченням складу і властивостей вітамінів? 
Як впливають вітаміни на здоров'я людини? 
У яких продуктах харчування міститься найбільше вітамінів? 
Чи можуть вітаміни завдати шкоди здоров'ю людини? 
Чи здатний організм людини синтезувати вітаміни?
Продукти: після закінчення роботи над проектом учні представляють результати своїх досліджень у формі: презентації, а також можуть створити блог, написати вікі-статтю, випустити буклет або публікацію (газету).
 
Доброго дня всім учасникам Інтернет-марафону "Поліські мережеві проекти 2017"! Крок за кроком виконую завдання. Ось підійшла до завершення кроку №1. Сподіваюсь на позитивний результат та оцінку тьютора. Всім бажаю натхнення і здоров`я!!
 
Етап знайомства подужали. Команда зібралася. Проте доля участі кожного у проекті дуже різниться. Нереальне завантаження на роботі та навчання на МООК не дає мені можливості зануритися у проект, як би того хотілося. Виручає Лопастейська Ганна Леонідівна, яка за власною ініціативою взвалила на себе роль "тяглової конячки". Вся команда вдячна їй за це. Папка на Гугл-Диску створена та поповнюється матеріалами. У нас з*явилися помічники: Група вихователів ДНЗ Миколаївської області, які навчаються на курсах в МОІППО за змішаною моделлю навчання у групі 149 "Вихователі ДНЗ зі спецкурсом "Наступність ДНЗ та початкової школи". Зараз у МОВППО проходять організаційні заняття з вчителями початкової школи з Нової української початкової школи. Сподіваюсь матеріали закритой спільноти тренерів Миколаївської області "Нова українська початкова школа"  також будут у поміч в роботі нашої команди. 
Море інформації. У добі 24 години. Як би доплисти до логічного "берега" та не потонути - основне завдання на сьогодні.
Страницы: 1 2 След.
Читають тему