Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Загальний форум

Страницы: 1
Початкова освіта. І вчителю, і дітям, Тут будемо розміщувати повідомлення, що стосуються цієї теми
 
Нормативно-правове забезпечення
 
Матеріал читаємо / переглядаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення

НУШ Дошкільнята Середня освіта Вища освіта Інклюзивна освіта Початкова освіта
https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://vseosvita.ua/news/top-7-porad-iak-batkam-uchniv-spilkuvatysia-z-problemnymy-vchyteliamy-4454.html


Топ-7 порад, як батькам учнів спілкуватися з «проблемними вчителями»


Учитель несправедливий до дитини? Запроваджено нераціональний процес навчання? Кожні батьківські збори для вас як каторга? Як вирішити ці та інші шкільні проблеми?

«Всеосвіта» ділиться рекомендаціями, як спілкуватися про гострі питання та налагоджувати ділові стосунки із викладачем.
      1. Будьте ввічливі – навіть коли здається, що вчитель сильно неправий
Ми всі хочемо встановити справедливість, проте часто «заводимось» і забуваємо про правила поведінки.

      2. Звертайтеся до вчителя з повагою
У вас може бути трикратна вікова перевага над учителем, але ви не маєте жодного права «тикати» педагогові. Ви не маєте права презирливо називати молоду вчительку «дівчинкою». Звертайтеся до вчителя на «ви» або по імені та по-батькові.
Учитель у себе в школі – це високий і поважний статус. Висота цього статусу не втрачається ані від чого.

3. Домовляйтеся з учителем про зустріч
Телефон, вайбер, соцмережі – навряд чи вам важко заздалегідь домовитися про зустріч з учителем у зручний для нього і для вас час. Цінуйте свій час і час інших.

4. Налаштуйтеся на мирний пошук компромісу з учителем
Не варто обмежувати план діалогу з учителем звинуваченнями. Не варто прагнути повної перемоги над «жалюгідним ворогом». Кому стане краще, якщо все закінчиться конфліктом, через який постраждаєте не лише ви, а й ваша дитина?
Не поспішайте з розумінням того, «як усе має бути». Надайте можливість учителю висловити свою думку.
Істину про проблеми можна дізнатися, лише приборкавши свої негативні емоції та агресію.

5. Сформулюйте мету зустрічі з учителем
Завжди пам’ятайте, чого ви прагнете «на виході». Наприклад, ваша мета – «забезпечити більш комфортні умови навчання дитини».

6. Перевіряйте звинувачення вчителя, що надійшли від дитини і батьків її однокласників
Насамперед, батьки отримують інформацію про те, «який учитель поганий» від дитини, що перебуває під впливом емоцій та настрою; а також з вайбер-груп (чи телеграм-груп) батьків її класу.
І та, і та інформація може слабко відповідати дійсності.
Перш, ніж іти кричати на викладача – поспілкуйтеся з іншими батьками та учнями, впевніться, що звинувачення об’єктивні.

7. Налаштуйтеся допомогти вчителю працювати з вашою дитиною
Тримайте вчителя в курсі того, що відбувається із настроєм та поведінкою дитини, які фактори на це впливають: проблеми вдома, хвороба тощо. З такою інформацією вчитель зможе знайти оптимальний підхід до дитини.
*   *   *
Батьки мають розуміти, що викладачам теж важко. Зокрема, крім вашої дитини, в них ще багато дітей, у кожного з яких є батьки, і ті теж іноді приходять до школи…
Ваша спільна з учителем мета – стати командою, порозумітися, аби забезпечити  комфортне й продуктивне навчання вашої дитини. Не забувайте про цей командний вимір спілкування з учителем.
      Авторка: Олена Станкевич
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Пропонуємо вчителям початкової школи цікаву, на наш погляд,  групу у спільноті Facebookю ДОЛУЧАЙТЕСЬ, БУДЬ ЛАСКА. Гіперпосилання подали вище.

 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Від Людмила Костів 15 вересня о 07:41 “два яблука” – притча яка допоможе уникнути знущань в дитячому колективі

Два яблука


Одна вчителька вирішила поділитися своїм досвідом донесення до учнів, чому цькування – це погано.
“Одного разу перед початком занять я зайшла в магазин і купила 2 яблука. Вони були практично однакові: той же колір, приблизно рівний розмір … На самому початку класної години я запитала у дітей: « Чим відрізняються ці яблука? ». Вони промовчали, тому що дійсно особливої різниці між плодами не було.
Тоді я взяла одне з яблук і, звертаючись до нього, сказала: «Ти мені не подобаєшся! Ти погане яблуко!». Після цього я кинула фрукт об землю. Учні дивилися на мене, як на божевільну.
Потім я простягнула яблуко одному з них і сказала: «Знайди в ньому щось, що тобі не подобається і теж кинь на землю». Учень слухняно виконав прохання. Після цього я попросила передати яблуко далі.
Треба сказати, що діти легко знаходили в яблуці якісь недоліки: «Мені не подобається твій хвостик! У тебе не гарна шкірка! Так, в тебе одні черви!» – Говорили вони і кожен раз кидали яблуко на землю.
Коли фрукт повернувся до мене, я ще раз запитала про те, чи бачать діти якусь різницю між цим яблуком і іншим, яке весь цей час лежало у мене на столі. Діти знову були в замішанні, адже, незважаючи на те що ми регулярно кидали яблуко на підлогу, якихось серйозних зовнішніх пошкоджень воно не отримало і виглядало практично так само, як і інше.
Тоді я розрізала обидва яблука. Те, яке лежало на столі, було білосніжним всередині, воно всім дуже сподобалося. Діти погодилися, що з задоволенням з’їли б його. А ось друге виявилося всередині коричневим, покритим «синцями», які ми йому і поставили. Його ніхто не захотів їсти.
Я сказала: «Діти, але це ж ми його зробили таким! Це наша вина!». У класі настала мертва тиша. Через хвилину я продовжила: «Точно так само відбувається і з людьми, коли ми їх ображаємо або насміхаємось. Зовні на них це практично не позначається, але ми наносимо їм величезну кількість внутрішніх ран!»
До моїх дітей ще ніколи нічого не доходило так швидко. Всі почали ділитися своїм життєвим досвідом, наскільки їм неприємно, коли їх ображають. Всі ми по черзі поплакали, а потім разом розсміялися. Коли урок закінчився, діти почали обнімати мене і один одного. Як же добре, що мої зусилля не були витрачені даремно!

Змінено: Ігор Опольський - 19.09.2019 06:16:04
 
До уваги вчителів початкової школи!


Пропонуємо вашій увазі сторінку нашої колеги Вікторії Михайлівни САЛТИШЕВОЇ - потужного фахівця з питань початкової освіти.

Що долучитись до отримання необхідної та цікавої інформації, пропонуємо завітати на її сторінку у мережі Facebook, ПЕРЕЙШОВШИ ЗА ЦИМ ГІПЕРПОСИЛАННЯМ,

Успіхів вам!
Страницы: 1
Читають тему