Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Загальний форум

Страницы: 1
УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ОСВІТИ, Тут будуть вміщуватись повідомлення, що стосуються цієї теми
 
Український інститут розвитку освіти - УІРО




УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ЗАПРОШУЄ ФАХІВЦІВ ДО СВОЄЇ КОМАНДИ


Український інститут розвитку освіти (УІРО)це державна установа, що творить змістовний та методичний фундамент сучасної, конкурентоздатної української освіти, здійснює моніторинг, аналіз та прогнозування процесів, що відбуваються у галузі, допомагає закладам освіти та педагогам реалізовувати державну освітню політику.
Інститут заснований 2019 року та належить до сфери управління Міністерства освіти і науки України.
Одне із наших головних завдань – бути впроваджувальною агенцією для реалізації докорінних освітніх реформ, зокрема концепції «Нова українська школа».
Разом із провідними експертами ми розробляємо нові стандарти освіти, типові освітні програми, сприяємо появі сучасних підручників, професійних стандартів та програм підвищення кваліфікації для педагогів.
Ми допомагаємо професійному розвитку та зростанню вчителів і керівників шкіл, проводимо тренінги для авторів та розробників сучасних навчально-методичних матеріалів.
Ми здійснюємо навчально-методичний супровід інноваційних освітніх проєктів, створюємо та підтримуємо електронні освітньо-інформаційні ресурси.
А ще у нас багато планів, задумів, амбіцій!
УІРО продовжує формувати свою команду і запрошує доєднатися до неї фахівців, які обіймуть такі посади:
Начальник відділу дошкільної та початкової освіти
Основні функції:
• Організація роботи відділу дошкільної та початкової освіти, здійснення загального керівництва його діяльністю;
• Здійснення поточного і перспективного планування діяльності відділу;
• Організація роботи відділу з підтримки та впровадження Концепції розвитку дошкільної освіти, досліджень з питань якості дошкільної освіти;
• Організація та підтримка впровадження Державного стандарту початкової освіти в практику діяльності закладів освіти.
Вимоги до кандидатів:
• Досвід роботи на керівних посадах у закладах освіти або досвід управління проєктними групами, фаховими об’єднаннями освітян тощо;
• Досвід упровадження концепції «Нова українська школа» (Державного стандарту початкової освіти);
• Аналітичні, комунікативні здібності, вміння проводити презентації, організовувати та модерувати роботу творчих груп, професійних дискусій, тренінгів для фахівців;
• Відповідальність, стресостійкість, вміння працювати на результат та в режимі багатозадачності.
Методист відділу дошкільної та початкової освіти
Основні функції:
• Участь у розробленні відповідних нормативних, методичних документів для впровадження Концепції розвитку дошкільної світи, Державного стандарту початкової освіти;
• Участь у здійсненні досліджень з питань якості дошкільної освіти;
• Здійснення супроводу експерименту з апробації Державного стандарту початкової освіти;
• Координація роботи з розроблення навчально-методичних матеріалів для вчителів початкових класів;
• Участь у здійсненні моніторингу впровадження Державного стандарту початкової освіти.
Вимоги до кандидатів:
• Досвід роботи у сфері дошкільної та початкової освіти;
• Досвід роботи в умовах концепції «Нової української школи»;
• Аналітичні здібності, креативність, інноваційність;
• Комунікативні здібності, уміння працювати на результат.
Начальник сектору підтримки професійного розвитку педагогічних працівників
Основні функції:
• Організація роботи сектору підтримки професійного розвитку педагогічних працівників, здійснення загального керівництва його діяльністю;
• Здійснення поточного і перспективного планування діяльності сектору;
• Організація роботи сектору зі створення типових освітніх програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників в рамках освітньої реформи;
• Організація моніторингу та оцінки результатів професійного розвитку педагогів в рамках реалізації концепції «Нова українська школа».
Вимоги до кандидатів:
• Досвід роботи на керівних посадах у закладах, установах освіти або досвід управління проєктними групами, фаховими об’єднаннями освітян тощо;
• Досвід упровадження концепції «Нова українська школа»;
• Аналітичні, комунікативні здібності, вміння проводити презентації, тренінги;
• Відповідальність, стресостійкість, вміння працювати на результат та в режимі багатозадачності.
     
      Методист сектору підтримки професійного розвитку педагогічних працівників
Основні функції:
• Участь у розробленні типових освітніх програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників в рамках впровадження концепції «Нова українська школа»;
• Забезпечення інформаційної і методичної підтримки викладачів обласних Інститутів післядипломної педагогічної освіти, інших установ;
• Здійснення координації діяльності у сфері професійного розвитку педагогів в рамках впровадження концепції «Нова українська школа»;
• Здійснення моніторингу та оцінки у сфері професійного розвитку педагогів.
Вимоги до кандидатів:
• Досвід роботи у сфері навчання педагогічних працівників в рамках впровадження концепції «Нова українська школа» (проведення тренінгів, розроблення тренінгових модулів тощо);
• Аналітичні здібності, креативність, інноваційність;
• Комунікативні здібності, уміння працювати на результат.
Ми пропонуємо:
• П'ятиденний робочий тиждень;
• Офіційне працевлаштування;
• Своєчасну конкурентну заробітну платню (посадові оклади 13 – 16 тис. грн);
• Соціальний пакет (щорічна відпустка, оплата лікарняних тощо).
Якщо ви зацікавилися вакансією, зверніть увагу:
просимо надсилати резюме, а також мотиваційний лист, у якому відображено відповідність вашого досвіду та професійних компетентностей бажаній посаді, в електронному вигляді на адресу: uide.org @ ukr.net
Можна також надавати додаткову інформацію, яка підтверджує вашу відповідність встановленим вимогам (характеристики, рекомендації, портфоліо, наукові публікації тощо).
Обов’язковими вимогами для всіх кандидатів є вільне володіння державною мовою та впевнене володіння ПК.
Якщо ви маєте науковий ступінь доктора філософії (кандидат наук), вчене, почесне звання або ж володієте іноземними мовами на рівні В2 чи вище, - це буде вашою перевагою під час розгляду резюме.
За результатами розгляду документів успішних кандидатів запросять на співбесіду.
Рекомендований термін подання документів – 29 листопада 2019 року
Змінено: Ігор Опольський - 21.11.2019 10:53:10
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

У МОН розповіли, чим займатиметься Український інститут розвитку освіти


      Міністерка освіти і науки Ганна Новосад розповіла про завдання, які виконуватиме новостворена установа Український інститут розвитку освіти.
Про це вона повідомила під час презентації інституту на Форумі учасників пілотного експерименту НУШ “Агенти змін”
      Завдання інституту – з часом перейняти на себе ключові блоки з впровадження НУШ. Перше – зміст. Щоб ми не готували державний стандарт якимось різноманітними, різноплановими групами, намагаючись посеред року знайти експертів. Хочеться перейти на системний підхід.
      Друге – професійний розвиток вчителів. Це має бути стабільною, системною роботою інституту” розповіла міністерка.
Новосад наголосила, що одним із завдань інституту буде розвиток природничо-математичної галузі.
      Також з часом до інституту перейде важливе питання, без якого впровадження НУШ завжди кульгатиме, – це підручники. Безперечно, не буду приховувати, є проблема з якістю підручників, з експертизою, замовленням та друком.  Тому ми хочемо новою установою перезавантажити те, як ми працюємо з підручниками для наших шкіл зазначила очільниця МОН.
Вона додала, що наступного року інститут розпочне пілотувати нові підходи до експертизи підручників.
Нагадаємо, Український інститут розвитку освіти відкрив чотири вакансії.
      “Нова українська школа”
Фото: автор – Kzenon, Depositphotos
Цей матеріал підготовлено за фінансової підтримки Європейського Союзу та Міністерства закордонних справ Фінляндії. Висловлені тут погляди жодним чином не можуть сприйматися як офіційна думка Європейського Союзу чи Міністерства закордонних справ Фінляндії.
Страницы: 1
Читають тему