Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Загальний форум

Страницы: Пред. 1 2 3 4 5 6 След.
ДИСТАНЦІЙНА РОБОТА. УРОКИ. Підготовка до ЗНО-2020, У цій темі будемо розміщувати актуальні питання, що стосуються даної теми
 
До уваги освітян Рівненщини!

Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

У понеділок, 6 квітня, о 10:00 для учнів 5-11 класів з усієї країни стартує проєкт «Всеукраїнська школа онлайн» – уроки з 11 предметів, які за чітким розкладом транслюватимуть українські телеканали та YouTube-канал Міністерства освіти і науки. Залишаємось вдома! Вчимось вдома!




УСПІШНОГО НАВЧАННЯ !!! БУДЬТЕ НАПОЛЕГЛИВИМИ !!!
 
Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

      Тема: “Як організувати дистанційне навчання у старшій школі
Веде: Людмила Булигіна - вчителька інформатики 10-11 класів, Політехнічний ліцей Національного технічного університету України “КПІ”
      Презентація ведучої: https://cutt.ly/HtI7uEV

      ПЛАН ТРАНСЛЯЦІЇ
1. Експрес-заходи
2. Аналіз ситуації за перші тижні карантину
3. Яким має бути оцінювання
4. Зміна ролі вчителя
5. Зони відповідальності
6. Безпосередньо організація дистанційного навчання

Презентація ведеться у записі. Втім, ви можете поставити свої запитання ведучій у коментарях - вона відповість на них у текстовій версії трансляції.



Завантаження плеєра

 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять


План вебінару 

1. Дистанційне навчання: яку платформу обрати? 
2. Створюємо аккаунт на сервісі Zoom. 
3. Як приєднатися до конференції, як запланувати конференцію. 
4. Робота під час конференції: взаємодія учасників. 
5. Приклади проведення дистанційних занять та організації роботи педагогічного колективу в Zoom. 
6. Zoom, Skype, Meet – що обрати? 

Лекторка: Ганна Дудіч 




Завантаження плеєра
 
Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Пройти тест 'Однорідні члени речення'



      Дорогі гості сайту, запрошуємо пройти тест з української мови. Ви зможете перевірити свої вміння та навички з теми "Однорідні члени речення". Уважно читайте самі завдання! Бажаємо успіхів!

   Щоб мати можливість зберегти свій результат й порівняти його з оцінками інших відвідувачів сайту, вам потрібно авторизуватись.

 
До уваги освітян Рівненщини та учнів, студентів!

Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

8 корисних застосунків на телефон для підготовки до ЗНО
Мілена Мельник 

Не секрет, що підлітки постійно користуються смартфоном, і присвячують цьому більшість свого часу. То чому б не спрямувати енергію в продуктивне русло?
У цій статті ми розповімо тобі, які застосунки допоможуть організувати свій час і сили та ефективно підготуватися до іспиту!


Перш за все, радимо завантажити Моє ЗНО, якщо ти досі цього не зробив/ла. Це офіційний застосунок, де буде публікуватися інформація про місце проведення, важливі для іспиту документи, новини з офіційного сайту, а також, звісно, твої результати smile:)
Для доступу до інформації щодо основної сесії ЗНО потрібен номер сертифікату та пін-код, які прийдуть тобі або твоїй школі листом.




Для навчання
Mova
Mova – ти стовідсотково бачив/ла фірмові картинки з Лепетуном! Мобільний застосунок допоможе запам'ятати правила, позбутися суржику, а також перевірити свої знання на вправах.






Quizlet
Quizlet – віртуальні картки для запам'ятовування. Є можливість як створювати свої, так і додавати собі папки інших людей, які є у вільному доступі, і вчитися з ними.




 Для концентрації
Tide
Tide – програма, яка дозволяє відслідковувати час, проведений за роботою, а також бути ближче до себе та своїх думок.
Особливості: є кілька режимів, серед них – фокусування, сон, дихання, релакс. Таймер може супроводжуватися приємною музикою, звуками дощу, океану тощо 🌊




Toggl
Toggl – як і попередній, цей застосунок є ніби покращеною версією таймера чи секундоміра.
Особливості: можливість конкретно зазначати, над якою задачею і в рамках якого проєкту працюєш, а також повертатися до цих завдань і продовжувати роботу над ними.




Forest
Forest – таймер, який допомагає не відволікатися на інші задачі чи розваги, а концентруватися на одному аспекті роботи.
Особливості: доки ти працюєш, у тебе в додатку росте деревце або кущ 🌳🌸




 Для планування
Todoist
Todoist – одна з найкращих програмок для ведення списку справ. До того ж у ній зручно виставляти розклад занять та пріоритетність. Дисплей списку справ можна додати на головний екран смартфону як віджет.




Asana
Asana – також допомагає відслідковувати завдання, які мають бути зроблені.
Особливості: є функція "дедлайнів" для кожної справи; чудовий додаток для командної роботи.





 Для відпочинку

І наостанок... Сон! Те, чим не можна нехтувати, навіть готуючись до ЗНО ☺
Sleep Time (Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.olegfilimonov.sleeptime; аналог для iOS: https://apps.apple.com/us/app/sleep-time-cycle-alarm-timer/id555564825) – застосунок, який, орієнтуючись на цикли та фази сну, підкаже, коли тобі потрібно лягати спати, залежно від того, коли ти прокидаєшся, і навпаки. У ньому ж можна виставити будильник на потрібний час.




Сподіваємося, що цей пост був для тебе корисним, і налаштував тебе на продуктивну роботу!

Автор допису: Мілена Мельник
Змінено: Ігор Опольський - 21.04.2020 13:19:33
 
Підготовка до ЗНО 2020

Конспект Олександр Довженко "Зачарована Десна" українська література ЗНО 2020
Переходимо за посиланням і дивимося на каналі YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nDtFAmPQqHk
Змінено: Олена Холод - 10.04.2020 14:46:29
 
Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.


Автор фото – прес-служба Міністерства освіти та науки України
Сьогодні, 13 квітня 2020 року, розпочинається другий тиждень роботи Всеукраїнської школи онлайн. Для того, щоб ви могли ефективно спланувати своє навчання, розповідаємо вам про розклад уроків на YouTube-каналі МОН, теми, які висвітлюватимуться цього тижня, а також нагадуємо про посилання, де ви завжди зможете знайти потрібні вам уроки.
Однією із новацій цього тижня буде чіткий час виходу кожного уроку на YouTube-каналі МОН. Минулого тижня фіксованим був лише час початку першого уроку, решта відео виходила в залежності від тривалості кожного запису.
З цього тижня на YouTube-каналі МОН усі уроки розпочинатимуться так:
  • 1 урок – 10:00
  • 2 урок – 10:30
  • 3 урок (руханка) – 11:00
  • 4 урок – 11:15
  • 5 урок – 11:45
  • 6 урок (руханка) – 12:15
  • 7 урок – 12:30
Пам’ятайте, якщо запізнилися – не біда, всі уроки зберігаються в записі на нашому YouTube-каналі. Крім того, під час трансляції ви завжди можете почати її переглядати зі зручного для вас місця.
Для того, щоб у вас було цілісне уявлення про те, що саме розповідатимуть вчителі впродовж тижня, ми оприлюднюємо розклад з темами до кожного уроку. Завантажити розклад з темами можна тут: 5 клас, 6 клас, 7 клас8 клас9 клас10 клас11 клас.
На YouTube-каналі МОН для вашої зручності також працюють окремі списки відтворення для кожного класу:
Нагадуємо, що Міністерство освіти і науки зібрало для вас короткі підсумки першого тижня роботи Всеукраїнської школи онлайн – тут і про прикрі помилки, і про вибух інтересу в ТikTok, і цікава статистика про те, хто та які саме уроки найбільше дивились на медіаресурсах МОН.
Змінено: Ігор Опольський - 21.04.2020 13:10:32
 
До уваги освітян та учнів Рівненщини!


Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення (http://<ifr ame src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FUAMON%2Fposts%2F3453356001357620&width=500" width="500" height="720" st yle="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>).

Саме час прокидатися і готуватись до навчання у Всеукраїнський школі онлайн о 10.00 починається перший урок.
Якщо ви навчаєтесь разом із нами на YouTube МОН:bit.ly/YouTubeMON, то вже зараз можете відкрити вкладку з уроком - коли прийде час він почнеться автоматично і просигналізує про початок занять

Нагадуємо, що для вашої зручності працюють окремі списки відтворення для кожного класу:
5 клас – bit.ly/USO5class 
6 клас –bit.ly/USO6class 
7 клас – bit.ly/USO7class 
8 клас – bit.ly/USO8class 
9 клас – bit.ly/USO9class 
10 клас – bit.ly/USO10class 
11 клас – bit.ly/USO11class
Більше про розклад уроків на YouTube-каналі МОН та теми, які висвітлюватимуться цього тижня, можна прочитати тут: bit.ly/2V1xTnP

[url=https://www.facebook.com/UAMON/photos/a.682263271800254/3453345498025337/?type=3&eid=ARDBZZ5FF_YAtCKnC6WOcWNbMdfU5Pu3kaq_5FQ3cgpOFlMFnpaj2_lmXJP_h4Z4vjCTJiKWhXvdv3kL&__xts__%5B0%5D=68.ARDwrtFUPUeJIgjAW7JuIzVIzFyFqXdDvfOCsCYBjWZcUu6X3nWBOQ-YTFaoyJBxpEV62_UVn0kxOjzX-4HJBXCS4J9hYUZkjPzMu2JP7LMsDKVSj0OVXQbnRLRsKxV_roseYLke7gTAPPaRiGiwl_1j_ioeVDOKXamNMqT0XNZ1DXvdwOjauwlDVAYv37Eni4NQQdNDiUvT3fxRju7XrXGLHcZUhwW6IP3ETSxFCMiD2ngF7g6PoprKiWJ2WJ9Jg64V1EfZpzbUBP8rqL73R0gsF5IU3pTDtTwgvkRwC8igZn66WTh44Tm4JL_VcDVjd2eD-laKocWolBW9DZHD9oVmAt0SI8f-lPnk_Ts6soCCNgQZkXLbBPiU&__tn__=EHH-R][img]https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p526x296/93648335_3453345504692003_189322106868072448_o.png?_nc_cat=101&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=zmT1UoQk5esAX-dC9vr&_nc_ht=scontent-frt3-2.xx&oh=6260aac5d809b3e14f75bfa144b0a19f&oe=5EBBA778[/img]
[/url]
 
До уваги освітян Рівненщини!

Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення (http://<ifr ame src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fnus.org.ua%2Fposts%2F635140403712939&width=500" width="500" height="454" st yle="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>).

[/url]
Вітаємо! Анонсуємо нову трансляцію щодо дистанційного навчання
 тема: "Огляд практик дистанційного навчання"
 початок: четвер, 16 квітня о 13:00
вестиме: Інна Большакова, методистка Новопечерської школи, тренерка та авторка підручників НУШ

ПЛАН ТРАНСЛЯЦІЇ
1 У чому особливість карантинного дистанційного навчання
2 Чому входження у дистанційне навчання є болісним
3 Які є підходи до організації дистанційного навчання з огляду на наявні ресурси
4 Розклади, планування, навчальний процес та оцінювання результатів навчальних досягнень через практики різних шкіл та особистий досвід учителів
5 Що нас очікує далі

Щоб долучитись до трансляції, жодних реєстрацій не потрібно - просто зайдіть на Нова Українська Школа та увімкніть відео трансляції у вказаний час. Також рекомендуємо поставити лайк нашій сторінці - тоді вам прийде сповіщення на смартфон/планшет/комп'ютер і ви точно не пропустите початок.
Трансляція готується за підтримки Представництва “Фонду Фрідріха Науманна за Свободу” в Україні (Friedrich Naumann Foundation Ukraine and Belarus). Фонд Фрідріха Науманна за Свободу – фонд ліберальної політики, що сприяє зміцненню свободи та гідності людини в усіх сферах суспільства.

 
До уваги освітян Рівненщини!


Матеріал читаємо / дивимось нижче та / або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.



Завантаження плеєра
Змінено: Ігор Опольський - 15.04.2020 11:22:06
 
Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

До уваги освітян Рівненщини!


      У Єгипті запрацював сервіс, який дозволяє в режимі ОНЛАЙН здійснити екскурсію історичними місцями, зокрема "відвідати" гробниці фараонів. ДИВИМОСЬ!!!

      Єгипетське міністерство у справах стародавностей, яке опікується захистом та збереженням історико-культурної спадщини, запустило серію безкоштовних онлайн-подорожей гробницями та іншими знаментитими культовими спорудами Єгипту. Гіперпокликання на тури міністерство публікує у соціальних мережах, доповнюючи їх хештегами #StayHome.
      Віртуальні тури - це 3D-моделі приміщень, змонтовані із багатьох знімкічв. Переглядати гробниці можна так, як і вулиці на картах Google. Віртуальною копією гробниці можна вільно подорожувати , наближуючи камеру, збільшуючи зображення, роздивлятись наймеші деталі. Інші "відвідувачі" вам не заважатимуть smile:).

      Зараз у доступі є ВІСІМ ЛОКАЦІ!:

      1. Гробниця фараонів Рамзеса V і Рамзеса VI.

      2. Катакомби Ком ель-Шукафа.

      3. Некрополь Бены-Хасан.

      4. Синагога Бен Езра.

      5. Мечеть-медресе султана Баркука.

6. Червоний монастир.

      7. Гробниця царицы Мересанх ІІІ.

      8. Гробниця Менни.
Змінено: Ігор Опольський - 15.04.2020 11:43:12
 
До уваги освітян Рівненщини!

Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Як відбуватиметься підсумкове оцінювання учнів – роз’яснення МОН
[img]https://secure.gravatar.com/avatar/6a29a1badbdb906482f7faed22106aac?s=140&d=identicon&r=g[/img] 15.04.2020

Підсумкове оцінювання (тематичне, семестрове та річне) може здійснюватися віддалено, із використанням цифрових технологій для всіх учнів, включно з тими, що здобувають освіту за однією з індивідуальних форм (педагогічний патронаж, сімейна (домашня), екстернат).
Про це йдеться  на новоствореному ресурсі Міністерства освіти і науки щодо роботи шкіл під час карантину.
Підсумкова оцінка за семестр виставляється з урахуванням результатів тематичного оцінювання, отриманих учнями під час дистанційного навчання та до його початку, практичних робіт з навчальних предметів природничого циклу, результатів оцінювання різних видів мовленнєвої діяльності учнів тощо. Якщо з навчального предмета не передбачено тематичних підсумкових робіт, підсумкова оцінка може виставлятися за результатами поточного оцінювання. Учні, які не мають результатів поточного оцінювання з об’єктивних причин, можуть бути оцінені за результатами проведення семестрової контрольної роботи.
Тематичні та семестрові підсумкові роботи, які було проведено в умовах дистанційного навчання під час карантину, записуються в класному журналі без зазначення дати їх проведення.
Річне оцінювання виставляється з урахуванням результатів оцінювання за перший та другий семестри навчального року.

 
До уваги освітян Рівненщини!


Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

      Міністерство освіти і науки України інформує, що Усі зміни в освітньому процесі, впроваджені через карантин, відтепер зібрано на окремому інформаційному ресурсі: http://mon-covid19.info/

      Інфоресурс містить ключову інформацію про зміни в роботі дитячих садків, шкіл, закладів ПТО, університетів та коледжів. Зокрема, тут розміщено актуальну інформацію про завершення навчального року в школах, цьогорічне ЗНО та вступну кампанію. 

Сайт також містить корисну інформацію для педагогів – щодо режиму роботи, зарплат, відпустки, атестації, заповнення класних журналів, інструментів для дистанційного навчання тощо. На інфоресурсі також зібрано контакти установ і служб, які стануть у нагоді, якщо потрібно буде уточнити інформацію. 

У разі змін режиму карантину або ухвалення через нього нових рішень у системі освіти інформація на сайті оновлюватиметься.

Докладніше:bit.ly/2XEJ07Y

За підтримки швейцарсько-українського проєкту DECIDE – "Децентралізація для розвитку демократичної освіти" DOCCU

 
Матеріал дивимось, перейшовши за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Запам'ятовуємо винятки. Подвоєння в іншомовних словах. Українська мова.

Завантаження плеєра

 
До уваги освітян Рівненщини!

Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпоскликанням на сайт оригінального повідомлення.

Як вчителі та шкільні системи можуть діяти в умовах пандемії COVID-19 – поради “батька” PISA

Теми статті: PISA, батькам, вчителям, директорам, дистанційна освіта                                            26 Березня 2020

Публікуємо тези звернення Андреаса Шлейхера, директора директорату освіти і навичок ОЕСР (“батька” міжнародного оцінювання (PISA).
Пандемія COVID-19 не зупиняється на національних кордонах і впливає на людей, незалежно від національності, рівня освіти, доходу чи статі. Освіта не є винятком. Люди з привілейованих груп зможуть швидше долучитися до альтернативних можливостей навчання. Економічно вразливі верстви населення можуть залишитися перед зачиненими дверима їхніх шкіл.
      Ця криза демонструє багато нерівностей в освітніх системах – від технічного забезпечення, необхідного для онлайн-освіти,до зрозумілої орієнтації в онлайн-середовищі і неспроможності залучити талановитих викладачів до викладання.
Оскільки ці нерівності посилюються у кризовий час, ймовірно, ми не зможемо повернутися до попереднього статус-кво. Характер колективних рішень і поведінки визначає вплив на систему освіти. Лише розумна поведінка допоможе уникнути великих руйнацій в освітніх системах.
      Там, де закриття шкіл доцільне на короткий термін, ми можемо пом’якшити вплив карантину для учнів, родин та освітян – особливо тих, хто перебуває в маргіналізованих групах, які не мають доступу до цифрових навчальних ресурсів або можливості вчитися самостійно.
Ми можемо співпрацювати на міжнародному рівні, об’єднуючи відкриті онлайн-освітні ресурси та цифрові платформи навчання та заохочувати технологічні компанії долучатися до цих зусиль. Ми можемо розширити можливості цифрового навчання для вчителів та заохочувати їхню співпрацю.
Ми можемо використати цей момент для переформування навчальних програм та навчальних середовищ для потреб 21 століття. Значна частина цих процесів уже відбувається.
Китай швидко відреагував на COVID-19. Школи були в пріоритеті, навіть коли фінансові ресурси терміново і жорстко почали перерозподіляти. 17 лютого було запущено національну хмарну платформу, яка пропонувала учням у школах безкоштовні цифрові ресурси навчання.
Маючи 7 000 серверів, платформа може вміщувати 50 мільйонів учнів одночасно. Своїх зусиль доклав не тільки уряд, який мобілізував ресурси, а й широке коло підприємців, освітян, ІТ-компаній забезпечували безперебійний процес – від безкоштовного Wi-Fi та пристроїв для студентів через інноваційні інструктивні системи до соціальної підтримки вчителів та шкіл.
ОЕСР пропонує кроки, які базуються на даних, що були зібрані і систематизовані у 48-ми країнах:
ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ

Багато шкіл зараз оснащені хоча б мінімальними технологіями, необхідними для навчання в інтернеті. Не всі вчителі використовують технології на уроках. Державна політика може змінити ситуацію. За 2017 рік 60% викладачів отримали професійний розвиток у галузі ІКТ.
У поточній кризі до опанування навичками ІКТ повинні бути залучені всі вчителі. Це можна реалізувати через навчальні інтернет-ресурси, організовувати онлайн-співпрацю з учителями, які добре знаються на сучасних технологіях.
Сучасні технології не можуть змінити методи викладання та навчання, але вони здатні підвищити роль викладачів – відійти від ролі передавача знань до можливості співпраці з учнями в ролі тренерів, наставників і тих, хто оцінює.
Сучасні технології можуть забезпечити викладачам та студентам доступ до спеціалізованих матеріалів поза підручниками, дати можливість працювати в різних форматах, підтримувати нові способи навчання, орієнтовані на учнів як активних учасників. Це саме ті навчальні інструменти, які потрібні в 21 столітті.
РОЗШИРЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА СПРИЯННЯ ІННОВАЦІЯМ

      Суть навчання – це не технологія, а педагогіка. Успішні системи освіти в ці часи робитимуть все необхідне для розвитку професії викладача, сприятимуть посиленню відповідальності вчителів. У кризовій ситуації навіть найкращий міністр освіти не зможе якісно задовольнити потреби мільйонів учнів, сотень тисяч викладачів і десятків тисяч шкіл. Завдання полягає в тому, щоб розвинути досвід експертів серед учителів і серед шкільних керівників та залучити їх до вирішення цих проблем.
До прикладу, системи освіти Естонії та Фінляндії, які займають провідні місця в оцінюванні PISA. Підготовка, яку проходять вчителі в цих країнах, зокрема, покликана виховувати в учнів почуття індивідуальної відповідальності за навчання, піклуватися про добробут усіх учнів. Рівень довіри до вчителів базується на колективній відповідальності за успіх кожного учня. Рівність у навчанні у цих країнах доведена практикою – найближча школа завжди є найкращою школою.
Я часто зустрічаю людей, які кажуть, що ми не можемо надати освітянам більшої автономії, оскільки їм не вистачає потенціалу та досвіду для цього. Але ті, хто просить лише підігріти заздалегідь приготовлені гамбургери, навряд чи стануть шеф-кухарями.
СОЦІАЛЬНА ПІДТРИМКА ШКІЛ ТА ГРОМАД

      Навчання не є процесом, де учні є пасивними споживачами, школи постачальниками послуг, а батьки – клієнтами. Навчання завжди відбувається через взаємодію в середовищі добробуту. Успіх учнів протягом найближчих тижнів і місяців, особливо тих, хто належить до груп у складних життєвих обставинах, критично залежить від підтримки тісних стосунків зі своїми вчителями.
Школам потрібно забезпечити можливі шляхи, які дозволять вчителям підтримувати соціальні зв’язки зі своїми учнями на відстані. Завданням шкільних систем є підтримка вчителів у цій місії.
Так само важливо для вчителів залишатися на зв’язку одне з одним. Сучасні технології можуть прискорити та посилити співпрацю між учителями. Подумайте про силу “спільного споживання”, і можливості створення інтернет-ринку. Шанхай вже використовує ці зміни для викладання: багато вчителів користуються цифровою платформою для обміну своїми навчальними планами, завантажують чи вдосконалюють свої уроки. У такий спосіб Шанхай створив гігантську спільноту вчителів з відкритим кодом та надав можливості для творчості.
ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ЛІДЕРСТВА

Ця криза, можливо, ставить на перший план необхідність ефективного лідерства на кожному рівні системи освіти. У перший час допустимий хаос на всіх рівнях – макро, інституційному, на рівні громади і школи. У непевні часи люди потребують тих, хто можуть забезпечити порядок. В освіті це будуть керівники шкіл, які мають вирішувати нагальні потреби учнів, родин, персоналу та громад, готуючись до змін у навчанні.
      Керівники шкіл, які швидко створюють кризові команди, які щодня оновлюють соціальні медіа та знають, хто що робить у кризовій ситуації. Керівники шкіл, які на зв’язку зі своїми викладачами та працівниками, які розуміють, які додаткові ресурси потрібні, та визначають їх пріоритетність.
Сьогодні системи освіти потребують системних лідерів, які відкриті до соціальних змін, творчих, здатних запроваджувати ефективні зміни. У ці часи не запитуйте себе, скільки викладачів дотримуються ваших вказівок, натомість – скільки з них ефективно долучаються до співпраці. Ці часи вимагають від лідерів заохочувати та сприяти інноваціям та розвитку, а не дотримуватись вказівок. Лідери, які можуть показати напрям та прокласти шлях до навчання у 21 столітті.
У ці часи ми виявляємо більше вдячності нашим викладачам, які присвячують своє життя  наступним поколінням.

Переклала з англійської Ольга Головіна, “Нова українська школа”


 
До уваги освітян Рівненщини!

Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

Простою мовою: які рекомендації щодо дистанційного навчання дає латвійське міністерство освіти своїм учителям

Теми статті: батькам, вчителям, директорам, дистанційна освіта, НУШ, учням
17 Квітня 2020

      Прості, зрозумілі й короткі рекомендації від Міністерства освіти – таке можливо в Латвії. У зв’язку з запровадженням дистанційного навчання відомство підготувало для вчителів короткі поради у вигляді яскравих карток.
      “Нова українська школа” переклала їх та пропонує ознайомитись, адже форма подачі від державного органу незвична для України.

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – ЦЕ НЕ ФОРМА ОЧНОГО НАВЧАННЯ ВДОМА

Дистанційне навчання не означає проведення уроків в режимі онлайн. Важливо, щоб в учнів були чіткі інструкції щодо завдань, які необхідно виконати, доступ до навчальних матеріалів. Регулярний зворотний зв’язок про досягнуті результати важливий, але не слід його вимагати щодо кожного завдання.
      ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, що ситуації в сім’ях можуть відрізнятись. Дуже ймовірно, що в сім’ях є діти різного віку і тільки один доступний електронний пристрій для роботи, наприклад, в eklase.lv (латвійська онлайн-платформа – ред.). Сім’ї повинні планувати свій режим навчання, але водночас не можна змушувати всіх бути в мережі одночасно, наприклад, о 9.00.

ЄДИНА НАВЧАЛЬНА ПЛАТФОРМА І МОДЕЛЬ КОМУНІКАЦІЇ

У школі узгодьте, які інструменти і кошти будуть використовуватися для різних предметів. Переконайтеся, що у вас і ваших учнів є доступ до необхідних технологій. Домовтеся з фахівцем з інформаційних технологій про техпідтримку.
      ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, що підбір кожним учителем своїх інструментів може спричинити розгубленість серед учнів і зробити процес навчання ще більш повільним.
У КОЖНОГО УЧНЯ РІЗНІ МОЖЛИВОСТІ НАВЧАННЯ

Обставини в кожній родині можуть відрізнятися. Якщо немає іншої можливості, підтримуйте зв’язок телефоном; для навчання використовуйте також підручники та друковані навчальні матеріали. Якщо дитина не має доступу до електронного пристрою, школа повинна зв’язатися з муніципалітетом.
      ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, що вчителю і учневі не потрібно постійно спілкуватися через інтернет, головне – щоб учень міг поставити свої питання, з’ясувати деталі завдання і не проводити весь свій час навчання тільки за електронним пристроєм!

СКЛАДІТЬ ЩОТИЖНЕВИЙ ПЛАН НАВЧАННЯ ДЛЯ УЧНІВ

Розробіть узгоджену навчальну програму між усіма вчителями-предметниками. Запропонуйте учням щотижневий план занять із розподіленим часом для роботи онлайн, план самостійної роботи, читання і консультацій.
      ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, що план навчання не може бути реалізований, повністю повторюючи план очного навчання. Слід враховувати можливості учнів і сімейний розпорядок дня.

ПОТРІБНО ВИКОРИСТОВУВАТИ НАЯВНІ НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ

Використовуйте наявні навчальні матеріали: підручники, цифрові ресурси, відео, телепрограми. Не створюйте новий матеріал у великих обсягах. Приділіть достатньо уваги плануванню навчального дня.
      ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, що нові матеріали і необхідність вникати в них тільки ускладнять процес навчання для учнів.

ЗМЕНШІТЬ ОБСЯГ ЗАПЛАНОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

Учневі потрібно більше часу, щоб опанувати навчальний матеріал дистанційно. Зменшіть обсяг навчального матеріалу на 50% у молодших класах і принаймні на 10% у старших. Заплануйте час для консультацій з учнями.
      ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, що план навчання не може бути реалізований, повністю повторюючи план очного навчання.

РЕГУЛЯРНИЙ ЗВ’ЯЗОК ІЗ БАТЬКАМИ

Поясніть, як будуть відбуватися уроки: як учні отримуватимуть завдання і доступ до навчальних матеріалів, яка підтримка потрібно з боку батьків. Попросіть батьків за можливістю більше стежити за дистанційним навчанням дитини.
      ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, що не всі батьки зможуть бути поруч і контролювати процес навчання учня. Але вони зможуть допомогти, наприклад, ввечері спланувати наступний день, допомогти розібратися в незрозумілих питаннях і так далі.

ВИЯВІТЬ РОЗУМІННЯ

Постачальники навчальних ресурсів (Uzdevumi.lv; eklase.lv; mykoob.lv, soma.lv, maconis.zvaigzne.lv і т.д.) уживають заходів для одночасного обслуговування більшої кількості користувачів, а інтернет-провайдери збільшують свої ресурси підключення.
      ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, що якщо всі школи в Латвії одночасно, наприклад, о 9.00, скерують своїх учнів займатися в eklase.lv, то система може не витримати навантаження, тим самим ускладнивши процес навчання.

ОЦІНЮВАННЯ УСПІШНОСТІ

У процесі оцінювання успішності учнів акцентуйте на формувальній оцінці для всього класу або для окремих груп класу в формі коментарів чи різних задач; підсумкова оцінка буде виставлена вчителями, коли відновиться очне навчання.
      ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, що необхідно надати певний час для онлайн-консультації з можливістю індивідуального спілкування з учнями, в яких є додаткові питання і які потребують роз’яснень учителя, коментарв або заохочення

РЕГУЛЯРНА СПІВПРАЦЯ З БАТЬКАМИ

Встановість регулярне спілкування з батьками – те, як учитель буде зв’язуватися з учнем та батьками, і як батьки будуть інформувати вчителя про процес навчання дитини. У багатьох школах це забезпечується класним керівником.
      ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, що в кожній родині ситуація різна – деякі батьки можуть бути присутніми під час навчального процесу. Водночас, вони також виконують щоденні обов’язки, деякі ходять на роботу або працюють дистанційно вдома. Поговоріть із батьками про те, що може бути змінено, покращено і що найкраще всього вдається учню.

ДЯКУЄМО!

      Ми розуміємо, що ситуація складна, але тільки всі разом – учні, викладачі та батьки – ми зможемо реалізувати дистанційне навчання.
      Витривалості, взаємної підтримки та здоров’я!
Змінено: Ігор Опольський - 17.04.2020 21:30:31
 
До уваги освітян Рівненщини!

Матеріал читаємо нижче та переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

      Просимо інформувати бутьків майбутніх першокласників про можливість онлайнової подачі документів на зарахування дитини (дітей) до 1-го класу закладу загальної середньої освіти.

      Шановні батьки! На сайті «Електронна реєстрація в заклади загальної середньої освіти» Ви маєте можливість подати заяву на вступ дитини до школи. Для цього необхідно зареєструватись на сайті, обрати заклад загальної середньої освіти, створити заявку та підтвердити її документами у закладі. 
      ЗЗСО мають доступ до перегляду та обробки заяв, налаштування реквізитів та відображення закладу на мапі, редагування спроможності закладу і території обслуговування. ОУО вже мають доступ до загальної статистики реєстрації серед підпорядкованих ЗЗСО.

      Детальніші інструкції по роботі батьків і шкіл доступні у розділі ПІДТРИМКА.


Перед реєстрацією Ви можете переглядати інформацію про заклади освіти: 

Щоб ЗАРЕЄСТРУВАТИ ДИТИНУ, перейдіть за цим гіперпосиланням: 
 
До уваги освітян РІвненщини!

Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

У Всеукраїнської школи онлайн з'явиться дворівневий експертний супровід.
Ще минулого тижня організатори визнали, що проєкт потребує роботи над помилками.
У межах проєкту було підготовлено процедуру попереднього експертного перегляду відео, а також залучено експертів, що системно працюють разом із підпорядкованим МОН Українським інститутом розвитку освіти. Їхнє завдання – на етапі постпродакшну переглядати уроки і вносити свої правки. Однак у зв’язку зі стислими термінами підготовки відео, впродовж першого тижня експертиза не відбувалася”, – пояснив очільник УІРО Вадим Карандій.

Надалі всі відео, які готуються до ефіру, переглядатимуть перед потраплянням в ефір.
Водночас для того, щоб удосконалити якість відео, процедуру експертизи розширили і зробили дворівневою.
На першому етапі працюватиме пул експертів, які допомагають вчителю при підготовці до уроку та присутні під час зйомки. Другий етап – редактори, які долучені до процесу на етапі постпродакшну.
     Більше про підсумки роботи Всеукраїнської школи онлайн читайте за посиланням:bit.ly/2XLD118

      Опубліковано 17 квітня 2020 року о 17:03

Автор фото – прес-служба Міністерства освіти та науки України

Два тижні триває проєкт “Всеукраїнська школа онлайн”, впродовж цього часу в його межах оприлюднено 392 уроки загальною тривалістю близько 7 тис 840 хвилин. Лише на YouTube МОН їх переглянули майже 6 млн разів. Традиційно підбиваємо підсумки вже 2-х тижнів роботи Всеукраїнської школи онлайн, розповідаємо про роботу над помилками, підтримку проєкту суспільством та незмінність трендів.


  • Робота над помилками – організатори запускають дворівневий експертний супровід
Ще минулого тижня організатори визнали, що проєкт потребує роботи над помилками. Зокрема, МОН заявило, що  помилки, які були допущені в окремих уроках, є прикрим явищем, над яким потрібно працювати.
“У межах проєкту було підготовлено процедуру попереднього експертного перегляду відео, а також залучено експертів, що системно працюють разом із підпорядкованим МОН Українським інститутом розвитку освіти (УІРО. – ред.). Їхнє завдання – на етапі постпродакшну переглядати уроки і вносити свої правки. Однак у зв’язку зі стислими термінами підготовки відео, впродовж першого тижня експертиза не відбувалася”, – пояснив очільник УІРО Вадим Карандій.
Надалі всі відео, які готуються до ефіру, переглядатимуть експерти перед потраплянням в ефір.  
Водночас для того, щоб удосконалити якість відео, процедуру експертизи розширили і зробили дворівневою.
“Реалізовуватись вона має так: на першому етапі працює пул експертів, які допомагають вчителю при підготовці до уроку та присутні на знімальному майданчику під час зйомки. Другий етап – редактори, які долучені до процесу на етапі постпродакшну. Ми сподіваємось, що з наступного тижня нам вдасться запустити вже таку, більш удосконалену, експертизу”, – додав Вадим Карандій.

  • 54% українців позитивно оцінюють проєкт “Всеукраїнська школа онлайн”
Результати опитувань, проведених Соціологічною групою «Рейтинг» протягом 10-12 квітня 2020 року, продемонстрували, що абсолютна  більшість респондентів позитивно оцінюють проєкт “Всеукраїнська школа онлайн”. 
“Для нас це великий кредит довіри. Ми робимо все можливе, аби допомогти нашим дітям, незалежно від їхнього місця проживання, соціального статусу чи інших ознак, отримати доступ до знань під час карантину. Наша мета зараз – працювати над якістю та розширювати можливості проєкту”, – зазначають в Офісі Президента України.
  • 3 найбільш популярних питання про проєкт впродовж 2 тижнів: розповідаємо про гроші, хто знімає, реакцію на помилки та скільки триватиме проєкт
Впродовж останніх 2 тижнів 3 питання про проєкт стали найбільш популярними – даємо короткі відповіді, щоб кожен мав доступ до цієї інформації.
        - Які компанії організовують знімальний процес?
Виробництвом займаються медіаспеціалісти різних українських телевізійних каналів, окремих продакшнів і фрілансери. Оператори, звукорежисери, режисери монтажу, адміністратори на майданчику, гримери, запрошені зірки та інші спеціалісти є штатними та позаштатними працівниками, а також "обличчями" каналів СТБ, 1+1, Новий канал, Інтер, ICTV, Україна, студії Квартал 95, студії Мамахохотала, студії Patriot та інших. Ними ж спільно надана частина виробничих потужностей для зйомок – камери, освітлювальні та звукові пристрої, комп’ютери для здійснення монтажу. Частина апаратури є приватною власністю спеціалістів-фрілансерів.
        - Яким є обсяг фінансування проєкту?
Проєкт знімається без залучення коштів Державного Бюджету. Це роблять приватні організації на волонтерських засадах. 
“Серед іншого, надаючи – людей, техніку, локації для зйомки тощо”, - зазначають в  Офісі Президента України.
       - Скільки тижнів будуть транслювати уроки?
Наразі планується, що уроки будуть транслюватись щонайменше до кінця карантину.

  • Цікаві цифри за 2 тижні проєкту “Всеукраїнська школа онлайн”: #руханка подвоїла популярність у TikTok, а викладені уроки продовжують дивитися й після їхньої прем’єри
Найбільш популярними відео Всеукраїнської школи онлайн залишаються руханки та уроки англійської мови.
У YouTube МОН відео першої викладеної руханки набрало понад 330 тис переглядів. При цьому в TikTok охоплення хештегом #руханка зросло удвічі – з 9 млн осіб до 18 млн осіб.
Серед предметів найпопулярнішою лишається англійська. Перший викладений в YouTube МОН урок для 5 класу набрав за перший тиждень 80 тис переглядів, а станом на сьогодні його вже переглянуло більше 87 тис осіб.

Нагадуємо, що уроки транслюються щодня з понеділка по п’ятницю щонайменше до кінця карантину. Кожного дня вони починаються о 10:00.
Мета проєкту – дати кожній дитині вільний доступ до знань під час карантину.
Зокрема, учні мають доступ до уроків з: української мови, української літератури, історії України, всесвітньої історії, англійської мови, фізики, алгебри, геометрії, географії, хімії та біології.
Зйомки уроків відбуваються у Новопечерській школі м. Києва. У відеозаняттях беруть участь українські зірки: ведучі, музиканти, актори, спортсмени тощо. Вони відповідають на запитання, вирішують задачі та проводять досліди разом з учителями.
Проєкт став можливим завдяки спільним зусиллям Офісу Президента України, Міністерства освіти і науки України, Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій, громадської спілки «Освіторія», а також понад 40 небайдужих педагогів, що зголосилися стати вчителями для усієї країни.
Організатори закликають батьків завантажити розклад уроків та заохочувати дітей навчатись. 
Залишаємось вдома! Вчимось вдома!
Більше про карантин та інші зміни у сфері освіти, пов’язані з епідемією коронавірусної інфекції (COVID-19) можна прочитати на спеціальному сайті, де зібрано усю важливу інформацію.
 
До уваги освітян Рівненщини!

Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Прощай, Zoom: Skype запустив сервіс онлайн-конференцій без реєстрації

Microsoft намагається повернути втрачену аудиторію за допомогою безкоштовного сервісу Skype Meet Now Євген Опанасенко Вчора, 8:26 Дистанційна робота під час карантину зажадала термінового вирішення для організації безкоштовних онлайн-конференцій. 

Під час карантину дуже допоміг сервіс Zoom, який на перших порах виявився на порядок зручніше, ніж Skype. Але раптова слава для Zoom виявилася не по зубах - сервіс активно почали зламувати хакери, і репутація сервісу була підмочена. Microsoft на тлі ситуації з Zoom вирішила повернути собі втрачену аудиторію за допомогою нового сервісу Skype Meet Now.

      Skype Meet Now - це безкоштовний і простий спосіб підключення через Skype без передплати, авторизації або навіть завантаження. Skype Meet Now - це, по суті, веб-версія Skype з додатковими зручностями: постійне посилання, яке ви можете додати до повідомлення або електронної пошти, розмиття фону, демонстрація екрану комп'ютера і навіть зберігання запису відеодзвінків у хмарі протягом 30 днів.
 
До уваги освітян та учнів 11-х класів Рівненщини!


Матеріал читаємо нижче та переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

Страницы: Пред. 1 2 3 4 5 6 След.
Читають тему