Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Загальний форум

Страницы: Пред. 1 2 3 4 5 6
ПІДГОТОВКА ДО ЗНО: БАЗА ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ. Тренувальне on-line тестування, У даному розділі форуму розміщено гіперпосилання на базу ВИКОРИСТАНИХ тестових завдань Українського центру оцінювання якості освіти.
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо на сайт оригінального повідомлення за цим гіперпосиланням.

Наявність з’єднувальних елементів у тексті листа

Логічність викладу тексту на мовному рівні має забезпечуватись всіма можливими засобами зв’язку
Для забезпечення логічності викладу на мовному рівні авторові власного висловлення варто використовувати всі можливі засоби зв’язку, зважаючи на їх доречність.
Однією з вимог при написанні власного висловлення (відповідно до критеріїв оцінювання) є використання з’єднувальних елементів у тексті твору. З’єднувальні елементи забезпечують зв’язок між частинами тексту на рівні змістових абзаців, а також окремих речень в абзацах. Учасник тестування повинен продемонструвати вміння доречно вживати сполучники сурядності та підрядності, слова-зв’язки, вставні слова (як прості, так і складні) тощо.
Подаємо найуживаніші слова-зв’язки.
Linking Words and Phrases

To state personal opinion
In my opinion, In my view, Personally, I believe that, It seems to me that, I think that
To list points
First(ly), First of all, To start with, To begin with, Secondly, Thirdly, Finally
To add more points on the same topic
What is more, Furthermore, Moreover, In adding (to this), Besides (this), also, too, not only ….. but
To show sequence
BEGINNING: First, First of all, To start with
CONTINUING: Secondly, After this/that, Then, Next
CONCLUDING: Finally, Lastly, Last but not least
To show cause
because, due to the fact that, since, as
To show contrast
yet, however, nevertheless, but, although, even though, in spite of the fact that, despite the fact that
To give examples
For instance, For example, such as, like, particularly, in particular, especially
To introduce a conclusion
Finally, Lastly, All in all, Taking everything into account, On the whole, In conclusion, To sum up
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо на сайт оригінального повідомлення за цим гіперпосиланням.

Приклади написання листів на ЗНО з англійської мови

Зразки написання особистого, напівофіційного та офіційного листів на тестуванні з англійської мови
Особистий лист
You’ve got a letter fr om your English pen-friend in which he/she wrote to you about his/her future plans. He/she wants to become an actor/actress and your friend is sure that this profession will give him/her an opportunity to become famous and make a lot of money. Write a letter to your pen-friend in which tell him/her
  • about your thoughts regarding his/her career plans and what you are going to do after leaving school
  • how you prepare yourself for your future profession
  • what you think is necessary to be successful in your future job
Write a letter of at least 100 words. Do not use your real name or any other personal information.[1] Start your letter in an appropriate way.
(Увага. За умовами тестування робота має бути анонімною (задля об’єктивності оцінювання). Бланк Б розпізнається спеціальною комп’ютерною програмою лише за унікальним штрих-кодом. Щоб уникнути ануляції роботи, під час написання власного висловлення слід використовувати НЕ справжнє власне ім’я та прізвище, а ВИГАДАНЕ, наприклад, Tom Brown, Mary Green тощо)
Dear Emily,
I am sorry I haven’t written for such a long time but I was very busy with my exams. How are you? I like your choice to be an actress. And I know that you are very talented and you’ll become a famous actress.

As for my plans I always wanted to be a singer. You know that I love singing. But unfortunately I often have a sore throat, and the doctor said that it was impossible. So I decided to be a teacher of English. I study English and German and this is what I like as much as singing.
To be ready for my future profession, firstly, I listen to English songs and watch English movies. Secondly, I learn words when I’m walking along the street or even cycling. But the most important thing is language practice. I try to speak to native speakers if I have such an opportunity wh erever I am.
If I want to be a successful teacher I have to be communicative. Moreover I must love children and love to work with them and, of course, I have to understand children’s behavior.
Hope to hear fr om you soon. Drop me a line, please. And give my regards to your family.
Best wishes,
Anna

Коментар. У цій роботі автор опрацьовує всі три умови повністю. Він висловлює свою думку стосовно вибору майбутньої професії його другом, розповідає про плани на майбутнє, про те, як він готує себе до майбутньої професії, а також говорить про якості та вміння, які необхідні, на його думку, для успішної кар’єри вчителя.
Це власне висловлення побудовано логічно й послідовно. Автор використовує з’єднувальні елементи, що забезпечують зв’язок між частинами тексту на рівні змістових абзаців, а також окремих речень у абзацах. У тексті наявні сполучники сурядності та підрядності, слова-зв’язки, вставні слова (but unfortunately,as for my plans, firstly тощо), які вжиті доречно.
Стиль висловлення, формат тексту повністю відповідають меті написання особистого листа. Текст структуровано за змістовими абзацами.
У висловленні автор продемонстрував достатній словниковий запас для висвітлення заданої комунікативної ситуації за темами «Плани на майбутнє, вибір професії», «Особистісні пріоритети».
У роботі використано різні типи речень, ужито різні граматичні структури (дієслівні часи – Present Simple, Continuous, Perfect тощо). Також у роботі відсутні помилки.
Напівофіційний лист
Listening to the radio programme you heard different people discussing the topic of friendship between teens. You have decided to write a letter to the editor of the programme. In your letter
  • describe what kind of friend you prefer and why
  • say what can cause a friendship to go wrong
  • argue whether it is better to have a wide circle of friends or a few close friends
Write a letter of at least 100 words. Do not use your real name or any other personal information. Start your letter in an appropriate way.
Dear Sir/Madam,
I have just listened to your programme about friends and friendships. I’m writing to express support for this serious issue.

I strongly agree with you that friendship is defined in a million ways. Friendship is a relationship that has many dimensions and styles. Friendship has no boundaries and no lim its. True friendship is built on trust and mutual support. Your real friend is always there to help you and expects the same from you. He does not judge you for what you do, but instead understands and supports you. I do believe that a true friend is a person who loves you unconditionally and will not try to change you. What is more, you never know when you will meet a friend.
It is no secret that friendships are based on trust, and if that’s betrayed, the whole relationship breaks down. Cheating, revealing your secrets and backstabbing lead to breaking up. Thus, we should admit our failures, practice forbearance and be willing to learn something new. And we’ll avoid breaking up friendships over petty differences.
To be honest, I don’t need a wide circle of friends. I prefer one or two close friends, even though I know many people and have a large number of acquaintances. And I am sure that having a small group of friends gives you a better chance to cultivate deep and meaningful relationships.
To sum up, I have to state that I am in total agreement with those who considered friendship to be a vital part of our life.
Yours faithfully,
Margaret Brown

Коментар. У цій роботі автор опрацьовує всі три умови повністю. Він описує справжнього друга і пояснює, чому вважає названі риси характеру й поведінку проявом справжньої дружби. Автор розповідає про причини, які можуть зруйнувати справжню дружбу, а також зазначає, що мати декількох близьких друзів для нього краще, ніж мати широке коло друзів, і пояснює свою думку.
Це власне висловлення побудовано логічно й послідовно. Автор використовує з’єднувальні елементи, які забезпечують зв’язок між частинами тексту на рівні змістових абзаців, а також окремих речень у абзацах. У тексті наявні сполучники сурядності та підрядності, слова-зв’язки, вставні слова (to be honest, to sum up, what is more тощо), які вжиті доречно.
Стиль висловлення, формат тексту повністю відповідають меті написання напівофіційного листа. Текст структурований за змістовими абзацами.
У висловленні автор продемонстрував достатній словниковий запас для висвітлення заданої комунікативної ситуації за темами «Дружба, любов», «Стосунки з однолітками, у колективі» і «Особистісні пріоритети». Лексичних помилок немає.
У роботі використано різні типи речень, ужито різні граматичні структури (дієслівні часи – Present Simple, Continuous, Perfect тощо). У роботі немає помилок.
Офіційний лист
You would like to work in Great Britain this summer. And you have read this advertisement in a newspaper
[IMG]
Write a letter of application. In your letter write about:
  • why you are writing
  • your personal qualities, language skills and experience with children
  • why you think this work experience would be important for your future
Write a letter of at least 100 words. Do not use your real name or any other personal information. Start your letter in an appropriate way.
Dear Mr. Griffin,
I am writing to apply for the position of school helper advertised in The Times yesterday.

At present I am a 17-year-old student. In May, I will be graduating from School. I have been certificate in both English and German and I speak both fluently.
At school I developed strong organizational skills. I organized events, led meetings and assisted junior students. I was awarded a diploma in Arts, so I can organize different outdoor contests. Being a good swimmer I can assist the coach in the pool. Therefore, I feel that I would be well-suited for the position. Also, I regard myself as energetic, sociable, helpful, and patient and I like working with children. What is more, my knowledge in Arts will be useful, too.
Since the holidays include the months of July and August, I will have no other commitments and will be available to work at any time for as many hours as needed, including evenings.
It will be a valuable experience for me to work with kids before starting my career, as I’m going to be a teacher.
I would appreciate the opportunity to discuss my qualifications more fully in an interview. I can be reached at 545-555-654. Thank you for your consideration. I look forward to hearing from you.
Yours sincerely,
Jane Black

Коментар. У цій роботі автор опрацьовує всі три умови повністю. Він указує на причину, що спонукала його до написання листа, а також розповідає про рівень володіння англійською мовою, характеризує себе як особу відповідальну, енергійну, комунікабельну. І, звичайно, пояснює чому для нього важливий досвід роботи помічником у мовній школі.
Це власне висловлення побудовано логічно й послідовно. Автор використовує з’єднувальні елементи, що забезпечують зв’язок між частинами тексту на рівні змістових абзаців, а також окремих речень у абзацах. У тексті наявні сполучники сурядності та підрядності, слова-зв’язки, вставні слова (Therefore, Since, as….as тощо), ужиті доречно.
Стиль висловлення, формат тексту повністю відповідають меті написання офіційного листа. Текст структурований за змістовими абзацами.
У висловленні автор продемонстрував достатній словниковий запас для висвітлення заданої комунікативної ситуації за темами «Характер людини», «Плани на майбутнє, вибір професії» і «Особистісні пріоритети». Лексичних помилок немає.
У роботі використано різні типи речень, ужито різні граматичні структури (дієслівні часи – Present Simple, Continuous, Perfect тощо). У роботі немає помилок.
Збірник для підготовки до власного висловлення створено Освіта.ua відповідно до діючих вимог до написання власного висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з англійської мови. Копіювання та розміщення матеріалів збірника на інших ресурсах 
 
До уваги освітян та потерціних учасників ЗНО!

      Колеги з Дніпропетровський РЦОЯО зробили відеоролик щодо підготовки до ЗНО з української мови та літератури «Нюанси виконання завдань різних типів на ЗНО з укр. мови і літератури»! Пропонуємо його вашій увазі, з добрими порадами!

ПОЯСНЮЮТЬ ДОСТУПНО, ДОКЛАДНО.

ЩИРО ВДЯЧНІ методисту ДпРЦОЯО Мамчич Інні Петрівні.


БІЛЬШЕ ВІДЕО ЩОДО ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО на YouTube-каналі ДнРЦОЯО.
      
Змінено: Ігор Опольський - 21.03.2019 06:39:40
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Шпаргалка спеціальних слів і виразів для написання твору на ЗНО

Шпаргалка спеціальних слів і виразів для написання твору на ЗНО містить лише найголовніше. В інших матеріалах ми вже пояснювали, як правильно їх застосовувати. Тут подаємо стисло для зручного використання. Радимо роздрукувати їх і повішати у полі зору, щоб легше запам’ятати всю різноманітність і послідовність.

Спеціальні слова-вирази

Теза:
  • Я думаю,….
  • Я вважаю,….
  • Мені здається, що….
  • На мою думку….
  • На моє переконання,….
  • Мій погляд на цю проблему такий:…
Аргументи:
  • Я так вважаю, тому що….
  • Чому я так думаю? Тому що….
  • Аргументом на користь моєї думки може бути те, що….. …
До того ж….
  • Довести своє твердження я можу такими аргументами: по-перше,…., а по-друге,…..
  • На користь моєї думки можу навести такі аргументи:….
  • Моє переконання грунтується на тому, що, по-перше…., а по-друге,…..
  • Хоч моя думка, можливо, видається дивною, спрою перконати вас такими аргументами:…
Приклади:
  • Скарбниця світової літератури дає багато прикладів щодо порушеної проблеми.
  • На згадку приодить герой…
  • У зв*язку з порушеною проблемою хочеться згадати твір…
  • Яскравим прикладом саме такого розуміння……особсто для мене є…..
  • Проблема…..дуже актуально., тому багато прикладів для її розв*язання дає саме життя.
  • Говорячи про…., не можна не згадати….
  • Повертаючись до думки про…., можу навести такий приклад:….
  • Як я вже зазначав,….
  • Щодо цього яскравим прикладом є образ….з твору….
  • Тема мого роздуму порушується у творі…. Там…..
  • Найкращо. Ілюстрацією такого розуміння проблеми є герой….з твору…..
  • Істрорія також дає багато прикладів….
  • Один із них…..
  • Згадаймо постать видатного…..
  • Захоплює цого….
  • Хоча мій власний життєвий досвід ще порівняно малий, можу сказати, що….
  • Хочу навести приклад із власного життя….
Висновок:
  • Отже,можна дійти висновку, що….
  • Підсумовуючи, можна зазначити:…..
  • Таким чином, можна зробити висновок, що….
  • Отже, бачимо, що….
  • На завершення свого роздуму, підсумую:…..
Вирази-зв'язки:
  • По-перше, по-друге….
  • Повертаючись до думки про…., хочу зазначити, що….
  • Як я вже стверджував,….
  • Як уже зазначалося,….
  • Як можна побачити,….
Детальні інструкції з написання твору-роздуму у форматі ЗНО шукайте тут:
Зверни увагу на:
 
До уваги учаників ЗНО!

      Розміщуємо гіперпосилання на зошити пробного ЗНО-2019, відповіді до них та схеми оцінювання.

У розділі «Пробне ЗНО» розміщено правильні відповіді на завдання пробного тесту з української мови і літератури.

Відтак учасники, які брали участь у пробному тестуванні, зможуть перевірити правильність виконання завдань і вирахувати кількість набраних тестових балів. Максимальна кількість балів, яку можна отримати, виконавши всі завдання, – 104, із них 20 балів за написання власного висловлення і 84 – за виконання завдань закритої форми.
Для тих, хто скористався сервісом «Визначення результатів пробного ЗНО», результат пробного ЗНО за рейтинговою шкалою 100–200 балів і критеріальною шкалою  1–12 балів буде розміщено в персональному кабінеті учасника пробного тестування 22 березня та 29 березня.
Якщо учасник пробного ЗНО не скористався сервісом, він зможете самостійно визначити кількість набраних тестових балів за виконання пробного ЗНО з української мови і літератури. Зробити це можна за допомогою Схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи з української мови і літератури та Схеми оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) з української мови пробного ЗНО 2019 року.

1. УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА (16.03.2019)

2. МАТЕМАТИКА (23.03.2019).
[/JUSTIFY]

3. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ (23.03.2019).

4. ФІЗИКА (23.03.2019).

[/JUSTIFY][/JUSTIFY]5. ХІМІЯ (23.03.2019).

6. БІОЛОГІЯ (23.03.2019).

7. ГЕОГРАФІЯ (23.03.2019).

8. АНГЛІЙСЬКА МОВА (23.03.2019).

9. НІМЕЦЬКА МОВА (23.03.2019).

10. ФРАНЦУЗЬКА МОВА (23.03.2019).

11. ІСПАНСЬКА МОВА (23.03.2019).
[/JUSTIFY][/JUSTIFY][/JUSTIFY][/JUSTIFY][/JUSTIFY]
Змінено: Ігор Опольський - 29.03.2019 11:21:04
 
До уваги учасниківЗНО-2019, які планують виконувати сертифікаційну роботу з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ!!!

Матеріал читаємо нижче або переходимо на сайт оригінального повідомлення за цим гіперпосиланням.

ЗНО з англійської: зв'язкові слова для завдання з розгорнутою відповіддю



Хороші слова, важливі слова! 

Якщо ви вже добре знаєте критерії оцінювання завдання з розгорнутою відповіддю, то неодмінно бачили, що критерій b1 – це логіка викладу та зв’язність тексту (наявність з’єднувальних елементів у тексті). Що таке ці з’єднувальні елементи?
Це слова різного призначення та місця розташування. Зверніть на них особливу увагу, оскільки їх відсутність – це практично відсутність зв’язності висловлювання, це майже мінус 2 тестових бали. Ніби мало, але загалом за роботу 14, відповідно, на 2 менше – і результат по 200-бальній шкалі вже відрізнятиметься.
Ось основний перелік. Чималий, бо містить синоніми. Навіщо? А щоб ви могли вибрати для себе ті, які найбільше подобаються або найлегше запам’ятовуються) Зверніть увагу на кому, якщо вона стоїть після слова в таблиці, відповідно, має бути і в реченні.
Here we go!
(Завантажити таблицю у форматі PDF можете ЗА ЦИМ ГІПЕРПОСИЛАННЯМ)
Linking words

Висловлюємо думку
I think… – Я думаю…
I consider… – Я вважаю…
In my opinion,…– На мою  думку…
I don’t agree to… – Я не погоджуюсь з…
I’m convinced that… – Я переконаний, що…
Показуємо послідовність
First/firstly, second/secondly, third/thirdly… – По-перше/по-друге/по-третє…
Finally… – Зрештою (Наостанок)…
Also… – Також…
Говоримо про результат
So… – Тому (Отож)…
As a result… – В результаті…
Therefore… – Таким чином…
Hence… – Отже…
Підсилюємо, виділяємо думку
Undoubtedly… – Безсумнівно…
Indeed… – Насправді…
Generally… – Загалом кажучи, …
In fact… – По суті…
Particularly… – Особливо…
Додаємо аргументи
Besides… – Крім цього, …
In addition… – На додачу…
Furthermore… – Більше того…
And… – І…
As well as… – А також…
Also/too… – Також
Наводимо приклад
For example,… – Наприклад, …
For instance,… – Наприклад, …
Namely,… – А саме…
Пояснюємо причину
Because… – Тому що…
Because of… – Через (щось)…
As… – Оскільки…
Порівнюємо або пропонуємо іншу точку зору
On the one hand,…/On the other hand… – З одного боку/з іншого…
Although… – Хоча…
In spite of…– Незважаючи на…
In contrast… – На противагу…
Узагальнюємо
In general,… – Загалом…
As a rule,… – Як правило, …
In most cases… – У більшості випадків…
Підводимо підсумок
In conclusion… – Як підсумок…
To sum up… – Щоб підсумувати…
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Як визначати художні засоби з програми ЗНО?



Сьогодні поговоримо про художні засоби, які є в програмі ЗНО українська мова 2019. У відео розберемо художні засоби на прикладах пісень, а також в художніх творах.
Майбутній абітурієнт повинен знати кожен художній засіб, а також вміти визначати в літературі.

1. Епітет — це художнє означення предмета або події, що допомагає виразити сутність та надає емоційну характеристику.
2. Порівняння — це словесний вираз зіставлення двох схожих у якійсь характеристиці предметів або явищ із метою визначення певних рис одного з них через порівняння з іншим.
3. Гіпербола — це художнє надмірне перебільшення дійсних фактів.
4. Літота — троп, різновид метонімії (протилежний за значенням гіперболі), в якому міститься художнє зменшування величини, сили, значення зображуваного предмета чи явища.
5. Метафора — це засіб літератури, коли відбувається навмисне вживання слів у їхньому непрямому значенні.
6. Метонімія — це слово, значення якого переноситься на найменування іншого предмета, пов'язаного з властивим для цього слова предметом за своєю природою.
7. Синекдоха — різновид метонімії. Заміна назви цілого предмета назвою його частини.
8. Персоніфікація — уособлення; надання неживим предметам чи явищам природи людських якостей.



Змінено: Ігор Опольський - 16.05.2019 06:00:02
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

До уваги освітян Рівненщини!

Уряд схвалив Український правопис у новій редакції


Фото: Український правопис (Pіxabay)

Новий правопис замінить редакцію від 1992 року
Кабінет міністрів на своєму засіданні 22 травня схвалив Український правопис у новій редакції, розробленій Українською національною комісією з питань правопису. Текст нового правопису є у розпорядженні РБК-Україна.
На засіданні були ухвалені без обговорення декілька проектів постанов Кабміну, які списком зачитав прем'єр-міністр України Володимир Гройсман.

"Рішення ухвалені", - сказав він.
У постанові зазначається, що рішення ухвалено з метою забезпечення конституційних положень про державний статус української мови та уніфікації вживання правописних норм.
Крім того, уряд визнав таким, що втратив чинність, пункт 1 постанови Кабінету міністрів України від 8 червня 1992 року № 309 "Питання українського правопису".
 
До уваги учасників зовнішнього незалежного оцінювання!


У цьому повідомленні подаємо гіперпосилання на матеріали зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року (тестові зошити, правильні відповіді, аудіофайли з іноземних мов, схеми оцінювання тощо).

1. УКРАЇНСЬКА МОВА і ЛІТЕРАТУРА.
1.1. Сертифікаційна робота з української мови і літератури 2019 року (основна сесія)
1.2. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з української мови і літератури 2019 року (основна сесія)
1.3. Схема оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю з української мови і літератури 2019 року (основна сесія)

2. МАТЕМАТИКА
2.1. Сертифікаційна робота з математики 2019 року (основна сесія)
2.2. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з математики 2019 року (основна сесія)
2.3. Схеми оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю з математики 2019 року (основна сесія)

3. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ,
3.1. Сертифікаційна робота з історії України 2019 року (основна сесія)
3.2. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з історії України 2019 року (основна сесія). оновлено

4. АНГЛІЙСЬКА МОВА.
4.1. Сертифікаційна робота з англійської мови 2019 року (основна сесія)
4.2. Завдання з аудіювання з англійської мови 2019 року (основна сесія)
4.3. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з англійської мови 2019 року (основна сесія)
4.4. Схема оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю з англійської мови 2019 року (основна сесія)

5. НІМЕЦЬКА МОВА.
5.1. Сертифікаційна робота з німецької мови 2019 року (основна сесія)
5.2. Завдання з аудіювання з німецької мови 2019 року (основна сесія)
5.3. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з німецької мови 2019 року (основна сесія)
5.4. Схема оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю з німецької мови 2019 року (основна сесія)

6. ФРАНЦУЗЬКА МОВА.
6.1. Сертифікаційна робота з французької мови 2019 року (основна сесія)
6.2. Завдання з аудіювання з французької мови 2019 року (основна сесія)
6.3. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з французької мови 2019 року (основна сесія)
6.4. Схема оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю з французької мови 2019 року (основна сесія)

7. ІСПАНСЬКА МОВА
7.1. Сертифікаційна робота з іспанської мови 2019 року (основна сесія)
7.2. Завдання з аудіювання з іспанської мови 2019 року (основна сесія)
7.3. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з іспанської мови 2019 року (основна сесія)
7.4. Схема оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю з іспанської мови 2019 року (основна сесія)

8. БІОЛОГІЯ.
8.1. Сертифікаційна робота з біології 2019 року (основна сесія)
8.2. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з біології 2019 року (основна сесія)

9. ГЕОГРАФІЯ.
9.1. Сертифікаційна робота з географії 2019 року (основна сесія)
9.2. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з географії 2019 року (основна сесія)

10. ФІЗИКА.
10.1. Сертифікаційна робота з фізики 2019 року (основна сесія)
10.2. Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з фізики 2019 року (основна сесія). оноволено

11. ХІМІЯ.
11.1. 
11.2.
Змінено: Ігор Опольський - 12.06.2019 11:20:13
 
Взято із мережі ФБ



Змінено: Ігор Опольський - 13.09.2019 11:57:49
 
До уваги учнів 11-х класів закладів ЗСО, учнів закладів ПТО та закоадів ВО І-ІІ р.а., 
які здобувають загальну середню освіту у 2020 році, їх учителів та батьків!


Дане повідомлення буде оновлюватись.

Ресурси, які пропонують матеріали щодо підготовки до ЗНО у 2020 році.

1. Електронні видання (найпопулярніші в мережі Інтернет, окрім них є й інші, шукаємо):
1.1. Сайт Українського центру оцінювання якості освіти (розділ "Підготовка до ЗНО - Тести минулих років": перейти за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення (БЕЗКОШТОВНО !!!) Зверніть увагу !!!
1.2. Сайт Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти (розділ "Тренувальне онлайнове тестування": перейти за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення (БЕЗКОШТОВНО !!!) Зверніть увагу !!!
1.6. Сайт "Be smart": перейти за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення
1.7. Сайт "iLearn": перейти за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.8. Сайт "WOMO": перейти за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення

2. Друковані видання (авторів подаємо в порядку, який відповідає українському алфавіту). Гіперпосилання подаємо ті, які видала пошукова система, їх у мережі чимало, послуговуйтесь будь-якими.
1.1. Українська мова та література:
1.1.1.1 Авраменко О. Блажко М. Українська мова та література. І частина: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.1.1.2 Авраменко О. Блажко М. Українська мова та література. І частина: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.1.3. Витвицька С. Українська література. Комплексне видання: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.1.4. Данилевська О. Українська мова. Комплексне видання: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.1.5. Заболотний О., Заболотний В. Українська мова та література. Повний курс підготовки: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.1.6. Лазарчук Л.Готуємось до незалежного оцінювання з української мови та літератури: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.1.8. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення. 

1.2. Математика
1.2.2. Гайштут О., Ушаков Р., Шамович О. Математика. Повний курс підготовки для вступу до вищих навчальних закладів: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.2.4. Капіносов А. Математика. Збірник тестових завдань: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.2.6. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.3. Історія України
1.3.3. Гісем О. Історія України. Збірник тестових завдань: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.4. Фізика
1.4.5. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.5. Хімія
1.5.1. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.6. Біологія

1.7. Географія
1.7.1. Автор відсутній Географія. Типові тестові завдання: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.7.2. Заячук О, Кузишин А. Географія: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
.
1.8. Англійська мова
1.8.1.Автор відсутній Oxford Exam Trainer для ЗНО Student's Book: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.8.2. Валігура О., Давиденко Л. Англійська мова. Комплесне видання: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.8.3. Доценко І.В., Євчук О.В. Англійська мова (Рівень В 1): перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.8.4. Доценко І.В., Євчук О.В. Англійська мова. Довідник + тести: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.8.7. Мартинюк А.П., Набокова І.Ю., Свердлова І.В. ЮРЧЕНКО А.А. Exzam Trainer Посібник для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з англійської мовиперейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення АБО перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.9. Німецька мова
1.9.1. Бережна В. Німецька мова. Таблиці та схеми: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.9.3. Кордуп Р. Німецька мова. Таблиці та схеми: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.9.4. Матієв Р., Смолій М. Німецька мова. Комплексне видання (2019): перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.9.5. Смолій М. Німецька мова. Довідник для підготовки до ЗНО: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.10. Французька мова
1.10.1. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.10.2. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.10.3. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.10.4. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.10.5. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.11. Іспанська мова
1.11.1. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.11.2. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.11.3. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.11.4. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.11.5. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
Змінено: Ігор Опольський - 16.09.2019 13:14:11
Страницы: Пред. 1 2 3 4 5 6
Читають тему (гостей: 1)