Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Загальний форум

Вибрати дату в календаріВибрати дату в календарі

Страницы: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 77 След.
НМПТ "Управління якістю ПДПП закладів ЗСО", Тут будуть вміщуватись матеріали та проводитиметься обговорення питань, що стосуються даної теми
 
Обговорення. ІV етап.
НМПТ "Управління якістю ПДПП закладів ЗСО", Тут будуть вміщуватись матеріали та проводитиметься обговорення питань, що стосуються даної теми
 
Обговорення. ІІІ етап.

Запропоновано: організувати впродовж січня укладання переліку рекомендованої для опрацювання літератури з проблемної теми; підготувати і провести засідання кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти за науково-методичною літературою, у якій висвітлюється визначена проблемна тема; організувати впродовж січня – червня проведення он-лайн діалогу з працівниками методичних служб, відповідальних за підготовку до проведення ЗНО та моніторингу якості освіти із визначеної проблемної теми на загальному форумі порталу «Освіта Рівненщини»; організувати заняття-консультації для працівників методичних служб, керівників закладів освіти (на запрошення), учителів-предметників (на запрошення); провести узагальнення результатів третього етапу реалізації проблемної теми кабінету на засіданні ради кабінету.
Змінено: Ігор Опольський - 18.07.2019 08:01:11
НМПТ "Управління якістю ПДПП закладів ЗСО", Тут будуть вміщуватись матеріали та проводитиметься обговорення питань, що стосуються даної теми
 
Обговорення. ІІ етап.


Змінено: Ігор Опольський - 18.07.2019 08:03:34
НМПТ "Управління якістю ПДПП закладів ЗСО", Тут будуть вміщуватись матеріали та проводитиметься обговорення питань, що стосуються даної теми
 
Шановні колеги! На ваше прохання переносимо (копіюємо) on-line роботу на платформу загального форуму порталу "Освіта РІвненщини".
(повідомлення будуть редагуватись у процесі наповлення)
Обговорення. І етап
Змінено: Ігор Опольський - 18.07.2019 07:57:36
Вступна кампанія до вищих навчальних закладів України у 2019 році, У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Рейтинг спеціальностей за кількістю поданих заяв


Інформаційною системою «Вступ.ОСВІТА.UA» складено проміжний рейтинг спеціальностей за кількістю поданих абітурієнтами заяв.
Відповідно до даних інформаційної системи станом на ранок 17 липня, найбільша кількість абітурієнтів подали заяви на спеціальності галузі «Управління та адміністрування» (90 358 заяв), «Інформаційні технології» (71 894) та «Гуманітарні науки» (60835).
На спеціальність галузі «Освіта та педагогіка» вже подано майже 55 тисяч заяв, на спеціальність «Право» трохи більше 50 тисяч.
Найменше заяв подано на спеціальності галузей знань «Електроніка та телекомунікації» (3486), «Біологія» (3457) та «Воєнні науки, національна безпека та безпека державного кордону» (545 заяв).

 
      Рейтингова таблиця складена на підставі даних Інформаційної системи «Вступ.ОСВІТА.UA»отриманих з Єдиної державної електронної бази з питань освіти 17 липня 2019 року.
      Для отримання оперативної інформації про перебіг вступної кампанії приєднуйтесь до сторінок  Вступна кампанія в Telegram  або  Абітурієнт  і  Освіта.ua  у  Facebook.
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ: національне моніторингове дослідження якості початкової освіти, Тут вміщено матеріали, що стосуються даної теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

БАЗА ДАНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ МОНІТОРИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ



Розвиток будь-якої системи освіти загалом та її окремих рівнів неможливий поза отриманням усіма зацікавленими суб’єктами (стейкхолдерами) актуальних і достовірних даних щодо її стану та якості на конкретних часових зрізах і в динаміці.
У рубриці «Моніторингові дослідження. Початкова освіта. Звіти/дані» розміщено знеособлені дані, отримані за підсумками тестування й анкетування випускників початкової школи та анкетування вчителів, які їх навчали, із погляду наявності зв’язків і залежностей між успішністю учнів в оволодінні математичною та читацькою компетентностями та освітнім контекстом.
Ця інформація дозволить аналітикам, освітнім експертам більш ґрунтовно проаналізувати результати першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».
При повному або частковому використанні статистичних даних посилання на джерело інформації обов’язкове.
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ: національне моніторингове дослідження якості початкової освіти, Тут вміщено матеріали, що стосуються даної теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

16 Липня 2019
Дані моніторингу початкової школи з’явилися у відкритому доступі



      Український центр оцінювання якості освіти виклав у відкритий доступ дані моніторингового дослідження початкової освіти.
Дані доступні за цим посиланням, повідомили на сайті центру.
      “У рубриці “Моніторингові дослідження. Початкова освіта. Звіти/дані” розміщені знеособлені дані, отримані за підсумками тестування й анкетування випускників початкової школи та анкетування вчителів, які їх навчали, із погляду наявності зв’язків і залежностей між успішністю учнів в оволодінні математичною та читацькою компетентностями та освітнім контекстом.
      Ця інформація дозволить аналітикам, освітнім експертам більш ґрунтовно проаналізувати результати першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти“, – зазначили в центрі.
Нагадаємо, моніторинг випускників початкової школи показав, що на формування математичної та читацької компетентностей найбільше впливають типи місцевості та школи.
Дослідження також показало, що понад 15% четвертокласників стикались з фізичним насильством кілька разів на місяць.
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2020 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У цій тему будемо розміщувати актуальні повідомлення
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.


Програми зовнішнього незалежного оцінювання містять вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учасників ЗНО

Програми зовнішнього оцінювання 2020 року
Зовнішнє незалежне оцінювання 2020 року буде проводитись за програмами, затвердженими наказами МОН №696 від 26 червня 2018 року та №1426 від 20 грудня 2018 року.
На підставі зазначених програм будуть укладатися тестові завдання для проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2020 року.
Програми зовнішнього незалежного оцінювання містять вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учасників ЗНО з одинадцяти навчальних предметів та конкретизують, що повинен знати та вміти випускник навчального закладу в межах визначених тематичних розділів з предмета.
Крім того, у програмі ЗНО з історії України наведено перелік пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, а також список персоналій обов’язкових для розпізнавання абітурієнтами.
      Програма ЗНО з української мови та літератури у блоці «Українська література» містить перелік літературних творів, які виносяться на зовнішнє незалежне оцінювання, а також перелік слів з нормативним наголосом.

ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2019 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

ВІДОМО ТЕРМІНИ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕТЬОЇ СЕСІЇ ЄВІ
17.07.2019



       Наказом Міністерства освіти і науки України буде визначено терміни проведення спеціально організованої сесії єдиного вступного іспиту  та реєстрації вступників для участі в ній.
      У вівторок, 05 листопада 2019 року, відбудеться спеціально організована сесія ЄВІяка проводитиметься за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб для вступників, які:
  • зареєструвалися для участі в єдиному вступному іспиті, але бажають повторно скласти ЄВІ;
  • не зареєструвалися для участі в основній сесії ЄВІ.
Радимо обов’язково уточнити, чи передбачені Правилами прийому закладів вищої освіти додаткові строки прийому заяв, конкурсного відбору та зарахування в магістратуру.
      Реєстрація вступників для участі в спеціально організованій сесії ЄВІ триватиме  з 07 до 15 жовтня 2019 року. Її здійснюватиме приймальна комісія одного з закладів вищої освіти, у якому вступник бажає брати участь у конкурсному відборі.
Вступник вважатиметься зареєстрованим після отримання екзаменаційного листа та сплати коштів на рахунок Українського центру для оплати послуг із проведення Українським центром та його регіональними підрозділами вступних випробувань.
Пункти тестування буде створено в містах Вінниці, Дніпрі, Івано-Франківську, Києві, Львові, Слов’янську, Одесі, Херсоні, Харкові.
Результати спеціальної сесії ЄВІ можна буде використати для вступу 2019 року тільки на контракт.
Змінено: Ігор Опольський - 17.07.2019 12:35:29
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2019 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

РЕЗУЛЬТАТИ ДОДАТКОВОЇ СЕСІЇ – НА ІНФОРМАЦІЙНИХ СТОРІНКАХ
12.07.2019


На інформаційних сторінках учасників розміщено результати додаткової сесії зовнішнього незалежного оцінювання  з математики, української мови і літератури, фізики та іноземних мов. До 18 липня учасники зможуть також завантажити картки результатів і скан-копії бланків відповідей з цих предметів.
У разі виникнення сумніву щодо правильності встановлення результату учасник зовнішнього незалежного оцінювання може подати апеляційну заяву у письмовій формі до Українського центру оцінювання якості освіти.
Апеляційні заяви щодо результатів ЗНО можна подавати протягом 5 календарних днів від дня офіційного оголошення результатів зовнішнього незалежного оцінювання з певного навчального предмета, враховуючи день оголошення. Детальніше із процедурою подання апеляції можна ознайомитися на сайті Українського центру оцінювання якості освіти в розділі «Апеляції».
Ознайомитися з таблицями переведення тестових балів у рейтингову оцінку (за шкалою 100−200 балів) і таблицями відповідності тестових балів оцінкам рівнів навчальних досягнень (за шкалою 1–12 балів) можна в розділі «ЗНО-2019», обравши відповідний предмет.
Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до методики переведення тестових балів у бали за шкалою 100-200 результат обраховується для кожного учасника тестування, який подолав поріг «склав/не склав», при цьому враховуються його/її рейтингове місце, а також відсоток набраних балів. Відповідно шкали переведення залежать від результатів оцінювання учасників поточного року.
СЛУЖБА ОСВІТНЬОГО ОМБУДСМЕНА, Тут будуть вміщуватись матеріали, що стосуються даної теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

“Хочу, щоб освітній омбудсмен став голосом освіти у владі” – велике інтерв’ю зі Сергієм Горбачовим



      Прозорість фінансування, боротьба з булінгом і налагодження партнерських стосунків у освіті. Це ключове, що планує робити Сергій Горбачов на посаді освітнього омбудсмена.
      До недавнього часу директор школи, він розуміє важливість відкритості та чесного визнання проблем. Каже, що це й буде основним принципом його роботи на новій посаді.
Наступного дня після того, як міністр освіти і науки Лілія Гриневич серед трьох кандидатів обрала пана Сергія, журналіст “Нової української школи” вирушив до нього на інтерв’ю. Зустрілися у 148-й школі, де той був директором, адже офісу обмудсмена ще немає – попереду тільки призначення Кабміном, яке має бути незабаром.
Тим не менше, майбутній посадовець уже має план, як розбудовуватиме службу і якими будуть його перші кроки на посаді.

КОМАНДА ОМБУДСМЕНА

Першим кроком після призначення буде оголошення вакансій. Це будуть штатні працівники в Києві, також ми шукатимемо людей, готових працювати в регіонах. Ця робота буде, здебільшого, на громадських засадах. Хоча обов’язково будемо шукати можливості недержавної підтримки інституційного розвитку Служби освітнього омбудсмена.
Основні відділи у службі, які я бачу зараз, – юридичний, фінансової аналітики, комунікаційний та психологічний. У мене є бачення, як розподілити повноваження між 15-ма членами команди. Уже є люди на певні позиції, з якими ми про це говорили.


Фото: автор – Rawpixel, Depositphotos

Також мене потішило, що після повідомлення Лілії Гриневич про подачу моєї кандидатури, мені написали близько десяти людей про готовність долучатись. Це держслужбовець, який займається питаннями державного фінансування (його участь буде дуже важливою), юристи, мої випускники, які готові надавати рекомендації чи долучатися pro bono (для суспільного блага, безоплатно – ред.).
Також написав колишній колега, журналіст з величезним досвідом та знанням кількох іноземних мов. Він готовий долучитись до моєї команди як керівник комунікаційного відділу.

СТРАТЕГІЧНІ СЕСІЇ

На початку роботи планую провести чотири публічні стратегічні сесії: юридичну, фінансово-аналітичну, комунікативну та психологічну.
Юридична. Це пропозиції до законодавства, механізми подання і опрацювання скарг, механізми реагування.
Психологічна. Як побудувати роботу психологічної служби з поширення практик медіації, порозуміння. Наприклад, захист від булінгу. У нас уже була зустріч з керівниками Національної психологічної асоціації. Вони мають гарні напрацювання, які ми будемо просувати.
Фінансова. Це насамперед фінансова аналітика, аналіз бюджетних витрат, участь у розробці бюджету. Освітній омбудсмен має право дорадчого голосу на засіданнях уряду, де розглядають питання освіти.
Комунікаційна. Мені важливо, щоб медійна комунікація була в освіті загалом, щоб ми не приховували проблеми, щоб суспільство отримувало достовірну інформацію про стан справ у освіті. Проблеми треба визначати, озвучувати і вирішувати.
Про ці сесії ми оголосимо на загал, запрошуватимемо до участі всіх зацікавлених. Головне завдання – деталізувати, що і як ми маємо робити.
Я маю уявлення, що і як потрібно робити, бачу глобальну мету. Але є погляди інших людей, які треба акумулювати, скомпонувати і на основі цього ухвалювати узагальнене рішення. Так ми зможемо напрацювати дорожню карту, як рухатись далі.
ЧИМ ЗАЙМАТИМЕТЬСЯ ОМБУДСМЕН

Ви не перший, хто каже, що я хочу зробити міністерство в міністерстві. Ні, я цього не хочу. Я хочу, щоб освітній омбудсмен став голосом освіти у владі. Щоб влада почула: “Люди, що ви робите? Для дітей треба зробити ось так і так, а ви цього не зробили. Зробімо ж це врешті-решт”.
Омбудсмен не є суб’єктом владних повноважень – він не може когось звільнити, призначити, оголосити догану. За чинним порядком, омбудсмен має право звертатися, отримувати інформацію, оприлюднювати, рекомендувати органам державної влади відновити порушені права. Це не міністерство, а суспільна інституція, яка стежить за дотриманням прав і допомагає їх відновити. На мою думку, найголовніше, що може зробити освітній омбудсмен, – це просвітницька робота і допомога у відновленні порушених прав на місцях.
І тут важливо усвідомити ще одну річ. В Україні дуже слабке розуміння, хто за що відповідає. Саме тому народний депутат обіцяє пофарбувати під’їзд (хоча має ухвалювати ефективні закони), а місцевий депутат пропонує укласти міжнародний договір (хоча саме від його діяльності залежить нормальне життя місцевої громади).
Надзвичайно важливо, щоб скарги на порушення прав розглядалися належно – на тому рівні, де їх можна вирішити. Якщо проблема виникає у школі, то першим має ухвалити рішення директор. Якщо він цього не робить, наступний рівень – управління освітою, департамент і т.д.
Цитата

На жаль, у нашому суспільстві існує хибне уявлення, що, написавши кудись вище, проблему можна одразу вирішити.

Але якщо написати скаргу на директора школи до міністерства, не розглянувши її на рівні району, вона однаково повернеться до районного управління освітою або департаменту.
До освітнього омбудсмена скарга має доходити, коли відмовили попередні рівні. І я плекаю надію, що, за правильної побудови процесів у закладах освіти і місцевих органах, до мене доходитимуть мало скарг. Мій власний досвід показує, що 99% конфліктних ситуацій можна вирішити просто у закладі освіти: потрібно лише не замовчувати на проблеми і використовувати всі можливості, які має керівник.
АЛГОРИТМ ПОДАННЯ СКАРГ

У положенні про освітнього омбудсмена є порядок розгляду скарг. Він достатньо добре прописаний, але його треба ще перекласти людською мовою. Я це зроблю незабаром.
До того ж, для 95% ситуацій є відповіді, як діяти – у групах, які об’єднують батьків (наприклад, Батьки SOS) або освітян (наприклад, Уміти вчити) ці алгоритми досить детально опрацьовані. Завдання служби освітнього омбудсмена – упорядковувати конструктивні механізми та пропонувати їх.




Пан Сергій наголошує, що важливо розглядати скарги на належному рівні, а не писати якомога вище: “Якщо написати скаргу на директора школи до міністерства, не розглянувши її на рівні району, вона однаково повернеться до районного управління освітою або департаменту”. Фото: автор – Deklofenak, Depositphotos


Наприклад, є розповсюджена ситуація, коли дитину не відпускають до туалету. І ми маємо сказати батькам: “Робіть ось так”. Або ж коли батьки порушують права вчителя – вриваються на уроці до класу, заважають вчителю, звертаються напряму до інших дітей. Тут також маємо показати, як діяти.
Тобто є багато ситуацій, на які треба дати чіткі алгоритми: що робити, до кого звертатись, як захистити свої права.

РОБОТА НАД ЗАКОНОДАВСТВОМ

Щоб були дотримані права всіх учасників освітнього процесу, потрібна системна робота насамперед з упорядкування і вдосконалення законодавства.
Як людина з досвідом роботи вчителя, директора, члена колегії МОН, участі в багатьох робочих групах з розроблення нормативних актів, я чітко бачу протиріччя в освітньому житті. З одного боку, наша освіта занадто зорганізована і бюрократизована. У нас багато документів не мають жодної цінності, проте їх вимагають від освітян.
З іншого боку, величезна кількість життєвих ситуацій, реальних конфліктів інтересів не впорядковані – і тут потрібне додаткове регулювання. І це одна із системних речей, якою має займатися освітній омбудсмен.
Наприклад, ситуація з прийомом до перших класів. Батьки мають право на прозорість, тому потрібно показувати, кого саме ми зарахували. Проте оприлюднення імен, прізвищ, дат народження дітей суперечить закону “Про захист персональних даних”. І тут виникає конфлікт зі статтею 30 закону “Про освіту”, яка гарантує право на отримання інформації.
Це протиріччя вирішили в “Порядку зарахування…”: оприлюднюються лише прізвища – без імен і дат народження. Так ми не порушили закон, оскільки прізвища без деталізації не є персональними даними.
Подібних ситуацій в освіті багато, і вони потребують рішень.
АНАЛІЗ ВИТРАТ НА ОСВІТУ

Перша проблема, за яку має братися освітній омбудсмен, – це проблема фінансування і належного витрачання коштів. На щастя, усе більше громадян розуміють: якщо немає нормального фінансування – немає освіти.
Закон “Про освіту” визначає обов’язок держави забезпечити загальну середню освіту через належне фінансування. Будемо слідкувати за цим: робитимемо аналітику, даватимемо широкий розголос тому, як усе це відбувається.
Ви ж знаєте статистику використання освітньої субвенції? Кожного року залишаються невикористаними величезні гроші: до 4-6 мільярдів гривень. Ці гроші треба витрачати раціонально.
У вчительських групах на Фейсбуці часто відбувається хайп на темі “держава не дає гроші”. Одного разу людина поскаржилась, що їм не дають зарплатню. Я зайшов на сайт Міністерства фінансів і подивився витрати на школу, де працює ця людина. З’ясувалося, що школа отримує на одну дитину майже вдвічі менше грошей, ніж школа поруч.
І я запитую – вам держава гроші дала, але чому ось так місцева влада їх  використовує? Чому саме ваша школа обділена, хоча бюджетні (тобто наші, платників податків) гроші до вашого міста дійшли у визначеному обсязі?


Служба освітнього омбудсмена аналізуватиме освітні витрати на місцях. Фото: автор – tomwang, Depositphotos

Для мене дуже важливо доносити до батьків, колег, як саме влада на місцях розпоряджається коштами. Бо є міста, які, отримавши гроші цільової освітньої субвенції на розвиток НУШ ще в лютому, до травня не змогли їх розподілити.
Ми будемо аналізувати стан бюджетування на місцях. Цим має займатися людина у громадській приймальні. Згодом робитимемо прес-конференції освітнього омбудсмена, де будемо показувати ці дані.
ЗАЛУЧЕННЯ ГРОМАДСЬКОСТІ

Проблема полягає в тому, що права учасників освітнього процесу порушуються весь час, і є величезна кількість організацій покликана їх захищати – на це працюють десятки тисяч людей.
Було би наївно розраховувати, що служба омбудсмена з 15 людей зможе суттєво вплинути на ситуацію. Виникає питання – як це вирішувати?
Я бачу єдиний вихід – залучати широку громадськість. Адже тут стоїть світоглядне питання: поступова зміна суспільного ставлення від патерналістського до відповідального. Простіше кажучи, треба наполегливо працювати над тим, щоб громадяни перестали очікувати, що  хтось щось за них зробить, а знали свої права, були готові і вміли захищати їх у законний спосіб.
Саме тому потрібно залучати якомога ширше коло громадськості для просвітницької роботи, щоб пояснювати учням, батькам, педагогам, які права вони мають. Також треба мотивувати до захисту прав і забезпечити прозорість та публічність. Це в наших умовах одна з найкращих форм захисту людей від тиску.
На мою думку, Служба освітнього омбудсмена може стати осередком, де ми зможемо консолідувати громадянське суспільство. Коли ми маємо 16 тисяч шкіл і 16 людей у службі включно зі мною, то самі зробити це не зможемо: це неспівставні ресурси. А є ще дошкільна і вища освіта, які теж входять до компетенцій омбудсмена.
Тому лише створення громадських осередків захисту прав дозволить нам вирішувати цю проблему.
У мене немає ілюзій, що це буде швидко та легко, що можна просто зараз зробити все класно за помахом чарівної палички. Це шлях на роки. І його потрібно пройти. Те, що нам доведеться це починати, – величезний виклик.
ЯК ПРАЦЮВАТИМУТЬ ГРОМАДСЬКІ ПРИЙМАЛЬНІ

Щоб ефективно захищати права, потрібно якомога більше наблизити службу освітнього омбудсмена до людей. Постанова Кабміну  передбачає, що освітній омбудсмен має право залучати радників та консультантів на громадських засадах, які б представляли інтереси всіх учасників освітнього процесу. Це мають бути люди на місцях, готові вислухати, дати пораду, допомогти з підготовкою документів, якщо треба – вплинути  на місці через звернення та публічний запит.
Головне завдання громадської приймальні – це консультативна робота. Пояснити, куди треба звернутися і як оформити скаргу.
До громадських приймалень потрібно залучати людей, в яких загострене почуття справедливості і розуміння, що права треба і можна захищати у законний спосіб. Вони повинні шукати рішення там, де є зіткнення інтересів.
З іншого боку, є ситуації, коли порозуміння шукати не треба. Треба просто, як то кажуть, махнути шашкою і домогтися дотримання прав. Наприклад, для мене абсолютно недопустимо, коли вчитель під час уроку відмовляється пустити дитину до туалету.
Дивіться також Меморандум співпраці всіх учасників освітнього процесу та відеоінструкції до нього
Зараз я маю приблизне бачення, які спеціалісти потрібні в приймальнях. Скільки з них мають працювати в штаті, наразі визначаємося.
У регіонах насамперед має бути юридична служба. Тут можна залучати юридичні клініки в університетах, де студенти-юристи починають працювати pro bono. Інший ресурс – робота pro bono юридичних компаній та окремих юристів. Має бути людина, яка представлятиме інтереси батьків на місцях. Представники студентського самоврядування. Також мають бути люди, які добре знають освіту в регіоні – на всіх її рівнях. Усе це – орієнтовний ескіз, який може змінюватись.
Поки що на запуск Служби освітнього омбудсмена передбачені певні кошти, які не передбачають витрат на громадські приймальні. Тому на  початку це точно буде волонтерська робота.
В ідеалі, я би бачив громадську приймальню адміністративно забезпеченою: щоб був офіс, в якому можна працювати і приймати звернення громадян, проводити заходи.
У мене є кілька ідей, як залучити кошти донорів для громадських приймалень. Потрібно шукати інституціональні фонди, які готові покрити хоча би адміністративні витрати.

ЯК КОМУНІКУВАТИМЕ ОМБУДСМЕН

Зараз я активно веду приватну сторінку у фейсбуці. Після призначення створю офіційну сторінку омбудсмена і комунікуватиму вже через неї. Будуть прес-релізи, прес-конференції, особисте спілкування, телевізійні і радіоефіри. Я вже маю дуже багато запитів на інтерв’ю.
Думаю, що інформація, яку матиме освітній омбудсмен, буде цікавою для медіа. Вона показуватиме болючі проблеми освіти: і щодо фінансування та витрачання коштів, і дотримання прав в освіті, і просвітницької роботи. Я добре розумію, що таке інформаційний привід, як його створити і як будувати суспільну комунікацію. Тут корисним ресурсом будуть мої контакти з провідними медіа.
Про проблеми в освіті обов’язково треба говорити, не замовчувати їх. Я розумію ризики поширення такої інформації, розумію, що є недовіра до освіти. Але ця недовіра сильно підживлюється тим, що про болюче часто-густо просто не говорять. Вважаю, що говорити треба обов’язково, показувати, як ми вирішуємо проблеми, і демонструвати результат.
Коли ми говоримо про проблеми, обов’язково має бути чотири етапи повідомлення: що сталося, що ми робимо, чого очікуємо досягти та чим усе завершилось.

Фото: fb-сторінка Сергія Горбачова

Не скажу, що мені, як директору школи, усе вдалося. Вдалося вирішити більшість конфліктів. Але деякі ситуації (насамперед, пов’язані з тим, що батьки не знаходять між собою спільну мову) вирішити не вдалося. Таких ситуацій на загал небагато, але вони дуже конфліктні і резонансні. І я сприймаю їх як особисті невдачі. Але завжди щиро виходжу на комунікацію з проблемами, не замовчую їх. Я би хотів, щоб так у нас було в освіті загалом. Тоді буде формуватися довіра до освіти.

ЯК ПОБОРОТИ БУЛІНГ

      Проблема булінгу не лише в тому, що немає реакції на випадки цькування. Величезна проблема полягає у тому, що булінг не усвідомлюється учнями, батьками та вчителями як такий. Ми знаємо лише про кричущі випадки. Але ж є чимало випадків повсякденного, так би мовити, “дрібного” булінгу.
Наприклад, коли вчитель говорить: “Дзвінок для вчителя, а не для учня” – хай мене вибачають колеги, але це класичний булінг, утиск права дитини на відпочинок. Професіонал має планувати час так, щоб закінчити, коли дзвенить дзвінок. Затримувати дітей на перерві – булінг, не дозволити попити води – булінг, не випустити до туалету – булінг.



“Затримувати дітей на перерві – булінг, не дозволити попити води – булінг, не випустити до туалету – булінг.” Фото: автор – soleg, Depositphotos


Мене дуже вразив нещодавній факт. Навесні Державна служба якості освіти проводила у 12 школах різних областей апробацію інституційного аудиту. Щоб отримати достовірну інформацію, використовувалися анонімні анкети для батьків, учителів та учнів. Там було відкрите запитання для зворотного зв’язку. І багато хто запитував: “А чого у вас в анкетах так багато запитань про булінг? У нас булінгу нема”.
Тобто – учасники освітнього процесу не сприймають чимало “звичних” фактів булінгу саме як булінг. Чимало  ситуацій з цькування вважаються природними. Саме тому треба ставити багато запитань.
Саме тому в команді освітнього омбудсмена має бути психологічна служба, яка поширюватиме практики протидії булінгу, практики медіації та суспільного порозуміння.
Треба врешті-решт виводити суспільство зі стану постійної війни зі всіма. Коли українці не хочуть і не вміють чути одне одного, не вміють знаходити людські, екологічні виходи із життєвих ситуацій. Чудово розумію, що це шалено глобальна мета. Але починати треба. І починати зі школи. Потрібно вчити батьків, учнів та вчителів спілкуватися між собою.
Мені надзвичайно близька концепція НУШ, яка саме на цьому і сконцентрована. Одна з головних компетентностей для дітей 1-2 класів – вміння спілкуватися та знаходити вирішення конфліктів. Це завдання на покоління. І це пов’язано з булінгом: вміння чути одне одного, враховувати права і бажання іншої людини – це найкраще запобігання булінгу, а не якісь там каральні санкції. Хоча й вони подекуди потрібні. Але головне – знаходити порозуміння.
ПРЕДСТАВНИЦТВО В СУДІ

Я не є професійним юристом, хоча досить добре знаю законодавство. Тим більше, що з 1 січня 2020 року право представляти у суді матимуть лише адвокати. Але ми формуємо юридичний відділ, де будуть юристи, які будуть представляти людей у суді, якщо в цьому буде потреба.

МАРКЕРИ УСПІШНОСТІ

Для мене дуже важливо розуміти, як саме ми виміряємо ефективність того, що будемо робити. Оскільки головна мета – надати допомогу суспільству в захисті прав, то треба знати думки і ставлення людей. Тому плануємо шукати кошти і замовляти соціологічні дослідження. Зараз потрібно провести вхідне дослідження, а через пару років на тій же самій вибірці зробити повторне, щоб оцінити, чи є зміни – і які вони.
Ці дослідження мають показати, наскільки дотримуються прав учасників освітнього процесу. Ми вже говорили із соціологами про ці завдання.
Потрібно подивитися, як люди ставляться до освіти загалом. Зміна ставлення і буде маркером успішності – наскільки нам вдається підвищити рівень довіри до освіти, наскільки люди почуваються захищеними щодо своїх освітніх прав.
      Олег Твердь, “Нова українська школа”
      Титульне фото: прес-служба МОН
СЛУЖБА ОСВІТНЬОГО ОМБУДСМЕНА, Тут будуть вміщуватись матеріали, що стосуються даної теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо на сайт оригінального повідомлення за цим гіперпосиланням.

Горбачов: Хочу провести 4 публічні стратегічні сесії освітнього омбудсмена


      Переможець конкурсу на освітнього омбудсмена Сергій Горбачов планує провести чотири публічні стратегічні сесії.
      “Я маю уявлення, що і як потрібно робити, бачу глобальну мету. Але є погляди інших людей, які треба акумулювати, скомпонувати і на основі цього ухвалювати узагальнене рішення. Так ми зможемо напрацювати дорожню карту, як рухатись далі“, – пояснив Горбачов.
Сесії мають відбутися за чотирма напрямами:
  • Юридична. Пропозиції до законодавства, механізми подання і опрацювання скарг, механізми реагування.
  • Психологічна. Як побудувати роботу психологічної служби з поширення практик медіації, порозуміння. Зокрема, питання булінгу.
  • Фінансова. Фінансова аналітика, аналіз бюджетних витрат, участь у розробці бюджету.
  • Комунікаційна. Горбачов наголошує на важливості комунікації з медіа, “щоб суспільство отримувало достовірну інформацію про стан справ у освіті”.
На ці сесії будуть запрошувати усіх зацікавлених сторін. За словами Горбачова, головне завдання сесій – деталізувати, що і як має робити Служба освітнього омбудсмена.
Нагадаємо, 12 липня міністерка освіти і науки Лілія Гриневич оголосила, що в конкурсі на освітнього омбудсмена переміг член Колегії МОН та колишній директор київської школи №148 Сергій Горбачов.
Детальніше читайте в інтерв’ю зі Сергієм Горбачовим “Хочу, щоб освітній омбудсмен став голосом освіти у владі”.
      “Нова українська школа”
      Фото: автор – kasto, Depositphotos
СЛУЖБА ОСВІТНЬОГО ОМБУДСМЕНА, Тут будуть вміщуватись матеріали, що стосуються даної теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення16 Липня 2019

Служба освітнього омбудсмена має аналізувати освітні витрати місцевої влади



      Переможець конкурсу на освітнього омбудсмена Сергій Горбачов збирається робити аналітичні звіти про освітні витрати місцевої влади.
      “Для мене дуже важливо доносити до батьків, колег, як саме влада на місцях розпоряджається коштами. Бо є міста, які, отримавши гроші цільової освітньої субвенції на розвиток НУШ ще в лютому, до травня не змогли їх розподілити.
      Ми будемо аналізувати стан бюджетування на місцях. Цим має займатися людина у громадській приймальні. Згодом робитимемо прес-конференції освітнього омбудсмена, де будемо показувати ці дані”, – розповів Горбачов.
Нагадаємо, 12 липня міністерка освіти і науки Лілія Гриневич оголосила, що в конкурсі на освітнього омбудсмена переміг член Колегії МОН та колишній директор київської школи №148 Сергій Горбачов.
Сергій Горбачов планує провести чотири публічні стратегічні сесії. На них будуть запрошувати усіх зацікавлених сторін. Головне завдання сесій – деталізувати, що і як має робити Служба освітнього омбудсмена.
Детальніше читайте в інтерв’ю зі Сергієм Горбачовим “Хочу, щоб освітній омбудсмен став голосом освіти у владі”.
СЛУЖБА ОСВІТНЬОГО ОМБУДСМЕНА, Тут будуть вміщуватись матеріали, що стосуються даної теми
 
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ


1. 
2. 
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЯКОСТІ ОСВІТИ УКРАЇНИ, Тут будемо вміщувати актуальну інформацію з даної теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Зареєстровано перші територіальні органи Державної служби якості освіти України



У дев’яти областях зареєстровано перші управління Державної служби якості освіти України. Загалом їх буде 25 відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07 листопада 2018 р. № 935 «Про утворення територіальних органів Державної служби якості освіти».
«Ці управління першими розпочинають реалізацію повноважень Служби на територіях відповідних областей. Ми стали на дев’ять кроків ближче до кожного учасника освітнього процесу, а отже вдев’ятеро швидше реагуватимемо на запити щодо забезпечення якості освіти та освітньої діяльності», — зауважив Руслан ГУРАК, Голова Державної служби якості освіти України.
Наразі до Єдиного державного реєстру юридичних осіб,
фізичних осіб — підприємців та громадських формувань внесено відомості про реєстрацію управлінь Служби в областях:
  1. Волинській;
  2. Івано-Франківській;
  3. Миколаївській;
  4. Одеській;
  5. Полтавській;
  6. Рівненській;
  7. Тернопільській;
  8. Хмельницькій;
  9. Чернівецькій.
Належне функціонування територіальних органів забезпечуватимуть начальники управлінь та їхні заступники, обрані за конкурсом. На засадах партнерства управління співпрацюватимуть з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, з керівниками закладів освіти, педагогами, батьками та учнями.
      Довідково:
Територіальний орган Державної служби якості освіти (управління) діє в межах адміністративно-територіальної одиниці як юридична особа публічного права. Діяльність кожного управління Служби врегульовано положенням про нього.
Серед функцій управлінь:
  • проводити інституційний аудит закладів освіти;
  • надавати рекомендації закладам освіти (крім закладів вищої освіти) щодо організації та функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
  • брати участь у сертифікації педагогічних працівників в частині вивчення практичного досвіду їхньої роботи;
  • здійснювати державний нагляд (контроль) за діяльністю закладів освіти (крім вищої) щодо дотримання ними вимог законодавства про освіту та видавати обов’язкові до виконання розпорядження щодо усунення виявлених порушень;
  • вивчати роботу органів місцевого самоврядування з реалізації ними освітньої політики щодо забезпечення якості освіти на відповідній території згідно із законодавством про освіту;
  • здійснювати контроль за веденням обліку дітей шкільного віку в частині здійснення структурними підрозділами місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування повноважень, визначених законом.



ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЯКОСТІ ОСВІТИ УКРАЇНИ, Тут будемо вміщувати актуальну інформацію з даної теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

МОН розробило положення про реєстр сертифікатів учителів





      Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення положення про реєстр сертифікатів педагогічних працівників.
Про це повідомили на сайті МОН.
У цей реєстр вноситимуться дані про документи, які вчителі отримуватимуть після успішного проходження сертифікації.
Положення розроблене відповідно до статей 64, 74 закону “Про освіту” та визначає процедуру ведення Реєстру сертифікатів педагогічних працівників Єдиної державної електронної бази з питань освіти.
      
Завантажити документ можна за цим посиланням.
Змінено: Ігор Опольський - 17.07.2019 06:34:56
Моніторинг якості освіти від УЦОЯО: СЕРТИФІКАЦІЯ педагогічних працівників, В Україні проводитимуть моніторинги якості освіти
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

МОН розробило положення про реєстр сертифікатів учителів



      Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення положення про реєстр сертифікатів педагогічних працівників.
Про це повідомили на сайті МОН.
У цей реєстр вноситимуться дані про документи, які вчителі отримуватимуть після успішного проходження сертифікації.
Положення розроблене відповідно до статей 64, 74 закону “Про освіту” та визначає процедуру ведення Реєстру сертифікатів педагогічних працівників Єдиної державної електронної бази з питань освіти.
      
Завантажити документ можна за цим посиланням.

ВСТУП ДО МАГІСТРАТУРИ у 2019 році: за спеціальностями 081 «Право» та 293 «Міжнародне право»; 027 «Музеєзнавство, пам’яткознавство», 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» галузі знать 02 «Культура і, Тут будемо розміщувати матеріали, що є актуальними для теми
 
Звіт про проведену роботу проведення вступних випробувань до магістратури ЄВІ та ЄФВВ за технологією ЗНО у 2019 році
  У 2019 році для вступників у магістратуру за спеціальностями галузей знань системи вищої освіти було проведено вступні іспити з використанням організаційних процедур зовнішнього незалежного оцінювання.
Вступники до магістратури за спеціальностями 027 «Музеєзнавство, пам’яткознавство», 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» галузі знань 02 «Культура і мистецтво», спеціальностями галузей знань 03 «Гуманітарні науки» (крім спеціальності 035 «Філологія»), 04 «Богослов’я», 05 «Соціальні та поведінкові науки», 06 «Журналістика», 07 «Управління та адміністрування», 12 «Інформаційні технології», 24 «Сфера обслуговування», 28 «Публічне управління та адміністрування», 29 «Міжнародні відносини» (крім спеціальності 293 «Міжнародне право»)  проходили єдиний вступний іспит (ЄВІ).
Вступники спеціальностей 081 «Право» та 293 «Міжнародне право», окрім іноземної мови, складали також у формі ЗНО єдине фахове вступне випробування з права та загальних навчальних правничих компетентностей (ЄФВВ).
Для   потенційних   учасників   вступників   до   магістратури   за   спеціальністю 081 «Право»  у формі ЗНО  здійснювалась  інформаційна  підтримка через загальний   форум   порталу   «Освіта Рівненщини «ВСТУП ДО МАГІСТРАТУРИ за спеціальністю ПРАВО»: http://rivneosvita.org.ua/community/forum/index.php/forum1/topic516/
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 410 «Про затвердження Програми вступного випробування», наказу Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 411 «Про затвердження Програми вступного випробування», наказу  Міністерства освіти і науки України від 05.04.2019 № 441 «Про затвердження порядку організації та проведення вступних випробувань що проводяться з використанням організаційно-технологічних процесів здійснення зовнішнього незалежного оцінювання для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти», спільного наказу УОіН РОДА та Львівського РЦОЯО від 07.06.2019 №284/88-о «Про затвердження пунктів проведення єдиного вступного іспиту та єдиного вступного випробування для вступу для здобуття ступеня магістра в 2019 році» було здійснено набір  персоналу для проведення 02 та 04 липня 2019 року для єдиного вступного іспиту та єдиного вступного випробування для вступу для здобуття ступеня магістра в 2019 році.
02 липня 2019 року  відбувся Єдиний вступний іспит для вступу для здобуття ступеня магістра.
Основна сесія єдиного вступного іспиту відбулася у дві зміни, початок першої зміни – о 10:00, другої – о 14:00.
Єдиний вступний іспит (ЄВІ) передбачає написання тесту з іноземної мови (англійської, німецької, французької або іспанської). Тест містив 2 частини – з перевірки читання та використання мови.
На складання єдиного вступного іспиту з іноземної мови було відведено 60 хвилин
Тестові завдання з іноземних мов укладені відповідно до Програми зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов (англійська, німецька, французька, іспанська) для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 03 лютого 2016 року № 77, за винятком завдань частин «Писемне мовлення» та «Розуміння мови на слух».
Завдання було укладено відповідно до Програми, затвердженої наказом МОН від 28 березня 2019 року № 411.
Єдине фахове вступне випробування передбачало виконання екзаменаційної роботи, що містила два блоки тестових завдань.
 Перший – право – включав завдання з 8 базових правничих дисциплін:
-    конституційне право України;
-    адміністративне право України. Адміністративне судочинство в Україні;
-    цивільне право України;
-    цивільне процесуальне право України;
-    кримінальне право України;
-    кримінальне процесуальне право України;
-    міжнародне публічне право;
-    міжнародний захист прав людини.
Цю частину тесту було укладено відповідно до Програми, затвердженої наказом МОН від 28 березня 2019 року № 410.
Другий блок ЄФВВ – перевірка загальних навчальних правничих компетентностей. Він міститиме завдання для оцінювання критичного, аналітичного та логічного мислення. Тести укладатимуться відповідно до Програми, затвердженої наказом МОН від 8 квітня 2016 року № 409. 
Завдання блоку «Право»  на підставі Програми першого блоку єдиного фахового вступного випробування. Відповідно до програми, тест включає завдання на перевірку знань з наступних дисциплін: «Конституційне право України», «Цивільне право України», «Цивільне процесуальне право України», «Кримінальне право України», «Кримінальне процесуальне право України», «Адміністративне право України».
Завдання блоку ТЗНПК було укладено на підставі Програми другого блоку єдиного фахового вступного випробування.
Реєстрація вступників тривала з 13 травня по 3 червня 2019 року. Її здійснювали приймальні комісії закладів вищої освіти. Учасник вважався зареєстрованим після отримання екзаменаційного листка.
Для кожного зареєстрованого учасника на сайті Українського центру оцінювання якості освіти було створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника ЄФВВ/ЄВІ». Доступ до сторінки здійснювався за номером екзаменаційного листа та пін-кодом, указаним у ньому.
Відповідно до Умов прийому на навчання до вищих навчальних закладів України в 2019 році, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 11.10.2018 № 1096 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань прийому на навчання до закладів вищої освіти», на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 410 «Про затвердження Програми вступного випробування», наказу Українського центру оцінювання якості освіти від 10.05.2019 №76 «Про затвердження Загальних характеристик предметних тестів єдиного вступного іспиту для вступу у 2019 році на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), спільного наказу Управління освіти і науки Рівненської ОДА та Львівського РЦОЯО від 07.06.2019 №284/88-о «Про затвердження пунктів проведення єдиного вступного іспиту та єдиного вступного випробування для вступу для здобуття ступеня магістра в 2019 році», із метою забезпечення належної підготовки та організованого проведення єдиного вступного іспиту та єдиного вступного випробування для вступу на здобуття ступеня магістра в 2019 році  02 липня 2019 року було організовано та проведено ЄДИНИЙ ВСТУПНИЙ ІСПИТ для вступу до магістратури з ІНОЗЕМНОЇ МОВИ за технологією ЗНО.
У Рівненській області зареєструвались 1352 вступники, для яких працювали 93 аудиторії у 3 (трьох) пунктах тестування на базі Рівненської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8, Рівненської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 23 та Рівненської ЗОШ І-ІІІ ступенів №25.
Процедури обслуговувало 5 УО УЦОЯО, 3 керівники пунктів ЗНО, 3 помічники керівників,  186 інструкторів та 30 чергових.
Пункти працювали у дві зміни. Загальна кількість зареєстрованих учасників на дві зміни ЄВІ в Рівненській області - 1352, не з'явились у пункти проведення - 302 (22,22%), писали ЄВІ з іноземних мов - 950 (77,78%).
У першу зміну мали писали роботу 719 учасників, із яких 619 зареєструвались для виконання тесту з англійської мови, 83 - німецької, 13 - французької та 4 - з іспанської. Працювали, забезпечуючи проведення процедур у пунктах проведення ЄВІ, 3 уповноважені особи УЦОЯО, 3 керівники пунктів ЗНО, 3 помічники керівників пунктів, 100 старших інструкторів та інструкторів, 15 чергових.
Явка у І зміну була наступною: зареєструвались 719, не прийшли - 170 (23,64%), писали роботу - 549 (76,36%), зокрема в розрізі предметів
- англійська мова: зареєструвались - 619, не прийшли - 144 (23,26%), писали роботу - 475 (76,73%);
- німецька мова: зареєструвались - 83, не прийшли - 22 (26,5%), писали роботу - 61 (73,5%);
- французька мова: зареєструвались - 13, не прийшли - 4 (30,76%), писали роботу - 9 (69,23%);
- іспанська мова: зареєструвались - 4, не прийшли - 0 (0%), писали роботу - 4 (100%).
У другу зміну мали писати тестову роботу ЄВІ з англійської мови 633 учасники, із яких не з'явились - 158 (24,96%), виконували роботу - 475 (75,04%) для яких забезпечували проведення процедур 3 уповноважені особи УЦОЯО, 3 керівники пунктів ЗНО, 3 помічники керівників пунктів, 86 старших інструкторів та інструкторів, 15 чергових.
На складання ЄВІ було відведено 60 хвилин. Загальна кількість завдань — 42. Тест складався з двох частин: частина «Читання» містить 22 завдання; частина «Використання мови» містить 20 завдань. Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту, — 42.
Працівники Рівненського ОВСЗ здійснили доставку 6 та забір 6 контейнерів, які було відправлено до пунктів обробки матеріалів.
 У всіх пунктах проведення ЄВІ були присутні медичні працівники.
Працівники поліції охорони Національної поліції забезпечували охорону контейнерів із матеріалами.
Працівники Львівського РЦОЯО та кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО забезпечували координацію дій усіх залучених до процедур проведення ЄВІ.
Результати вступних випробувань до магістратури з ІНОЗЕМНОЇ МОВИ за технологією ЗНО будуть розміщені на персональних сторінках учасників орієнтовно 26.07.2018.
Відповідно до Умов прийому на навчання до вищих навчальних закладів України в 2019 році, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 11.10.2018 № 1096 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань прийому на навчання до закладів вищої освіти», на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 411 «Про затвердження Програми вступного випробування», наказу Українського центру оцінювання якості освіти від 10.05.2019 №76 «Про затвердження Загальних характеристик предметних тестів єдиного вступного іспиту для вступу у 2019 році на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), спільного наказу Управління освіти і науки Рівненської ОДА та Львівського РЦОЯО від 07.06.2019 №284/88-о «Про затвердження пунктів проведення єдиного вступного іспиту та єдиного вступного випробування для вступу для здобуття ступеня магістра в 2019 році», із метою забезпечення належної підготовки та організованого проведення єдиного вступного іспиту та єдиного вступного випробування для вступу на здобуття ступеня магістра в 2019 році  04 липня 2019 року було організовано та проведено процедуру ЄДИНОГО ФАХОВОГО ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ для вступу до магістратури (ПРАВО) за технологією ЗНО.
Єдине фахове вступне випробування, що передбачає виконання тесту з права та загальних навчальних правничих компетентностей (ЄВФВ), відбулось 04 липня 2019 року. Для участі у ЄФВВ на Рівненщині зареєструвалось 343 учасники, не з'явились - 40 (11,66%), виконували тестову роботу - 303 (88,34%).
У місті Рівне працював 1 пункт тестування на базі закладу загальної середньої освіти Рівненського НВК №2.
Для учасників, які писали роботу, у пункті проведення працювали 1 уповноважена особа УЦОЯО, 1 керівник пункту ЄФВВ, 1 помічник керівника пункту, 46 старших інструкторів та інструкторів, 5 чергових.
Працівники Рівненського ОВСЗ здійснили доставку 3 та забір 1 контейнера з матеріалами, який було відправлено до пункту обробки матеріалів.
У пункті проведення ЄФВВ був присутній медичний працівник, учасники не звертались по допомогу.
  Працівник поліції охорони Національної поліції забезпечував охорону контейнерів із матеріалами.
Працівники Львівського РЦОЯО та кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО забезпечували координацію дій усіх залучених до процедур проведення ЄВІ.
Тестові зошити єдиного вступного фахового випробування та правильні відповіді до завдань тестів 5 липня були розміщені в розділі «ЄВІ/ЄФВВ. УЧАСНИКУ ВСТУПНИХ ВИПРОБУВАНЬ».
На виконання ЄФВВ було відведено 200 хвилин. Робота складалася з двох блоків: тесту загальних навчальних правничих компетентностей (ТЗНПК) і тесту з восьми базових правничих дисциплін (Право). Блок «ТЗНПК» містив 30 завдань, на їх виконання було відведено 75 хв., блок «Право» містив 100 завдань, на їх виконання було відведено 125 хв.
Більше інформації щодо структури ЄФВВ розміщено на сайті МОН.
Результати основної сесії ЄФВВ будуть розміщені на інформаційних сторінках вступників «Кабінет учасника ЄФВВ/ЄВІ» не пізніше 14 календарних днів із дня  проведення тесту.

Методист кабінету ЗНО та
моніторингу якості освіти
Рівненського ОІППО   О.В. Холод
 
12.07.2019
ВСТУП ДО МАГІСТРАТУРИ у 2019 році: за спеціальностями 081 «Право» та 293 «Міжнародне право»; 027 «Музеєзнавство, пам’яткознавство», 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» галузі знать 02 «Культура і, Тут будемо розміщувати матеріали, що є актуальними для теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригіналдьного повідомлення.

РЕЗУЛЬТАТИ ВСТУПНИХ ВИПРОБУВАНЬ – В “КАБІНЕТІ УЧАСНИКА ЄФВВ/ЄВІ”
16.07.2019


На інформаційних сторінках «Кабінет учасника ЄФВВ/ЄВІ» розміщено результати вступних випробувань за шкалою 100–200.
Ознайомитися з таблицями переведення тестових балів у рейтингову оцінку (за шкалою 100 до 200 балів) в розділі «ЄФВВ/ЄВІ. Учаснику вступних випробувань», обравши відповідний предмет.
Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до методики переведення тестових балів у бали за шкалою 100-200 результат обраховується для кожного учасника тестування, який подолав поріг «склав/не склав», при цьому враховуються його/її рейтингове місце, а також відсоток набраних балів. Відповідно шкали переведення залежать від результатів оцінювання учасників поточного року.
У разі виникнення сумніву щодо правильності встановлення результату вступник може упродовж 3 календарних днів від дня офіційного оголошення результатів, враховуючи день оголошення, подати апеляційну заяву до Українського центру оцінювання якості освіти. Детальніше із процедурою подання апеляції можна ознайомитися на сайті Українського центру оцінювання якості освіти в розділі «Апеляції».

      Розподіл учасників вступних випробувань 2019 року, які подолали поріг «склав/не склав» з ЄВІ/ЄФВВ, за результатами рейтингового оцінювання за шкалою 100 – 200 балів наведено у розділі «Звіти/дані. Статистичні дані».
Змінено: Ігор Опольський - 17.07.2019 07:09:40
ВСТУП ДО МАГІСТРАТУРИ у 2019 році: за спеціальностями 081 «Право» та 293 «Міжнародне право»; 027 «Музеєзнавство, пам’яткознавство», 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» галузі знать 02 «Культура і, Тут будемо розміщувати матеріали, що є актуальними для теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

РЕЗУЛЬТАТИ ЄФВВ/ЄВІ: ВСТАНОВЛЕНО ПОРОГОВІ БАЛИ “СКЛАВ/НЕ СКЛАВ”
12.07.2019


      У п'ятницю, 12 липня 2019 року, члени фахових комісій з питань оцінювання виконання завдань з блоків ЄФВВ встановили мінімальну кількість тестових балів, які за виконання завдань відповідного блоку може отримати вступник з мінімально допустимим рівнем фахової компетентності.
Поріг «склав/не склав» за виконання завдань тесту загальних навчальних правничих компетентностей становить 8 тестових балів, за виконання тесту з восьми базових правничих дисциплін – 36.
На спільному засіданні члени предметних фахових комісій з усіх іноземних мов після обговорення ухвалили рішення встановити пороговий бал за виконання завдань єдиного вступного іспиту, що відповідає 12 тестовим балам.
Результати вступних випробувань за шкалою 100–200 будуть завантажені на інформаційні сторінки «Кабінет учасника ЄФВВ/ЄВІ» 16 липня.
Страницы: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 77 След.