Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Загальний форум

Вибрати дату в календаріВибрати дату в календарі

Страницы: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 59 След.
ПІДГОТОВКА ДО ЗНО: БАЗА ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ. Тренувальне on-line тестування, У даному розділі форуму розміщено гіперпосилання на базу ВИКОРИСТАНИХ тестових завдань Українського центру оцінювання якості освіти.
 
До уваги учнів 11-х класів закладів ЗСО, учнів закладів ПТО та закоадів ВО І-ІІ р.а., 
які здобувають загальну середню освіту у 2020 році, їх учителів та батьків!


Дане повідомлення буде оновлюватись.

Ресурси, які пропонують матеріали щодо підготовки до ЗНО у 2020 році.

1. Електронні видання (найпопулярніші в мережі Інтернет, окрім них є й інші, шукаємо):
1.1. Сайт Українського центру оцінювання якості освіти (розділ "Підготовка до ЗНО - Тести минулих років": перейти за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення (БЕЗКОШТОВНО !!!) Зверніть увагу !!!
1.2. Сайт Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти (розділ "Тренувальне онлайнове тестування": перейти за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення (БЕЗКОШТОВНО !!!) Зверніть увагу !!!
1.6. Сайт "Be smart": перейти за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення
1.7. Сайт "iLearn": перейти за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.8. Сайт "WOMO": перейти за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення

2. Друковані видання (авторів подаємо в порядку, який відповідає українському алфавіту). Гіперпосилання подаємо ті, які видала пошукова система, їх у мережі чимало, послуговуйтесь будь-якими.
1.1. Українська мова та література:
1.1.1.1 Авраменко О. Блажко М. Українська мова та література. І частина: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.1.1.2 Авраменко О. Блажко М. Українська мова та література. І частина: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.1.3. Витвицька С. Українська література. Комплексне видання: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.1.4. Данилевська О. Українська мова. Комплексне видання: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.1.5. Заболотний О., Заболотний В. Українська мова та література. Повний курс підготовки: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.1.6. Лазарчук Л.Готуємось до незалежного оцінювання з української мови та літератури: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.1.8. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення. 

1.2. Математика
1.2.2. Гайштут О., Ушаков Р., Шамович О. Математика. Повний курс підготовки для вступу до вищих навчальних закладів: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.2.4. Капіносов А. Математика. Збірник тестових завдань: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.2.6. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.3. Історія України
1.3.3. Гісем О. Історія України. Збірник тестових завдань: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.4. Фізика
1.4.5. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.5. Хімія
1.5.1. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.6. Біологія

1.7. Географія
1.7.1. Автор відсутній Географія. Типові тестові завдання: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.7.2. Заячук О, Кузишин А. Географія: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
.
1.8. Англійська мова
1.8.1. Автор відсутній Oxford Exam Trainer для ЗНО Student's Book: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.8.2. Валігура О., Давиденко Л. Англійська мова. Комплесне видання: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.8.3. Доценко І.В., Євчук О.В. Англійська мова (Рівень В 1): перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.8.4. Доценко І.В., Євчук О.В. Англійська мова. Довідник + тести: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

.
1.9. Німецька мова
1.9.1. Бережна В. Німецька мова. Таблиці та схеми: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.9.3. Кордуп Р. Німецька мова. Таблиці та схеми: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.9.4. Матієв Р., Смолій М. Німецька мова. Комплексне видання (2019): перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.9.5. Смолій М. Німецька мова. Довідник для підготовки до ЗНО: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.10. Французька мова
1.10.1. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.10.2. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.10.3. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.10.4. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.10.5. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

1.11. Іспанська мова
1.11.1. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.11.2. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.11.3. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.11.4. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
1.11.5. Автор Назва: перейти для перегляду за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.
Змінено: Ігор Опольський - 13.09.2019 08:24:09
ПІДГОТОВКА ДО ЗНО: БАЗА ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ. Тренувальне on-line тестування, У даному розділі форуму розміщено гіперпосилання на базу ВИКОРИСТАНИХ тестових завдань Українського центру оцінювання якості освіти.
 
Взято із мережі ФБ



1.jpg (76.41 КБ)
2.jpg (69.45 КБ)
3.jpg (66.7 КБ)
4.jpg (76.67 КБ)
Змінено: Ігор Опольський - 13.09.2019 11:57:49
Моніторинг якості освіти від УЦОЯО: СЕРТИФІКАЦІЯ педагогічних працівників, В Україні проводитимуть моніторинги якості освіти
 
ВІДЕОЗАПИС можна переглянути, перейшовши за цим гіперпосиланням на сайт оригінального відео телеканалу "Рівне-1".

Без цензури: "Нова Українська школа та перевірка знань вчителів"

Шановні колеги!

Пропонуємо вашій увазі відеозапис передачі "Без цензури" телеканалу "РІвне-1". Гість у студії Тетяна Пучко - методист, експерт оцінювання учасників сертифікації.

Моніторинг якості освіти від УЦОЯО: СЕРТИФІКАЦІЯ педагогічних працівників, В Україні проводитимуть моніторинги якості освіти
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

КОЛИ УЧАСНИКИ СЕРТИФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ СКЛАДАТИМУТЬ ТЕСТУВАННЯ?
19.08.2019


Незалежне тестування професійних компетентностей учасників сертифікації педагогічних працівників відбудеться 31 жовтня 2019 року.
Нагадаємо, що наразі затверджено програму, а також характеристики тесту. Усього в день тестування учасникам буде запропоновано 100 завдань, на виконання яких відведено 180 хвилин. Завдання будуть спрямовані на визначення рівня обізнаності учасників з питань планування та організації освітнього процесу, забезпечення і підтримки навчання, виховання і розвитку учнів, створення освітнього середовища.
На сайті УЦОЯО в Кабінетах учасників сертифікації розміщено важливу інформацію про зміст тесту, а також особливості його складання. Наполегливо рекомендуємо учасникам сертифікації ознайомитися з цією інформацією, оскільки вона допоможе їм отримати високі результати.
      
ІНФОРМУЄМО, що пункт проведення незалежного тестування професійних компетентностей учасників сертифікації педагогічних працівників буде процювати на базі одного із закладів загальної середньої освіти міста РІвного. Адресу пункту та його назву Український центр оцінювання якості освіти розмістить завчасно в Кабінетах учасників сертифікації.
Змінено: Ігор Опольський - 11.09.2019 06:23:59
СЛУЖБА ОСВІТНЬОГО ОМБУДСМЕНА, Тут будуть вміщуватись матеріали, що стосуються даної теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

ОСВІТНІЙ ОМБУДСМЕН ЩОМІСЯЦЯ ЗУСТРІЧАТИМЕТЬСЯ З МІНІСТРОМ, АНАЛІЗУВАТИМЕ НАЙБІЛЬШ РОЗПОВСЮДЖЕНІ ТА НАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ, ПРОПОНУВАТИМЕ РІШЕННЯ, - МІНІСТР ГАННА НОВОСАД ЗУСТРІЛАСЯ З СЕРГІЄМ ГОРБАЧОВИМ
Опубліковано 10 вересня 2019 року о 12:17
Автор фото – прес-служба Міністерства освіти та науки України

Вже на початку листопада освітній омбудсмен та його офіс розпочнуть повноцінну роботу. Про це повідомив освітній омбудсмен Сергій Горбачов на зустрічі з Міністром освіти і науки Ганною Новосад сьогодні, 10 вересня 2019 року, у приміщенні МОН.
“Я б хотіла запропонувати вам регулярні зустрічі освітнього омбудсмена та Міністра для обговорення найбільш розповсюджених і нагальних потреб. Також було б добре, якби ви раз на два тижні надсилали нам агрегований масив типових питань, які вам надходять. Ми б тоді змогли віднайти новий підхід до вирішення цих проблем, надавати роз’яснення. Для нас надзвичайно важливо знати, що саме турбує людей, і шукати системні підходи до вирішення їхніх проблем”, — зазначила Ганна Новосад.
Сергій Горбачов додав, що його офіс планує щомісяця робити аналітику щодо звернень громадян.
“Ми будемо робити аналітику кожного місяця про те, які звернення надходили, яка тематика, які шляхи вирішення пропонував офіс освітнього омбудсмена. І тут пов’язане питання - побудова взаємодії з Міністерством, з Державною службою якості освіти. В нас була вже зустріч із Нацполіцією, вони пропонують зробити меморандум про співпрацю між освітнім омбудсменом і поліцією або ювенальною превенцією, бо наші питання перетинаються. Також плануємо зустріч з уповноваженим Президента з прав дитини Миколою Кулебою. Ми надзвичайно зацікавлені, щоб взаємодія між усіма відповідальними за ці питання інституціями була злагодженою, а реакція  —  швидкою”, — пояснив освітній омбудсмен.
Він відзначив, що до листопада його офісу потрібно розробити ще дуже багато внутрішніх процедур, напрацювати алгоритми роботи зі зверненнями, бо фактично зараз цього немає.
“Ми зараз рухаємося за запланованим графіком, дотримуючись усіх термінів. Зокрема, затверджуємо штатний розпис. У нас буде 5 людей в юридичному відділі, буде сектор роботи зі зверненнями, сектор нормативно-правової роботи. Ми вже розпочали роботу над пропозиціями до проєкту Закону “Про повну загальну середню освіту”. Там є моменти, які мене, як освітнього омбудсмена, дуже цікавлять. Є речі та проблеми, які можливо вирішити тільки встановивши нові правила взаємодії в системі освіти, саме тому внесення пропозицій до законів та нормативних документів ми розглядаємо як одне з дуже важливих для нас питань”, — відзначив Сергій Горбачов.
Ганна Новосад також підтримала його пропозицію внести освітнього омбудсмена в обов’язковий перелік членів Колегії МОН, що включаються туди за посадою.
Нагадуємо, що рівнем знань і навичок, які отримують діти у Новій українській школі, задоволені 25,2%  і  скоріше задоволені 41,9% батьків  —  оприлюднено дослідження.



Змінено: Ігор Опольський - 11.09.2019 06:59:22
СЛУЖБА ОСВІТНЬОГО ОМБУДСМЕНА, Тут будуть вміщуватись матеріали, що стосуються даної теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Служба освітнього омбудсмена має запрацювати у листопаді




      Освітній омбудсмен Сергій Горбачов повідомив, що його служба має запрацювати у листопаді.
Про це він сказав на зустрічі із міністеркою освіти і науки Ганною Новосад, пише сайт МОН.
За словами Горбачова, до листопада його офісу потрібно розробити багато внутрішніх процедур, а також напрацювати алгоритми роботи зі зверненнями.
      “Ми зараз рухаємося за запланованим графіком, дотримуючись усіх термінів. Зокрема, затверджуємо штатний розпис. У нас буде 5 людей в юридичному відділі, буде сектор роботи зі зверненнями, сектор нормативно-правової роботи.
      Ми вже розпочали роботу над пропозиціями до проєкту закону “Про повну загальну середню освіту”. Там є моменти, які мене, як освітнього омбудсмена, дуже цікавлять”, – розповів він.



Окрім того, міністерка запропонувала освітньому обмудсмену зустрічатись кожного місяця, щоб обговорювати найбільш розповсюджені і нагальні потреби.
      “Також було б добре, якби ви раз на два тижні надсилали нам агрегований масив типових питань, які вам надходять. Ми б тоді змогли віднайти новий підхід до вирішення цих проблем, надавати роз’яснення. Для нас надзвичайно важливо знати, що саме турбує людей, і шукати системні підходи до вирішення їхніх проблем”, – додала Новосад.
Нагадаємо, у бюджеті на 2019 рік передбачено 2,3 мільйона гривень на створення Служби освітнього омбудсмена.



СЛУЖБА ОСВІТНЬОГО ОМБУДСМЕНА, Тут будуть вміщуватись матеріали, що стосуються даної теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо на сайт оригінального повідомлення за цим гіперпосиланням.

Освітній омбудсмен розповів, куди звертатись батькам для вирішення проблем у школі

У разі виникнення проблем у школі їх треба намагатися вирішити на місці, а потім вже звертатися до центральних профільних відомств.

Про це в ефірі програми «Нині вже» на hromadske заявив освітній омбудсмен Сергій Горбачов.
«Чим на нижчому рівні вирішується проблема, тим вона буде вирішена якісніше. У нас у суспільстві низька правова культура і правова обізнаність. У нас люди вважають: я напишу скаргу одразу кудись в міністерство, якщо, наприклад, вчителька не дала дитині води напитися», — сказав він.
Горбачов зазначив, що в цій ситуації є два «смішних моменти». По-перше, ця скарга все одно повернеться до вчительки, бо такі правила. По-друге, запитання до батьків, чому не можна було звернутися до самої вчительки.
«Є якесь викривлене сприйняття школи, я це чітко бачу. Більшість вчителів абсолютно адекватні люди. І якщо поговорити, пояснити, то дуже часто це спрацьовує. Не завжди, на жаль, але часто», — наголосив омбудсмен.
Він додав, що й більшість директорів нормальні люди, до яких можна звернутись. Загалом, як радить Горбачов, треба намагатися вирішити проблему «знизу до верху»: спочатку на рівні школи, населеного пункту і так далі, а потім вже звертатися до центральних органів.
Нагадаємо, Горбачов став першим в історії України освітнім омбудсменом, його призначили на посаду у серпні 2019 року.
Інститут освітнього омбудсмена створений «для захисту прав здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних та наукових працівників». Постанову про створення цього інституту уряд ухвалив у червні 2018 року, створити його мали з 1 січня 2019 року.
У нового омбудсмена є своя служба чисельністю 15 людей. Вона займається зверненнями громадян.

ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2020 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У цій тему будемо розміщувати актуальні повідомлення
 
ЗОВНІШНЄ НЕХАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2021 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО, ВНЗ І-ІІ р.а., Тут будемо вміщувати важливі повідомлення, що стосуються цієї теми
 
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

ЗАКОНИ УКРАЇНИ


УКАЗИ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ



ПОСТАНОВИ Кабінету Міністрів України
[JUSTIFY]1. Завантажити Постанова КМУ від 25.08.2004 № 1095 «Деякі питання запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти» (Постановою ухвалено рішення щодо створення Українського та регіональних центрів оцінювання якості освіти, а також затверджено Порядок проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти. Цим Порядком визначено механізм проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти).
5. Завантажити Постанова КМУ від 15.04.2015 № 222 «Про затвердження Порядку залучення педагогічних, наукових, науково-педагогічних працівників та інших фахівців до проведення зовнішнього незалежного оцінювання»  (Постановою визначено механізм залучення Українським та регіональними центрами оцінювання якості освіти педагогічних, наукових, науково-педагогічних працівників та інших фахівців до виконання робіт і надання послуг, пов’язаних із проведенням зовнішнього незалежного оцінювання, а також унормовано питання оплати праці залучених працівників за їх основним місцем роботи).

[/JUSTIFY]
НАКАЗИ (МОН, ЛРЦОЯО та УОН РОДА), ДОРУЧЕННЯ (ВПМ, УОН РОДА)

2. Завантажити спільний наказ МОН/МОЗ від 29.08.2016 №1027/900 «Деякі питання участі в зовнішньому незалежному оцінюванні та вступних іспитах осіб, які мають певні захворювання та/або патологічні стани, інвалідність», зареєстровано в Міністерстві юстиції 29.12.2016 за №31707/29837-1710/29840; ЦИМ наказом затверджено Перелік особливих (спеціальних) умовщо створюються для осіб з особливими освітніми потребами в пунктах проведення ЗНО.
4. Завантажити 
5. Завантажити наказ Міністерства освіти і науки України від 09.07.2019 № 935 «Деякі питання проведення в 2021 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.08.2019 за № 850/33821 (Наказом затверджено перелік навчальних предметів, із яких у 2021 році проводиться зовнішнє незалежне оцінювання, принципи зарахування результатів державної підсумкової атестації, проведеної у формі зовнішнього незалежного оцінювання. Також установлено строки проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2021 році. Окрім цього, наказом визначено підходи щодо встановлення результатів державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання )
6. Завантажити 
7. Завантажити спільний наказ Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 00.00.2020 № 000/000-о "Про підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2021 році".
8. Завантажити наказ Українського центру оцінювання якості освіти від 12.10.2018 № 154 «Про проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання в 2021 році» (Наказом встановлено терміни реєстрації та проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року, а також перелік навчальних предметів, із яких укладаються тести та перелік мов національних меншин, якими здійснюється їх переклад).
9. Завантажити наказ Українського центру оцінювання якості освіти .
10. Завантажити наказ Українського центру оцінювання якості освіти .
11. Завантажити наказ Українського центру оцінювання якості освіти .
12. ЗАВАНТАЖИТИ доручення голови Рівненської обласної державної адміністрації від 00.00.2020 № 4/01-60/20 щодо підготовки та проведення ЗНОу 2021 році.
13. ЗАВАНТАЖИТИ .
14. ЗАВАНТАЖИТИ спільний наказ Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 15.02.2019 № 52/25-о "Про затвердження мережі пунктів проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання 2020 року в Рівненській області.
15. ЗАВАНТАЖИТИ Наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 14.02.2019 № 194/331 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров'я України від 29 серпня 2016 року № 1027/900 (ЗМІНИ до Переліку захворювань та патологічних станів, що можуть бути перешкодою для проходження зовнішнього незалежного оцінювання, та Переліку особливих (спеціальних) умов, що створюються для осіб з особливими освітніми потребами в пунктах проведення зовнішнього незалежного оцінювання).
16. ЗАВАНТАЖИТИ Протокол наради при Віце-прем’єр-міністру України Кириленку В.А.
17. ЗАВАНТАЖИТИ спільний наказ Управління освіти і науки Рівненської державної обласної адміністрації та Львівського регцонального центру оцінювання якості освіти від 18.04.2019 № 185/43-о "Про затвердження пунктів проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2020 року у Рівненській області". 
18. 
Листи

1. Лист Рівненського ОІППО від .
2. Лист Рівненського ОІППО .
3. Лист Рівненського ОІППО .
4. Лист Рівненського ОІППО .
5. Лист Рівненського ОІППО .
6. Лист Міністерства освіти і науки України .  
7. Лист Рівненського ОІППО .
8. Лист Рівненського ОІППО .
9. Лист Рівненського ОІППО .
10. Лист Рівненського ОІППО .
11. Лист Рівненського ОІППО . 
12. Лист Рівненського ОІППО .. 

Прес-релізи

1. Прес-реліз прес-конференції . ЗАВАНТАЖИТИ.
2. Прес-реліз прес-конференції . ЗАВАНТАЖИТИ.
3. Прес-реліз прес-конференції . ЗАВАНТАЖИТИ.
4. Прес-реліз прес-конференції . ЗАВАНТАЖИТИ.
5. Прес-реліз прес-конференції

Для пунктів ЗНО щодо свторення особливих умов учасникам

ЗАВАНТАЖИТИ/ПЕРЕЙТИ ДО ПАПКИ гіперпосилання із доступом до фото та відео.
Міжнародне порівняльне моніторингове дослідження якості освіти PISA-2021, У цій темі будемо вміщувати актуальні повідомлення
 
До уваги освітян Рівненщини!

Міжнародне дослідження якості освіти PISA - це надзвичайно важливе, повноцінне, міжнародне дослідження. Його якісна імплементація впливає на репутацію держави в міжнародній освітянській спільноті, а також на те, наскільки точні й об’єктивні дані про вітчизняну освіту отримають стейкхолдери.
 
Важливо,  що Україна вже підписала угоду про участь у наступному циклі дослідження (цикл 2021-го року), це дозволить забезпечити тяглість результатів і отримати об’єктивні дані про тенденції в галузі освіти. Наступний цикл PISA буде комп'ютерним, а  основна його галузь – математика.
 
Упродовж чотирьох років ми працюватимемо над тим, щоб успішно реалізувати дослідження, а також забезпечити імплементацію його результатів.
Про перебіг роботи Ви зможете дізнаватися на сайті PISA (www.pisa.testportal.gov.ua).
Важливі завдання та ключові етапів PISA-2021:
-   публікація звіту за результатами PISA-2018 – грудень 2019 року;
-   підготовка до адміністрування пілотного етапу PISA-2021 – січень – березень 2020 року;
-    проведення пілотного етапу PISA-2021 – квітень – травень 2020 року;
-   підготовка до адміністрування основного етапу PISA-2021– січень – березень 2021 року;
-    проведення основного етапу PISA-2021 – квітень – травень 2021 року;
- публікація звіту за результатами PISA-2021 – грудень 2022 року.


Міжнародне порівняльне моніторингове дослідження якості освіти PISA-2021, У цій темі будемо вміщувати актуальні повідомлення
 
Шановні освітяни Рівненщини!


Розпочинаємо інформування щодо перебігу підготовки до участі у міжнародному моніторинговому дослідженні якості освіти PISA-2021.

      Нагадаємо, що у 2018 році Україна ВПЕРШЕ брала участь у цьому престижному дослідженні якості освіти.

      Матеріали про підготовку до проведення PISA-2018 розміщено у темі "Міжнародне порівняльне моніторингове дослідження PISA (Programme for International Student Assessment)".
Змінено: Ігор Опольський - 04.09.2019 10:33:13
Міжнародне порівняльне моніторингове дослідження якості освіти PISA-2021, У цій темі будемо вміщувати актуальні повідомлення
 
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ PISA-2021

1. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 року № 584-р. "Деякі питання участі України у міжнародному дослідженні якості освіти PISA-2021". ЗАВАНТАЖИТИ або завантажити із сайту Кабінету Міністрів України..

2. Наказ Міністерства освіти і науки України від 26.02.2019 № 263 "Про затвердження Плану заходів із реалізації в 2019 році міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018, міжнародного дослідження якості освіти PISA-2021 та Переліку регіональних координаторів міжнародного дослідження якості освіти PISA-2021". ЗАВАНТАЖИТИ або завантажити із сайту УЦОЯО.1.
Змінено: Ігор Опольський - 04.09.2019 10:35:02
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2019 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Цитати про порушення процедур учасниками зі звіту УЦОЯО про проведення ЗНО-2019.

      У 2019 році було анульовано понад 500 результатів ЗНО через порушення учасниками процедури його проведення.



Звіт ЗНО 2019: http://testportal.gov.ua/…/…/2019/08/ZVIT-ZNO_2019-Tom_1.pdf
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2019 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Дещо про проведення ЗНО-2019. Читаємо...
або переходимо на пост у мережі ФБ за цим гіперпосиланням (http://<ifr ame src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FCrimeaIsUkraine%2Fposts%2F3558676437536408&width=500" width="500" height="695" st yle="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>): 


У 2019 році особливі (спеціальні) умови для проходження ЗНО створювалися для 462-х учасників ЗНО, які за станом здоров'я потребували створення таких умов (у 2018 - для 405-ти осіб, у 2017 – для 308-ми).
Звіт ЗНО 2019 (стор. 15 - 16): http://testportal.gov.ua/…/…/2019/08/ZVIT-ZNO_2019-Tom_1.pdf
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2019 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

ЯКІ Ж РЕЗУЛЬТАТИ ЗНО І ДПА 2019 РОКУ?
15.08.2019


15 серпня 2019 року на прес-конференції «ЗНО-2019: результати, висновки. Перспективи системи оцінювань» виконувач обов’язків директора Українського центру оцінювання якості освіти Валерій Бойко прокоментував цьогорічні новації, а також результати зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року.
Участь в основній сесії з української мови і літератури взяли 338 860 осіб, з історії України участь у тестуванні взяли 222 449 особи (це на 62 995 осіб більше, ніж у 2018 році), з математики – 155 202 особи (це на 48 718 осіб більше, ніж у 2018 році).
Уже третій рік поспіль результати зовнішнього незалежного оцінювання випускників закладів повної загальної середньої освіти поточного року з трьох навчальних предметів (українська мова і література (українська мова), математика або історія України (період ХХ–початок ХХІ століття), а також з  навчального предмета за вибором випускника, зокрема математика або історія України) зараховувалися як результати державної підсумкової атестації (далі ­– ДПА). З огляду на те, що учні (слухачі) закладів професійно-технічної (професійної) та вищої освіти, які здобувають повну загальну середню освіту в поточному році, обов’язково складають ДПА з історії України або математики, збільшилася чисельність зареєстрованих на ці предмети.
Якщо говорити про вибір предметів для складання ДПА у формі ЗНО, то як і в минулому році, більшість надала перевагу історії України – 196 644 особи (62,4 %), водночас математику складали 122 162 випускники (38,8%).
Результати тестування свідчать про значні відмінності між навчальними здобутками випускників закладів загальної середньої освіти, а також студентів (слухачів) закладів професійної (професійно-технічної) й вищої освіти.
Щодо випускників закладів загальної середньої освіти, то на початковому рівні ДПА з української мови склали 10,5% осіб, водночас серед учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти осіб на початковому рівні було понад 53%, а студентів закладів вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації – 11,4%. Якщо проаналізувати дані високого рівня, отримаємо – 19 % випускників закладів загальної середньої освіти, 3,5% – студентів закладів вищої освіти, 0,1% – учнів (слухачів, студентів) закладів професійно-технічної освіти.
Результати ДПА з української мови усіх учасників свідчать про значні відмінності у навчальних досягненнях хлопців і дівчат, так високий рівень продемонстрували на 11% більше дівчат аніж хлопців.
Загалом найбільше осіб отримали високі результати державної підсумкової атестації у Львівській області та місті Києві. Найгірші результати (найбільші відсотки тих, хто знаходиться на початковому рівні) в учасників тестування із Закарпатської, Чернівецької та Рівненської областей.
Переважна більшість учасників, які проходили держану підсумкову атестацію з математики, – представники міських закладів освіти (78 %), лише 22% представники сіл, селищ, селищ міського типу. Щодо випускників міських закладів загальної середньої освіти, то на початковому рівні ДПА з математики склали 11,2% осіб, водночас серед учнів закладів, розташованих у сільській місцевості, на початковому рівні було понад 17%. Якщо проаналізувати дані високого рівня, то отримаємо – 14,7 % випускників міських закладів освіти, 5,6% – випускників сільських закладів загальної середньої освіти.
Щодо результатів зовнішнього незалежного оцінювання (далі – ЗНО), то варто зазначити, що 16% учасників тестування з української мови і літератури не подолали пороговий бал «склав/не склав», відповідно ці учасники не мають результатів за шкалою 100-200 балів.
Цьогорічним нововведенням стало розумне пристосування процедури переведення тестових балів з української мови і літератури для осіб з особливими освітніми потребами, які здобувають(ли) повну загальну середню освіту мовою, що не належить до слов’янської групи мов, або мовою корінних народів, та мають кількість тестових балів, меншу за поріг «склав/не склав».  Для таких осіб встановлено адаптивний поріг (нижчий за звичайний), що дозволило їм брати участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти. 1600 осіб потенційно могли скористатися адаптивним порогом, з них 925 – із Закарпатської області, 555 – Чернівецької, 120 – Одеської, фактично більше третини осіб, які могли скористалися адаптивним порогом, ним скористалися (у попередньому році вони не подолали б поріг і відповідно не вступили б до вишів).
Минулого року вперше  осіби з порушеннями зору, які використовують у процесі навчання рельєфно-крапковий шрифт – шрифт Брайля, змогли складати ЗНО з української мови і літератури, математики, історії України, цього року до переліку навчальних предметів, сертифікаційні роботи з яких доступні шрифтом Брайля, додалася біологія.  Учасниками тестування стали 3 особи, важливо, що всі вони отримали високі результати.
Для більш ґрунтовного аналізу результатів державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році доречно користуватися деперсоналізованими статистичними даними, які розміщено на сайті УЦОЯО. Інформація є важливою для педагогічної спільноти, експертів, аналітиків, які проводять дослідження якості середньої освіти, а також вивчають рівень навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів.
Із офіційним звітом про проведення в 2019 році зовнішнього незалежного оцінювання  результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, можна ознайомитися в розділі «ЗНО/ДПА. ЗВІТИ/ДАНІ».
Презентація за посиланням.
Змінено: Ігор Опольський - 03.09.2019 10:17:09
НМПТ "Управління якістю ПДПП закладів ЗСО", Тут будуть вміщуватись матеріали та проводитиметься обговорення питань, що стосуються даної теми
 
Обговорення. ІV етап.
НМПТ "Управління якістю ПДПП закладів ЗСО", Тут будуть вміщуватись матеріали та проводитиметься обговорення питань, що стосуються даної теми
 
Обговорення. ІІІ етап.

Запропоновано: організувати впродовж січня укладання переліку рекомендованої для опрацювання літератури з проблемної теми; підготувати і провести засідання кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти за науково-методичною літературою, у якій висвітлюється визначена проблемна тема; організувати впродовж січня – червня проведення он-лайн діалогу з працівниками методичних служб, відповідальних за підготовку до проведення ЗНО та моніторингу якості освіти із визначеної проблемної теми на загальному форумі порталу «Освіта Рівненщини»; організувати заняття-консультації для працівників методичних служб, керівників закладів освіти (на запрошення), учителів-предметників (на запрошення); провести узагальнення результатів третього етапу реалізації проблемної теми кабінету на засіданні ради кабінету.
Змінено: Ігор Опольський - 18.07.2019 08:01:11
НМПТ "Управління якістю ПДПП закладів ЗСО", Тут будуть вміщуватись матеріали та проводитиметься обговорення питань, що стосуються даної теми
 
Обговорення. ІІ етап.


Змінено: Ігор Опольський - 18.07.2019 08:03:34
НМПТ "Управління якістю ПДПП закладів ЗСО", Тут будуть вміщуватись матеріали та проводитиметься обговорення питань, що стосуються даної теми
 
Шановні колеги! На ваше прохання переносимо (копіюємо) on-line роботу на платформу загального форуму порталу "Освіта РІвненщини".
(повідомлення будуть редагуватись у процесі наповлення)
Обговорення. І етап
Змінено: Ігор Опольський - 18.07.2019 07:57:36
Вступна кампанія до вищих навчальних закладів України у 2019 році, У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Рейтинг спеціальностей за кількістю поданих заяв


Інформаційною системою «Вступ.ОСВІТА.UA» складено проміжний рейтинг спеціальностей за кількістю поданих абітурієнтами заяв.
Відповідно до даних інформаційної системи станом на ранок 17 липня, найбільша кількість абітурієнтів подали заяви на спеціальності галузі «Управління та адміністрування» (90 358 заяв), «Інформаційні технології» (71 894) та «Гуманітарні науки» (60835).
На спеціальність галузі «Освіта та педагогіка» вже подано майже 55 тисяч заяв, на спеціальність «Право» трохи більше 50 тисяч.
Найменше заяв подано на спеціальності галузей знань «Електроніка та телекомунікації» (3486), «Біологія» (3457) та «Воєнні науки, національна безпека та безпека державного кордону» (545 заяв).

 
      Рейтингова таблиця складена на підставі даних Інформаційної системи «Вступ.ОСВІТА.UA»отриманих з Єдиної державної електронної бази з питань освіти 17 липня 2019 року.
      Для отримання оперативної інформації про перебіг вступної кампанії приєднуйтесь до сторінок  Вступна кампанія в Telegram  або  Абітурієнт  і  Освіта.ua  у  Facebook.
Страницы: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 59 След.