Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Загальний форум

Вибрати дату в календаріВибрати дату в календарі

Страницы: Пред. 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 57 След.
ПІДГОТОВКА ДО ЗНО: БАЗА ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ. Тренувальне on-line тестування, У даному розділі форуму розміщено гіперпосилання на базу ВИКОРИСТАНИХ тестових завдань Українського центру оцінювання якості освіти.
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Яка типова тематика власних висловлень з англійської мови
Тематика завдань відповідає тематиці текстів для читання, аудіювання та використання мови, уміщеній у програмі ЗНО


Тематика власних висловлень у тестах ЗНО з англійської мови охоплює питання, актуальні для випускників школи – сучасних молодих людей, юних громадян і патріотів. Вона відповідає тематиці текстів для читання, аудіювання та використання мови, уміщеній у програмі ЗНО.
СФЕРИ СПІЛКУВАННЯ І ТЕМАТИКА ТЕКСТІВ ДЛЯ ЧИТАННЯ, АУДІЮВАННЯ, ВИКОРИСТАННЯ МОВИ ТА ПИСЬМОВИХ ЗАВДАНЬ
І. Особистісна сфера
  • Повсякденне життя і його проблеми
  • Сім'я. Родинні стосунки.
  • Характер людини.
  • Режим дня.
  • Здоровий спосіб життя.
  • Дружба, любов
  • Стосунки з однолітками, в колективі.
  • Світ захоплень.
  • Дозвілля, відпочинок.
  • Особистісні пріоритети.
  • Плани на майбутнє, вибір професії.
ІІ. Публічна сфера
  • Навколишнє середовище.
  • Життя в країні, мова якої вивчається.
  • Подорожі, екскурсії.
  • Культура і мистецтво в України та в країні, мова якої вивчається.
  • Спорт в Україні та в країні, мова якої вивчається.
  • Література в Україні та в країні, мова якої вивчається.
  • Засоби масової інформації.
  • Молодь і сучасний світ.
  • Людина і довкілля.
  • Одяг.
  • Покупки.
  • Харчування.
  • Науково-технічний прогрес, видатні діячі науки.
  • Україна у світовій спільноті.
  • Свята, знаменні дати, події в Україні та в країні, мова якої вивчається.
  • Традиції та звичаї в Україні та в країні, мова якої вивчається.
  • Видатні діячі історії та культури України та країни, мова якої вивчається.
  • Визначені об’єкти історичної та культурної спадщини України та в країні, мова якої вивчається.
  • Музеї, виставки.
  • Кіно, телебачення.
  • Обов’язки та права людини.
  • Міжнародні організації, міжнародний рух.
ІІІ. Освітня сфера
  • Освіта, навчання, виховання.
  • Шкільне життя.
  • Улюблені навчальні предмети.
  • Система освіти в Україні та в країні, мова якої вивчається.
  • Іноземні мови у житті людини.
Сформувати уявлення про типові для власних висловлень теми може допомогти ознайомлення з тими темами, які вже пропонувалися в попередні роки.
Наводимо теми власних висловлень, які пропонувалися на зовнішньому незалежному оцінюванні 2009–2016 років.
1. You’ve received a letter fr om your foreign pen-pal. He/she wrote you that he/she had bought a new mobile phone which had been advertised on TV. But he/she was disappointed with his/her purchase. It turned out that the phone didn’t have all the features the adverts promised. Write a letter to your pen-pal in which you
  • give your opinion about advertising in mass media
  • write what advertisements should be banned and why
  • write about your favourite advert at the moment
  • give him/her a piece of advice how to avoid being fooled by adverts
Write a letter of at least 100 words. Do not write your own name, any dates, addresses or other personal information. Start your letter in an appropriate way.
2. You have found out that the local council is planning to build a new supermarket not far from your school instead of a sports center. You have decided with your friends to write about this plan to the major newspapers published in your city/region. Write a letter to the editor of an English language newspaper in which
  • say why you are writing
  • explain why sport is important to people
  • explain why supermarket should not be built in your area
  • give your reasons why a sports centre would serve your city/region well
Write a letter of at least 100 words. Do not write your own name, any dates, addresses or other personal information. Start your letter in an appropriate way.
3. You’ve got a letter from your English pen-friend in which he/she wrote you about his/her future plans. He/she wants to become an actor. And your friend is sure that this profession will give him/her the opportunity to become famous and make a lot of money. Write a letter to your pen-friend in which say
  • about your thoughts regarding his/her career plans
  • what you are going to do after leaving school
  • how you prepare yourself for your future profession
  • what you think is necessary to be successful in your future job
Write a letter of at least 100 words. Do not write your own name, any dates, addresses or other personal information. Start your letter in an appropriate way.
4. Last month you took an active part in the TV quiz show “Around the World”. And you’ve won a prize – two tickets for a tour of Ukraine. Write a letter to your friend in which you
  • invite him/her to join you
  • describe the means of travel and accommodations
  • describe two special places you are going to visit
  • give suggestions what he/she will need to take with him/her
Write a letter of at least 100 words. Do not write your own name, any dates, addresses or other personal information. Start your letter in an appropriate way.
5. You’ve got a letter from your English pen-friend. In his/her letter he/she describes his/her impressions of visiting the concert of his/her favorite pop-group. Write a letter to your pen-friend and say
  • what kind of music you like best
  • how your favorite kind of music makes you feel
  • when you prefer to listen to music
  • what your parents think about your musical preferences
Write a letter of at least 100 words. Do not write your own name, any dates, addresses or other personal information. Start your letter in an appropriate way.
6. You would like to work in Great Britain this summer. And you have read this advertisement in a newspaper
[IMG]
Write a letter of application. In your letter write about:
  • why you are writing
  • your personal qualities, language skills and experience with children
  • why you think this work experience would be important for your future
Write a letter of at least 100 words. Do not write your own name, any dates, addresses or other personal information. Start your letter in an appropriate way.
7. You have visited the workplace of one of your parents recently. You have been shown around and have been able to observe the work of some people. Write a letter to your foreign pen-pal sharing your impressions and describe:
  • what the workplace you visited was like and which trade or job the people were working in
  • what you liked or disliked about their occupation
  • how this visit helped you in choosing your future profession
Write a letter of at least 100 words. Do not write your own name, any dates, addresses or other personal information. Start your letter in an appropriate way.
8. You were going to visit your friend in London at the beginning of June. But unfortunately the schedule of the independent testing has been changed. Write a letter to your friend and:
  • apologize for breaking your plans
  • state the reason of your not coming and
  • ask if it is possible to come later in the summer
Write a letter of at least 100 words. Do not write any dates and addresses. Start your letter with
9. You’ve got a letter from your English pen-friend. He/she has recently bought an electronic book reader and is very excited using it. He/she thinks that traditional paper books are no longer necessary and so he/she advises you to use an e-book reader as well. Write a letter to your friend and
  • explain your personal attitude to reading in general, and to e-books in particular
  • express your opinion about his/her idea that traditional paper books are no longer necessary
  • say what role books play in your life
Write a letter of at least 100 words. Do not write your own name, any dates, addresses or other personal information. Start your letter in an appropriate way.
10. Listening to a radio programme you heard different people discussing the topic of friendship between teens. You have decided to write a letter to the editor of the programme. In your letter
  • describe what kind of friend you prefer and why
  • and say
  • what can cause a friendship to go wrong
  • whether it is better to have a wide circle of friends or a few close friends
Write a letter of at least 100 words. Do not write your own name, any dates, addresses or other personal information. Start your letter in an appropriate way.
11. You and your friends went on a two-day walking tour to a beautiful lake not far from your city/village last weekend. Write a letter to your English pen-friend about this trip. Don’t forget the things you need to write about in your letter:
  • who went on a walking tour with you
  • how you got to the place wh ere you stayed (your means of transport and route)
  • how you spent the weekend near the lake
Write a letter of at least 100 words. Do not use any personal information (e.g., names, dates, addresses, etc.). Start your letter in an appropriate way.
12. You’ve got a letter from your English pen-friend in which he/she complains that there has been a lot of rain in his/her region lately, so he/she can’t spend much time outdoors and feels bored at home. Write a letter to your pen-friend in which you tell him/her
  • whether you have a lot of spare time at present and why or why not
  • how you usually spend your free time indoors
  • your advice on how to make his/her stay at home more exciting
Write a letter of at least 100 words. Do not use any personal information (e. g., names, dates, addresses, etc.). Start your letter in an appropriate way.
13. You have received a letter from your pen-friend in which he/she complains that his/her parents want him/her to read classical authors, while he/she is fond of fantasy. Write a letter to your pen-friend in which you tell him/her
  • whether your parents influence your choice of books to read
  • what is your favorite literary genre and why
  • where you usually get books you’d like to read
Write a letter of at least 100 words. Do not use any personal information (e. g., names, dates, addresses, etc.). Start your letter in an appropriate way.
14. You are going to Great Britain as an exchange student, and the college is going to place you with a host family. Trying to arrange convenient accommodation for you, the college international office asked about your likes and dislikes. Write a letter to Mr. Brown, a coordinator of the college international office, and say
  • what kind of room you would find comfortable
  • what pieces of furniture and facilities are absolutely essential for you
  • what kind of roommate you would like to share the room with
Write a letter of at least 100 words. Do not use any personal information (e.g., names, dates, addresses, etc). Start your letter in an appropriate way.
15. You have received a letter from your pen-friend in which he/she writes that he/she has been playing basketball for years. Now he/she has decided to start judo. Write him/her a letter in which you explain
  • whether you support his/her decision to take up one more kind of sport and why
  • what kinds of sport are popular with your friends
  • whether you do any sports or watch sports competitions on TV
Write a letter of at least 100 words. Do not use any personal information (e.g., names, dates, addresses, etc). Start your letter in an appropriate way.
16. You are going to spend a week in London. You are planning to travel on a tiny budget and don’t have many connections in Britain. Your English pen-friend has agreed to meet you at the airport and help with getting around London. Write a letter to your pen-friend in which you
  • give the details of your arrival in Britain
  • say what you look like to be recognized
  • explain what you would like to do and see in London
Write a letter of at least 100 words. Do not use your real name or any personal information.
Start your letter in an appropriate way.
17. You have taken part in academic exchange programme and won a grant to study abroad. Write a letter to your English pen-friend in which you
  • inform him/her about the news and tell him/her about your expectations
  • mention at least one advantage and one disadvantage of studying abroad
  • describe how you prepare yourself for studying in a foreign country
Write a letter of at least 100 words. Do not use your real name or any personal information. Start your letter in an appropriate way.
ПІДГОТОВКА ДО ЗНО: БАЗА ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ. Тренувальне on-line тестування, У даному розділі форуму розміщено гіперпосилання на базу ВИКОРИСТАНИХ тестових завдань Українського центру оцінювання якості освіти.
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Види власних висловлень на ЗНО з англійської мовиНа зовнішньому оцінюванні з англійської власне висловлення необхідно написати у форматі листа


На зовнішньому незалежному оцінюванні з англійської мови учасники мають створити власне висловлення у форматі листа. Залежно від завдання учасник тестування визначає тип листа – особистий, офіційний чи напівофіційний.
Тип листа, який потрібно написати, залежить від причин, що спонукали до написання цього листа, а під час складання зовнішнього незалежного оцінювання – від завдання, сформульованого в комунікативній ситуації в частині тесту «Письмо». Учасникам може бути запропоновано, наприклад, запросити когось на гостину, на вечірку, на свято; поділитися інформацією про події, що відбуваються в їхньому житті; запитати про інформацію, що необхідна їм; поскаржитися на неякісне обслуговування в супермаркеті тощо.
ОСОБИСТІ ЛИСТИ
Особисті листи (informal letters) зазвичай пишуть людям, яких добре знають (друзям, родичам тощо), про актуальні новини, особисті проблеми тощо. Під час написання таких листів використовують неофіційний стиль, для якого характерна розмовна лексика, особистий тон, використання сталих виразів та словосполучень (e.g. drop me a line), використання фразових дієслів та скорочень (don’t, can’t, I’m etc).
Лист особистого характеру (неофіційний лист) складається з таких частин:
1. Неофіційне привітання (informal greeting).
2. Вступ (introduction або opening remarks), у якому потрібно писати про загальні речі (запитувати про здоров’я друга, про останні новини; висловлювати подяку за отриманий лист, перепрошувати за затримку відповіді, коментувати новини, про які дізналися з отриманого листа тощо) та згадувати причину, задля якої пишеться лист, тобто відповідати на питання «Чому ви пишете лист?»
3. Основна частина (main body), у якій потрібно розкрити основну тему (теми) детально. Ця частина складається з кількох абзаців, кожен з яких присвячено окремій підтемі (кількість абзаців в основній частині листа залежить від умови завдання).
4. Заключна частина (conclusion або closing remarks), у якій потрібно підбити підсумок написаному в листі, може містити причини, що спонукають закінчити написання листа, привітання родичів/родичам або знайомих/знайомим, побажання всього найкращого, прохання до адресата не зволікати з відповіддю тощо.
5. Неофіційне прощання та ім’я адресанта (того, хто пише листа).
Основні вимоги до написання особистого листа
Під час написання особистого листа треба використовувати неформальний стиль, для якого є характерним особистий тон, а також уживання прямого звернення до адресата; використання імені, а не прізвища; використання розмовних, а не літературних виразів; уживання скорочень і відповідних форм привітання та прощання тощо.
Ознаки формату тексту (особистий лист):
  • привітання (greeting) – відповідно до вимог оформлення особистого листа: Dear Lucy / Dear John / Hi / Hello тощо
  • вступ (opening remarks) має містити фрази на кшталт: How are you? / I thought I’d write and let you know that…. / The reason I’m writing is …. / Sorry, I’ve taken so long to put pen to paper, but… / I apologise for the fact that I haven’t written for… / I have something special to tell you… / Can you imagine… тощо
  • основна частина (main body), у якій опрацьовуються комунікативні ситуації
  • кінцівка (closing remarks) має містити фрази на кшталт: That’s all my news for now. Write back soon… / Well, I’d better go and do some work! Once again, well done…. / Please, write me soon and tell me all your news. / Well, that’s all my news. I’d better end now, because… тощо.
  • прощання (ending) – відповідно до вимог оформлення особистого листа: Lots of love / Hope to hear from you soon / Give my best wishes to your parents / Looking forward to your letter / Best wishes to… / I would be glad to hear from you soon / Keep in touch / Love / Regards / Yours тощо
  • Підпис, що містить ім’я адресанта
НАПІВОФІЦІЙНІ ЛИСТИ
Напівофіційні листи (semi-formal letters) – це листи до редактора газети, журналу, радіопрограми тощо, а також листи до осіб, із якими дописувач знайомий не дуже близько або яким він хоче висловити свою повагу та бути ввічливим стосовно них (друзі батьків, вчителі тощо). Під час написання таких листів використовують напівофіційний стиль, для якого характерне вживання нейтральних, літературних, формальних слів і виразів, більш увічливих зворотів, ніж в особистих листах, менша кількість скорочень, фразових дієслів і сталих виразів, а також можливість використання питальних та спонукальних речень. У таких листах використовують окремі вирази, притаманні офіційному стилю.
Напівофіційний лист складається з таких частин:
  • Офіційне привітання (formal greeting).
  • Вступ (introduction або opening remarks), у якому потрібно чітко визначити мету написання листа.
  • Основна частина (main body), у якій розкривають основну тему (теми) детально. Ця частина складається з кількох абзаців, кожен з яких присвячено окремій підтемі (кількість абзаців в основній частині листа залежить від умови завдання).
  • Заключна частина (conclusion або closing remarks), у якій треба підбити підсумок написаному в листі.
  • Напівофіційне прощання (semi-formal ending) та повне ім’я й прізвище автора листа.
Основні вимоги до написання напівофіційного листа
Ознаки формату тексту (напівофіційний лист):
  • привітання (greeting) – відповідно до вимог оформлення напівофіційного листа: To the Editor /Dear Sir or Madam /Dear Mr.Brown тощо.
  • вступ (opening remarks) має містити фрази на кшталт: I am writing with regard to your …(recent review of the…) / I feel I have to express my consent/disagreement with… тощо.
  • основна частина (main body), у якій опрацьовують комунікативні ситуації і, залежно від тематики листа, використовують фрази на кшталт: I (We) am (are) totally opposed to… / It worries me (us) that… / Although … I (We) still believe … тощо.
  • кінцівка (closing remarks) має містити фрази на кшталт: I (We) would be grateful if you could …, Thank you in anticipation for … / I (We) would appreciate if you … тощо.
  • прощання (ending) – відповідно до вимог оформлення напівофіційного листа: Yours faithfully / Faithfully yours / Yours truly / Truly yours / Yours sincerely / Best regards тощо.
ОФІЦІЙНИЙ ЛИСТ
Офіційні листи (formal letters) зазвичай надсилають людям, що обіймають офіційні посади, або людям, із якими ви не знайомі близько (директори, менеджери різних установ, ділові партнери тощо). До офіційних листів відносять зокрема листи-заяви (letters of application) та листи-скарги (letters of complain). При написанні таких листів використовують офіційний стиль, для якого є характерним увічливий, нейтральний тон, а також уживання офіційної лексики (пасивних конструкцій, формальних слів-зв’язок, відповідних форм привітання та прощання тощо). Неприйнятним є вживання розмовних виразів, скорочених форм тощо.
Офіційний лист (formal letter) складається з таких частин:
  • Офіційне привітання (formal greeting)Dear Sir/Madam – коли невідоме ім’я особи, якій адресовано лист; Dear Ms. Brown – коли відоме ім’я особи, якій адресовано лист.
  • Вступ (introduction або opening remarks), у якому чітко визначено мету написання листа.
  • Основна частина (main body), у якій розкрито основну тема (теми) детально. Ця частина складається з кількох абзаців, кожен з яких присвячено окремій підтемі (кількість абзаців в основній частині листа залежить від умови завдання).
  • Заключна частина (conclusion або closing remarks), у якій потрібно підбити підсумок написаному в листі.
  • Офіційне прощання (formal ending)Yours faithfully (якщо не відоме ім’я особи, до якої звертаються в листі) або Yours sincerely (якщо відоме ім’я особи, до якої звертаються) та повне ім’я й прізвище адресанта (особи, яка пише лист).
Основні вимоги до написання офіційного листа-заяви
Зазвичай у листі цього типу висловлюють прохання прийняти на роботу, зарахувати на певний курс навчання тощо.
Ознаки формату тексту (напівофіційний лист):
  • привітання (greeting) – відповідно до вимог оформлення офіційного листа-заяви: Dear Sir/Madam або Dear Mr… або Dear Mrs….
  • вступ має містити фрази: I would like to apply for… / I am writing to apply for the position… / With reference to your advertisement… / I am writing in post of your advertisement… / I am writing to enquire whether… / I am writing with regard to your advertisement… / I would like to be consider for… / I consider myself to be… тощо.
  • основна частина має містити фрази на кшталт: I have had experience of… / Two years ago I was employed as… / I worked as … before … тощо.
  • кінцівка має містити фрази на кшталт: I would be grateful if you could… / I would appreciate a reply… / I would appreciate it if you could… / I am available for… / I look forward to hearing from you… / I look forward to receiving your response in the near future… / I enclose references from my last employer… тощо.
  • прощання (ending) – відповідно до вимог оформлення листа-заяви: Yours sincerely / Yours faithfully
ПІДГОТОВКА ДО ЗНО: БАЗА ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ. Тренувальне on-line тестування, У даному розділі форуму розміщено гіперпосилання на базу ВИКОРИСТАНИХ тестових завдань Українського центру оцінювання якості освіти.
 
Матеріал читаємо нижче або переходимона сайт оригінального повідомлення за цим гіперпосиланням.

Стилі сучасної української літературної мови

      Стиль в сучасній українській мові є різновидом мови з певним набором засобів мовлення для вираження мовлення або передачі вербальної інформації у певних умовах. Стилі мови різняться характером висловлювання, змістом та метою мовлення.
Наразі виділяють 6 основних стилів української мови: розмовний, публіцистичний, науковий, художній, офіційно-діловий та сакральний. Про кожен із них – по порядку.
      Розмовний стиль (або його ще називають розмовно-побутовим) – найбільш уживаний у сучасній мові. Він уживається в побутовому усному спілкуванні та слугує для офіційного або неофіційного спілкування людей у повсякденному житті.
      Ознаки розмовного стилю:
- широке використання загальновживаних слів;
 - експресивність та емоційне забарвлення мовлення;
- використання невербальної комунікації: міміки та жестикуляції;
- різноманітність ритмів та мелодики;
 - використання жаргонізмів, вульгаризмів та навіть русизмів;
- вживання неповних речень, вставних слів та звертань;
- часте використання слів із суфіксами пестливості чи зневаги.
      Публіцистичний стиль – це стиль засобів масової інформації - газет, журналів, телебачення, радіо, громадсько-пропагандистських видань. Без нього не обійтися, коли відбувається формування громадської думки, обговорення суспільно-політичних ідей або дебати, політична пропаганда та сприяння розвитку суспільства. Тобто публіцистичний стиль розрахований відразу на великі маси, а також на кожного громадянина окремо.
Публицистичний стиль має вираз , як у письмовому вигляді – в статтях, нарисах та фейлетонах, так і в усному – в формі публічних виступів, дискусій, але також може бути відображений у формі репортажу.
Публіцистичний стиль поділяється на науково-популярний, телебачення, радіомовлення, газетний та інші підстилі.
      Ознаки публіцистичного стилю:
 - широке вживання суспільно-політичних термінів, таких як закон, влада, перспектива тощо;
-  чіткий на суспільно популярний спосіб вираження думок;
- логічне викладення інформації з метою переконання слухачів;
- використання емоційно забарвлених слів;
- риторичні запитання.
      Науковий стиль використовується переважно в науковій сфері для інформування про певні результати наукових досліджень. Цей стиль поділяється на власне науковий стиль та науково-популярний залежно від цільової аудиторії, на яку розраховане викладення матеріалу.
Доторкнутися до наукового стилю можна в підручниках, монографіях, лекціях, статтях, дисертаціях, анотаціях, наукових доповідях та науково-популярних періодичних виданнях.
      Ознаки наукового стилю:
- широке використання наукових термінів та слів іншомовного походження;
- однозначність уживання слів;
- логічність та аргументованість при викладенні думок;
- чітка структуризація тексту;
- часте використання складних речень з логічним зв’язком, між їхніми частинами.
      Художній стиль – це стиль, за допомогою якого створена більшість творів художньої літератури. В рамках стиля виділяють прозаїчні та поетичні твори.
Основними жанрами художнього стилю виступають вірші, оповідання, драматичні твори, романи, поеми, епіграми тощо.
      Ознаки художнього стилю:
- слова слугують не тільки засобом вираження думок, але й естетичного впливу на читача;
- широке використання засобів художнього мовлення;
- образність та експресивність мовлення;
- можливе використання фразеологізмів та діалектизмів;
- поєднання всіх лексичних та граматичних стилів.
      Офіційно-діловий стиль використовується при оформленні ділових паперів, але він може використовуватися як в усній, так і в письмовій формі.
      У письмовій формі офіційно-діловий стиль міститься в законах та підзаконних актах, наказах, постановах розпорядженнях тощо. В усному мовленні цей стиль міститься в офіційних промовах та діловому спілкуванні між приватною особою та установою.
Офіційно-діловий стиль використовується з метою регулювання офіційно-ділових стосунків та поділяється на законодавчий, адміністративний, дипломатичний та канцелярський.
      Ознаки офіційно-ділового стилю:
- обов’язкове оформлення документів за зразком;
- широке використання термінів діловодства;
- відсутність художніх засовів літератури;
- використання слів виключно в прямому значенні.
      Сакральний (або конфесійний) стиль необхідний для релігійних потреб суспільства.
      Ознаки сакрального стилю:
- опис стосунків людини та Бога;
- непрямий порядок слів у реченні;
- повторення ключових слів або словосполучень для вираження важливої думки.
      Ділова мова – один із різновидів літературної мови!
Ділову українську мову виділяють в рамках офіційно-ділового стилю, частіше за все в адміністративному та канцелярському різновидах.
Ділова мова може бути як усною, так і письмовою.
Цей стиль зародився ще за давніх-давен у документах часів Київської Русі. Одними з перших офіційних документів на території України були юридичні акти міських урядів та гетьманських канцелярій. Саме тому ділова українська мова відчула на собі вплив російської, австро-угорської та польської культур ділового мовлення та оформлення документів.
Обов’язковою умовою ділового стилю на письмі є оформлення тексту зі збереженням правил використання всіх реквізитів.
      Ознаки та вимоги ділового стилю:
- нейтральна нормована лексика, що зрозуміла кожному;
- чітка, «книжна» термінологія;
- зазвичай прості речення з прямим порядком слів;
- використання інфінітивних конструкцій та стійких словосполучень.
Діловий стиль в усному вираженні знаходить своє відображення в різних стилях: у промовах і доповідях, у навчальних лекціях і наукових доповідях. Головна вимова ділового стилю – чітка композиція – має зберігатися: вступ, основних текст та висновки.
Діловий стиль у діалогах проявляється в бесідах та дискусіях, а також у телефонних розмовах офіційного характеру. В таких діалогах обов’язково треба дотримуватися культури ділової комунікації.
Правильне використання слів ділової комунікації перевіряйте за нормативними словниками: тлумачними, термінологічними, енциклопедичними, іншомовних слів тощо.
      Пам’ятайте, що правильне спілкування – це запорука вашого професійного успіху!
ПІДГОТОВКА ДО ЗНО: БАЗА ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ. Тренувальне on-line тестування, У даному розділі форуму розміщено гіперпосилання на базу ВИКОРИСТАНИХ тестових завдань Українського центру оцінювання якості освіти.
 
Шановні колеги!

Розміщую зразки тем власного висловлення в тому форматі, у якому вони формулюються із 2012 року до сьогодні. 
Теми 2018 року.
Прочитайте наведений текст.
Кожен із нас лише маленька частинка складного й строкатого суспільного життя, і ми часто схильні ставити свої інтереси вище за інтереси інших, уважаючи, що наші права, потреби, цілі важливіші, ніж будь-чиї. Упевнені в цій думці, ми сприймаємо правила, які встановлює соціум, не завжди позитивно, а то й заперечуємо їх необхідність.
Викладіть Ваш погляд на цю проблему.
Наскільки важливим є дотримання правил співжиття в суспільстві?                                                                                   ЗНО-2018,  пробне.

Прочитайте наведений текст.
У кожного з нас – безліч різноманітних справ. Виконуючи складні завдання, ми і покладаємось на власні сили, і сподіваємось, що поруч є люди, які порадять і допоможуть.
Викладіть Ваш погляд на цю проблему.
Що ж мотивує нас до дії більше – віра в себе чи впевненість у підтримці друзів, рідних, однодумців?                         ЗНО-2018, основ сесія.

Прочитайте наведений текст.
Сучасна цивілізація стрімко розвивається, тож з’являється сила-силенна актуальної, цікавої, але щоразу складнішої інформації. Саме тому в багатьох із нас виникає закономірне бажання пізнавати якомога більше, набувати нових і нових умінь. На жаль, це прагнення розбивається об прикру реальність: здійснити все омріяне нам просто не до снаги.
Викладіть Ваш погляд на цю проблему.
Що краще: зосередитися на певній діяльності й досягти успіху в ній чи шукати себе в багатьох галузях?               ЗНО-2018, Додат сесія.
Змінено: Ігор Опольський - 20.12.2018 10:27:44
Вступна кампанія до вищих навчальних закладів України у 2019 році, У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги абітурієнтів 2019 року!!!

Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіпеорпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Умовами прийому визначені мінімальні значення балів ЗНО при вступі на деякі медичні спеціальності

Особливості вступу на медичні спеціальності в 2019 році


      У 2019 році для вступу на спеціальності галузі знань «Охорона здоров’я» абітурієнтам необхідно надати приймальним комісіям результати ЗНО з трьох навчальних предметів:
До галузі знань «Охорона здоров’я» належать наступні спеціальності:
Мінімальні значення кількості балів із вступних випробувань для вступу на основі повної загальної середньої освіти для спеціальностей «Стоматологія», «Медицина» та «Педіатрія» не можуть бути менше ніж 150 балів з другого та третього конкурсних предметів.
Конкурсний бал для вступу на основі повної загальної середньої освіти для здобуття ступеня магістра за спеціальністю «Фармація, промислова фармація» не може бути менше ніж 130 балів.
У 2019 році приймаються сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання 2017, 2018 та 2019 років, окрім оцінок з англійської, французької, німецької та іспанської мов.
Складено на підставі Умов прийому на навчання до закладів вищої освіти України в 2019 році
Змінено: Ігор Опольський - 28.03.2019 17:04:17
Вступна кампанія до вищих навчальних закладів України у 2019 році, У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Вступ-2019: яких вступників зараховуватимуть першочергово



Вступ у вищі навчальні заклади у 2019 році регламентується чинними Правилами прийому до вищих навчальних закладів, що затверджені наказом Міністерства освіти і науки України.
Під час вступної кампанії 2019 року вступ абітурієнтів до закладів вищої освіти України відбуватиметься з урахуванням визначених вступником пріоритетностей заяв, – повідомляє Освіта.ua. 
При цьому вступники можуть подати до семи заяв на місця державного та регіонального замовлення не більше ніж на чотири різні спеціальності. Подання заяв на навчання за контрактом не обмежується.

Пріоритетність заяв
Кожній заяві вступник надає пріоритетність. Пріоритетність – це черговість заяв (від 1 до 7, де 1 є показником найбільш пріоритетної заяви), за якою визначається черговість розгляду заяви при вступі на бюджетні місця. Зазначена вступником пріоритетність заяв не може бути змінена.
Пріоритетність застосовується під час зарахування на навчання для здобуття ступеня бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямувань) на основі повної загальної середньої освіти за державним або регіональним замовленням.

      Правила формування рейтингового списку
Рейтинговий список вступників формується за категоріями в такій послідовності:
  • вступники, які мають право на зарахування за результатами співбесіди (тільки на основі повної загальної середньої освіти);
  • вступники, які мають право на зарахування за квотами (тільки на основі повної загальної середньої освіти);
  • вступники, які мають право на зарахування на загальних умовах.
Вступники, які мають право на зарахування за результатами співбесіди, впорядковуються у рейтинговому списку за алфавітом.
Рейтинговий список вступників, які мають право на зарахування за квотами та які мають право на зарахування на загальних умовах впорядковується наступним чином:
  • спочатку за конкурсним балом – від більшого до меншого;
  • потім за пріоритетністю заяви від 1 до останньої;
  • в останню чергу за середнім балом атестата – від більшого до меншого.
Якщо зазначені правила не дозволяють визначити послідовність вступників у рейтинговому списку, приймальна комісія навчального закладу ухвалює відповідне рішення самостійно на підставі аналізу поданих вступниками документів.

Правила коригування рейтингового списку
Відповідно до умов прийому до вищих навчальних закладів, після завершення строків подання заяв абітурієнтами, у кожному навчальному закладі формується рейтинговий список абітурієнтів за кожною окремою спеціальністю, що буде автоматично скоригований у відповідності до зазначених абітурієнтами пріоритетів.
Відповідно до правил прийому, абітурієнтами, які будуть рекомендовані для зарахування на навчання за кошти державного бюджету, стануть вступники, які на підставі сформованого рейтингу потраплять на місця державного замовлення у будь-якому навчальному закладі за будь-якою спеціальністю.
При цьому рекомендація про зарахування абітурієнта на навчання буде надаватись за найвищим пріоритетом, а всі заяви абітурієнта з меншим пріоритетом у такому випадку будуть автоматично анулюватися, що дозволить звільнити списки рекомендованих і надасть можливість автоматично потрапити на бюджетні місця у рейтингових списках абітурієнтам з нижчими балами.
Такі автоматичні коригування проводитимуться, доки в них буде необхідність, при цьому у абітурієнтів, які при кожному наступному автоматичному коригуванні списків вперше потраплятимуть на місця державного замовлення, також будуть скасовуватися заяви з нижчими пріоритетами.
Варто зазначити, що якщо абітурієнт потрапляє на місце державного замовлення за спеціальністю з меншим пріоритетом, він не втрачатиме місце у рейтингу за спеціальністю з більш високим пріоритетом і може потрапити на бюджетну форму навчання на більш пріоритетну для себе спеціальність у випадку автоматичного звільнення місця. У такому випадку його заява з меншим пріоритетом також буде анульована, що автоматично надасть можливість потрапити у «бюджетний список» іншому за списком абітурієнту.
Такі коригування рейтингових списків проводяться автоматично до того моменту, поки всі бюджетні місця за всіма спеціальностями у всіх вишах України не будуть заповнені і кожному з абітурієнтів (які матимуть найвищі рейтингові бали) не буде запропоновано тільки одне бюджетне місце з найвищим для нього пріоритетом.
Наприклад, якщо абітурієнт рекомендований для зарахування на навчання за кошти державного бюджету на спеціальність за 5-м пріоритетом, то всі його заяви з меншими пріоритетами будуть анульовані. При цьому, при автоматичному коригуванні рейтингових списків абітурієнт може бути рекомендований на навчання за спеціальністю з вищим, 4-м пріоритетом, оскільки зі списків також будуть виключатися заяви інших абітурієнтів з нижчими для них пріоритетами. У такому випадку заява цього абітурієнта з 5-м пріоритетом також буде анульована, оскільки в процесі коригування списків він потрапить на місце державного замовлення у 4-му для себе пріоритеті.

      Публікація рейтингового списку та зарахування на навчання
Після зазначеного коригування, що буде проведено автоматично, сформується кінцевий рейтинговий список за кожною спеціальністю у закладах вищої освіти, який має бути оприлюднений на сайті Вступ.ОСВІТА.UA не пізніше 18-ї години 26 липня 2019 року.
Таким чином, після 18-ї години 26 липня абітурієнти з найвищими балами отримають право вступу на бюджет тільки на одну з семи конкурсних пропозицій з найвищим пріоритетом і матимуть час до 18.00 31 липня для подання оригіналів документів до вищого навчального закладу, де вони рекомендовані до зарахування.
Абітурієнти, які з будь-яких причин до 18.00 31 липня не подадуть оригінали документів до вищого навчального закладу, втрачатимуть право вступу на навчання за кошти державного бюджету. При цьому вони зберігатимуть право вступу за контрактною формою навчання на будь-яку зі спеціальностей, на яку вони подавали заяву.
Заява вступника, який не виконав вимог для зарахування за державним замовленням (не подав оригінали документів у визначені строки) анулюється, а його місце надається іншому вступнику відповідно до розділу XІI Умов прийому до вищих навчальних закладів.
Зарахування вступників за державним або регіональним замовленням проводиться не пізніше 12.00 години 01 серпня 2019 року.
Після зарахування абітурієнтів на бюджет розпочинається зарахування на навчання за кошти фізичних та юридичних осіб (контракт), що відбуватиметься в межах ліцензійного обсягу відповідно до рейтингового бала абітурієнта.
Переведення на вакантні місця державного, регіонального замовлення та на місця за рахунок цільових пільгових державних кредитів осіб, які зараховані на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб на основі повної загальної середньої освіти – не пізніше 09 серпня.
Зарахування на навчання вступників за рахунок цільових пільгових державних кредитів, за кошти фізичних та/або юридичних осіб – не пізніше 30 вересня 2019 року.
Змінено: Ігор Опольський - 23.03.2019 08:45:51
Вступна кампанія до вищих навчальних закладів України у 2019 році, У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

У МЕЖАХ ТИЖНЯ ВІДКРИТОГО УРЯДУ МОН ПРОВЕЛО ШИРОКЕ ОБГОВОРЕННЯ ЗАКОНОПРОЕКТІВ ЩОДО ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ОСВІТИ ДОРОСЛИХ

Директорат вищої освіти та освіти дорослих МОН провів широке обговорення двох законопроектів з експертами галузі. Зустрічі відбулися в межах тижня відкритого Уряду, який нині триває в Україні.
Перша дискусія стосувалася проекту закону “Про внесення змін та доповнень до ЗУ  «Про вищу освіту» (щодо вдосконалення освітньої діяльності у сфері вищої освіти)”. Він передбачає підвищення якості вищої освіти та конкурентоспроможності вишів загалом.
Під час другого засідання - щодо доопрацювання проекту закону «Про освіту дорослих» - учасники поділилися своїм баченням змісту цього документа. Приміром, він має встановити чіткі умови визнання неформальної та інформальної освіти, врахувати ідеї дуальної освіти, надати відкрите і прозоре бачення неперервної освіти тощо.
Усі зауваження та напрацьовані пропозиції будуть проаналізовані та використані директоратом у подальшій роботі над документами.
Учасниками зустрічей стали представники вишів, громадських організацій, Офісу ефективного регулювання, DVV-International, експерти HERE Team,  Програми Ради Європи, асоціації “Професійний Уряд” та парламентарі.
Нагадаємо, що раніше директорат професійної освіти МОН провів зустріч з учнями українських профтехів в межах тижня відкритого Уряду. 
Змінено: Ігор Опольський - 20.03.2019 08:14:13
Вступна кампанія до вищих навчальних закладів України у 2019 році, У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

ВСТУП 2019: МОН ТА CEDOS ПІДГОТУВАЛИ ПОРАДИ ДЛЯ ВСТУПНИКІВ, ЯК ПРАВИЛЬНО ОБРАТИ ВИШ ТА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ

Опубліковано 20 березня 2019 року о 10:00



Автор фото – прес-служба Міністерства освіти та науки України

Як обрати якісну вищу освіту, щоб вона стала гарною основою для розвитку та вигідною інвестицією в майбутнє? Міністерство освіти і науки та аналітичний центр CEDOS підготували поради для вступників про вибір університету та спеціальності. Вони були опубліковані сьогодні, 20 березня 2019 року, за цим посиланням: https://cedos.org.ua/vybir 
«Тенденції останніх років, на жаль, засвідчують, що нерідко вступники обирають популярні, модні спеціальності та виші, при цьому навіть не знаючи, що конкретно вивчатимуть там, які матимуть перспективи, чи будуть потім затребувані на ринку праці тощо. Потім ми отримуємо випускників ЗВО, для яких елементарно не вистачає робочих місць, і вони мають перекваліфіковуватися під потрібний на ринку фах. Звісно, цьому є низка причин, і одна з них, що вступники елементарно не розуміють, як зробити свідомий вибір. Розміщена інформація має допомогти їм у цьому», – зазначив генеральний директор директорату вищої освіти та освіти дорослих МОН Олег Шаров.
Рекомендації зроблені в цікавому форматі – це чекліст з коментарями. Ви можете ознайомитися з кожним пунктом, відзначити ті поради, якими скористаєтеся під час вибору навчання, та подивитися результат. Система відповість, чи буде ваша інвестиція в навчання вигідною.
«Можу одразу зробити спойлер: чим більше відміток ви поставите, тим вигіднішим буде вкладення. І тут не йдеться лише про оплату за навчання, на яке витрачаєте кошти ви самі або держава. Насамперед, доки ви вчитеся, ви щомісяця втрачаєте ту зарплату, яку могли б отримувати, якби пішли працювати одразу після школи або відучившись у технікумі. Саме тому дуже важливо, щоб обрана вами вища освіта була якісною. Тоді вона дозволить «відбити» зроблену інвестицію», – зауважив директор CEDOS Єгор Стадний.
Чекліст складається з 3 блоків:
  • Вибір спеціальності: чому важливо перевіряти прохідний та середній бал минулого року, ознайомитися зі змістом програми тощо.
  • Вибір університету: про що запитати нинішніх студентів/студенток вишу, які прохідні бали мають бути в закладі тощо.
  • За кордоном: на які чинники треба зважати, якщо ви вирішили здобувати вищу освіту за межами України.
Довідково: Матеріали розроблені в межах «Ініціативи з розвитку аналітичних центрів в Україні», яку виконує Міжнародний фонд «Відродження» у партнерстві з Ініціативою відкритого суспільства для Європи (OSIFE) за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні.
Думки та позиції, викладені у матеріалі, є позицією авторів і не обов’язково відображають позицію Посольства Швеції в Україні, Міжнародного фонду «Відродження» та Ініціативи відкритого суспільства для Європи (OSIFE).
Змінено: Ігор Опольський - 20.03.2019 08:06:07
Вступна кампанія до вищих навчальних закладів України у 2019 році, У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги потенційних абітурієнтів 2019 року!





Умови вступу містять інформацію, що допоможе зорієнтуватись у питаннях вступу

Виші затвердили власні умови вступу - 2019
Українські заклади вищої освіти затвердили правила прийому вступників, що використовуватимуться при проведенні вступної кампанії в 2019 році.
Правила прийому навчальних закладів отримані інформаційною системою «Вступ.ОСВІТА.UA» з Єдиної державної електронної бази з питань освіти за договором з ДП «Інфоресурс».
Правила прийому закладів освіти містять перелік акредитованих та неакредитованих освітніх програм, а також конкурсних пропозицій, за якими здійснюватиметься прийом на кожний рівень вищої освіти.
Також правила визначають порядок проведення конкурсного відбору та строки зарахування вступників за ступенями вищої освіти.
Вступники та їхні батьки мають можливість ознайомитись з переліком конкурсних предметів, з яких вступники мають подавати сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання для вступу на основі повної загальної середньої освіти.
Окрім цього, умови вступу до закладів вищої освіти містять іншу корисну інформацію, що допоможе абітурієнтам зорієнтуватись в особливостях проведення вступної кампанії.
Ознайомитись з умовами прийому ви можете на сайті «Вступ.ОСВІТА.UA» або у розділі Умови вступу.
Змінено: Ігор Опольський - 06.03.2019 07:13:30
Вступна кампанія до вищих навчальних закладів України у 2019 році, У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 

Платформа LIGA:ZAKON: Відкрито доступ до ПОВНОГО ТЕКСТУ Умов прийому до вищих навчальних заклдів України у 2019 році

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
11.10.2018
м. Київ
N 1096
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
21 грудня 2018 р. за N 1456/32908
Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань прийому на навчання до закладів вищої освіти
[JUSTIFY]
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Умови прийому на навчання до закладів вищої освіти України в 2019 році, що додаються.
3. Керівникам закладів вищої освіти незалежно від форми власності і сфери управління під час затвердження правил прийому забезпечити дотримання вимог Умов прийому на навчання до закладів вищої освіти України в 2019 році, затверджених пунктом 1 цього наказу.
4. Директорату вищої освіти і освіти дорослих (Рибалко А. В.) забезпечити державну реєстрацію цього наказу в Міністерстві юстиції України.
5. Управлінню адміністративно-господарського та організаційного забезпечення (Єрко І. А.) зробити відмітку у справах архіву.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
7. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
 
Міністр                                                                                            Л. Гриневич
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державної
регуляторної служби України
К. Ляпіна
 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки України
11 жовтня 2018 року N 1096

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
21 грудня 2018 р. за N 1456/32908


[/JUSTIFY]
Змінено: Ігор Опольський - 14.01.2019 12:26:10
Вступна кампанія до вищих навчальних закладів України у 2019 році, У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо на сайт оригінального повідомлення за цим гіперпосиланням.

      Вступ 2019: затверджено Умови прийому до вишів, на вступників чекають зміни у творчих конкурсах, прохідних балах та пільгах
      Умови прийому до закладів вищої освіти на 2019 рік пройшли остаточне затвердження та набули чинності – відповідний наказ МОН був зареєстрований в Мін'юсті та вже розміщений на сайті Міністерства сьогодні, 28 грудня 2018 року. Мінімальні прохідні бали 150 та 130 для окремих спеціальностей, творчі конкурси до подачі заяв, компактніші терміни вступної кампанії – ці та інші новації чекають на вступників наступного року.
      
ВСТУП 2019: ЗАТВЕРДЖЕНО УМОВИ ПРИЙОМУ ДО ВИШІВ, НА ВСТУПНИКІВ ЧЕКАЮТЬ ЗМІНИ У ТВОРЧИХ КОНКУРСАХ, ПРОХІДНИХ БАЛАХ ТА ПІЛЬГАХ
Опубліковано 28 грудня 2018 року о 13:09

Умови прийому до закладів вищої освіти на 2019 рік пройшли остаточне затвердження та набули чинності – відповідний наказ МОН був зареєстрований в Мін'юсті та вже розміщений на сайті Міністерства сьогодні, 28 грудня 2018 року. Мінімальні прохідні бали 150 та 130 для окремих спеціальностей, творчі конкурси до подачі заяв, компактніші терміни вступної кампанії – ці та інші новації чекають на вступників наступного року.
Так, для вступу на бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного, ветеринарного спрямування) прийматимуть сертифікати ЗНО 2017, 2018 та 2019 років, окрім оцінок з англійської, французької, німецької та іспанської мов. З іноземних мов зараховуватимуть лише сертифікати 2018 та 2019 років. Вступник може подати сертифікати в будь-якій зручній йому комбінації.
Можливість складання творчих конкурсів у кількох вишах, а також створення рівних умов для їх учасників незалежно від оцінок ЗНО потребували змін термінів проведення творчих конкурсів. Вони відбуватимуться з 1 до 10 липня, тобто до початку прийому заяв. Передбачена також друга сесія творчих конкурсів – з 11 до 22 липня, однак лише для тих вступників, які бажають навчатися на контракті.
Незначні зміни торкнулися переліку конкурсних предметів за окремими спеціальностями. Це, зокрема, «Середня освіта (фізика)», «Професійна освіта (Охорона праці)», «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво», «Дизайн», «Менеджмент соціокультурної діяльності», «Психологія», «Хімія», «Фізика та астрономія», «Прикладна фізика та наноматеріали», «Географія», «Технології легкої промисловості», «Агроінженерія», «Цивільна безпека» та всі спеціальності галузі знань «Охорона здоров’я». У більшості випадків посилено роль знань з математики та фізики в оцінюванні знань вступників. Переглянути основні зміни в переліку можна в інфографіці за посиланням: https://bit.ly/2BAjt32 
Жодних змін немає у кількості заяв, які можна подати для вступу на бакалавра. На бюджет це максимум 7 заяв на 4 спеціальності. На контракт кількість заяв не обмежується.
З 2019 року запрацює механізм першочергового зарахування тих вступників у медичні та педагогічні виші, що готові після закінчення навчання працювати в сільській місцевості. Йдеться про вступників на спеціальності галузей знань 01 «Освіта/Педагогіка» і 22 «Охорона здоров’я», які укладуть угоду про відпрацювання не менш як 3 роки в селі або селищі міського типу.
При цьому з минулих років залишаться коригувальні коефіцієнти – першочерговий, сільський, галузевий.
На наступний рік розширено практику встановлення мінімальної кількості балів для вступу на спеціальності з особливо високим рівнем суспільної  відповідальності. Йдеться про спеціальності «Право», «Публічне управління та адміністрування», «Міжнародні відносини», «Міжнародні економічні відносини», «Міжнародне право», «Фармація, промислова фармація». Щоб подати на них заяву, вступник повинен мати конкурсний бал не менше 130.
Як і 2018-го, мінімальний поріг встановлено також на спеціальності «Стоматологія», «Медицина», «Педіатрія». Для участі у конкурсі на ці спеціальності вступник повинен мати не менш як 150 балів з другого та третього конкурсних предметів.
Важлива новація 2019-го – розширення пільг для учасників бойових дій. Пільги будуть поширені на всіх вступників цієї категорії, а не лише на учасників бойових дій АТО/ООС, як було раніше.
Стосовно змін у термінах, то основна вступна кампанія буде проведена в компактніші строки, а можливість створення електронних кабінетів буде відкрита до кінця літа, щоб їх могли використовувати вступники на заочну форму.
Так, реєстрація електронних кабінетів та завантаження до них документів починається 1 липня, а прийом заяв та документів – 10 липня. Закінчується подання заяв о 18-й год. 22 липня – для тих, хто вступає лише за сертифікатами ЗНО, 18-й год. 16 липня – для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів або творчих конкурсів.
Стосовно вступу в магістратуру, то основною зміною буде розширення переліку спеціальностей, на які треба складати єдиний вступний іспит (ЄВІ) з іноземної мови за технологією ЗНО. Зокрема, додадуться спеціальності «Музеєзнавство, пам'яткознавство», «Менеджмент соціокультурної діяльності», «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», усі спеціальності галузей знань  «Богослов’я», «Соціальні та поведінкові науки», «Управління та адміністрування», «Інформаційні технології, «Публічне управління та адміністрування».
Як і торік, ЄВІ також потрібно буде здавати на спеціальності галузей знань «Гуманітарні науки» (крім спеціальності «Філологія»), «Соціальні та поведінкові науки», «Журналістика», «Сфера обслуговування», «Право» та «Міжнародні відносини». На спеціальності «Право» та «Міжнародне право» окрім цього вступники складатимуть єдине фахове вступне випробування (ЄФВВ) з Права та Загальних навчальних правничих компетентностей.
Реєстрація на ЄВІ та ЄФВВ триватиме з 13 травня до 18-ї год. 3 червня. Іспит буде 2 липня, а вступне випробування – 4 липня. Прийом заяв та документів для таких вступників почнеться 10 липня і продовжиться до 23 липня.
Для всіх інших вступників в магістратуру терміни подачі документів, складання іспитів та інших вступних процедур визначаються правилами прийому вишів.
«Усі новації в Умовах прийому на 2019 рік є логічним продовженням тих зусиль, які ми докладаємо для вдосконалення доступу до вищої освіти та забезпечення рівних і справедливих правил для вступників та закладів. Водночас хочу підкреслити, що як і минулого року, зараз ми внесли мінімальні зміни до Умов, залишивши без змін основоположні речі. Наприклад, уже вчетверте всі вступники на бакалаврат подаватимуть заяви тільки в електронній формі. Виключення буде лише для незначної кількості вступників, наприклад, пільговиків або іноземних студентів», – відзначив генеральний директор директорату вищої освіти та освіти дорослих МОН Олег Шаров.
Окремо він наголосив, що через незалежні від МОН затримки з реєстрацією Умов прийому змінено граничний термін, до якого заклади вищої освіти мають затвердити власні Правила прийому. Тепер вони мають це зробити до 5 лютого 2019 року. На середину січня МОН планує провести серію регіональних нарад щодо роз’яснення Умов прийому, графік яких буде оприлюднено незабаром.
Докладніше дізнатися про Умови прийому на 2019 рік можна за посиланням:  https://bit.ly/2BItqeZ
Змінено: Ігор Опольський - 14.01.2019 12:27:01
Вступна кампанія до вищих навчальних закладів України у 2019 році, У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

ВИВЧАЄМО УМОВИ ПРИЙОМУ ДО ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У 2019 РОЦІ
19.12.2018



У 2019 році для вступу до вищого навчального закладу для навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра абітурієнт має подати до закладу вищої освіти сертифікати ЗНО з трьох конкурсних предметів, визначені Умовами прийому на навчання до закладів вищої освіти у 2019 році, залежно від спеціальності, обраної абітурієнтом.
Для вступу на бюджетну форму навчання для здобуття ступеня бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямувань) на відкриті та фіксовані (закриті) конкурсні пропозиції на основі повної загальної середньої освіти першим конкурсним предметом є українська мова та література, а другий і третій предмети відповідно до майбутньої спеціальності чітко регламентуються додатком № 4 до Умов прийому на навчання до закладів вищої освіти у 2019 році.
Рекомендуємо ознайомитися з переліком конкурсних предметів для вступу на навчання для здобуття освітнього ступеня бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного та ветеринарного спрямувань) на відкриті та фіксовані (закриті) конкурсні пропозиції на основі повної загальної середньої освіти майбутнім вступникам з таких галузей знань: 01 Освіта/ Педагогіка; 02 Культура і мистецтво; 05 Соціальні та поведінкові науки; 10 Природничі науки; 18 Виробництво та технології; 20 Аграрні науки та продовольство; 22 Охорона здоров’я; 26 Цивільна безпека.
Змінено: Ігор Опольський - 26.12.2018 08:31:08
Вступна кампанія до вищих навчальних закладів України у 2019 році, У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо на оригінальне повідомлення за цим гіперпосиланням.

Вступ-2019: яке ЗНО на які спеціальності доведеться складати


У 2019 році зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вишів України, проводиться з української мови та літератури, історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, однієї з іноземних мов (за вибором): англійської, німецької, французької, іспанської.
Про це повідомляє Освіта.ua. 
Для вступу до вищого навчального закладу для навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра абітурієнт має подати до закладу вищої освіти сертифікати ЗНО з трьох конкурсних предметів. У 2019 році приймаються сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання 2017, 2018 та 2019 років, окрім оцінок з англійської, французької, німецької та іспанської мов. Якщо як конкурсний предмет встановлено іноземну мову, вступник має право подавати сертифікати з англійської, французької, німецької або іспанської мов за 2018 або 2019 роки.
Конкурсні предмети, з яких вступник має надати сертифікати ЗНО, визначені Умовами прийому до вищих навчальних закладів у 2019 році, в залежності від спеціальності, обраної абітурієнтом.
Для вступу на бюджетну форму навчання для здобуття ступеня бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямувань) на відкриті та фіксовані (закриті) конкурсні пропозиції на основі повної загальної середньої освіти першим конкурсним предметом є українська мова та література, а другий і третій предмети чітко регламентуються додатком №4 до Умов прийому до вищих навчальних закладів у 2019 році відповідно до майбутньої спеціальності.
Для небюджетних конкурсних пропозицій (контракт) перелік конкурсних предметів, творчих заліків та творчих конкурсів визначається закладом вищої освіти, причому першим конкурсним предметом є українська мова та література, другий конкурсний предмет обирається з математики, історії України, іноземної мови або біології за вибором закладу вищої освіти, а третій конкурсний предмет обирається з переліку загальноосвітніх предметів, з яких проводиться зовнішнє незалежне оцінювання (заклад вищої освіти може передбачити право вступника на вибір з двох предметів), або проводиться творчий конкурс (якщо він передбачений для цієї спеціальності).
Заклади вищої освіти можуть передбачити обов'язкове складання творчих заліків із наступних спеціальностей (предметних спеціальностей): "Освітні, педагогічні науки", "Дошкільна освіта", "Початкова освіта", "Середня освіта (за предметними спеціальностями)", "Професійна освіта (за спеціалізаціями)", "Спеціальна освіта", "Фізична культура і спорт", "Дизайн (крім спеціалізацій для яких передбачено проведення творчого конкурсу)".
      Перелік конкурсних предметів для вступу на навчання для здобуття освітнього ступеня бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного  та ветеринарного спрямувань) на відкриті та фіксовані (закриті) конкурсні пропозиції на основі повної загальної середньої освіти.
ОРИГІНАЛЬНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ МАЄ ПРОДОВЖЕННЯ У ВИГЛЯДІ ТАБЛИЦІ, показаної нижче (фрагмент).
1.bmp (1.5 МБ)
Вступна кампанія до вищих навчальних закладів України у 2019 році, У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

ВИВЧАЄМО УМОВИ ПРИЙОМУ ДО ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У 2019 РОЦІ
19.12.2018


У 2019 році для вступу до вищого навчального закладу для навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра абітурієнт має подати до закладу вищої освіти сертифікати ЗНО з трьох конкурсних предметів, визначені Умовами прийому до вищих навчальних закладів у 2019 році, залежно від спеціальності, обраної абітурієнтом.
Для вступу на бюджетну форму навчання для здобуття ступеня бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямувань) на відкриті та фіксовані (закриті) конкурсні пропозиції на основі повної загальної середньої освіти першим конкурсним предметом є українська мова та література, а другий і третій предмети відповідно до майбутньої спеціальності чітко регламентуються додатком № 4 до Умов прийому до вищих навчальних закладів у 2019 році.
Рекомендуємо ознайомитися з переліком конкурсних предметів для вступу на навчання для здобуття освітнього ступеня бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного та ветеринарного спрямувань) на відкриті та фіксовані (закриті) конкурсні пропозиції на основі повної загальної середньої освіти майбутнім вступникам з таких галузей знань: 

01 Освіта/ Педагогіка; 
02 Культура і мистецтво; 
05 Соціальні та поведінкові науки; 
10 Природничі науки; 
18 Виробництво та технології; 
20 Аграрні науки та продовольство; 
22 Охорона здоров’я; 
26 Цивільна безпека.


  
Моніторинг якості освіти від УЦОЯО: СЕРТИФІКАЦІЯ педагогічних працівників, В Україні проводитимуть моніторинги якості освіти
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо на сайт оригінального повідомлення за цим гіперпосиланням.

Вчителі початкових класів зможуть підвищувати кваліфікацію онлайн


Дистанційний курс складатиметься із 12 модулів, на проходження яких виділятиметься по 5 годин.


Міністерство освіти і науки України затвердило зміст дистанційного курсу для підвищення кваліфікації для вчителів початкових класів. Відповідний наказ було підписано Лілією Гриневич.

Зазначено, що розробка дистанційного курсу доручена Державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти». Відповідно до документа, дистанційний курс складатиметься із 12 модулів, на проходження яких виділятиметься по 5 годин:
  • Модуль 1. Компетентнісний підхід до навчання
  • Модуль 2. Наскрізні уміння та їх роль у навчанні учнів
  • Модуль 3. Конструювання навчальних програм
  • Модуль 4. Планування освітньої діяльності
  • Модуль 5. Способи інтеграції освітнього змісту
  • Модуль 6. Педагогіка партнерства
  • Модуль 7. Організація навчального діалогу в освітньому процесі
  • Модуль 8. Виховання лідера у НУШ
  • Модуль 9. Сучасні технології навчання у початковій школі
  • Модуль 10. Освітнє середовище класу
  • Модуль 11. Інклюзивне навчання
  • Модуль 12. Оцінювання навчальних досягнень учнів у НУШ
Згідно з технічними вимогами, в рамках створення дистанційного курсу буде розроблено відеоматеріали, навчальні текстові додатки з методичними й дидактичними матеріалами, а також лекційні, модульні запитання та фінальний іспит.
Для користувачів курсу буде створена дистанційна система обліку. Вони реєструватимуться онлайн та проходитимуть модулі за допомогою web-інтерфейсів. Система автоматично генеруватиме сертифікат для користувача курсу в разі успішного завершення навчання.

Проект «Всеосвіта» займається розробкою курсів для особистісного й професійного саморозвитку вчителів, батьків, студентів та всіх, хто прагне до нових знань. Ми пропонуємо лекції з найактуальніших тем, які допоможуть бути в тренді освітніх технологій та краще зрозуміти потреби сучасних дітей. Посилання на сторінку курсів: https://vseosvita.ua/course
Моніторинг якості освіти від УЦОЯО: СЕРТИФІКАЦІЯ педагогічних працівників, В Україні проводитимуть моніторинги якості освіти
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо на сайт оригінального повідомлення за цим гіперпосиланням.

ЗНО для вчителів початкової школи: які знання та вміння будуть перевіряти


МОН розробило і винесло на громадське обговорення проект програми, щоб оцінити професійні компетентності вчителів початкової школи. Оцінювання буде проводитися у межах сертифікації. ETCetera ознайомився з документом та зупинився на методичних компетенціях.
ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Що має знати учитель:
– вимоги до навчальних занять української мови в початковій школі;
– типи та структура навчальних занять (уроків) з української мови;
– методи, прийоми і форми організації навчальної діяльності учнів на заняттях з української мови;
– методики навчання грамоти учнів початкової школи;
– прийоми  розвитку мислення і мовлення.
– розуміти відмінності в інтегрованому та предметному вивченні української мови
Що має вміти вчитель:
– планувати навчальні заняття (уроки) з української мови;
– розробляти  мовно-мовленнєві вправи.


ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ
Що має знати учитель:
– сучасні методичні системи навчання математики;
– прийоми використання дидактичних засобів на навчальних заняттях (уроках) математики;
– способи організації роботи з даними;
– методи та прийоми розвитку критичного мислення.

Що має вміти вчитель:
– аналізувати та проектувати навчальні заняття (уроки) математики різних типів;
– обирати  методичні системи навчання математики;
– обирати сучасні методики навчання математики з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей учнів;
– аналізувати та розробляти уроки з математики різних типів;
– моделювати власну діяльність та діяльність учнів на різних етапах уроку математики, під час розв’язування різноманітних математичних задач;
– обирати дидактичні засоби для викладання окремих тем математики;
– усвідомлювати необхідність застосування міжпредметних зв’язків у викладанні математики.


ВИКЛАДАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

Що має знати учитель:
– вимоги до матеріального забезпечення вивчення курсу;
– етапи проектної діяльності, методи та прийоми роботи на кожному етапі проекту;
– прийоми навчання учнів через діяльність та гру;
– методику формування природничих, інформатичних та соціальних уявлень та понять;
– етапи створення Лепбуків.
Що має розуміти вчитель:
– логіку формування природничих та соціальних уявлень та понять в учнів;
– важливість екологічної освіти на навчальних заняттях курсу «Я досліджую світ».
– доцільність курсу «Я досліджую світ» для розвитку алгоритмічного, системного й обчислювального мислення учнів.
Що має  уміти вчитель:
– планувати та розробляти навчальні заняття з інтегрованого  курсу «Я досліджую світ»;
– планувати та розробляти екскурсії (природничі, культурознавчі, виробничі, сільськогосподарські);
– формулювати проблемні ситуації та проблемні запитання;
– аналізувати інтелектуальні карти для організації навчального змісту курсу,
– аналізувати доцільність використання конкретного обладнання під час вивчення окремих тем курсу «Я досліджую світ».


ЯКІ ЩЕ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРЕВІРЯТИМУТЬ?

Психолого-педагогічні компетентності:
– Планування та здійснення освітнього процесу.
– Забезпечення і підтримка навчання, виховання і розвитку учнів в освітньому середовищі і родині.
– Педагогічна діагностика.
– Створення освітнього середовища. Інклюзивна освіта.
– Проведення педагогічних досліджень.
Предметні компетентності:
– Мовно-комунікативна компетентність.
– Математична компетентність.
– Компетентність у галузі природничих наук.
– Громадянська та історична компетентність.
– Соціальна та здоров’язбережувальна компетентність.
– Інформатично-цифрова компетентність.

ЗАУВАЖЕННЯ щодо проекту можна надсилати до 30 грудня 2018 року:
– на e-mail: linnyk@mon.gov.ua (Ліннік Олена Олегівна);
– за адресою: Міністерство освіти і науки України, проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135.
Моніторинг якості освіти від УЦОЯО: СЕРТИФІКАЦІЯ педагогічних працівників, В Україні проводитимуть моніторинги якості освіти
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

МОН ПРОПОНУЄ ДЛЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЕКТ ПРОГРАМИ НЕЗАЛЕЖНОГО ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ



Незалежне тестування є одним з трьох інструментів сертифікації вчителів початкових класів та застосовується для перевірки знань та умінь як складових професійних компетентностей вчителя початкової школи відповідно до трудових функцій (планування та здійснення освітнього процесу, забезпечення і підтримка навчання, виховання і розвитку учнів в освітньому середовищі та родині, створення освітнього середовища, проведення педагогічних досліджень) згідно з Професійним стандартом “Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти”.
Метою зовнішнього незалежного оцінювання є оцінка знаннєвого компоненту психолого-педагогічних, академічних та методичних компетентностей вчителя початкових класів:
- знання нормативно-правової бази, концептуальних засад НУШ та сучасних педагогічних технологій у плануванні освітнього процесу;
- знання вікових особливостей та індивідуальних відмінностей перебігу когнітивних процесів у дітей молодшого шкільного віку у здійсненні педагогічної діагностики, оцінюванні навчальних досягнень учнів;
- обізнаності у вимогах до організації освітнього середовища, зорієнтованого на особистісний, творчий і духовний розвиток учнів;
- знання основ методології науково-педагогічних досліджень;
- академічні знання з освітніх галузей, визначених  Державним стандартом початкової освіти;
- знання методик викладання освітніх галузей у початковій школі, визначених Державним стандартом початкової освіти.
Зауваження та пропозиції просимо надсилати до 30 грудня 2018 року на e-mail: linnyk@mon.gov.ua (Ліннік Олена Олегівна) або  за адресою: Міністерство освіти і науки України, проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135.

ПРОЕКТ
ПРОГРАМА НЕЗАЛЕЖНОГО ТЕСТУВАННЯ
ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Програма призначена для оцінювання професійних компетентностей вчителів початкової школи протягом 2019-2020 років у межах сертифікації педагогічних працівників.
Програму тестування укладено відповідно до професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 10.08.2018 року № 1143, та з урахуванням Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 15.01.2018 р. № 36.
Незалежне тестування є одним з трьох інструментів сертифікації вчителів початкових класів та застосовується для перевірки знань та умінь як складових професійних компетентностей вчителя початкової школи відповідно до трудових функцій (планування та здійснення освітнього процесу, забезпечення і підтримка навчання, виховання і розвитку учнів в освітньому середовищі та родині, створення освітнього середовища, проведення педагогічних досліджень) згідно з  Професійним стандартом “Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти”. Незалежне тестування у силу певної специфіки має обмежені можливості щодо перевірки фахової компетентності вчителя. Викладання передбачає низку компетентностей, які оцінюються з використанням інших інструментів.
Метою зовнішнього незалежного оцінювання є оцінка знаннєвого компоненту психолого-педагогічних, академічних та методичних компетентностей вчителя початкових класів:
● знання нормативно-правової бази, концептуальних засад НУШ та сучасних педагогічних технологій у плануванні освітнього процесу;
● знання вікових особливостей та індивідуальних відмінностей перебігу когнітивних процесів у дітей молодшого шкільного віку у здійсненні педагогічної діагностики, оцінюванні навчальних досягнень учнів;
● обізнаності у вимогах до організації освітнього середовища, зорієнтованого на особистісний, творчий і духовний розвиток учнів;
● знання основ методології науково-педагогічних досліджень;
● академічні знання з освітніх галузей, визначених  Державним стандартом початкової освіти;
● знання методик викладання освітніх галузей у початковій школі, визначених Державним стандартом початкової освіти.
Програму структуровано за розділами відповідно до трьох груп спеціальних (фахових) професійних компетентностей вчителя початкової школи: психолого-педагогічних, предметних, методичних.
До психолого-педагогічних компетентностей віднесено такі компетентності, згідно з професійним стандартом «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти»:
● здатність вивчати, аналізувати та застосовувати під час планування освітнього процесу професійну літературу подану в паперовій та електронній формах;
● здатність дотримуватися вимог нормативно-правових документів, що регламентують організацію освітнього процесу в початковій школі;
● здатність планувати роботу, розробляти календарно-тематичне планування змісту освітніх галузей, план виховної роботи, планувати професійний саморозвиток вчителя;
● здатність визначати мету і завдання освітнього процесу, коригувати його шляхом зіставлення проміжних результатів із запланованими;
● здатність здійснювати ціле- покладання, коригування освітнього процесу на основі зіставлення проміжних результатів із запланованими;
● здатність до організації та проведення педагогічної діагностики учня;
● здатність добирати доцільні методи, засоби й форми навчання, відповідно до визначених мети і завдань уроку, іншої форми навчання з урахуванням специфіки змісту навчального матеріалу та індивідуальних особливостей учнів класу;
● здатність до надання батькам (особам, що їх замінюють) порад і рекомендацій щодо підтримки навчальної діяльності учня за межами закладу освіти;
● здатність до організації взаємодії з батьками в різних формах;
● здатність до координації взаємодії із зацікавленими особами для гармонійного розвитку учнів.
● здатність до створення безпечних, психологічно комфортних умов освітнього процесу;
● здатність до змістового наповнення освітнього середовища відповідно до вимог Державного стандарту початкової освіти;
● здатність до врахування при створенні освітнього середовища індивідуальних потреб учнів, у тому числі обдарованих дітей, дітей, які мають особливі освітні потреби.
● здатність до визначення методичної проблеми, обґрунтування її актуальності, мети, завдань тощо;
● здатність до опрацювання відповідних джерел інформації для визначення шляхів підвищення ефективності розв'язання методичної проблеми;
● здатність до розроблення концепції дослідження;
● здатність до розроблення навчальних, виховних і розвивальних завдань/систем уроків тощо для реалізації основних ідей дослідження;
● здатність до оцінювання ефективності розроблених систем навчальних, виховних і розвивальних  завдань /систем уроків тощо для реалізації основних ідей досліджень;
● здатність до підведення підсумків, формулювання висновків педагогічного дослідження.
До предметних компетентностей віднесено компетентність «здатність до використання в освітньому процесі системи теоретичних знань з освітніх галузей, визначених Державним стандартом початкової освіти».
До методичних компетентностей віднесено компетентність «здатність до використання в освітньому процесі методик навчання освітніх галузей, визначених Державним стандартом початкової освіти».
Розділ І «Психолого-педагогічні компетентності» містить такі підрозділи: «Планування та здійснення освітнього процесу»; «Забезпечення і підтримка навчання, виховання і розвитку учнів в освітньому середовищі і родині»; «Педагогічна діагностика»; «Створення освітнього середовища»; «Проведення педагогічних дослідження».
Розділ ІІ «Предметні компетентності» містить такі підрозділи: «Мовно-комунікативна компетентність»; «Математична компетентність»; «Компетентність у галузі природничих наук»; «Громадянська компетентність»; «Соціальна та здоров’язбережувальна компетентність»; «Інформатично-цифрова компетентність».
Розділ ІІІ «Методичні компетентності» містить такі підрозділи: «Методика викладання мовно-літературної освітньої галузі»; «Методика викладання математичної освітньої галузі»; «Методика викладання інтегрованого курсу “Я досліджую світ”.

ЩОБ ОЗНАЙОМИТИСЬ ЗІ ЗМІСТОМ ПРОГРАМИ (проектом), ПОТРІБНО ЇЇ ЗАВАНТАЖИТИ ЗА ЦИМ ГІПЕРПОСИЛАННЯМ !!!
Змінено: Ігор Опольський - 21.12.2018 07:29:03
Моніторинг якості освіти від УЦОЯО: СЕРТИФІКАЦІЯ педагогічних працівників, В Україні проводитимуть моніторинги якості освіти
 
До уваги вчителів початкової школи!

Матеріал читаємо нижче або переходимо на сайт оригінального повідомлення за цим гіперпосиланням.



Програма призначена для оцінювання вчителів початкової школи у межах сертифікації

МОН презентувало програму ЗНО для вчителів початкової школи
Міністерство освіти розробило проект програми зовнішнього незалежного оцінювання вчителів початкової школи. Відповідний документ оприлюднений з метою громадського обговорення.
Програма призначена для оцінювання професійних компетентностей вчителів початкової школи протягом 2019-2020 років у межах проведення сертифікації педагогічних працівників.
Планується, що незалежне оцінювання стане одним з трьох інструментів сертифікації вчителів початкових класів та застосовується для перевірки знань та умінь вчителя відповідно до його трудових функцій.
Зокрема, ЗНО вчителів проводитиметься з метою оцінки знаннєвого компоненту психолого-педагогічних, академічних та методичних компетентностей вчителя початкових класів.
Програму структуровано за розділами відповідно до трьох груп фахових професійних компетентностей вчителя початкової школи: психолого-педагогічних, предметних та методичних.
Громадське обговорення проекту документа триватиме до 30 грудня. Зауваження та пропозиції можна надсилати на e-mail: linnyk@mon.gov.ua.

Пробне зовнішнє незалежне оцінювання у 2019 році, У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Даруємо бонуси учасникам пробного ЗНО-2019!
 
У Львівському регіональному центрі оцінювання якості освіти  визначено вартість пробного тестування у 2019 році – 138 грн.
 
Алгоритм реєстрації на пробне ЗНО-2019:
 
1. Зайти на сайт Львівського РЦОЯО – www.lv.testportal.gov.ua з 08 до 31 січня 2019 року – закладка «Пробне ЗНО-2019». (Учасниками пробного ЗНО можуть бути учні 10-11 класів закладів освіти, випускники минулих років, студенти закладів вищої освіти, учні (студенти) закладів професійно-технічної освіти, які виявили бажання ознайомитись із процедурою тестування та перевірити свій рівень знань напередодні складання основних іспитів).
2. Заповнити аплікаційну форму.
3. Отримати логін та код доступу до інформаційної сторінки учасника ПЗНО.
4. Зайти на інформаційну сторінку учасника ПЗНО, роздрукувати квитанцію та оплатити її протягом 3-х робочих днів. Після оплати перевірити статус заяви (статус «Оплачена» є підтвердженням факту реєстрації).
5. Із 25 лютого 2019 року з інформаційної сторінки учасника ПЗНО роздрукувати ЗАПРОШЕННЯ-ПЕРЕПУСТКУ, де буде вказано місце та час проведення пробного ЗНО. 
Учасникам, які першими зареєструються та оплатять заявки, ЛРЦОЯО дарує бонуси – відкриту частину сертифікаційної роботи перевірятимуть учителі-екзаменатори. 
Хто ж буде тими першими 300 учасниками з української мови і літератури та першими 300 з математики?
 
  Терміни проведення пробного ЗНО:
16 березня 2019 року – українська мова і література;
23 березня 2019 року – історія України, математика, іноземні мови (із аудіюванням), географія, фізика, хімія, біологія.
Освіта – скарб, праця - ключ до нього
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2019 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Даруємо бонуси учасникам пробного ЗНО-2019!
 
У Львівському регіональному центрі оцінювання якості освіти  визначено вартість пробного тестування у 2019 році – 138 грн.
 
Алгоритм реєстрації на пробне ЗНО-2019:
 
1. Зайти на сайт Львівського РЦОЯО – www.lv.testportal.gov.ua з 08 до 31 січня 2019 року – закладка «Пробне ЗНО-2019». (Учасниками пробного ЗНО можуть бути учні 10-11 класів закладів освіти, випускники минулих років, студенти закладів вищої освіти, учні (студенти) закладів професійно-технічної освіти, які виявили бажання ознайомитись із процедурою тестування та перевірити свій рівень знань напередодні складання основних іспитів).
2. Заповнити аплікаційну форму.
3. Отримати логін та код доступу до інформаційної сторінки учасника ПЗНО.
4. Зайти на інформаційну сторінку учасника ПЗНО, роздрукувати квитанцію та оплатити її протягом 3-х робочих днів. Після оплати перевірити статус заяви (статус «Оплачена» є підтвердженням факту реєстрації).
5. Із 25 лютого 2019 року з інформаційної сторінки учасника ПЗНО роздрукувати ЗАПРОШЕННЯ-ПЕРЕПУСТКУ, де буде вказано місце та час проведення пробного ЗНО. 
Учасникам, які першими зареєструються та оплатять заявки, ЛРЦОЯО дарує бонуси – відкриту частину сертифікаційної роботи перевірятимуть учителі-екзаменатори. 
Хто ж буде тими першими 300 учасниками з української мови і літератури та першими 300 з математики?
 
  Терміни проведення пробного ЗНО:
16 березня 2019 року – українська мова і література;
23 березня 2019 року – історія України, математика, іноземні мови (із аудіюванням), географія, фізика, хімія, біологія.
Освіта – скарб, праця - ключ до нього
Страницы: Пред. 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 57 След.