Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Загальний форум

Вибрати дату в календаріВибрати дату в календарі

Страницы: Пред. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 57 След.
ВСТУП ДО МАГІСТРАТУРИ у 2019 році: за спеціальностями 081 «Право» та 293 «Міжнародне право»; 027 «Музеєзнавство, пам’яткознавство», 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» галузі знать 02 «Культура і, Тут будемо розміщувати матеріали, що є актуальними для теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

ВСТУП 2019: МОН РОЗМІСТИЛО ВІДПОВІДІ НА НАЙПОШИРЕНІШІ ЗАПИТАННЯ ВСТУПНИКІВ У БАКАЛАВРАТ ТА МАГІСТРАТУРУ

Міністерство освіти і науки підготувало відповіді на найпоширеніші запитання щодо вступної кампанії у виші 2019 року. Вони були опубліковані сьогодні, 11 травня 2019 року, на сайті МОН у розділі «Вступна кампанія 2019».
Наразі розміщені 2 блоки Q&A – для вступників на бакалавра і на магістра. У них є докладні роз’яснення про подання заяв та документів, мінімальні прохідні бали, пільговий вступ, додаткові бали та коефіцієнти, нюанси вступу та переведення на бюджет тощо. У розділі про магістратуру великий блок питань присвячений «ЗНО в магістратуру» – вступу на ті спеціальності, куди треба складати єдиний вступний іспит з іноземної мови (ЄВІ) та єдине фахове вступне випробування з права та загальних навчальних правничих компетентностей (ЄФВВ).
«Основна фаза вступної кампанії почнеться 1 липня, коли стартує реєстрація електронних кабінетів. Однак загалом процес вступу має кілька різних блоків. Наприклад, уже 13 травня почнеться реєстрація на ЄВІ та ЄФВВ для вступників у магістратуру низки спеціальностей. Тому вже зараз для них ми підготували запитання-відповіді, щоб вступники в будь-який час мали доступ до цієї інформації. Як засвідчив досвід минулого року, коли ми вперше зробили такі Q&A, цей формат роз’яснень є досить популярним та потрібним», – зазначив генеральний директор директорату вищої освіти та освіти дорослих МОН Олег Шаров.

Він додав, що запитання-відповіді готувалися на основі тих запитів, які найчастіше надходили до МОН та приймальних комісій вишів від вступників у минулих роках. Найближчим часом також планується опублікувати Q&A щодо вступу на молодшого спеціаліста, а також відеороз’яснення та інфографіки за різними напрямами вступу.
Окремо передбачається, що в останній тиждень червня запрацює гаряча телефонна лінія МОН. А вже зараз запитання щодо вступу, які не відображені в розміщених Q&A, можна надсилати на скриньку vstup2019@mon.gov.ua або ставити їх в офіційній Фейсбук-групі «Вступ 2019» https://www.facebook.com/groups/769157383262189/ 
ВСТУП ДО МАГІСТРАТУРИ у 2019 році: за спеціальностями 081 «Право» та 293 «Міжнародне право»; 027 «Музеєзнавство, пам’яткознавство», 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» галузі знать 02 «Культура і, Тут будемо розміщувати матеріали, що є актуальними для теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення!

ЯКИМ БУДЕ ТЕСТ ЄДИНОГО ВСТУПНОГО ІСПИТУ?
11.05.2019



Оприлюднено загальні характеристики тестів єдиного вступного іспиту (ЄВІ) з англійської, німецької, французької, іспанської мов.
Тести з англійської, іспанської, німецької та французької мов ЄВІ міститимуть 42 завдання різних форм та складатимуться з двох частин: «Читання» (22 завдання), «Використання мови» (20 завдань).
Зміст тестів з англійської, німецької, французької, іспанської мов визначено Програмою єдиного вступного іспиту з іноземних мов для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України.
При визначенні результату ЄВІ з англійської, іспанської, німецької та французької мов за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником за виконання всіх завдань тесту. Визначення тестового бала здійснюється на основі Схем нарахування балів за виконання завдань.
Докладну інформацію щодо проведення єдиного фахового вступного випробування та єдиного вступного іспиту (ЄФВВ та ЄВІ відповідно) розміщено в рубриці «ЄВІ/ЄФВВ».
Нагадаємо, 13 травня розпочнеться реєстрація для участі в ЄФВВ та ЄВІ та триватиме до 3 червня.
Основна сесія ЄВІ відбудеться 2 липня 2019 року і проходитиме у дві зміни.
ВСТУП ДО МАГІСТРАТУРИ у 2019 році: за спеціальностями 081 «Право» та 293 «Міжнародне право»; 027 «Музеєзнавство, пам’яткознавство», 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» галузі знать 02 «Культура і, Тут будемо розміщувати матеріали, що є актуальними для теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

ОПРИЛЮДНЕНО ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ЄВІ ТА ЄФВВ
3.05.2019



Міністерством освіти і науки України затверджено Порядок організації та проведення вступних випробувань, що проводяться з використанням організаційно-технологічних процесів здійснення зовнішнього незалежного оцінювання для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти в 2019 році.
Цей документ регламентує особливості зовнішнього оцінювання абітурієнтів, процедуру реєстрації для складання вступних випробувань, алгоритм проведення іспитів, умови організації додаткових сесій, визначення результатів ЗНО тощо.
Докладну інформацію щодо проведення єдиного фахового вступного випробування та єдиного вступного іспиту (ЄФВВ та ЄВІ відповідно), зокрема програми, на основі яких укладатимуться тести ЄВІ/ЄФВВ, розміщено в рубриці «ЄВІ/ЄФВВ».
Нагадаємо, що цьогоріч всі, хто бажає здобути ступінь магістра за спеціальностями 081 «Право» та 293 «Міжнародне право», мають узяти участь в ЄФВВ та ЄВІ.
Для вступу для здобуття ступеня магістра за спеціальностями 027 «Музеєзнавство, пам’яткознавство», 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» галузі знань 02 «Культура і мистецтво», спеціальностями галузей знань 03 «Гуманітарні науки» (крім спеціальності 035 «Філологія»), 04 «Богослов’я», 05 «Соціальні та поведінкові науки», 06 «Журналістика», 07 «Управління та адміністрування», 12 «Інформаційні технології», 24 «Сфера обслуговування», 28 «Публічне управління та адміністрування», 29 «Міжнародні відносини» (крім спеціальності 293 «Міжнародне право») потрібно скласти єдиний вступний іспит з іноземної мови.
13 травня розпочнеться реєстрація для участі в єдиному фаховому вступному випробуванні та єдиному вступному іспиті і триватиме до 3 червня.
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ НАРАДИ, НАВЧАЛЬНІ СЕМІНАРИ, ВЕБІНАРИ з питань організації та проведення ЗНО, експертизи якості освіти та моніторингу якості освіти у 2018-2019 навчальному році, У дані темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги освітян Рівненщини!

Інститут на виконання плану роботи, доручення голови Рівненської обласної державної адміністрації від 11.01.2019 4/01-60/19, спільного наказу Управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 03.10.2018 № 362/123-о «Про підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році», листа Львівського РЦОЯО від 06.05.2019  № 325/03-29 «Про підготовку персоналу пунктів проведення ЗНО» повідомляє, що спільно з Львівським регіональним центром оцінювання якості освіти проводить інструктивно-методичну нараду з працівниками, яких планується залучити до виконання обов’язків відповідальних за пункти зовнішнього незалежного оцінювання, помічників відповідальних пунктів ЗНО у районах,  містах Рівненської області та фахівців, які будуть виконувати обов’язки уповноважених осіб УЦОЯО.
            Нараду буде проведено у вівторок, 14 травня 2019 року, у приміщенні Рівненського ОІППО (актова зала, 1 поверх) за адресою: вул. Чорновола, 74, м.Рівне. Час початку роботи об 11:00.
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ НАРАДИ, НАВЧАЛЬНІ СЕМІНАРИ, ВЕБІНАРИ з питань організації та проведення ЗНО, експертизи якості освіти та моніторингу якості освіти у 2018-2019 навчальному році, У дані темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги освітян Рівненщини!

На виконання плану роботи, доручення голови Рівненської обласної державної адміністрації від 11.01.2019 № дор.4/01-60/19, п. 3.29 "Підбір інструкторів, їх навчання, сертифікація (до пробного та основного ЗНО - 2019)" Плану роботи з підготовки і проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингових досліджень у Рівненській області на 2018-2019 н. р., затвердженого спільним наказом Управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 03.10.2018 № 362/123-о «Про підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році» у районах, містах Рівненської області із 13.04.2019 по 20.04.2019 відповідальними за підготовку до проведення ЗНО-2019 буде проведено навчальні семінари для науково-педагогічних, науково-методичних, педагогічних та непедагогічних працівників закладів ЗСО, ПТНЗ, ВНЗ І-ІІ р.а. щодо роботи персоналу (старших інструкторів, інструкторів, чергових) пунктів проведення основної сесії ЗНО у травні - червні 2019 року.
      ПІсля участі в навчальних семінарах науково-педагогічним, науково-методичним, педагогічним та непедагогічним працівникам, які брали участь у навчаннях та яких планується залучити до процедур основної сесії ЗНО, потрібно зареєструватись на сайті Львівського РЦОЯО та пройти on-line опитування.
     
Матеріали для навчань:
1. ЗАВАНТАЖИТИ Технологічна карта старшого інструктора/інструктора.
2. ЗАВАНТАЖИТИ Типова промова інструктора.
3. ЗАВАНТАЖИТИ Технологічна карта старшого інструктора/інструктора (ІНОЗЕМНІ МОВИ).
4. ЗАВАНТАЖИТИ Типова промова інструктора (ІНОЗЕМНІ МОВИ).
5. ЗАВАНТАЖИТИ Збірник ІММ (Інструктивно-методичні матеріали Львівського РЦОЯО). Вміщено матеріали, вказані у пп. 1-4 цього повідомлення.

      Для цього потрібно зробити наступні кроки:
      1. Зайти на сайт Львівського РЦОЯО за гіперпосиланням: http://www.lv.testportal.gov.ua/.
      2. У розділі "МЕНЮ" обрати команду "Залученим працівникам".
      3. У вікні, що відкрилось, потрібно обати одну із команд: 
      - ті працівники, які реєструвались у попередні роки - до 2018 включно, - обирають "ВХІД для зареєстрованих осіб" (згадують ЛОГІн та ПАРОЛЬ);
      - ті працівники, які залучаються до процедур вперше з 2019 року, обирають "РЕЄСТРАЦІЯ нових залучених" та здійснюють процедуру реєстрації.  ВАЖЛИВО: запишіть ЛОГІН та ПАРОЛЬ для входу на персональну сторінку залученого працівника.
      4. Після входу / реєстрації потрібно пройти on-line опитування, давши відповіді на запитання. Нагадуємо, що процедура проходження вказаного вище опитування є одним з елементів сертифікації залучених до процедур ЗНО. Окрім того, вона допомагає краще запам'ятати суть та послідовність дій процедур ЗНО.
      Бажаємо успіхів у проходженні  on-line опитування !!!
Змінено: Ігор Опольський - 15.05.2019 05:20:56
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ НАРАДИ, НАВЧАЛЬНІ СЕМІНАРИ, ВЕБІНАРИ з питань організації та проведення ЗНО, експертизи якості освіти та моніторингу якості освіти у 2018-2019 навчальному році, У дані темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги кандидатів в експерти - вчителі-екзаменатори, яких планується залучити до перевірки відкритої частини робіт учасників ЗНО-2019 з англійської мови!

Про навчальний семінар для
експертів – кандидатів в екзаменатори
ЗНО-2019 з англійської мови
 
На виконання плану роботи, доручення голови Рівненської обласної державної адміністрації від 11.01.2019 № дор.4/01-60/19, п. 3.32 «Проведення навчальних семінарів і сертифікація екзаменаторів з української мови і літератури, математики, англійської, французької та німецької мов» Плану роботи з підготовки і проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингових досліджень у Рівненській області на 2018-2019 н. р., затвердженого спільним наказом Управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 03.10.2018 № 362/123-о «Про підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році», листа Львівського РЦОЯО від 02.04.2019 № 236/03-29 «Про навчання кандидатів у екзаменатори», із метою підготовки та навчання майбутніх екзаменаторів для забезпечення якісної перевірки відкритих завдань сертифікаційної роботи ЗНО з англійської мови повідомляє, що спільно з Львівським регіональним центром оцінювання якості освіти проводить навчання педагогічних працівників, які зареєструвалися для участі в програмі підготовки кандидатів у екзаменатори.
Просимо відрядити для участі в навчанні педагогічних працівників відповідно до списку, що міститься в додатку до листа Рівненського ОІППО від 04.04.2019 № 01-11/344.
Навчальний семінар буде проведено у середу, 17 квітня 2019 року, у приміщенні Рівненського ОІППО (аудиторія № 3, І поверх) за адресою: вул. Чорновола, 74, м. Рівне. Час початку роботи  о 14:00.
Змінено: Ігор Опольський - 16.04.2019 17:45:01
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ НАРАДИ, НАВЧАЛЬНІ СЕМІНАРИ, ВЕБІНАРИ з питань організації та проведення ЗНО, експертизи якості освіти та моніторингу якості освіти у 2018-2019 навчальному році, У дані темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги працівників освіти, які під час проведення основної сесії ЗНО-2019 будуть виконувати у пунктах тестування обов'язки уповноважених освіб Українського центру оцінювання якості освіти!

Інститут на виконання плану роботи, доручення голови Рівненської обласної державної адміністрації від 11.01.2019 4/01-60/19, спільного наказу Управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 03.10.2018 № 362/123-о «Про підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році», листа Львівського РЦОЯО від 09.04.2019 № 264/03-29 «Про підготовку помічників відповідальних за пункти проведення ЗНО » повідомляє, що спільно з Львівським регіональним центром оцінювання якості освіти проводить інструктивно-методичні наради з працівниками, яких планується залучити до виконання обов’язків уповноважених осіб УЦОЯО в пунктах  проведення зовнішнього незалежного оцінювання у районах (містах) Рівненської  області.
      
Наради буде проведено у вівторок, 16 квітня 2019 року, у приміщенні Рівненського ОІППО (аудиторія №8, 2 поверх) за адресою: вул. Чорновола, 74, м.Рівне. 

      Просимо відрядити для участі в нараді осіб відповідно до списків, що містяться в додатках 1 та 2 до листа Рівненського ОІППО від 10.04.2019 № 01-11/366.
      
      Початок роботи для уповноважених осіб Українського центру оцінювання якості освіти: група № 1 на 11:00, група № 2 на 14:00.

Змінено: Ігор Опольський - 16.04.2019 13:22:19
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ НАРАДИ, НАВЧАЛЬНІ СЕМІНАРИ, ВЕБІНАРИ з питань організації та проведення ЗНО, експертизи якості освіти та моніторингу якості освіти у 2018-2019 навчальному році, У дані темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги працівників закладів ЗСО, ПТО, ВНЗ І-ІІ р.а., які працюватимуть під час проведення основної сесії ЗНО-2019 помічниками керівників пунктів ЗНО у травні-червні!

Інститут на виконання плану роботи, доручення голови Рівненської обласної державної адміністрації від 11.01.2019 4/01-60/19, спільного наказу Управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 03.10.2018 № 362/123-о «Про підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році», листа Львівського РЦОЯО від 09.04.2019 № 264/03-29 «Про підготовку помічників відповідальних за пункти проведення ЗНО » повідомляє, що спільно з Львівським регіональним центром оцінювання якості освіти проводить інструктивно-методичну нараду з працівниками, яких планується залучити до виконання обов’язків помічників відповідальних за пункти  проведення зовнішнього незалежного оцінювання у районах (містах) Рівненської області.
      
Нараду буде проведено у вівторок, 16 квітня 2019 року, у приміщенні Рівненського ОІППО (актова зала, 1 поверх) за адресою: вул. Чорновола, 74, м.Рівне. Час початку роботи об 11:00.

      Просимо відрядити для участі в нараді осіб відповідно до списку, що міститься в додатку до листа Рівненського ОІППО від 10.04.2019 № 01-11/ 365.
Змінено: Ігор Опольський - 16.04.2019 17:11:51
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЯКОСТІ ОСВІТИ УКРАЇНИ, Тут будемо вміщувати актуальну інформацію з даної теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо на сайт оригінального повідомлення за цим гіперпосиланням.


Набув чинності Порядок проведення інституційного аудиту закладів середньої освіти, що фактично запускає принципово новий підхід до оцінювання якості освітньої діяльності у школах України.
Про те, що таке інституційний аудит та чого від нього очікувати, розповідаємо у запитаннях та відповідях.
      1) Що таке інституційний аудит?
Інституційний аудит – це  зовнішнє оцінювання діяльності школи, що базується на ґрунтовному вивченні освітніх та управлінських процесів.  Аудит покликаний допомогти школам стати більш якісними і в подальшому сформувати та підтримувати  культуру якості освіти, що базується на прозорості, інноваційності та партнерстві учасників освітнього процесу. Подібні системи оцінки якості освіти успішно працюють у більшості європейських країн – Австрії, Великій Британії, Норвегії, Данії, Бельгії, Швеції, Чехії, Литві.
      2) Чим аудит відрізняється від колишньої атестації шкіл?
Інституційний аудит – це цілком нова для України процедура оцінювання якості освітньої діяльності шкіл. Атестація, яку раніше проходили школи, була спрямована, здебільшого, на формалізований контроль та перевірку. Головна ж місія аудиту – допомогти школам підвищити якість їхньої діяльності та сприяти зростанню суспільної довіри до освіти. Якщо атестація показувала школі “що не так”, то інституційний аудит має показати “як зробити краще”. При цьому, у школи залишається поле для вибору власної стратегії розвитку і шляхів її реалізації.  
      Під час проведення аудиту освітні експерти звертатимуть увагу як на успішні аспекти діяльності шкіл, так і на ті, де якість освітньої діяльності є низькою  та потребує вдосконалення. За результатами аудиту заклад отримуватиме рекомендації, орієнтуючись на які, можливо підвищити рівень освітньої  діяльності.  Ці рекомендації не є ультимативними та залишають школі право на власний розсуд вирішувати, як будувати свою діяльність після проведення аудиту.
Крім того, інституційний аудит також розглядатиме діяльність закладу в його взаємодії з засновником та місцевою громадою. Тобто, на відміну від атестації, що була зосереджена виключно на оцінці конкретного закладу освіти місцевим органом управління освітою, аудит – це комплексне оцінювання незалежними освітніми експертами умов функціонування закладу (матеріально-технічне, кадрове забезпечення, створення інклюзивного освітнього середовища тощо). Тому рекомендації будуть надаватися і засновникам.
      3) Чи залишається контроль у процедурі інституційного аудиту?
Процедура проведення інституційного аудиту складається з двох складових:
  • оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу та внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
  • перевірки дотримання закладом вимог законодавства в сфері освіти.
Перевірка залишається однією зі складових інституційного аудиту, оскільки держава здійснює обов’язковий нагляд за освітньою діяльністю шкіл.
      4)  Що включає у себе оцінювання якості освітньої діяльності закладів освіти?
Під час аудиту оцінюватимуться:
  1. освітнє середовище (наскільки безпечно та комфортно у школі, як організоване харчування, чи вистачає необхідного для навчання обладнання, кабінетів тощо);
  2. систему оцінювання здобувачів освіти (як оцінюють навчальні досягнення учнів, наскільки система оцінювання прозора  та  зрозуміла);
  3. педагогічну діяльність (якість викладацької  діяльності,  професійний  розвиток  педагогів, налагодженість співпраці між  учасниками  освітнього  процесу);
  4. управлінські процеси (наскільки управлінські рішення сприяють забезпеченню та постійному вдосконаленню якості освітньої діяльності, наскільки ефективна внутрішня система забезпечення якості освіти тощо).
Результати оцінювання всіх цих аспектів визначатимуться за 4 рівнями:
- перший (високий);
- другий (достатній);
- третій (вимагає покращення);
 - четвертий (низький).
      5) Хто проводить аудит?
Інституційний аудит здійснює Державна служба якості освіти та її територіальні  органи. Для проведення аудитів формуватимуться експертні групи у складі 3-12 осіб (залежно від чисельності педагогічних працівників закладу), до яких будуть входити співробітники Державної служби та освітні експерти.
      6) Хто може бути освітнім експертом?
Освітніми експертами можуть бути:
  • педагогічні працівники, які мають вищу кваліфікаційну категорію;
  • педагогічні працівники, які пройшли сертифікацію;
  • керівники, заступники керівників шкіл, що пройшли інституційний аудит;
  • інші фахівці.
Всі експерти повинні мати вищу педагогічну освіту, практичний досвід роботи у закладі освіти не менше 5 років та пройти відповідне навчання, організоване Державною службою якості освіти.
У випадку, якщо аудит проводиться у закладі спеціалізованої освіти, наприклад, у спортивній школі, обов’язковим є залучення представників цієї сфери до оцінювання закладу.
Працівники органів управління у сфері освіти залучаються як експерти лише для проведення перевірки дотримання вимог законодавства.
      7) Чи може громадськість проводити інституційний аудит?
Законом України “Про освіту” передбачено громадську акредитацію  – залучення громадських організацій до проведення зовнішньої оцінки якості освіти у школах.
           Для цього громадські фахові об’єднання мають пройти відповідну акредитацію у  Державній службі якості освіти.  Заклади освіти, які отримають сертифікат про громадську акредитацію, будуть вважаються такими, що успішно пройшли інституційний аудит у плановому порядку.
      smile8) Як навчатимуть експертів?
Навчання експертів буде проводити Державна служба якості освіти. До організації та проведення навчання можуть залучатися інші установи, організації та спеціалісти, участь яких є доцільною з огляду на завдання інституційного аудиту. Інформація про початок  навчання буде розміщена  на сайті Державної служби якості освіти.
      9) Як часто Державна служба якості освіти буде оцінювати заклади освіти?
Плановий інституційний аудит відбуватиметься один раз на 10 років. Із річними планами проведення аудитів можливо буде ознайомитися на сайті Державної служби якості освіти.
Підставою для проведення позапланового аудиту може стати низька якість освітньої діяльності у  закладі  освіти, що була встановлена за результатами незалежних зовнішніх моніторингів.
Позаплановий інституційний аудит також може бути проведений за ініціативою засновника, керівника закладу, наглядової (піклувальної) ради та педагогічної ради.      Слід зазначити, що аудит у позаплановому порядку буде проводитися не частіше одного разу на 2 роки, але не раніше ніж через 1 рік після проведення планового інституційного аудиту.
      10) Скільки триватиме аудит?
Робота експертів у закладі освіти триватиме до 10 робочих днів. Однак, сам аудит є більш тривалою процедурою, що проводиться у такі етапи:        
  1. Підготовка до аудиту:
  • формування експертної групи;
  • оформлення документації для проведення інституційного аудиту;
  • заповнення керівником закладу освіти опитувального аркушу;
  • ознайомлення експертної групи з усією доступною інформацією про діяльність школи.
  1. Робота експертної групи у закладі освіти (не більше 10 робочих днів, а в закладах освіти, де середня чисельність працівників не перевищує 50 осіб - до 5 днів).
  1. Складання документації за результатами інституційного аудиту.
      11) Чи знатимуть школи як їх оцінюватимуть?
Так, безперечно. Вимоги та критерії, за якими здійснюватиметься оцінювання освітніх і управлінських процесів та внутрішньої системи забезпечення якості освіти викладені у додатку до Порядку проведення інституційного аудиту. Згодом, документ буде доповнено індикаторами, які нині апробуються Державною службою якості освіти на базі 12 шкіл.
Крім того, Державна служба якості освіти та її територіальні органи надаватимуть школам консультації з питань проведення інституційного аудиту.
      12) Як пов’язані інституційний аудит та внутрішня система забезпечення якості освіти?
Внутрішня система забезпечення якості освіти є одним з об’єктів оцінювання під час проведення аудиту. Ця система формується закладом освіти з урахуванням вимог Закону “Про освіту” та рекомендацій Державної служби якості освіти.
Вимоги і критерії, на яких ґрунтується інституційний аудит, рекомендовані школам для здійснення щорічного самооцінювання освітньої діяльності. Тому до аудиту не потрібно буде спеціально готуватися, адже, створивши внутрішню систему забезпечення якості освіти, заклад тим самим вже підготувався до зовнішнього оцінювання.
Насамкінець, за результатами проведення аудиту Державна служба якості освіти надаватиме закладам конкретні рекомендації щодо вдосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
      13) Чи оцінюватиме аудит освітню діяльність приватних шкіл?
Так, інституційний аудит буде проводитись у всіх закладах загальної середньої освіти, незалежно від форми власності.
      14) Яка роль батьків у процесі проведення аудиту?
Батьки є рівноправними учасниками освітнього процесу. Тому в ході проведення аудиту освітні експерти будуть проводити опитування батьків з метою отримання інформації про діяльність закладу. 
      15) Чи можуть батьки ініціювати проведення аудиту?
Батьки можуть звертатися до засновника, керівника або наглядової (піклувальної) чи педагогічної ради школи із запитом про проведення інституційного аудиту. Останні можуть ініціювати проведенням позапланового аудиту, звернувшись до Державної служби якості освіти.
      16)  Яка роль учнів у процесі проведення аудиту?
Учні, як і батьки, є рівноправними учасниками освітнього процесу. Їх думка надзвичайно важлива для оцінювання освітнього середовища, організації освітнього процесу та системи оцінювання навчальних досягнень учнів. Саме тому під час аудиту буде проводитися опитування учнів.
      17) Чи будуть освітні експерти відвідувати уроки?
Так, будуть. Спостереження за навчальними заняттями –  одна із форм вивчення якості освітньої діяльності. Відвідування навчальних занять у жодному разі не буде порушувати  творчу свободу вчителя. Спостереження відбуватиметься із дотриманням чітко встановлених правил та критеріїв.
      18) Де дізнатися про результати проведеного аудиту?
За результатами аудиту будуть складатися  висновки  та рекомендації, які надсилатимуться керівництву закладу та його засновнику для обов’язкового ознайомлення. Ці документи будуть публікуватися на офіційних сайтах закладу освіти та його засновника, а також сайтах органів, що проводили аудити.
      19)  Чи можуть школи оскаржити результати аудиту?
Керівник школи має право подати до органу, що проводив аудит, обґрунтовані заперечення до проекту висновку. Такі заперечення надсилаються електронною поштою та розглядаються протягом 5 днів. За результатами розгляду  висновки та рекомендації можуть бути відкориговані з урахуванням заперечень.
      20)  Що буде, якщо школа не усуває порушень, виявлених під час аудиту?
Якщо під час інституційного аудиту було встановлено, що школа порушує норми законодавства і у встановлений строк такі порушення не були усунені, Державна служба якості освіти може звернутися до засновника закладу  із рекомендаціями щодо зміни керівництва, реорганізації або припинення діяльності закладу.
      21) Чи треба буде школі писати звіти до чи  після проведення аудиту?
Жодних звітів школа не готує. Всю документацію для проведення  інституційного аудиту готує Державна служба якості освіти. Єдиний документ, який заповнює заклад за результатами аудиту, – анкета, де оцінюється робота експертної групи.
      22) Чи може оцінка роботи експертної групи позначитись на результатах аудиту?
Ні, оцінка роботи експертної групи надається керівником школи після завершення аудиту і жодним чином не може вплинути на його результати. Така оцінка забезпечує діалог між школою і Державною службою якості освіти та допомагає вдосконалити процедуру проведення інституційного аудиту.
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЯКОСТІ ОСВІТИ УКРАЇНИ, Тут будемо вміщувати актуальну інформацію з даної теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

Інституційний аудит: експерти відвідуватимуть уроки




Експерти, які оцінюватимуть школу під час інституційного аудиту, відвідуватимуть уроки.
Про це повідомили на сайті Держслужби якості освіти.
“Спостереження за навчальними заняттями – одна із форм вивчення якості освітньої діяльності. Відвідування навчальних занять у жодному разі не буде порушувати творчу свободу вчителя. Спостереження відбуватиметься із дотриманням чітко встановлених правил та критеріїв”, – зазначили у службі.
В установі також наголосили, що школі не потрібно буде готувати жодних документів для проведення аудиту.
“Всю документацію для проведення інституційного аудиту готує Державна служба якості освіти. Єдиний документ, який заповнює заклад за результатами аудиту, – анкета, де оцінюється робота експертної групи“, – пояснили в службі.
Водночас, оцінка директора школи експертній групі не впливатиме на оцінку самого закладу.
Нагадаємо, МОН затвердило порядок проведення інституційного аудиту в школах.
Також Держслужба якості освіти розробила новий акт перевірки шкіл.
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЯКОСТІ ОСВІТИ УКРАЇНИ, Тут будемо вміщувати актуальну інформацію з даної теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.


ЗНО ДЛЯ ЗАКЛАДІВ


В українській освітній політиці не так давно з’явилося нове поняття – інституційний аудит. Як він виглядатиме, коли і як проходитиме і чим відрізнятиметься від звичної державної атестації навчальних закладів? Іншими словами – чого чекати від цього нововведення закладам освіти? Допомогти розібратися із цими питаннями ми попросили директора Департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти Юрія ВЕРГУНА.

Інституційний аудитце, з одного боку, комплексна перевірка – єдиний захід державного нагляду (контролю), який проводиться у плановому порядку в закладах загальної середньої освіти один раз на 10 років, а з іншого – оцінювання освітніх та управлінських процесів. Остання складова є для вітчизняної освіти абсолютно новою і поки незвіданою. Тепер, згідно з новим законодавством, це робить лише Державна служба якості освіти, місцеві управлінські органи такі функції втратили.
ВЕЛИКА РІЗНИЦЯ
Принагідно внесемо ясність. Часто кажуть, що державна атестація закладів освіти і інституційний аудит – фактично однакові процедури. Проте це не так. Бо державна атестація проводилася якраз місцевими органами управління освітою, і в цьому була її найбільша проблема. Адже місцевий орган освіти, по суті, виконував функції засновника закладу, а отже – мусив належно забезпечити його кадрами, матеріально­-технічним і методичним обладнанням. А під час атестації «перевіряв» результати власної діяльності. Тому державна атестація пере­творювалася на просту формальність і ніяких суттєвих наслідків не мала. Між тим тепер – під час інституційного аудиту – використовуватимуться уніфіковані як інструментарій, так і процедури для проведення. Тобто незалежно від того, хто буде освітнім експертом, перевірка й оцінювання відбуватимуться за чіткими, зрозумілими процедурами. Наприклад, застосовуватимуться однакові форми акту, анкет, опитувальників. Тому вважати, що державна атестація та інституційний аудит – одне й те саме, як мінімум, некоректно. 
Інституційний аудит фактично запроваджує зовнішнє незалежне оцінювання освітньої діяльності закладів освіти, – говорить директор департаменту. – Це те нове, що має з’явитися в Україні. Ми вже багато чого зробили і маємо зробити для того, щоб ця процедура запрацювала. Проект Порядку інституційного аудиту в закладах загальної середньої освіти вже поданий на державну реєстрацію до Міністерства юстиції, наразі спільно з Міністерством освіти і науки розроблено критерії для оцінювання освітніх і управлінських процесів, які є додатком до цього порядку. Також розробляємо методику оцінювання освітньої діяльності закладів, до якої має бути напрацьований інструментарій, зокрема анкети, котрі використовуватимуться під час перевірок та оцінювання, форми спостереження, опитування – тобто це дуже копітка робота. Окрім того, ми плануємо, щоб оцінювання відбувалося не в паперовому вигляді, а з використанням комп’ютерних програм. Ми маємо гарних партнерів, зокрема Чеську шкільну інспекцію, в яких усе це є, і їхній досвід теж спробуємо перей­няти. Але все одно це буде наш, український продукт. Бо у нас є своя нормативна база, свої особливості.

ЯКІСТЬ ІЗСЕРЕДИНИ
Інституційний аудит проводитиметься один раз на 10 років. В Україні більш як 16 тисяч закладів загальної середньої освіти. Якщо розділити цю цифру на 10 – виходить, що 1600 шкіл щороку мають проходити інституційний ­аудит планово. Втім, законодавством передбачені й позапланові перевірки – скажімо, якщо якийсь заклад має певні невідкладні проблеми, з якими не може впоратися власними силами, його керівник (або засновник, або піклувальна чи педагогічна рада) може звернутися до Державної служби якості освіти з проханням провести позаплановий інституційний аудит. Наприклад, якщо звернулися із цим питанням у квітні, зрозуміло, що для його вирішення до літніх канікул уже забракне часу, тоді цей заклад буде внесений до річного плану – для того, аби здійснити інституційний ­аудит у наступному навчальному році.
Ми розуміємо, що раз на 10 років – це не та періодичність, яка б спонукала заклад до того, аби він став кращим, – зазначає Юрій Вергун. – Проте хочемо, щоб цей процес – щодо поліпшення надання освітніх послуг здобувачем освіти – був постійним і послідовним. Тому закон передбачає, що, крім зовнішньої системи забезпечення якості освіти, до якої належить інституційний аудит, є ще внутрішня. Тобто те, що робиться у самому закладі, аби він став кращим. Планується, що кожен заклад освіти щорічно здійснюватиме самооцінювання своєї діяльності. Щодо створення і функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти – ми надамо рекомендації керівникам закладів загальної середньої освіти. Самооцінювання здійснюватиметься за тими ж критеріями, за якими й оцінювання під час інституційного аудиту. Тобто ми чітко кажемо керівникам закладів освіти, що підходи стосовно оцінювання освітньої діяльності будуть однаковими і прозорими. Вони стануть важелем, який, напевно, буде вирішальним у процесі поліпшення якості освітньої діяльності. А ми водночас, прийшовши до закладу задля проведення інституційного аудиту, побачимо, наскільки ця внутрішня система забезпечення якості освіти є ефективною, і надамо рекомендації, що сприятимуть її вдосконаленню.
При цьому директор департаменту переконаний, що запропонована службою внутрішня система забезпечення якості освіти не порушує автономію шкіл. Так, статтею 41 Закону «Про освіту» визначено 8 елементів, які можуть бути у внутрішній системі забезпечення якості освіти. Але є ще один елемент – дев’ятий – це власні підходи, які використовуватимуть заклади освіти. Тобто закон не обмежує автономію закладу щодо того, якою повин­на бути його внутрішня система забезпечення якості освіти. Він визначає лише те, що має бути обов’язковим, але якщо заклад зробить щось своє, краще, то – це його право і, напевно, в тому і є сенс автономії.
– Коли почали працювати над підготовкою рекомендацій щодо внутрішньої системи забезпечення якості освіти, то побачили: якщо їх формувати у тому порядку, який передбачає закон (педагогічна діяльність, оцінювання учнів, управління, інформаційні системи, інклюзивне середовище, академічна доброчесність, політика та процедури забезпечення якості освіти) – вони дублюються, тому можна сформувати 4 напрями, – продовжує Юрій Вергун. – А саме: освітнє середовище, освітня діяльність учнів, педагогічна діяльність педпрацівників і оцінювання управлінських процесів. Таким чином у нас сформувалося 15 вимог і 54 критерії. Найголовніше – що Закон «Про освіту» уже передбачає, аби ця внутрішня система забезпечення якості була у кожному закладі.

ВІД АПРОБАЦІЇ ДО АБЕТКИ
За словами службовця, серед розробників рекомендацій є заступник директора київського ліцею «Універсум» Марко Бобровський, який ті критерії, що народилися «за столом», почав апробовувати у власному закладі. Фактично це перша школа, котра розробила внутрішню систему забезпечення якості освіти відповідно до рекомендацій Державної служби якості освіти. Аби побачити, як це працюватиме в інших закладах, служба за допомогою партнерів («Крок за кроком», «Демократична школа» і «ЕдКемп Україна») обрала 12 пілотних шкіл, у яких проходитиме апробація інструментарію. Серед них – і малокомплектна сільська школа, і велика міська, і ліцей, і гімназія. Географія теж є доволі широкою: Київ, Дніпро, Одеса, Львівська, Вінницька та Харківська області. Передбачається, що на базі цих закладів за допомогою освітніх експертів буде розбудована шкільна внутрішня система забезпечення якості освіти. Окрім того, фахівці служби за результатами апробації планують видати абетку для керівника школи, щоб до початку нового навчального року директори отримали посібник, у якому будуть розписані не тільки ці рекомендації, критерії та вимоги, а і практичний досвід. Можливо, в майбутньому, зазначив директор департаменту, навіть вдасться підготувати дистанційний курс для керівників шкіл, де вони могли б у режимі онлайн не лише здобути теоретичні знан­ня, а ще і пройти тестування й отримати сертифікат.
Юрій Валерійович сподівається, що у цих – експериментальних – школах можна буде апробувати й методику зовнішнього оцінювання, яка наразі ще розробляється. А проведення перших пілотних інституційних аудитів, імовірно, розпочнеться з 1 вересня 2019 року. Щоправда, це будуть позапланові заходи – тобто ті, що можливі лише за заявкою засновника або керівника. Робити це у плановому порядку законодавство не дозволяє: треба спочатку (восени) сформувати річний план. Тому планові перевірки фахівці служби сподіваються розпочати у 2020 році. 
Виникає запитання: хто саме проводитиме інституційний аудит? Адже співробітники служби і її територіальних органів фізично не у змозі самотужки охопити 1600 шкіл на рік, і безсумнівно, залучатимуть помічників – освітніх експертів. Хто може претендувати на цю роль?
У проекті Порядку інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти зазначено, що до експертної групи можуть входити вчителі, які пройшли сертифікацію педагогічних працівників, ми їх називаємо «агентами змін», – відповідає Юрій Валерійович. – Це і вчителі вищої категорії – зазвичай досвідчені фахівці, котрі, прийшовши на навчальне заняття до свого колеги, зможуть об’єктивно оцінити те, що відбувається на уроці. Не конкретно вчителя, а освітні процеси, зокрема щодо викладання певного предмета, які відбуваються у закладі освіти, і підказати, як їх можна удосконалити. Можуть залучатися і працівники органів управління освітою, проте лише до першої частини інституційного ­аудиту, тобто – до комплексної перевірки. А також – керівники закладів, особливо тих, що пройшли інституційний аудит. У нас багато експертів, котрі залучаються до заходів державного нагляду і конт­ролю й отримують досвід. Інколи одні й ті самі проблеми у кожній школі вирішуються по-­різному. Це, я думаю, буде одним з найкращих важелів, що спонукатимуть експертів брати участь у наших заходах.

ОСВІТНІ ЕКСПЕРТИ
Ну і найголовніше – як це відбуватиметься? За словами директора департаменту, починатиметься інституційний аудит із підготовчої роботи. За 10 днів до його проведення експерти вивчають ті матеріали, які відповідно до статті 30 Закону «Про освіту» мають бути розміщені на сайті закладу. Потім готується проект наказу, а керівнику закладу надсилається письмове повідомлення про те, що в конкретний термін відбудеться інституційний аудит. Разом із повідомленням надсилається аркуш опитування, в якому є ряд запитань, на які треба буде відповісти ще до початку роботи експертної групи. Зокрема, стосовно проведення самооцінювання – керівник повинен зазначити, на якому рівні, на його думку і на думку його колективу, перебуває його заклад. Потім працює експертна група, склад якої залежить від кількості працівників у конкретному закладі освіти. Якщо школа малокомплектна – група налічуватиме не менше трьох осіб, якщо велика – експертів може бути більше. Від кількості працівників закладу залежить і термін перебування комісії в закладі. Якщо у школі працюють до 50 осіб, перевірка триватиме не більше 5 робочих днів. За результатами перевірки кожний заклад отримає оцінки по чотирибальній шкалі – з кожної з 15 вимог (1 рівень – високий, 2 – достатній, 3 – вимагає покращення, 4 – низький).
В останній день перебування експертної групи у закладі освіти складається уніфікований акт, який підписує керівник. У разі виявлення порушень буде видано розпорядження щодо їх усунення. 
Але це ще не все. Керівник закладу, в якому проходив інституційний аудит, не пізніше як за три дні після його закінчення має надіслати службі акт оцінювання роботи експертної групи. Чи дотрималася вона вимог законодавства, зокрема Закону «Про основ­ні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», котрий передбачає чітку процедуру щодо проведення перевірки. Чи об’єктивно оцінювали? Чи дотримувались етики?
На наш погляд, це буде той зворотний зв’язок, який служба матиме, щоб бачити, як на місцях відбуваються ці заходи, – говорить Юрій Вергун. – Далі – не пізніше 30 днів після закінчення аудиту – має бути завершено оформлення документів, що стосуються оцінювання освітньої діяльності. Це – висновок експертної групи і рекомендації, які надсилаються керівнику і засновнику. Після того мають бути розміщені як на сайті самого закладу освіти (а у разі його відсутності – на сайті засновника), так і на сайті органу, котрий проводив інституційний аудит – Державної служби якості освіти або її територіального органу. Так усі бачитимуть, що відбувається у цьому закладі. І ця прозорість буде не зайвою, незалежно від того, яким буде висновок. Сподіваюся, що керівники прислуховуватимуться до наших висновків і рекомендацій і робитимуть усе для того, аби саме їхній заклад був найкращим.

Наталія КУЛИК, №12 від 25 березня 2019 року.
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЯКОСТІ ОСВІТИ УКРАЇНИ, Тут будемо вміщувати актуальну інформацію з даної теми
 
До уваги учасників пілотного проекту сертифікації 2019 року!


      Із 8 по 12 квітня 2019 року розпочинається вивчення практичного досвіду учасників сертифікації в трьох областях: Дніпропетровській, Львівській та Одеській.
Експерти оцінюватимуть професійні компетентності за п’ятьма критеріями відповідно до затвердженої методики (https://bit.ly/2G1AXJl).
Звертаємо вашу увагу, що повідомлення про строк вивчення практичного досвіду відправлено на адресу електронної пошти учаснику сертифікації.

 
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЯКОСТІ ОСВІТИ УКРАЇНИ, Тут будемо вміщувати актуальну інформацію з даної теми
 
До уваги учасників сертифікації (пілотний проект-2019) !!!

Для тих, хто ще не зареєструвався на вебінар щодо сертифікації педагогічних працівників.
      У вівторок, 09 квітня 2019 року, о 13:00 директор департаменту акредитації та моніторингу Державної служби якості освіти України Іван ЮРІЙЧУК про особливості сертифікації у цьому році.
Всі охочі можуть долучитися до обговорення та поставити запитання, зареєструвавшись за посиланням: https://bit.ly/2EV41QO

Про сертифікацію директору школи: навіщо педагогам проходити (1 година) 

Безплатний вебінар Лектори 9 квітня 2019 13:00 - Початок трансляції БЕЗКОШТОВНО


      Недавно сертифікація була як табула раса: про неї всі чули, але ніхто не знав, як проводитимуть.
      Ясність внесло положення, затверджене постановою КМУ, — сертифікація дасть змогу кожному талановитому вчителю проявити себе та отримати більші можливості для розвитку і самореалізації, а директору школи допоможе виявити педагогів — провідників якісних змін в освіті.
      Це одна з причин, чому Вам слід знати про сертифікацію. Про інші — дізнайтеся на вебінарі.
      У програмі:
  • чого чекати від сертифікації цього року та у майбутньому
  • про етапи сертифікації
  • хто і як визначатиме результати
  • які переваги надає сертифікація
      Усі зареєстровані учасники отримають сертифікат.

      ✉ Зверніть увагу! Для того, щоб поставити запитання лектору під час вебінару, переконайтеся, що маєте обліковий запис на YouTube

Відповіді на Ваші постійні запитання:
  • Зареєстрований учасник вебінару самостійно скачує сертифікат після завершення вебінару.
  • Всі дані до сертифікату підтягуються автоматично з профілю зареєстрованого учасника. Тому, якщо Ви дивилися вебінар разом з колегою і він хоче отримати сертифікат на своє ім’я — йому потрібно зареєструватися.
  • Усі зареєстровані учасники можуть дивитися відеозапис вебінару після його завершення.
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2019 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги освітян Рівненщини, керівників тих закладів освіти, на базі яких працюватимуть пункти проведення ЗНО-2019 у травні - червні!

Інститут на виконання плану роботи, доручення голови Рівненської обласної державної адміністрації від 11.01.2019 р. 4/01-60/19, спільних наказів Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 03.10.2018 №362/123-о «Про підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році» та від 18.04.2019 №185/43-о «Про затвердження мережі  пунктів проведення зовнішнього незалежного 2019 року у Рівненській області», листа Львівського РЦОЯО від 25.04.2019 №304/03-29 «Про забезпечення медичними працівниками пунктів проведення ЗНО-2019» просить відповідальних за проведення ЗНО у районі/місті  погодити списки медичних працівників (штатні працівники), які будуть працювати в пунктах проведення ЗНО у травні-червні 2019 р. У разі необхідності – зробити заміну.
Узгоджені списки медичних працівників, які будуть працювати в пунктах проведення ЗНО, просимо до 06.05.2019 р. (до 12:00) надіслати на електронну адресу кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО (rivnekcmeyo@gmail.com)  у форматі Excel за формою, що надається у додатку, та повідомити медичних працівників про необхідність прибути в пункт тестування з паспортом.
Змінено: Ігор Опольський - 06.05.2019 04:59:13
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2019 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги освітян Рівненщини, учасників основної сесії ЗНО-2019 тощо!

Стартує додатковий період реєстрації!

Відповідно до Календарного плану підготовки та проведення ЗНО у 2019 році, з 03 травня до 20 травня 2019 року триватиме додатковий період реєстрації на участь у ЗНО-2019. Повідомляємо, що у цей визначений період можуть зареєструватись особи які:
1) за рішенням судів перебувають в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах і мають намір здавати ЗНО для вступу до закладів вищої освіти ІІ – ІV р. акр.;
2) брали участь в антитерористичній операції та не зареєструвались для участі у ЗНО в основний період реєстрації;
3) належать до категорії осіб із непідконтрольних територій та не зареєструвались в основний період реєстрації;
4) мають складати державну підсумкову реєстрацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання, але через поважні причини не змогли зареєструватись в основний період реєстрації.
   Нагадуємо, що зареєструватись можна самостійно, скориставшись посиланням, що буде активним на сайті УЦОЯО або ж звернутись до Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти (м. Львів, вул. Шевченка, 116, корпус 2), Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Луцьк, вул. Винниченка, 31), Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Рівне, вул. Чорновола, 74).

ЗАВАНТАЖИТИ лист Рівненського ОІППО від 02.05.2019 № 01-11/433 "Про додатковий період реєстрації на участь у ЗНО"

Змінено: Ігор Опольський - 03.05.2019 09:32:18
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2019 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги учасників основної сесії ЗНО-2019, освітян та батьків учасників !!!

Дізнайтесь, де саме Ви будете проходити ЗНО!
Львівським регіональним центром оцінювання якості освіти здійснено розподіл учасників ЗНО за пунктами проведення у Волинській, Львівській та Рівненській областях.
Із 30 квітня 2019 року учасники, зареєстровані для проходження зовнішнього незалежного оцінювання, матимуть можливість роздрукувати запрошення-перепустки, де буде вказана адреса пунктів проведення ЗНО на обрані предмети тестування.
Для цього необхідно зайти на «Особисту сторінку учасника ЗНО (за номером сертифіката та пін-кодом, який є в ньому) через сайт УЦОЯО чи сайт Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти.
Нагадуємо, що допуск учасників у пункти проведення ЗНО здійснюється за наявності:
   - документа, що посвідчує особу (паспорта, ІD картки чи свідоцтва про народження),
   - Сертифіката;
   - запрошення-перепустки у дні проведення тестувань з 10:15 до 10:50.


Бажаємо успіху!
Змінено: Ігор Опольський - 24.04.2019 09:53:53
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2019 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги освітян Рівненщини, учасників ЗНО-2019!

Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.


Щороку для осіб, які з поважних причин не мають можливості взяти участь в основній сесії зовнішнього незалежного оцінювання, проводиться додаткова сесія.
У період проведення основної сесії зовнішнього оцінювання здійснюється подання документів особами, які:
  • у день проведення зовнішнього оцінювання з відповідного навчального предмета брали участь у міжнародних, всеукраїнських заходах (змаганнях, конкурсах, олімпіадах тощо), включених до офіційних заходів Міністерства освіти і науки України, Міністерства культури України, Міністерства молоді та спорту України, або прямували до/з місць їх проведення;
  • не змогли взяти участь в основній сесії зовнішнього оцінювання через причини, що не залежали від їх дій та волі, та на які вони не можуть вплинути, зокрема:
− хвороба в день проведення зовнішнього оцінювання з певного навчального предмета під час основної сесії;
− стихійне лихо, у тому числі пожежа, повінь, землетрус, військові дії або суспільні збурення, техногенна катастрофа в день або переддень проведення зовнішнього оцінювання з  певного навчального предмета;
− викрадення одного з документів, необхідних для допуску до пункту проведення зовнішнього незалежного оцінювання, що трапилося до проведення зовнішнього оцінювання з певного навчального предмета, але не раніше ніж за п’ять календарних днів;
− смерть рідних по крові або по шлюбу, яка сталася до проведення зовнішнього оцінювання з певного навчального предмета, але не раніше ніж за сім календарних днів.
Таким учасникам протягом 5 робочих днів з урахуванням дня проведення тестування необхідно до регіонального центру подати заяву щодо участі у додатковій сесії та документ, що підтверджує причину неучасті в основній сесії.
Також подати заяву щодо участі у додатковій сесії можуть особи які:
  • брали участь у тестуванні, але стосовно них допущено порушення процедури проведення зовнішнього оцінювання, що підтверджено рішеннями регламентних комісій;
  • брали участь у тестуванні, але не змогли завершити виконання сертифікаційної роботи у зв’язку з різким погіршенням стану здоров’я або виникненням у пункті зовнішнього оцінювання інших обставин, що могли становити загрозу для їхнього життя та здоров’я.
Окрім періоду проведення основної сесії, подання документів для участі в додатковій сесії може здійснюватися в основний період реєстрації, період перереєстрації, додатковий період.
У межах часу, відведеного на реєстрацію (перереєстрацію), подати документи для участі в додатковій сесії можуть особи, які не мають можливості пройти зовнішнє оцінювання під час основної сесії у зв’язку з тим, що:
  • обрали для проходження зовнішнього оцінювання два навчальних предмети, зовнішнє оцінювання з яких проводиться під час основної сесії в один день;
  • у рік проведення зовнішнього оцінювання навчаються за кордоном;
  • за релігійними переконаннями не можуть взяти участь у зовнішньому оцінюванні з окремого(их) навчального(их) предмета(ів), що проводиться(яться) в певні дні;
  • вказали на необхідність створення особливих (спеціальних) умов проходження зовнішнього оцінювання, що можуть бути забезпечені лише під час додаткової сесії;
  • проживають на тимчасово окупованій території або в населених пунктах, де органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень, або переселилися з них та не зареєструвалися в основний період реєстрації;
  • у період проведення основної сесії зовнішнього оцінювання з окремих навчальних предметів:
− братимуть участь у міжнародних, всеукраїнських заходах (змаганнях, конкурсах, олімпіадахтурнірах тощо), включених до офіційних заходів Міністерства освіти і науки України, Міністерства культури України, Міністерства молоді та спорту України, складатимуть державні іспити, перебуватимуть за кордоном, що підтверджується відповідними документами;− складатимуть державні іспити;
− проходитимуть практику на підприємствах, в установах та організаціях (для осіб із числа учнів (студентів, вихованців) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти);
− перебуватимуть за кордоном.
Зазначені вище особи разом із комплектом реєстраційних документів надсилають до регіонального центру оцінювання якості освіти заяву (у довільній формі) щодо надання можливості пройти тестування під час додаткової сесії і документ, що підтверджує причину, яка унеможливлює участь в основній сесії.
У межах часу, відведеного для додаткового періоду реєстрації, здійснюється подання документів особами, які:
  • брали участь в антитерористичній операції та/або у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, або належать до категорії осіб з неконтрольованих територій та не зареєструвалися для участі в зовнішньому оцінюванні в основний період;
  • проживають на тимчасово окупованій території або в населених пунктах, де органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень, або переселилися з них та не зареєструвалися в основний період реєстрації;
  • за рішенням судів перебувають в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах;
  • мають складати державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього оцінювання, але через поважні причини не змогли зареєструватися в основний період реєстрації (такі особи реєструються для участі в додатковій сесії лише з навчальних предметів, з яких їм будуть зараховані результати зовнішнього оцінювання як оцінки за державну підсумкову атестацію).
Таким особам до комплекту документів також необхідно додати заяву (у довільній формі) щодо надання можливості пройти тестування під час додаткової сесії та документ, що підтверджує право особи для реєстрації на ЗНО в додатковий період.
Змінено: Ігор Опольський - 03.05.2019 05:47:29
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2019 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги освітян!

Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення!

ЗНО-2019: ПІДСУМКИ РЕЄСТРАЦІЇ, ЕТАПИ ПРОВЕДЕННЯ
22.04.2019



В Українському та регіональних центрах оцінювання якості освіти завершено обробку реєстраційних документів осіб, які виявили бажання взяти участь в основній сесії зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року.
Для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні цього року зареєстровано 354 051 особу. Минулого року для участі в тестуванні було зареєстровано 335 843 особи.
Традиційно найпопулярнішими навчальними предметами є українська мова і література (320 736 зареєстрованих), історія України (232 084 зареєстрованих), математика (146 435 зареєстрованих). З огляду на особливість Умов прийому до закладів вищої освіти значна кількість учасників обирають також біологію (81 342 зареєстрованих) та географію (80 351 зареєстрованих).

Другий рік поспіль спостерігаємо тенденцію до зменшення кількості зареєстрованих на зовнішнє незалежне оцінювання з хімії. У 2019 році на цей предмет зареєструвалося на 6 490 осіб менше порівняно з минулим роком.
Серед учасників зовнішнього незалежного оцінювання більшість є випускниками закладів загальної середньої освіти поточного року. Так, з української мови і літератури випускників закладів загальної середньої освіти поточного року – 53,73%; з історії України – 56,67%; математики – 61,14%; фізики – 74,75%; хімії – 72,43%; біології – 78,04%; географії – 85,44%; англійської мови – 80,99%; французької мови – 80,91%; німецької мови –77,71%; іспанської мови – 57,89%.
З огляду на те, що учні (слухачі) закладів професійно-технічної (професійної) та вищої освіти, які здобувають повну загальну середню освіту в поточному році, обов’язково складають державну підсумкову атестацію з історії України або математики, збільшилася чисельність зареєстрованих на ці предмети.
Порівняно з 2017, 2018 роками у 2019 році відбулися зміни в розподілі категорій осіб, зареєстрованих для проходження ЗНО.

Перерозподіл у відсотковому складі вибірки зареєстрованих зумовлений збільшенням кількості зареєстрованих учнів (слухачів) закладів професійної (професійно-технічної) освіти та студентів закладів вищої освіти. Нагадаємо, що у 2018 році ця категорія учасників ЗНО проходила державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання з української мови, а у 2019 році перелік обов’язкових предметів державної підсумкової атестації доповнено історією України або математикою.

Як серед випускників закладів загальної середньої освіти, так і серед студентів закладів професійно-технічної (професійної) та вищої освіти історія України є більш популярною, ніж математика (131 522 проти 98 409, 82 855 учасників проти 48 004 відповідно).
Державну підсумкову атестацію з іноземних мов учні переважно складатимуть за академічному рівні (74,68% учасників тестування). Для виконання сертифікаційної роботи з англійської мови зареєструвалися 96 433 учасники.
Особи, які реєструвалися на ЗНО, найбільше обирали, окрім української мови і літератури, історію України та географію – 62 486 осіб. Друга за популярністю комбінація предметів – історія України й англійська мова (58 752 особи). Історію України й математику обрали 57 138 осіб.

Загалом, більше 50% випускників закладів загальної середньої освіти поточного року обирали по 4 навчальні предмети для складання, учні (слухачі) закладів професійно-технічної (професійної) освіти переважно обирали по 2 навчальні предмети (77,7%). Цікаво, що випускники минулих років найчастіше обирають по три (28,92%) або по чотири навчальні предмети (41,41%).
Під час організації зовнішнього незалежного оцінювання враховуються потреби різних категорій громадян. Так, майбутні учасники мають можливість здійснити вибір однієї з мов національних меншин для проходження зовнішнього незалежного оцінювання (окрім тестів з української мови і літератури й іноземних мов).

Переважна більшість тестів скрадатимуться українською мовою, так лише 3,62% тестування складатимуть історію України однією з мов національних меншин; 8,82% –  математику; 11,06% – фізику; 8,35%  –  хімію; 7,22% –  біологію; 6,25% – географію.
Цього року продовжиться практика тестування осіб із глибокими порушеннями зору із використанням сертифікаційних робіт, надрукованих шрифтом Брайля. Перелік тестів, надрукованих шрифтом Брайля, що будуть пропонуватися учасникам, доповнився, на сьогодні це – українська мова і література, математика, історія України й біологія. Планується також апробація технології комп’ютерного тестування осіб із глибокими порушеннями зору, однак на сьогодні охочих скористатися такою можливістю нема.
Цьогорічним нововведенням буде розумне пристосування процедури переведення тестових балів з української мови і літератури для осіб з особливими освітніми потребами, які здобувають(ли) повну загальну середню освіту мовою, що не належить до слов’янської групи мов, або мовою корінних народів, та мають кількість тестових балів, меншу за поріг «склав/не склав».  Для таких осіб буде встановлено адаптивний поріг (нижчий за звичайний). Це дозволить таким особам брати участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти.
До 30 квітня на інформаційних сторінках усіх учасників будуть розміщені запрошення-перепустки із зазначенням адреси пунктів проведення зовнішнього незалежного оцінювання для проходження тестування з обраних учасниками навчальних предметів. Учасникам зовнішнього незалежного оцінювання необхідно самостійно роздрукувати запрошення-перепустку зі своєї інформаційної сторінки на веб-сайті Українського центру. Доступ до сторінки здійснюється за номером сертифіката ЗНО та пін-кодом, зазначеним у ньому.
Упродовж 3–20 травня триватиме додатковий період реєстрації. Право на реєстрацію в цей період мають особи, які:
  • за рішенням судів перебувають в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах;
  • брали участь в антитерористичній операції або належать до категорії осіб з неконтрольованих територій та не зареєструвалися для участі в зовнішньому оцінюванні в основний період;
  • проживають на тимчасово окупованій території або в населених пунктах, де органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень, або переселилися з них та не зареєструвалися в основний період реєстрації;
  • мають складати державну підсумкову атестацію у формі ЗНО, але через поважні причини не змогли зареєструватися в основний період реєстрації (для участі в додатковій сесії з навчальних предметів, з яких їм будуть зараховані результати зовнішнього оцінювання як оцінки за державну підсумкову атестацію).
Більше статистичних даних за посиланням.
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2019 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

В’ячеслав Кириленко провів нараду щодо проведення ЗНО у 2019 році
Служба Віце-прем'єр-міністра України, опубліковано 18 квітня 2019 року о 12:02
ВІЦЕ-ПРЕМ'ЄР-МІНІСТР ОСВІТА І НАУКА

Віце-прем’єр-міністр України В’ячеслав Кириленко провів нараду щодо підготовки до проведення зовнішнього незалежного оцінювання, основна сесія якого відбудеться  21 травня - 13 червня. 
У нараді взяли участь представники Українського центру оцінювання якості освіти, Державної служби якості освіти, Міністерства освіти і науки, Міністерства охорони здоров’я, Міністерства фінансів, Національної поліції, Державної служби з надзвичайних ситуацій, Міністерства інфраструктури. Учасники наради обговорили підготовку до проведення ЗНО, зокрема організацію посиленої охорони приміщень центрів оцінювання якості освіти та пунктів проведення тестувань, безпечне підвезення учнів до пунктів  проведення  ЗНО, організацію роботи медпрацівників у місцях тестування, забезпечення належного фінансування проведення ЗНО.
Також обговорили підготовку до проведення вступних випробувань із використанням організаційно-технологічних процесів здійснення ЗНО та  незалежного тестування професійних компетентностей у процесі сертифікації педагогічних працівників.
За результатами наради складено протокол доручень Кабінету Міністрів України щодо забезпечення охорони, безпеки, чергування усіх служб та оплати праці педагогів.
Зовнішнє незалежне оцінювання цього року складатимуть 355 тис. осіб, буде проведено оцінювання з 11 навчальних предметів.
ВСТУП до МАГІСТРАТУРИ у 2018 році: "Право", "Міжнародне право", «Гуманітарні науки», «Соціальні та поведінкові науки», «Журналістика», «Сфера обслуговування», «Міжнародні відносини», Тут будемо вміщувати повідомлення, щодо даної теми
 
До уваги учасників вступної кампанії до магістратури у 2019 році!




2019 ЄВІ.jpg (33.17 КБ)
Страницы: Пред. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 57 След.