Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Загальний форум

Вибрати дату в календаріВибрати дату в календарі

Страницы: Пред. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 54 След.
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ НАРАДИ, НАВЧАЛЬНІ СЕМІНАРИ, ВЕБІНАРИ з питань організації та проведення ЗНО, експертизи якості освіти та моніторингу якості освіти у 2018-2019 навчальному році, У дані темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги учнів, студентів, вчителів, викладачів ВСП "РІвненський коледж НУБіП України"


На виконання плану роботи, на запрошення адміністрації ВСП "Рівненський коледж НУБіП України" (лист від 03.12.2018 № 847) у середу, 12.12.2018, на базі ВСП "РІвненський коледж НУБіП України" Ігорем Валерійовичем ОПОЛЬСЬКИМ, завідувачем кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО, буде проведено навчальний семінар для учнів, студентів, викладачів української мови та літератури із питань ЗНО-2019. Початок роботи об 11:00 (відділення "Технічне (Будівництво та цивільна інженерія) - 51 студент).

Матеріали навчального семінару:

1. Гіперпосилання на сайт УЦОЯО з аналітичними матеріалами ЗНО-2018: Офіційний звіт про проведення ЗНО у 2018 році. ТОМ 2 (ст. 5-39).
2. Реторспективний аналіз результатів ЗНО 2008-2018 року за методикою "ріки-береги": ПЕРЕЙТИ.
3. Статистика ЗНО-2018: статистичні дані за регіонами. ПЕРЕЙТИ.  
4. Гіперпосилання на тему "ПІДГОТОВКА ДО ЗНО: БАЗА ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ. Тренувальне on-line тестування (1234)" загального форуму порталу "Освіта Рівненщини". Тестові зошити, теми відкритої частини.
5. Гіперпосилання на тему "ЗНО: українська література. Учням. Письменники, якими їх не вивчають у школі(12)" загального форуму порталу "Освіта Рівненщини".
6. ТРЕНУВАЛЬНЕ ON-LINE ТЕСТУВАННЯ підготовка до ЗНОПЕРЕЙТИ.
7. Критерії перевірки відкритої частини сертифікаційних робіт учасників ЗНО-2018 з української мови та літератури.
7.1. Основна сесія. ЗАВАНТАЖИТИ.
7.2. Додаткова сесія. ЗАВАНТАЖИТИ.
8. Інструктивно-методичні матеріали для підготовки екзаменаторів із перевірки відкритих завдань зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року з української мови і літератури. ЗАВАНТАЖИТИ.
9. Структура власного висловлення (документ у форматі Word). ЗАВАНТАЖИТИ.
10. Структура власного висловлення (графічне зображення, документ у форматі pdf). ЗАВАНТАЖИТИ.
11. Презентації ЛРЦОЯО (Климець І) щодо результатів виконання сертифікаційнї роботи учасниками ЗНО:
12.1. Презентація "ЗНО-2015-2016". ЗАВАНТАЖИТИ.
12.2. Презентація "ЗНО-2017-2018". ЗАВАНТАЖИТИ.
Змінено: Ігор Опольський - 12.12.2018 07:58:54
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ НАРАДИ, НАВЧАЛЬНІ СЕМІНАРИ, ВЕБІНАРИ з питань організації та проведення ЗНО, експертизи якості освіти та моніторингу якості освіти у 2018-2019 навчальному році, У дані темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги відповідальних за ЗНО у районах, містах, ОТГ, закладах ЗСО обласного підпорядкування!

        Начальникам відділів, управлінь освіти
        районних державних адміністрацій,
 виконавчих комітетів
рад міст обласного значення 
     Завідувачам районних, міських
    методичних кабінетів, центрів
                                                                                                                                Керівникам ОТГ
Про проведення вебінару
для відповідальних за ЗНО
 
Інститут на виконання плану роботи, п. 2.8 «Проведення інтернет- конференцій, вебінарів тощо з питань ЗНО-2019 для випускників та педагогів ЗНЗ» спільного наказу управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 03.10.2018 № 362/123-о «Про підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році», листа Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 03.12.2018 №578/03-29 повідомляє про проведення наради у формі вебінару для відповідальних за проведення ЗНО в області, під час якої будуть розглядатися питання підготовки процедур ЗНО 2019 року, зокрема щодо внесення змін до інформаційно-телекомунікаційної системи Українського центру оцінювання якості освіти.
Просимо відповідальних за підготовку до проведення ЗНО у районах, містах, ОТГ взяти участь у вебінар-нараді, що відбудеться 06.12.2018. Початок роботи об 11:00.
Посилання на адресу інтернет-сторінки, де буде проведено вебінар, буде надіслано на електронні адреси відповідальних за ЗНО працівниками Львівського РЦОЯО.
 
      Інформуємо, що у четвер, 06.12.2018 відбудеться нарада у формі вебінару для відповідальних за проведення ЗНО в областях обслуговування, на якій будуть розглядатися питання підготовки процедур ЗНО 2019 року. 

Початок роботи об 11.00 год.
Адреса посилання інтернет сторінки, де буде проходити вебінар: https://www.youtube.com/watch?v=uawU29HvKcQ
Область вкладених файлів Переглянути відео YouTube "Пряма трансляція користувача ЗНО 2019 ЗНО 2019"
Пряма трансляція користувача ЗНО 2019 ЗНО 2019
https://www.youtube.com/watch?v=uawU29HvKcQ&authuser=0 

ЗАВАНТАЖИТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ З ВЕБІНАРУ.


ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОЗАПИС ВЕБІНАРУ за 06.12.2018 МОЖНА, ПЕРЕЙШОВШИ за ЦИМ ГІПЕРПОСИЛАННЯМ (http://https://drive.google.com/open?id=1gDjIYrDAjsQ_-i6YWGN6pSJ8jnVX3mw1 Область вкладених файлів)
https://www.youtube.com/watch?v=uawU29HvKcQ&authuser=0
Змінено: Ігор Опольський - 12.12.2018 06:22:16
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ НАРАДИ, НАВЧАЛЬНІ СЕМІНАРИ, ВЕБІНАРИ з питань організації та проведення ЗНО, експертизи якості освіти та моніторингу якості освіти у 2018-2019 навчальному році, У дані темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги освітян Зарічненського району!
      На виконання плану роботи інституту, на запрошення Відділу освіти Зарічненської районної державної адміністрації (лист від 27.11.2018 № 01-31/2434) у понеділок, 10.12.2018, буде проведено навчальний семінар для вчителів української мови та літератури, які викладаються у 10-11 класах (ЗЗСО), із питань підготовки до ЗНО-2019 (ДПА у формі ЗНО), у т.ч. написання відкритої частити сертифікаційної роботи з української мови та літератури.
Початок роботи о 10:00 на базі Зарічненського НВК "ЗОШ І ступеня-гімназія" Зарічненської районної ради Рівненської області.

Матеріали навчального семінару:

1. Гіперпосилання на сайт УЦОЯО з аналітичними матеріалами ЗНО-2018: Офіційний звіт про проведення ЗНО у 2018 році. ТОМ 2 (ст. 5-39).
2. Реторспективний аналіз результатів ЗНО 2008-2018 року за методикою "ріки-береги": ПЕРЕЙТИ.
3. Статистика ЗНО-2018: статистичні дані за регіонами. ПЕРЕЙТИ.  
4. Гіперпосилання на тему "ПІДГОТОВКА ДО ЗНО: БАЗА ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ. Тренувальне on-line тестування (1234)" загального форуму порталу "Освіта Рівненщини". Тестові зошити, теми відкритої частини.
5. Гіперпосилання на тему "ЗНО: українська література. Учням. Письменники, якими їх не вивчають у школі(12)" загального форуму порталу "Освіта Рівненщини".
6. ТРЕНУВАЛЬНЕ ON-LINE ТЕСТУВАННЯ підготовка до ЗНОПЕРЕЙТИ.
7. Гіперпосилання на тему "Міжнародне порівняльне моніторингове дослідження PISA (Programme for International Student Assessment) (12)" загального форуму порталу "Освіта Рівненщини".
8. Критерії перевірки відкритої частини сертифікаційних робіт учасників ЗНО-2018 з укрїанської мови та літератури.
8.1. Основна сесія. ЗАВАНТАЖИТИ.
8.2. Додаткова сесія. ЗАВАНТАЖИТИ.
9. Індикаторні роботи з української мови та літератури (основна сесія) ЗНО-2018 (друковані, роздають під час проведення навчального семінару).
10. Інструктивно-методичні матеріали для підготовки екзаменаторів із перевірки відкритих завдань зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року з української мови і літератури. ЗАВАНТАЖИТИ.
11. Структура власного висловлення (документ у форматі Word). ЗАВАНТАЖИТИ.
12. Структура власного висловлення (графічне зображення, документ у форматі pdf). ЗАВАНТАЖИТИ.
13. Презентації ЛРЦОЯО (Климець І) щодо результатів виконання сертифікаційнї роботи учасниками ЗНО:
13.1. Презентація "ЗНО-2015-2016". ЗАВАНТАЖИТИ.
13.2. Презентація "ЗНО-2017-2018". ЗАВАНТАЖИТИ.
Змінено: Ігор Опольський - 06.12.2018 14:04:01
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ НАРАДИ, НАВЧАЛЬНІ СЕМІНАРИ, ВЕБІНАРИ з питань організації та проведення ЗНО, експертизи якості освіти та моніторингу якості освіти у 2018-2019 навчальному році, У дані темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги освітян, наукових, науково-педагогічних працівників, учнів, студентів КЗВО "РІвненська медична академія" Рівненської облради!

      Працівники кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО спільно з працівниками Львівського РЦОЯО на виконання плану роботи, листа КЗВО "Рівненська медична академія" від 19.11.2018 організовують проведення слуханнь для студентів ІІ курсу КЗВО "РМА" із питань термінів, умов та формату проведення у 2019 році зовнішнього незалежного оцінювання (державної підсумкової атестації у формі зрвнішнього незалежного оцінювання).
      Слухання буде проведено на базі КЗВО "Рівненська медична академія" у вівторок, 04.12.2018. Початок роботи об 12:30 (для ІІ групи - 150 осіб).

      ЗАВАНТАЖИТИ презентацію (буде активне після проведення слухань). 
Змінено: Ігор Опольський - 01.12.2018 12:08:23
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ НАРАДИ, НАВЧАЛЬНІ СЕМІНАРИ, ВЕБІНАРИ з питань організації та проведення ЗНО, експертизи якості освіти та моніторингу якості освіти у 2018-2019 навчальному році, У дані темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги освітян, наукових, науково-педагогічних працівників, учнів, студентів КЗВО "РІвненська медична академія" Рівненської облради!

      Працівники кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО спільно з працівниками Львівського РЦОЯО на виконання плану роботи, листа КЗВО "Рівненська медична академія" від 19.11.2018 організовують проведення слуханнь для студентів ІІ курсу КЗВО "РМА" із питань термінів, умов та формату проведення у 2019 році зовнішнього незалежного оцінювання (державної підсумкової атестації у формі зрвнішнього незалежного оцінювання).
      Слухання буде проведено на базі КЗВО "Рівненська медична академія" у вівторок, 04.12.2018. Початок роботи об 11:00 (для І групи - 150 осіб).

      ЗАВАНТАЖИТИ презентацію (буде активне після проведення слухань). 

Змінено: Ігор Опольський - 01.12.2018 12:14:15
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ НАРАДИ, НАВЧАЛЬНІ СЕМІНАРИ, ВЕБІНАРИ з питань організації та проведення ЗНО, експертизи якості освіти та моніторингу якості освіти у 2018-2019 навчальному році, У дані темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги ПТНЗ та ВНЗ І-ІІ р.а.!
Директорам ПТНЗ, ВНЗ І-ІІ р.а.
Про проведення інструктивно-
методичної наради із питань ЗНО-2019
 
Інститут на виконання плану роботи, спільного наказу управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 03.10.2018 № 362/123-о «Про підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році», листа Львівського РЦОЯО від 28.11.2018 № 569/03-29 «Про оновлення інформації про заклад освіти Рівненської області в довідниках УЦОЯО» повідомляє, що у вівторок, 04.12.2018, на базі Рівненського ОІППО (актова зала, І поверх) буде проведено інструктивно-методичну нараду для осіб, які у ПТНЗ та ВНЗ І-ІІ р.а. відповідають за підготовку до проведення ЗНО-2019. Початок роботи об 11:00.
Під час наради розглядатимуться питання щодо підготовки до проведення ЗНО у 2019 році, зокрема державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, та процедури оновлення інформації про заклади освіти в довідниках УЦОЯО.

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ НАРАДИ, НАВЧАЛЬНІ СЕМІНАРИ, ВЕБІНАРИ з питань організації та проведення ЗНО, експертизи якості освіти та моніторингу якості освіти у 2018-2019 навчальному році, У дані темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги вчителів, викладачів ВНЗ І-ІІ р.а.!

Інститут на виконання плану роботи, спільного наказу управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 03.10.2018 № 362/123-о «Про підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році» повідомляє, що у вівторок, 04.12.2018, на базі КЗВО «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради (в. Карнаухова, 53, м. Рівне) буде проведено навчальний семінар із питань підготовки до ЗНО-2019 для вчителів, викладачів ВНЗ І-ІІ р.а. української мови та літератури (читальна зала, ІІ поверх).
      Початок роботи о 14:00 на базі КВНЗ "РІвненська медична академія".

Матеріали навчального семінару:

1. Гіперпосилання на сайт УЦОЯО з аналітичними матеріалами ЗНО-2018: Офіційний звіт про проведення ЗНО у 2018 році. ТОМ 2 (ст. 5-39).
2. Реторспективний аналіз результатів ЗНО 2008-2018 року за методикою "ріки-береги": ПЕРЕЙТИ.
3. Статистика ЗНО-2018: статистичні дані за регіонами. ПЕРЕЙТИ.  
4. Гіперпосилання на тему "ПІДГОТОВКА ДО ЗНО: БАЗА ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ. Тренувальне on-line тестування (1234)" загального форуму порталу "Освіта Рівненщини". Тестові зошити, теми відкритої частини.
5. Гіперпосилання на тему "ЗНО: українська література. Учням. Письменники, якими їх не вивчають у школі(12)" загального форуму порталу "Освіта Рівненщини".
6. ТРЕНУВАЛЬНЕ ON-LINE ТЕСТУВАННЯ підготовка до ЗНОПЕРЕЙТИ.
7. Гіперпосилання на тему "Міжнародне порівняльне моніторингове дослідження PISA (Programme for International Student Assessment) (12)" загального форуму порталу "Освіта Рівненщини".
8. Критерії перевірки відкритої частини сертифікаційних робіт учасників ЗНО-2018 з укрїанської мови та літератури.
[JUSTIFY]8.1. Основна сесія. ЗАВАНТАЖИТИ.
8.2. Додаткова сесія. ЗАВАНТАЖИТИ.
[/JUSTIFY]
9. Індикаторні роботи з української мови та літератури (основна сесія) ЗНО-2018 (друковані, роздають під час проведення навчального семінару).
10. Інструктивно-методичні матеріали для підготовки екзаменаторів із перевірки відкритих завдань зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року з української мови і літератури. ЗАВАНТАЖИТИ.
11. Структура власного висловлення (документ у форматі Word). ЗАВАНТАЖИТИ.
12. Структура власного висловлення (графічне зображення, документ у форматі pdf). ЗАВАНТАЖИТИ.
13. Презентації ЛРЦОЯО (Климець І) щодо результатів виконання сертифікаційнї роботи учасниками ЗНО:
13.1. Презентація "ЗНО-2015-2016". ЗАВАНТАЖИТИ.
13.2. Презентація "ЗНО-2017-2018". ЗАВАНТАЖИТИ.
      
Змінено: Ігор Опольський - 28.11.2018 13:01:23
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2019 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
До уваги керівників закладів освіти Рівненської області!


Інститут на виконання плану роботи, спільного наказу управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 03.10.2018 № 362/123-о «Про підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році», листа Львівського РЦОЯО від 30.11.2018 № 574/03-29 «Щодо оновлення інформації про заклади освіти в довідниках УЦОЯО» повідомляє, що спільно з Львівським РЦОЯО організовує процедуру оновлення інформації про заклади освіти в довідниках Українського центру оцінювання якості освіти.
Просимо керівників закладів загальної середньої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти, вищої освіти І-ІІ р.а. Рівненської області провести звірку (оновлення) інформації про заклади освіти в довідниках інформаційно-телекомунікаційної системи УЦОЯО відповідно до інструкції, що надіслана на електронні скриньки.
           Із 1 грудня 2018 року розпочато роботу веб-сервісу «Кабінет керівника закладу освіти».
      Керівникам закладів необхідно до 27 грудня 2018 року перевірити інформацію про свій заклад освіти, доповнити її, а за потреби оновити дані.
У четвер, 06.12.2018 об 11:00, було проведено вебінар із питань звірки інформації у інформаційно-телекомунікаційній системц Українського центру оцінювання якості освіти.
Після завершення вебінару на електронні скриньки усіх відповідальних за ЗНО у районах, містах, ОТГ, закладах ЗСО обласного підпорядкування буде надіслано презентацію, яка використовувалась працівниками Львівського РЦОЯО.
Інформаційні картки закладів освіти, що будуть сформовані за результатами проведеної звірки, завірені підписом керівника та печаткою закладу освіти, просимо надіслати поштовим відправленням до Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти до 15.12.2018 (Львівський РЦОЯО, в. Шевченка, б 116, к.2, м. Львів Львівська область 79039).
Інструкції щодо покрокової звірки інформації закладами освіти було надіслано на електронні скриньки:

Змінено: Ігор Опольський - 06.12.2018 12:13:59
Моніторинг якості освіти від УЦОЯО: СЕРТИФІКАЦІЯ педагогічних працівників, В Україні проводитимуть моніторинги якості освіти
 
До уваги освітян Рівненщини!


Уже наступної п'ятниці видавництво "Шкільний світ" на своїх платформах проведе вебінар "Сертифікація учителів: питання та відповіді". Відповіді даватиме Директор департаменту акредитації та моніторингу Державної служби якості освіти України Юрійчук Іван Ярославович. В плані лише топові питання про процес сертифікації, про критерії оцінки діяльності учителя у класі та про підвищення заробітної плати сертифікованих учителів і багато іншого. 
Ви зможете в онлайн-режимі задавати питання та цікавитися.
Вам потрібно лише зареєстуватися та в п'ятницю, 14.12.2018, чекати посилання для перегляду на пошті. Реєструйтеся тут ➡https://goo.gl/forms/TODBLX7FZxTRI16L2

Моніторинг якості освіти від УЦОЯО: СЕРТИФІКАЦІЯ педагогічних працівників, В Україні проводитимуть моніторинги якості освіти
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо на оригінальне повідомлення за цим гіперпосиланням.



Учасник сертифікації має робити відеозапис проведеного ним навчального заняття

      Сертифікація вчителя передбачатиме відеозапис своєї роботи
Міністерством освіти підготовлений проект Положення про сертифікацію педагогічних працівників, що встановить засади функціонування системи сертифікації вчителів.
Документом передбачено, що для успішного проходження сертифікації, вчителям, окрім складання тестів ЗНО та оцінювання практичного досвіду роботи спеціальними експертами, буде необхідно створити електронне портфоліо.
Необхідними компонентами портфоліо є необхідність фіксації учителем своєї педагогічної майстерності з формування ключових компетентностей і наскрізних вмінь учнів. Зокрема, кожен учасник сертифікації має зробити відеозапис проведеного ним навчального заняття чи фрагментів навчальних занять загальним обсягом від 15 до 30 хвилин.
Після цього вчителю, який має намір пройти сертифікацію, необхідно зробити опис проведеного ним заняття.
Перед відеозаписом заняття вчитель також має отримати погодження від батьків учнів щодо відеозапису навчального заняття, а також можливого його оприлюднення на Національній освітній електронній платформі у разі отримання сертифіката.
Як відомо, Міністерство освіти оприлюднило проект Положення про сертифікацію педагогічних працівників. Громадське обговорення проекту документа триватиме до 9 грудня 2018 року.



Моніторинг якості освіти від УЦОЯО: СЕРТИФІКАЦІЯ педагогічних працівників, В Україні проводитимуть моніторинги якості освіти
 
До уваги освітян!

Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на оригінальне повідомлення.

МОН розробило положення про сертифікацію вчителів


Міністерством освіти і науки розроблений проект Положення про сертифікацію педагогічних працівників.
Документ, після його затвердження, встановить засади функціонування системи сертифікації педагогічних працівників закладів освіти та порядок її проведення.
Передбачається, що сертифікація вчителів складатиметься з двох етапів.
На першому етапі відбуватиметься оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації шляхом незалежного тестування. Організацією тестування займатимуться Український центр оцінювання якості освіти та його регіональні центри.
Зокрема, УЦОЯО забезпечуватиме наповнення банку завдань зовнішнього незалежного оцінювання завданнями, укладатиме тести для ЗНО, розроблятиме загальні характеристики тестів, схеми нарахування балів за виконання завдань тестів та здійснюватиме інші заходи пов'язані з проведенням тестування.
Для кожного учасника сертифікації буде створено електронний кабінет. Результати тестування будуть визначатись впродовж 15 днів з моменту проведення тестування.
Другий етап сертифікації передбачатиме вивчення та експертне оцінювання практичного досвіду роботи вчителя. За організацію експертного оцінювання відповідатиме Державна служба якості освіти та її територіальні органи.
Зокрема, служба якості освіти, затвердить критерії та порядок вивчення практичного досвіду роботи учасника сертифікації, розробить уніфіковані форми для оцінювання практичного досвіду роботи та відповідні методичні рекомендації експертам щодо їх заповнення.
Також Державна служба якості освіти затвердить загальний список експертів, які можуть залучатися до проведення сертифікації.
Склад експертної групи, яка вивчатиме практичний досвід роботи вчителя безпосередньо в закладі освіти, не може бути менше двох осіб. Експерти не повинні мати конфлікту інтересів з учасниками сертифікації.
За результатами вивчення практичного досвіду роботи учасника сертифікації експертна група готуватиме експертний висновок, який має містити загальну кількість набраних учасником сертифікації балів.
Окрім цього, у процесі сертифікації кожен учитель має зафіксувати свою педагогічну майстерність з формування ключових компетентностей і наскрізних вмінь учнів у створеному ним електронному портфоліо.
Для створення е-портфоліо учасник має зробити відеозапис проведеного ним навчального заняття чи фрагментів навчальних занять загальним обсягом від 15 до 30 хвилин, зробити опис проведеного ним навчального заняття та зробити самооцінювання своєї педагогічної діяльності відповідно до спеціальної анкети.
Визначення результатів сертифікації здійснюватиметься міжвідомчою експертною комісією, до складу якої будуть включені представники МОН, УЦОЯО та Державної служби якості освіти. До складу комісії також можуть входити представники громадськості.
Зазначена комісія прийматиме рішення щодо результатів сертифікації шляхом установлення порогових балів за кожною зі складових сертифікації.
Сертифікат отримають учителі, кількість набраних балів яких за кожною зі складових сертифікації дорівнюватиме або перевищуватиме встановлені комісією порогові бали.
Сертифікація має здійснюватись на добровільних засадах з метою підвищення престижності педагогічної праці та заохочення вчителя до особистісного і професійного зростання.
У разі успішного проходження сертифікації, учитель отримає доплату у розмірі 20% посадового окладу, а також зарахування сертифікату як проходження атестації.
Планується, що Міністерство освіти спільно з Державною службою якості освіти та Українським центром оцінювання якості освіти у 2019 році проведуть пілотний проект із сертифікації двох тисяч педагогічних працівників у кожній з областей та Києві.


Громадське обговорення проекту документа триватиме до 9 грудня 2018 року.
Змінено: Ігор Опольський - 27.11.2018 11:20:30
Експертиза якості освіти: підготовка експертів - вчителів-екзаменаторів з математики, Тут будемо розміщувати матеріали, що є актуальними для теми
Експертиза якості освіти: підготовка експертів - вчителів-екзаменаторів з англійської мови, Тут будемо розміщувати матеріали, що є актуальними для теми
ВСТУП ДО МАГІСТРАТУРИ у 2019 році: за спеціальностями 081 «Право» та 293 «Міжнародне право»; 027 «Музеєзнавство, пам’яткознавство», 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» галузі знать 02 «Культура і, Тут будемо розміщувати матеріали, що є актуальними для теми
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на оригінальне повідомлення..

      2019 року всі, хто бажає здобути ступінь магістра за спеціальностями 081 «Право» та 293 «Міжнародне право», мають узяти участь у єдиному фаховому вступному випробуванні (ЄФВВ) з права, ТЗНПК та єдиному фаховому вступному іспиті з іноземної мови, що проходитимуть з використанням організаційно-технологічних процесів здійснення ЗНО. 

Для вступу для здобуття ступеня магістра за спеціальностями 027 «Музеєзнавство, пам’яткознавство», 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» галузі знать 02 «Культура і мистецтво», спеціальностями галузей знань 03 «Гуманітарні науки» (крім спеціальності 035 «Філологія»), 04 «Богослов’я», 05 «Соціальні та поведінкові науки», 06 «Журналістика», 07 «Управління та адміністрування», 12 «Інформаційні технології» (крім спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення»), 24 «Сфера обслуговування», 28 «Публічне управління та адміністрування», 29 «Міжнародні відносини» (крім спеціальності 293 «Міжнародне право») потрібно скласти єдиний вступний іспит ЄВІ) з іноземної мови, що проходитиме з використанням організаційно-технологічних процесів здійснення ЗНО.

      2019 року при вступі до закладів вищої освіти будуть дійсні результати ЄФВВ і 2018, і 2019 року. Оцінки з англійської, німецької, французької та іспанської мов буде зараховано лише з результатів ЄВІ 2019 року.
ВСТУП ДО МАГІСТРАТУРИ у 2019 році: за спеціальностями 081 «Право» та 293 «Міжнародне право»; 027 «Музеєзнавство, пам’яткознавство», 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» галузі знать 02 «Культура і, Тут будемо розміщувати матеріали, що є актуальними для теми
 
ЩО означають абревіатури ЄФВВ та ЄВІ?

Єдине фахове вступне випробування (ЄФВВ) — форма вступного випробування з права та загальних навчальних правничих компетентностей для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), яка передбачає використання організаційно-технологічних процесів здійснення зовнішнього незалежного оцінювання. 
      Єдиний вступний іспит (ЄВІ) — форма вступного випробування з іноземної (англійської, німецької, французької або іспанської) мови для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), яка передбачає використання організаційно-технологічних процесів здійснення зовнішнього незалежного оцінювання.      


Вступні випробування до магістратури за технологією ЗНО (зовнішнього незалежного оцінювання) в Україні вперше було проведено у 2017 році.

      Для вступників 2017 року на загальному форумі порталу "Освіта Рівненщини" працівники кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО здійснювали інформаційно-методичний супровід у темі "ВСТУП до МАГІСТРАТУРИ за спеціальністю "ПРАВО".
Для вступників 2018 року на загальному форумі порталу "Освіта Рівненщини" працівники кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО здійснювали інформаційно-методичний супровід у темі "ВСТУП до МАГІСТРАТУРИ у 2018 році: "Право", "Міжнародне право", «Гуманітарні науки», «Соціальні та поведінкові науки», «Журналістика», «Сфера обслуговування», «Міжнародні відносини»".     


Тому всім, хто бажає вступати до магістратури у 2019 році, рекомендуємо ознайомитись із матеріалами даних ДВОХ тем 2017 та 2018 років, вказаних за гіперпосиланнями вище.


      Бажаємо успіхів!!!
Змінено: Ігор Опольський - 03.12.2018 07:02:21
ВСТУП ДО МАГІСТРАТУРИ у 2019 році: за спеціальностями 081 «Право» та 293 «Міжнародне право»; 027 «Музеєзнавство, пам’яткознавство», 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» галузі знать 02 «Культура і, Тут будемо розміщувати матеріали, що є актуальними для теми
 
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ у 2019 році


1. 
2. 
ПІДГОТОВКА ДО ЗНО: БАЗА ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ. Тренувальне on-line тестування, У даному розділі форуму розміщено гіперпосилання на базу ВИКОРИСТАНИХ тестових завдань Українського центру оцінювання якості освіти.
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на оригінальне повідомлення у соціальній мережі Facebook.

Правопис прислівників


 
Експертиза якості освіти: апробація тестових завдань для наповнення банку тестів Українського центру оцінювання якості освіти, Тут розміщуватиметься інформація щодо проведення апробації тестових завдань від УЦОЯО
 
До уваги освітян Рівненщини!

Інститут на виконання плану роботи, п. 3.2 «Проведення апробації тестових завдань» спільного наказу Управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 03.10.2018 № 362/123-о «Про підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році», спільного наказу Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації від 27.11.2018 № 451/139-о «Про підготовку та проведення апробації тестових завдань у грудні 2018 року» повідомляє, що у період із 05.12.2018 по 19.12.2018, працівниками кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО на базі визначених закладів освіти Рівненської області буде проведено процедуру апробації тестових завдань для наповнення банку тестів Українського центру оцінювання якості освіти.
Інформацію щодо вимог до проведення процедури апробації тестових завдань у закладах освіти вміщено нижче.

[JUSTIFY] До участі в апробації тестових завдань із 9 предметів буде залучено 375 учнів 11-х класів із 11 закладів загальної середньої освіти та ВНЗ І-ІІ р.а. Рівненської області.

Інструкція щодо проведення процедури апробації тестових завдань у закладах освіти.

[JUSTIFY] Апробацію тестових завдань в аудиторіях проводять уповноважений представник регіонального центру оцінювання якості освіти та вчитель закладу освіти (це може бути вчитель, який викладає предмет, із якого проводиться апробація).   
 
      Для апробації тестових завдань відводиться певний час, зазначений в тестовому зошиті, який отримує кожен учасник апробації з того чи іншого навчального предмета

      Уповноважений представник регіонального центру оцінювання якості освіти: 
-    доставляє апробаційні матеріали до навчального закладу, на базі якого проводиться апробація;
-     роздає  апробаційні матеріали учасникам апробації (у разі потреби використовує додаткові бланки відповідей);
- ознайомлює учасників з Вимогами щодо заповнення бланків відповідей та роботи з тестовими зошитами;
    -  слідкує за дотриманням умов проведення апробації в аудиторії (не дозволяє учасникам користуватися мобільними телефонами, калькуляторами, довідниками, словниками тощо; не дозволяє спілкуватися з іншими учасниками апробації; не дає роз’яснень стосовно змісту завдань);
-     нагадує учням про час, що лишається до закінчення роботи;
-      після завершення апробації збирає апробаційні матеріали;
-      якщо є  зауваження, записує їх до анкети; 
-      доставляє апробаційні матеріали та анкети до регіонального центру.
      
      В аудиторії, де проводиться апробація:
-     не повинно бути наочних матеріалів з навчальних предметів, з яких проводиться апробація (окрім випадків використання довідкових таблиць, що передбачено процедурою апробації); 
-    кожен учасник апробації повинен сидіти за окремим столом.
      
      Учитель, який знаходиться в аудиторії:
-      під час роботи учнів складає список учасників, у якому фіксує номери бланків відповідей;
-      заповнює анкету (у разі потреби висловлює свої зауваження в письмовій формі).
 
      Учасники апробації:
 -  виконують тестові завдання та заповнюють бланки відповідей ручкою з чорнилом/пастою насиченого чорного  кольору;
 -  дотримуються Вимог щодо заповнення бланків відповідей та роботи з тестовими зошитами. 

      У вибірці потрібно дотриматись вимоги щодо такого параметру: хлопців - 50%, дівчат - 50%.



Переписувати та ксерокопіювати апробаційні тестові завдання заборонено!
[/JUSTIFY][/JUSTIFY]


Змінено: Ігор Опольський - 07.02.2019 08:50:38
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЯКОСТІ ОСВІТИ УКРАЇНИ, Тут будемо вміщувати актуальну інформацію з даної теми
 
Матеріал СЛУХАЄМО (запис на радіо), перейшовши за гіперпосиланням на оригінальне повідомлення.

7 листопада Уряд прийняв рішення про утворення територіальних органів Державної служби якості освіти України. У регіонах вже почали створювати територіальні органи Служби, які відповідатимуть за дотримання якості освіти та освітньої діяльності. Як це відбуватиметься у нашій області? Для чого створена нова служба і які функції виконуватиме? Служба якості освіти дорадчий, контролюючий чи каральний орган для навчальних закладів? Обговорюємо усі ці питання з гостем студії начальником управління освіти і науки Рівненськорї ОДА Григорієм Таргонським. Автор і ведуча Ольга Шевчук.

ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЯКОСТІ ОСВІТИ УКРАЇНИ, Тут будемо вміщувати актуальну інформацію з даної теми
 
Про статус територіальних органів Держслужби якості освіти, їх функції, яким чином відбуватиметься фінансове забезпечення та підбір кадрів. А також, які зміни у повноваженнях місцевих органів влади в сфері освіти?

Читайте відповіді на всі ці питання в матеріалі газети Освіта України інтерв'ю першого заступника Голови Держслужби якості освіти Олександра Якименкаhttps://bit.ly/2OL8l8a

Інтерв’ю першого заступника Голови Державної служби якості освіти України Олександра Якименка газеті "Освіта України"

МЕРЕЖА СЛУЖБИ ЯКОСТІ 
      Минулого тижня Кабінет Міністрів України ухвалив постанову «Про утворення територіальних органів Державної служби якості освіти». Які повноваження мають ці органи, якими будуть перші етапи їх створення, як здійснюватиметься набір працівників розповідає перший заступник голови Державної служби якості освіти Олександр ЯКИМЕНКО.
– Нині українська освітня система продовжує реформування, – розповідає Олександр Васильович. – Відповідно до нового Закону «Про освіту» атестацію та державний нагляд за діяльністю закладів освіти ліквідовано, натомість вводиться новий інструмент зовнішньої системи забезпечення якості – інституційний аудит, який проводитимуть Державна служба якості освіти та її територіальні органи. Перший крок ми зробили – створили центральний апарат. Тепер необхідно найшвидше забезпечити утворення і безперебійну роботу цих органів, і постанова КМУ дала старт цій роботі.
У рамках реформи децентралізації відбулася зміна повноважень місцевих органів влади. Раніше атестацію та державний нагляд (конт­роль) за діяльністю закладів освіти здійснювали місцеві органи управління освітою, зокрема – структурні підрозділи районних та обласних державних адміністрацій. Забравши ці інструменти, щоб у відповідній діяльності не утворився вакуум, ми реформуємо й інспектування. Причому переходимо від нагляду і контролю до підтримки й допомоги через упровадження інституційного аудиту. І на місцях це повинні робити місцеві територіальні підрозділи.
      – Розкажіть детальніше про інституційний аудит.
– Згідно із Законом «Про освіту», інституційний ­аудит – це комплексна зовнішня перевірка й оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти (крім закладів вищої освіти), які забезпечують його ефективну роботу та сталий розвиток. Його проведення передбачає створення рекомендацій щодо підвищення якості освітньої діяльності закладу і вдосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти. А також – приведення освітнього й управлінського процесів у відповідність до вимог законодавства та ліцензійних умов. Якщо буде виявлена невідповідність, то орган, який проводить аудит, має визначити строк усунення недоліків і порушень. Після закінчення цього строку відбудеться повторна перевірка. Якщо ж і вона дасть негативні результати, то засновнику закладу освіти можуть бути надані рекомендації щодо зміни його керівника, припинення функціонування або реорганізації такого освітнього закладу.
      – Як часто закладам треба буде проходити аудит?
– Закон передбачає, що кожен заклад повинен проходити інституційний аудит раз на десять років. І це – досить серйозний виклик для нашої служби.
Ми оцінили діяльність Державної інспекції навчальних закладів за останні 7 років і можемо констатувати, що за цей період охопили лише 0,4 відсотка всіх закладів загальної середньої освіти. Тобто розуміємо, що навіть якщо б удвічі підвищити показник результативності роботи минулої держінспекції, то вона все одно становитиме менше одного відсотка, і це, звісно, не може забезпечити повного охоплення закладів освіти. За десять років оцінити 16 тисяч шкіл без потужної та безперебійної роботи територіальних органів – неможливо. Тобто саме потужна розгалужена система регіональних центрів зможе забезпечити проведення цієї роботи на належному рівні. Тож ми не можемо лише формально підійти до створення цієї структури.
      – Вочевидь, важливим етапом налагодження роботи регіональних підрозділів є підбір кадрів. Як він відбуватиметься?
– Так, перехід від інспектування до допомоги і підтримки повинен відбутися не в останню чергу завдяки приходу нових людей, котрі працюватимуть не за старими, а за новими принципами. Нині є кілька проектів, які нам допомагають реалізувати наші партнери: ми напрацьовуємо нові документи, нові рамки роботи інспекції й оцінювача-аудитора. На першому етапі плануємо підготувати 25–50 експертів, які й навчатимуться, і навчатимуть уже по-новому. Це – невелика кількість, але ми її збільшуватимемо. Загалом під час утворення територіальних органів хочемо передбачити роботу 625 осіб у 25 обласних управліннях.
Вибори керівників і працівників здійснюватимуться відкрито, на конкурсних засадах у рамках Закону «Про державну службу». Але у вимогах ми передбачимо, аби приходили люди, готові до роботи в новому форматі. А досвід зможемо передати за допомогою тренінгів, присвячених підготовці освітніх експертів.
Усі процеси будуть публічними. Невдовзі ми оголосимо набір освітніх експертів, і люди, які захочуть працювати у територіальних органах, матимуть змогу подавати свої заявки. Думаю, що це буде оптимальним шляхом для того, щоб стати співробітником нашої служби.
Зауважу, що територіальні органи ДСЯО – це юридичні особи публічного права, які самостійно прийматимуть рішення, зокрема стосовно кадрової і фінансової дисципліни. Також вони мають відчувати потреби області. Й заклади області повинні відчувати їх, вважати своїми партнерами. Територіальні органи самостійно формуватимуть план роботи в рамках своєї адміністративно-­територіальної одиниці.
      – Чи погоджена кількість працівників зможе охопити всі заклади?
– Ми проводили відповідні розрахунки. Зокрема, кількості закладів ЗСО в кожній області; порахували, скільки часу фахівець витрачатиме на проведення інституційного аудиту. Виходячи з показників, які ми закладаємо в порядок інституційного аудиту, відповідний працівник проводитиме близько 9 таких заходів на рік. Тож ми обчислили, скільки експертів нам потрібно в кожній області. Звісно, враховували й апарат, який забезпечуватиме роботу цих експертів, – це керівник, відділ кадрів, юридичний супровід.
      – Розкажіть про фінансове забезпечення цього процесу.
– На утримання територіальних органів Державної служби якості освіти, зважаючи на означену кількість працівників, у 2019 році треба буде витратити близько 126 мільйонів гривень. Зауважу, що майже 98 мільйонів планується забезпечити за рахунок перерозподілу видатків місцевих державних адміністрацій на утримання чисельності працівників підрозділів освіти, що пропонується до скорочення. Адже, повторюся, державний нагляд за діяльністю закладів освіти й атестацію згадані органи вже не проводять.
      – Якими будуть перші етапи створення таких регіональних органів?
– Ми плануємо передусім сформувати територіальні органи у Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Вінниці, Києві. Там ми відпрацюємо процеси набору і навчання фахівців – освітніх експертів. У обраних школах цих шести областей пілотуватимемо впровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти. До закладів, які братимуть участь у пілотуванні, приїжджатимуть експерти і допомагатимуть впровадити ці стандарти – ми почнемо саме із цього, щоб у закладах зрозуміли, як на практиці працює новий механізм. За критеріями, визначеними внутрішньою системою, проводитимемо й зовнішню оцінку роботи шкіл. Так ми отримаємо зворотний зв’язок, а експерти – практичний досвід цієї особливої діяльності в наших реаліях. І це ми повин­ні зробити до літа 2019 року, оскільки плануємо, що наші територіальні органи запрацюють уже з вересня 2019 року.
      – Крім аудиту, які функції виконуватимуть територіальні органи ДСЯО?
– На територіальні органи покладатимуться функції сертифікації педагогічних працівників – я маю на увазі участь у сертифікації в частині вивчення практичного досвіду вчителя, який подається на сертифікацію. Для цього у структурі ми передбачили штатну одиницю. Ще один напрям роботи – затвердження освітніх програм. Ми плануємо, що спершу цим займатиметься центральний апарат ДСЯО, поки досконало не відпрацюється відповідний механізм, але у подальшому передамо й ці повноваження на місця. Думаю, що кількість охочих затверджувати власні програми збільшуватиметься.
Також територіальні органи реагуватимуть на звернення клієнтів – батьків, дітей, на незадоволеність навчальним процесом завдяки впровадженню механізму позапланових перевірок. Тобто спектр завдань, які стоятимуть перед територіальними органами, буде досить широким.
Спілкувався Максим КОРОДЕНКО, «Освіта України» №44 від 12 листопада 2018 року.
Страницы: Пред. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 54 След.