Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Зовнішнє незалежне оцінювання, експертиза якості освіти, моніторинг якості освіти - Повідомлення з тегом "освітні оцінювання"

  • Архів

    «   Вересень 2019   »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30            

СТРАТЕГІЯ ОСВІТНІХ ОЦІНЮВАНЬ В УКРАЇНІ ДО 2030 РОКУ

Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

СТРАТЕГІЯ ОСВІТНІХ ОЦІНЮВАНЬ В УКРАЇНІ ДО 2030 РОКУ
11.07.2019



Ключові питання, пов’язані з імплементацією схваленої рішенням Колегії при Міністерстві освіти і науки України стратегії освітніх оцінювань в Україні на різних рівнях та етапах освіти, викликали жваву дискусію в учасників круглого столу.

Аналітичний документ «Стратегічні питання розвитку освітніх оцінювань в Україні до 2030 року» – напрацювання робочої групи експертів у галузі освіти та освітніх вимірювань в межах спільного проекту Міжнародного фонду «Відродження» й Українського центру оцінювання якості освіти за підтримки Міністерства освіти і науки України й Американських рад з міжнародної освіти.
Обговорювалися пропозиції щодо формування вітчизняної системи зовнішніх освітніх оцінювань, які ґрунтуватимуться на таких принципах:
  • забезпечення права кожного здобувача освіти на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання, здобутих незалежно від виду та форми здобуття освіти;
  • дотримування балансу між автономією ЗЗСО та загальнодержавними пріоритетами в галузі освіти;
  • стандартизування змісту, форми й порядку проведення оцінювання;
  • забезпечення здобувача освіти та інших зацікавлених осіб інформацією, необхідною для вибору та коригування індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти;
  • забезпечення повноти даних, отриманих за підсумками оцінювань, і можливості використання їх для формування як державної, так і локальної політики в галузі освіти.
      Імплементація положень аналітичного документа-пропозицій уможливить до 2027 року створення повноцінної системи освітніх оцінювань на ключових етапах здобуття загальної середньої освіти, що буде інтегральною складовою Нової української школи.
Ознайомитися з документом можна тут.