Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Новини освіти Рівненської області

З 25 по 30 березня 2012 року проходив семінар з обміну педагогічним досвідом із теми «Стратегії управління навчальними закладами в умовах інтеграції до європейського освітнього простору» 10.04.2012

З 25 по 30 березня 2012 року проходив семінар з обміну педагогічним досвідом із теми «Стратегії управління навчальними закладами в умовах інтеграції до європейського освітнього простору»

«Мисли по-сучасному – дій на перспективу», – таким був лейтмотив семінару з обміну педагогічним досвідом із теми «Стратегії управління навчальними закладами в умовах інтеграції до європейського освітнього простору», який відбувся з 25 по 30 березня 2012 року у навчальних закладах міст Будапешта (Угорщина), Корнойбурга (Австрійська Республіка) і Любляни (Республіка Словенія). Співорганізаторами семінару виступили управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації, Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Його учасниками були 37 працівників установ освіти, загальноосвітніх, дошкільних і позашкільних навчальних закладів області. Угорські партнери змістовно презентували національну систему середньої школи, зокрема столичної гімназії (9-13 класи). Акцентовано увагу на організації вивчення сучасних іноземних мов, міжпредметному підході до навчання, підвищенні кваліфікації педагогічних кадрів, здійсненні видатків на освіту. Австрія – держава в Центральній Європі, у складі якої дев’ять федеральних земель. Територія останніх поділена на округи і громади. У м. Корнойбурзі – центрі одного з округів найбільшої федеральної землі Нижня Австрія – нам продемонстровано можливості моделі школи академічного ухилу для успішного навчання й особистісного становлення учнів. Показовим є використання інформаційно-комп’ютерних технологій у природничо-математичній освіті, історичної, мистецької і здоров’язбережувальної складових гімназійного навчання (з 11 по 18 років). Серед інших пріоритетів австрійської школи – автономний менеджмент, ефективність матеріально-технічного забезпечення. Європейський вимір став визначальним чинником розбудови також середньої школи Словенії – держави на Південному Сході Європи. В одній з основних шкіл (1-9 класи) м. Любляни ми ознайомилися з організацією навчального процесу за тріадами в межах національної програми, а також із специфікою навчання за інтернаціональною програмою. Особливо наших колег зацікавили підходи до стандартизованого оцінювання якості освіти у вигляді обов’язкових іспитів, дидактичні можливості шкільних підручників, відповідність їх змісту і методичного апарату віковим можливостям та пізнавальним інтересам учнів, статус шкільної ради і шкільного парламенту. «Яким має бути інноваційний розвиток сучасної школи? Як забезпечити процес творення школи майбутнього в освітньому просторі України? На ці та інші актуальні питання ми шукали відповідь під час семінару», – говорить С.Делідон, директор Березнівської гімназії. «Семінар зацікавив усіх, хто не боїться працювати з іноземним досвідом і відтворювати його після творчого переосмислення на вітчизняному освітньому ґрунті, – підтримує колегу Г.Вознюк, начальник відділу освіти Дубенської райдержадміністрації. Адаптоване втілення досвіду сприятиме розбудові справді демократичної успішної української школи». Зарубіжний досвід перспективного реформування школи переконує нас у тому, що освіта є головним пріоритетом у розбудові економічного, соціального й культурного життя власної країни та європейської спільноти, досягненні взаєморозуміння між народами, забезпеченні сталого розвитку і конкурентоспроможності європейських країн у ХХІ столітті. 
Завідувач кабінету управління закладами середньої освіти 
Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти                                                                                                                                                                   М. Люшин

Повернутись до списку

СУЧАСНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ОСВІТИ


Педагогічні ігри від "Розумників" Математика

СМАРТКЕЙС ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Педагогічні ігри від "Розумників" Граматика

Електронні підручники