Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Новини освіти Рівненської області

Майбутнє розвитку мистецької освіти в загальноосвітній школі – за мотивованими, компетентними вчителями 20.11.2017

Майбутнє розвитку мистецької освіти в загальноосвітній школі – за мотивованими, компетентними вчителями

Українська  школа буде успішна, якщо до неї прийде успішний учитель. Він  -  успішний вчитель та фахівець — вирішить дуже багато питань щодо якості навчання… До дітей має прийти людина-лідер, яка може вести за собою,  яка любить свій предмет, яка його фахово викладає (Із Концепції “Нова українська школа»).

Можна підготувати нові стандарти, скласти нові програми та написати нові сучасні підручники, але без докорінної зміни підготовки вчителя не можна оновити процес викладання мистецьких дисциплін.

На сьогодні назріла ситуація, коли необхідні докорінні зміни підходів до навчання дітей музичному та образотворчому мистецтву в загальноосвітніх школах. Застаріли методи та підходи знищують мистецьку освіту в школі.

Необхідно мотивувати вчителів до вдосконалення педагогічних методів та технік. Мотивація вчителя до інновацій – це проблема, яка, поряд із державною підтримкою,  має вирішуватися на рівні надання методичної допомоги молодим учителям під час проведення різноманітних заходів: методичних об’єднань, семінарів-практикумів, майстер-класів, практичних занять тощо.

З метою розкриття творчого потенціалу молодих вчителів мистецтва, збільшення ступеню креативного підходу до конструювання продуктивних творчих завдань, формування позитивного ставлення до власних здібностей та до роботи з дітьми, 16 листопада 2017 року на базі Тростянецького НВК було проведено засідання Школи становлення молодого вчителя мистецтва з теми «Особистість сучасного вчителя мистецтва в умовах Нової школи».

У ході практичного блоку заняття з елементами тренінгу «Конструювання продуктивних творчих завдань з метою формування позитивного ставлення до власних здібностей та до роботи з дітьми» педагоги, під керівництвом методиста Ірини Панасюк, відпрацьовували засоби і способи ефективного індивідуального стилю професійної діяльності, вчилися підвищувати рівень самооцінки та формувати емоційно-позитивне ставлення до дітей, розвивали здатність до педагогічної рефлексії, аналізували і оцінювали наслідки власних виховних впливів,  удосконалювали техніку живого і образного спілкування з учнями, пластичність, емоційність, артистизм.

Молоді педагоги мистецтва зробили висновок, що сучасному вчителю необхідно докорінно змінювати підходи до навчання дітей від знаннєвого до компетентнісного.


Повернутись до списку

СУЧАСНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ОСВІТИ


Педагогічні ігри від "Розумників" Математика

Електронні підручники

Цифрові лабораторії Ейнштейн

Педагогічні ігри від "Розумників" укр. мова