Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Новини освіти Рівненської області

Семінар-практикум для вчителів початкових класів, м. Сарни 23.11.2017

Семінар-практикум для вчителів початкових класів, м. Сарни

В 2018 - 2019 навчальному році загальноосвітні навчальні заклади переходять на новий Державний стандарт і новий зміст в освіті. Одним з ефективних шляхів оновлення змісту і методів навчання в сучасній школі є інтеграція, під якою розуміють процес зближення і поєднання різних навчальних предметів.

Тому на базі Сарненської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №2 22 листопада 2017 року відбувся семінар-практикум для вчителів початкових класів за темою «Інтегрований урок – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу».

Заступник директора з навчально-виховної роботи Яромчик Т.М. презентувала досвід роботи навчального закладу запропонувавши учасникам перегляд відеофільму, розповіла про підготовку учителів початкових класів закладу до інтегрованого викладання у контексті сучасних вимог початкової освіти.

Басиста О. П., керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів, ознайомила присутніх з роботою та досягненнями методичного об’єднання вчителів початкових класів навчального закладу.

У практичній частині семінару учасники заходу відвідали інтегрований урок, який провела вчитель початкових класів Сарненської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №2 Семенович Майя Іванівна з образотворчого мистецтва та літературного читання у 2 класі на тему «Міняв тихо – виміняв лихо». Басиста Ольга Петрівна провела урок літературного читання з міжпредметними зв’язками  у 2 класі на тему «Скринька казок народів світу. Російська казка «Міньба».

В ході обговорення, початківці нашого міста провели аналіз інтеграції предметів, виявили переваги та проблеми, висвітлили різноманітні шляхи впровадження форм і методів інтегрованого навчання у навчально-виховний процес молодших школярів та розробили практичні рекомендації з проведення інтегрованих уроків. Учасники семінару-практикуму дійшли висновку: під час проведення інтегрованих уроків учні комплексно засвоюють і накопичують знання й уміння, вчаться цілісно сприймати навколишню дійсність. З огляду на це у початковій школі такі уроки відіграють важливу роль у розвитку пізнавальних здібностей учня та становленні його особистості. Водночас, як вказано у концепції Нової української школи, інтеграція навчального матеріалу в змісті споріднених предметів є одним зі способів призвичаєння дитини до шкільного життя.

Відділ освіти, молоді та спорту висловлює слова щирої вдячності за допомогу в організації та проведенні семінару-практикуму для вчителів початкових класів за темою «Інтегрований урок – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу» та побажання творчих успіхів, невичерпного натхнення і наснаги директору Сарненської ЗОШ І-ІІІ ст. Федорович Вікторії Геннадіївні, заступнику директора з НВР Яромчик Тамарі Миронівні, педагогам закладу.


Повернутись до списку

СУЧАСНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ОСВІТИ


Цифрові лабораторії Ейнштейн

Педагогічні ігри від "Розумників" абетка

СМАРТКЕЙС ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Електронні підручники