Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Новини освіти Рівненської області

Сучасний учитель мистецтва в умовах Нової школи на Дубенщині 11.05.2018

Сучасний учитель мистецтва в умовах Нової школи на Дубенщині

Новий Державний стандарт лише набирає силу, але вже зараз теми, якою буде Нова школа і Новий учитель, є самими дискусійними. За новими Державними стандартами освіти ключовою фігурою Нової школи є вчитель, оскільки якість освіти не може бути вищою якості вчителів, які у ній працюють.  
Чи готові вчителі увійти в Нову школу? Що їх там чекає? Новий стандарт передбачає зовсім іншу організацію праці вчителів, самого процесу навчання, а головне - перетворення способу мислення педагога. "Базові" знання перетворюються в безрозмірні. З вчителя хочуть зробити продавця послуг, менеджера, управлінця. Не всі вчителі здатні (може унаслідок психологічної, може - фінансової можливості) стати ІКТ - компетентними вже сьогодні. 
Самій дитині зрозуміти сучасний світ дуже складно, вона потребує допомоги дорослих. Але чи кожен дорослий може їй в цьому допомогти? Допомогти може тільки той, хто сам в достатній мірі володіє знаннями про цей новий світ, приймає все нове і сам здатний змінитися. Це - Новий учитель. Який же він - Новий сучасний учитель? Це вмілий учень, який, щоб залишатись професіоналом, повинен постійно вдосконалювати свої знання і навики. Для цього методичній службі необхідно створити умови, щоб учителі мали можливість обирати самостійно, як їм зростати, які цілі перед собою ставити. 
Саме з цією метою 10 травня 2018 року на базі Варковицької гімназії Дубенського району було проведено семінар-практикум учителів мистецтва з елементами тренінгу з теми «Сучасний учитель мистецтва в умовах Нової школи», який пройшов у формі методичної арт-кав’ярні. У ході заняття педагоги визначали професійну спрямованість особистості вчителя, відпрацьовували засоби і способи ефективного індивідуального стилю професійної діяльності, формували емоційно-позитивне ставлення до дітей, розвивали здатність до педагогічної рефлексії, аналізу і оцінки наслідків власних виховних впливів, засоби ефективного спілкування вчителя з колегами тощо.

Повернутись до списку

СУЧАСНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ОСВІТИ


Педагогічні ігри від "Розумників" Граматика

СМАРТКЕЙС ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Педагогічні ігри від "Розумників" абетка

Цифрові лабораторії Ейнштейн