Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Новини освіти Рівненської області

Батьківський форум «Партнерство школи і родини в Новій українській школі» 23.03.2019

Батьківський форум «Партнерство школи і родини в Новій українській школі»

У м. Острозі 21 березня відбувся батьківський форум «Партнерство школи і родини в Новій українській школі» у якому взяли участь педагогічні працівники, практичні психологи, лікар-педіатр, представники влади та батьки. 

Мета форуму: ознайомити батьків майбутніх першокласників зі змінами у навчанні першокласників в умовах Нової української школи; допомогти батькам підготуватися до зміни статусу дитини в сім’ї та соціумі, надати практичні поради щодо підготовки дитини до школи. 

Ситницька О.А., заступник міського голови, привітала учасників форуму. 

Кухарук Л.В., начальник відділу освіти, зазначила, що школа має давати дитині різні вміння, компетентні навички. Головне її завдання – не забезпечення знаннями, бо вони дуже мінливі в сучасному світі. Нове завдання школи – навчити дітей, як знання і навички втілювати в життя.  

Сьогодні змінюється роль учителя. Його вже не сприймають як безпосереднє джерело знань, бо знання можна почерпнути і з інтернету, і з різноманітних книг, і з інших джерел. Головне зараз – навчити учнів вчитися. Бо коли дитина займається тим, що їй подобається, вона знаходить для цього бажання, сили та енергію. І школа має стати тим середовищем, в якому можна все це втілити. 

Також школа має відповідати на запит громади і широко інформувати про свою діяльність. Адже громада є великим ресурсом для розвитку шкіл – як у фінансовому, так і в інтелектуальному плані. 

Вчитель 1 класу Острозької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Венгерець О.Ю. у своєму виступі зауважила: «Серед основних позитивних змін нового стандарту – ранкові зустрічі та інтегровані уроки. Дітям подобаються ранкові зустрічі. Це дуже важливий елемент, спрямований на розвиток співпраці, емоційного інтелекту і вміння працювати в команді. 

Більшість уроків у перших класах ‒ інтегровані. Це означає, що одну тему діти вивчають з перспективи різних предметів. («Я досліджую світ», наприклад, об’єднує сім освітніх галузей). Також діти вчаться використовувати отримані знання на практиці. Так від «я знаю» переходять до «я вмію». Тепер дитина в комплексі пізнає світ. І вчитель тут вже не вчить: методом дослідів і спостережень дитина сама вчиться здобувати знання». 

Ціось Л.Б., вчитель 1 класу Острозької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 розповіла, що Нова українська школа – це безпечна школа, дружня до дитини. Саме вона розвиває вміння розв’язувати проблеми, критично та творчо мислити, співпрацювати та ефективно спілкуватися, розвивати власний емоційний інтелект та рефлексувати. Діти навчаються самостійно організовувати свою діяльність, досліджувати довкілля тощо.  

Балацька О.Р., мама учнів 1-Б та 6-В класів Острозької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 поділилася враженнями щодо навчання дитини в НУШ: «Дитині подобається школа, навчання цікаве та не виснажує». 

Як визначити готовність дитини до школи та про особливості фізіологічного розвитку розповіла Савчук Н.В., лікар-педіатр дільничної Острозької амбулаторії загальної практики сімейної медицини. 

Ситник І.М., практичний психолог Острозького навчально-виховного комплексу «Школа І-ІІІ ступенів – гімназія», надала практичні поради батькам щодо підготовки дитини до навчання в школі. 

Обуховська О.В., директор комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр міста Острога», ознайомила з особливостями та роллю ІРЦ в освітній діяльності та розповіла батькам про послуги, які надає центр.

Повернутись до списку

СУЧАСНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ОСВІТИ


СМАРТКЕЙС ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Електронні підручники

Педагогічні ігри від "Розумників" Математика

Цифрові лабораторії Ейнштейн