Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Новини освіти Рівненської області

Семінар-практикум  для вчителів закладів загальної середньої освіти Сарненського району «STEAM-лабораторія як інтеграційна основа підвищення якості викладання природничо-математичних дисциплін у закладах освіти» 24.04.2019

Семінар-практикум для вчителів закладів загальної середньої освіти Сарненського району «STEAM-лабораторія як інтеграційна основа підвищення якості викладання природничо-математичних дисциплін у закладах освіти»

В рамках районного фестивалю  «STEM весна – 2019»  23 квітня 2019 року на базі Сарненської гімназії відбувся семінар-практикум  для вчителів закладів загальної середньої освіти Сарненського району «STEAM-лабораторія як інтеграційна основа підвищення якості викладання природничо-математичних дисциплін у закладах освіти».

Організаторами заходу виступили компанія «ІТ-Інтегратор» місто Київ спільно з  Ольгою Кушмирук, методистом  відділу освіти, молоді та спорту Сарненської районної державної адміністрації та  педагогічним колективом  Сарненської гімназії (директор Тамара Шепель).

Питаннями  до обговорення були:  STEAM-освіта: потреба чи забаганка?; ТЗН vs модель SAMR vs STEAM; STEАM-проекти: освітній аспект; STEАM-проекти: технологічний аспект.

STEAM-освіта – це сучасний підхід до освітнього процесу, що поєднує природничі науки, технічні навички, інженерію, мистецтво та точні науки. Тому компанія «ІТ-Інтегратор» розробила універсальне рішення – STEAM-лабораторію – інструмент для підготовки кваліфікованого, компетентно сформованого випускника школи, що базується на міждисциплінарному підході, наскрізних лініях, мотивації вчителя та учня, самореалізації обох сторін, партнерстві, ініціативності та підприємливості. Учасники семінару ознайомились з можливостями використання шкільної STEAM-лабораторії в закладах освіти та виконали практичні роботи для  середньої та старшої школи.

На завершення семінару-практикуму педагоги поділились досвідом  реалізації шкільних STEAM-проектів з використанням обладнання шкільної STEAM-лабораторії та обговорили  можливості використання шкільної STEAM-лабораторії в закладах загальної середньої освіти.

Варто зазначити, що такий комплексний підхід, коли технічні дисципліни поєднуються з творчістю, допомагає пробудити в учня інтерес до навчання. STEAM дає змогу підключити до сухих цифр і фактів сенси, без яких людині важко довго сприймати інформацію різного рівня абстракції, хай то математичні формули, фізичні або хімічні. STEAM-педагоги пробуджують креативний підхід, інтерес до всебічного сприйняття предмета навчання, критичне мислення – і таким чином дають учням більше, ніж просто знання: вони дають їм також навички, смак до пізнання і роботи, бажання зануритися в саморозвиток, полюбити сам процес навчання.


Повернутись до списку

СУЧАСНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ОСВІТИ


Педагогічні ігри від "Розумників" Граматика

Педагогічні ігри від "Розумників" укр. мова

Педагогічні ігри від "Розумників" абетка

Електронні підручники