Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Новини освіти Рівненської області

04.07.2019

ШІСТНАДЦЯТА ЛІТНЯ ШКОЛА МЕДІАОСВІТИ ТА МЕДІАГРАМОТНОСТІ

ДЕНЬ ПЕРШИЙ

У період із 2 по 5 липня 2019 року на Рівненщині Академія української преси в партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Рівненським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти проводять шістнадцяту літню школу медіаосвіти та медіаграмотності.

Відкрила школу та виступила з лекцією «Сучасний концепт медіаграмотності. Медіаосвіта в Україні» Оксана Волошенюк, менеджер медіаосвітніх програм Академії української преси, науковий співробітник відділу кіномистецтва і телебачення ІМФЄ ім. М. Рильського НАН України, автор та науковий редактор  посібників та програм із медіаосвіти та медіаграмотності, рекомендованих МОН для загальноосвітніх школи, тренер з медіаосвіти та медіаграмотності.

20 учасників із Рівненщини, Волині, Хмельниччини, Івано-Франківщини вивчали принципи існування сучасного медіапростору, щоб вміти уникати маніпуляцій та не піддаватися впливу і пропаганді.

Перший напрям – медіаосвіта в початковій школі, реалізація змістовної лінії «Досліджуємо медіа» в програмах НУШ, принципи створення якісного сімейного простору – представила Інна Іванова, співавторка навчальної програми «Я в медіапросторі», співавторка методичних посібників з медіаграмотності, медіатренерка.

Сьогодні відбувається переформатування освітнього процесу: від передачі вчителем певної суми знань на освоєння учнями компетентностей. Це передбачає формування вмінь молодшого школяра працювати з інформацією: шукати, аналізувати, критично переосмислювати, відбирати необхідну, використовувати для вирішення певних задач.

Медіаосвітні курси  для молодших школярів є базовими для набуття необхідних навичок вмілого та безпечного споживання інформаційних продуктів. Ці курси та їх інтеграція в навчальні предмети спрямовані на формування розуміння школярами поняття «медіапростір» та позиціонування себе як компетентного користувача та створювача медіапродукції.

Навчання сучасних дітей відбувається за допомогою медіа, а значить, виникає необхідність вивчати і самі медіа. Практично кожного уроку вчителі звертаються до книжок, статей у періодиці, кіно- чи мультфільмів, відеороликів, фотографій, малюнків, інфографіки та інших медіапродуктів для пояснення певних тем. До цих же медіапродуктів звертаються і учні – готують домашні завдання, виконують проектні роботи, застосовують під час проведення дозвілля.

Умінню безпечного та продуктивного  використання  цих засобів необхідно навчати і педагогів, і дітей.

Фото за посиланням


Повернутись до списку

СУЧАСНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ОСВІТИ


Педагогічні ігри від "Розумників" Математика

Педагогічні ігри від "Розумників" абетка

СМАРТКЕЙС ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Педагогічні ігри від "Розумників" укр. мова