Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Новини освіти Рівненської області

Семінар-практикум «Інклюзивне навчання як один із пріоритетних напрямів забезпечення рівного доступу дітей до освіти» Сарненського району 06.11.2019

Семінар-практикум «Інклюзивне навчання як один із пріоритетних напрямів забезпечення рівного доступу дітей до освіти» Сарненського району

01 листопада 2019 р. на базі комунального закладу «Сарненський районний Будинок дітей та молоді» відбувся семінар-практикум  «Інклюзивне навчання як один із пріоритетних напрямів забезпечення рівного доступу дітей до освіти». Захід був організований районним методичним кабінетом відділу освіти, молоді та спорту Сарненської РДА  та центром підтримки інклюзивної освіти Рівненської  області.

У роботі семінару взяли участь:  Прокопчук Н.В. методист центру підтримки інклюзивної освіти  в Рівненській області,  Третяк Р.Ф., методист районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Сарненської РДА, керівники закладів дошкільної освіти, практичні психологи закладів загальної середньої та дошкільної освіти, асистенти вчителів, всього 75 осіб.

У ході семінару були висвітлені наступні питання:

·                     Інклюзія для всіх: освітня політика та практика;

·                     Організація та облік роботи фахівців інклюзивного навчання;

·                     Організація інклюзивної освіти в закладах позашкільної освіти.

Учасники семінару отримали кваліфіковану та вичерпну інформацію щодо пріоритетного значення інклюзивного навчання для забезпечення якісної освіти усіх дітей, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами. Організація інклюзивного навчання у закладах освіти забезпечує урахування індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами на основі застосування особистісно-орієнтованих освітніх технологій, використання сучасного обладнання, здійснення можливості рівноправної участі у житті учнівської громади.

Під час практичної частини учасники семінару опрацювали навички роботи на розвиток психічних процесів та емоційного інтелекту,   танцювальної терапії, рухливих ігор під час перерви, розвиток навичок під час організації навчальної діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами.

Також учасники семінару отримали рекомендації щодо реалізації основних функцій інклюзивного навчання  у закладах загальної середньої освіти, зокрема запровадження прогресивних та якісних підходів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.   Було зазначено, що  взаємодія інклюзивно-ресурсних центрів та команди психолого-педагогічного супроводу дитини забезпечує ефективність організації надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, а також визначає оптимальний освітній маршрут кожної дитини. Необхідною умовою успішного запровадження інклюзивного навчання  у ЗЗСО є облаштування ресурсних кімнат.

Надано поради щодо особливостей розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами та забезпечення їх освітніх потреб.


Повернутись до списку

СУЧАСНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ОСВІТИ


Педагогічні ігри від "Розумників" Математика

Електронні підручники

Педагогічні ігри від "Розумників" абетка

Педагогічні ігри від "Розумників" укр. мова