Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Новини освіти Рівненської області

Брейн-стормінг асистентів вчителів та практичних психологів клубу «Альтернатива» Сарненського району 29.02.2020

Брейн-стормінг асистентів вчителів та практичних психологів клубу «Альтернатива» Сарненського району

28 лютого 2018 року на базі КЗ «Сарненський районний Будинок дітей та молоді» відбувся Брейн-стормінг асистентів вчителів та практичних психологів клубу «Альтернатива» на тему «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання», мета якого – підвищення професійної та особистісної компетентності асистентів вчителів інклюзивного навчання.

Упровадження ідей інклюзії, зміна освітнього процесу відповідно до її принципів – завдання складне для усіх, хто є його учасниками. Гостро стоїть питання оформлення документації та взаємодії команди психолого-педагогічного супроводу, які основні функції, посадові обов’язки,  компетентності, якими він повинен володіти, як повинні взаємодіяти вчитель та асистент вчителя. З цими питаннями впродовж брейн-стормінгу асистентів вчителів ознайомлювала Третяк Руслана Федорівна, методист Сарненського районного методичного кабінету відділу освіти Сарненської райдержадміністрації.

Крот Оксана Ростиславівна, керівник клубу практичних психологів і соціальних педагогів «Альтернатива», практичний психолог КЗ «Сарненський районний Будинок дітей та молоді» наголосила на важливості психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в освітньому закладі.

Практичні психологи закладів загальної середньої освіти провели з  асистентами вчителів психологічний практикум щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Зокрема, Зембіцька Ірина Володимирівна, практичний психолог Маловербченської загальноосвітньої школи  І-ІІ ступенів продемонструвала декілька цікавих прийомів, які допоможуть педагогам інклюзивного класу.

Зайцева Юлія Миколаївна, практичний психолог опорного закладу «Люхчанський ліцей» навчила деяким методам взаємодії учнів у класі.

Зелінська Олена Григорівна, практичний психолог Стрільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів розповіла про методи зняття психоемоційної напруги у дітей  з особливими освітніми потребами.  

Дударик Юлія Генадіївна, практичний психолог Сарненського ліцею №2 продемонструвала деякі механізми розвитку дрібної моторики руки у дітей з вадами мовлення.

Мельник Юлія Степанівна, практичний психолог Великовербченської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів наголосила на важливості розвитку емоційного інтелекту як основи психологічного комфорту асистента вчителя.

Плідною була робота учасників заходу в групах, де вони створювали професіограму професії «Асистент вчителя»

Крім того, учасники семінару створили вернісаж цікавих думок про інклюзивне навчання.


Повернутись до списку

СУЧАСНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ОСВІТИ


Педагогічні ігри від "Розумників" абетка

Педагогічні ігри від "Розумників" Математика

Цифрові лабораторії Ейнштейн

Електронні підручники