Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Загальний форум

Страницы: 1 2 3 4 5 6 След.
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2021 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО, ВНЗ І-ІІ р.а., Тут будемо вміщувати важливі повідомлення, що стосуються цієї теми
 
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

ЗАКОНИ УКРАЇНИ


УКАЗИ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ


ПОСТАНОВИ Кабінету Міністрів України
[JUSTIFY]1. Завантажити Постанова КМУ від 25.08.2004 № 1095 «Деякі питання запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти» (Постановою ухвалено рішення щодо створення Українського та регіональних центрів оцінювання якості освіти, а також затверджено Порядок проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти. Цим Порядком визначено механізм проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти).
5. Завантажити Постанова КМУ від 15.04.2015 № 222 «Про затвердження Порядку залучення педагогічних, наукових, науково-педагогічних працівників та інших фахівців до проведення зовнішнього незалежного оцінювання»  (Постановою визначено механізм залучення Українським та регіональними центрами оцінювання якості освіти педагогічних, наукових, науково-педагогічних працівників та інших фахівців до виконання робіт і надання послуг, пов’язаних із проведенням зовнішнього незалежного оцінювання, а також унормовано питання оплати праці залучених працівників за їх основним місцем роботи).

[/JUSTIFY]
НАКАЗИ (МОН, ЛРЦОЯО та УОН РОДА), ДОРУЧЕННЯ (ВПМ, голови УОН РОДА)
Міністерство освіти і науки України
[JUSTIFY]1. Завантажити спільний наказ МОН/МОЗ від 29.08.2016 №1027/900 «Деякі питання участі в зовнішньому незалежному оцінюванні та вступних іспитах осіб, які мають певні захворювання та/або патологічні стани, інвалідність», зареєстровано в Міністерстві юстиції 29.12.2016 за №31707/29837-1710/29840; ЦИМ наказом затверджено Перелік особливих (спеціальних) умовщо створюються для осіб з особливими освітніми потребами в пунктах проведення ЗНО
4. Завантажити наказ Міністерства освіти і науки України від 09.07.2019 № 935 «Деякі питання проведення в 2021 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.08.2019 за № 850/33821 (Наказом затверджено перелік навчальних предметів, із яких у 2021 році проводиться зовнішнє незалежне оцінювання, принципи зарахування результатів державної підсумкової атестації, проведеної у формі зовнішнього незалежного оцінювання. Також установлено строки проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2021 році. Окрім цього, наказом визначено підходи щодо встановлення результатів державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання).
7. Завантажити наказ Міністерства освіти і науки України від 24.11.2020 № 1453 "Про затвердження Змін до Порядку використання приміщень закладів освіти для проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти",  зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 грудня 2020 р. за N 1314/35597 (Ключові зміни: 1) для ЗНО тепер не в межах області, а в межах району (з урахуванням нового районування) створюється не менше 1 пункту тестування за умови, що на території району проживають (перебувають) не менше ніж 180 учасників сесії тестування; 2) тепер допускається створення в приміщеннях однієї будівлі двох та більше пунктів тестування, у яких передбачається виконання різних сертифікаційних робіт, в яких працюватимуть учасники загальною (!) кількістю не менше 180 осіб. Це дозволить в одному закладі створювати пункти тестування одночасно з української мови і літератури та української мови або з математики та математики (завдання рівня стандарту), що значно спрощує організацію довезення випускників 11 класів для проходження ДПА).
8. Завантажити Наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 14.02.2019 № 194/331 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров'я України від 29 серпня 2016 року № 1027/900 (ЗМІНИ до Переліку захворювань та патологічних станів, що можуть бути перешкодою для проходження зовнішнього незалежного оцінювання, та Переліку особливих (спеціальних) умов, що створюються для осіб з особливими освітніми потребами в пунктах проведення зовнішнього незалежного оцінювання).
9. Завантажити .
[/JUSTIFY]
Український центр оцінювання якості освіти
[JUSTIFY]1. Завантажити наказ Українського центру оцінювання якості освіти від 08.10.2020 № 163 «Про проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання в 2021 році» (Наказом встановлено терміни реєстрації та проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання 2021 року, а також перелік навчальних предметів, із яких укладаються тести та перелік мов національних меншин, якими здійснюється їх переклад).
4. Завантажити наказ Українського центру оцінювання якості освіти .

[/JUSTIFY]
Львівський регіональний центр оцінювання якості освіти
1. Завантажити
Рівненська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки РІвненської обласної державної адміністрації
3. Завантажити наказ Управління освіти і науки Рівненської державної обласної адміністрації  від 18.04.2021 №  "Про затвердження пунктів проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2021 року в Рівненській області". 
4. Завантажити .
Листи

9. Лист Рівненського ОІППО .
10. Лист Рівненського ОІППО .
11. Лист Рівненського ОІППО . 
12. Лист Рівненського ОІППО .. 

Прес-релізи

1. Прес-реліз прес-конференції Середяк Л.В., директора ЛЬвівського РЦОЯО, за 27.11.2020ЗАВАНТАЖИТИ.
2. Прес-реліз прес-конференції Миляника А.І., заступника директора Львівського РЦОЯО, за 15.01.2021ЗАВАНТАЖИТИ.
3. Прес-реліз прес-конференції . ЗАВАНТАЖИТИ.
4. Прес-реліз прес-конференції . ЗАВАНТАЖИТИ.
5. Прес-реліз прес-конференції

Для пунктів ЗНО щодо свторення особливих умов учасникам

ЗАВАНТАЖИТИ/ПЕРЕЙТИ ДО ПАПКИ гіперпосилання із доступом до фото та відео.
Змінено: Ігор Опольський - 12.07.2021 18:04:01
 
Про НЕОБХІДНІСТЬ ОБОВ'ЯЗКОВОГО ЗНО з МАТЕМАТИКИ

Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

11.09.2019

Коли випускники українських шкіл-медалісти виявляються нездатними рахувати в межах елементарної таблички множення, про які рейтинги освіти можна говорити? (Фото з сайту ot.kr.ua.)

Кілька років тому оголошено про обов’язкове зовнішнє незалежне оцінювання з математики для всіх випускників середніх шкіл.
 
Зараз є обов’язковим одне ЗНО з двох: або історія, або математика. Я часто критикувала і критикую діяльність Міністерства освіти, але саме це рішення щодо зовнішнього незалежного оцінювання ЗНО з математики підтримала.
 
Якщо я правильно зрозуміла, цей захід став реакцією на надзвичайно погані результати з математики в 2016-17 роках, хоча тоді його здавало лише трохи менше половини випускників, які особисто обрали саме математику.
      Інерційна міфотворчість
Традиційно вважається, що в Україні збереглася спадщина хорошої радянської фізико-математичної освіти, що демонструють, зокрема, високі результати українських школярів на міжнародних олімпіадах. Утім, це помилкові думки. Радянська масова фізико-математична освіта не була хорошою, хоча продукувала 10-15 відсотків успішних випускників, які потім ставали науковцями та інженерами. Та навіть ті скромні здобутки найздібніших і прийнятного рівня ще 50 відсотків випускників не були збережені. Частково — в результаті оголошеної після здобуття незалежності в Україні «гуманізації освіти» (насправді — примітивізації): значного скорочення обсягу матеріалу та годин на вивчення математики та фізики, запровадження методики «женемо матеріал за програмою, навіть якщо учні в класі нічого не розуміють», та повної толерантності до списування і байдикування учнів. Від учителя взагалі припинили вимагати вчити: головне — правильно написати звітні папери та виставити якісь позитивні оцінки. Масове жебрацьке становище багатьох освічених людей демотивувало молодь вчитися, демотивувало батьків стимулювати навчання дітей. Та й простіше стало списати, скачати реферат з інтернету та домовитись про оцінки і вступ до якогось університету залежно від амбіцій і статків.

Стимуляція незалежним оцінюванням
Переважна більшість школярів фактично припиняють вчити математику в 5-6 класах. Цьому сприяє запрограмований iз початкової школи страх і неможливість самостійно опанувати пропущене навіть після тижневої хвороби: підручники взагалі не розраховані на самостійне навчання. Батькам якраз набридає займатись уроками, вони купують «Готові домашні завдання» і самі пропонують списувати. Потім декому беруть репетиторів у 10-11 класах. Репетитор може навчити розв’язувати кілька типів задач, проте глибоких знань цей варіант не дає, — студенти приходять до університету на практично нульовому рівні. Результати ж ЗНО свідчать, що маємо масову катастрофу з викладанням математики, незважаючи на видатні успіхи кількох сотень найкращих учнів.
Повідомлення про обо­в’яз­кове ЗНО викликало масу протестів, хоча, думаю, більшість протестувальникiв упевнені, що його скасують — це ж такий гарний популістичний захід, задовольнити лінивих дітей, які не хочуть учитись...

      Аргументи, які спростовують самі себе
Одразу зазначу: переконливих аргументів проти обов’язкового ЗНО з математики я не почула і не побачила, незважаючи на великий досвід обговорення цієї проблеми у «Фейсбуці». Переважна більшість озвучених доводів насправді переконують у його нагальній потребі.
Головний аргумент — необхідність витрачатися на репетиторів, необхідність учитись для ЗНО. Але це — просто метод оцінювання знань, який відрізняється від звичайної процедури Державної підсумкової атестації в школі саме «зовнішністю» та незалежністю. І протестуючі лише викривають таким чином своє бажання отримати завищену незаслужену оцінку. Батьки та вчителі фактично виставляють дирекцію своїх шкіл фальсифікаторами Державної підсумкової атестації! Заяви, що до ЗНО треба готуватись, а діти перевантажені, означають, що до ДПА в цій школі готували лише конверт представнику районного відділу освіти, який закриє очі на списування чи диктування відповідей.
Ще один аргумент: «ЗНО не панацея і не вирішить усіх проблем». Доцільні заходи далеко не завжди є панацеєю. Наприклад, чищення зубів жодним чином не є панацеєю від усіх захворювань, але це ж не означає що не треба чистити зуби. Жодні ліки не є панацеєю, проте це не привід повіністю відмовлятись від медикаментів. Люди, які визнають лише «панацею», також демонструють необхідність вивчення математики всіма школярами — хоча б для того, щоб добре розрізняти необхідні та достатні умови.
Один iз напрямів моєї громадської діяльності — дослі­дження проблеми академічної недоброчесності в науці та освіті. На мою думку, саме імітація навчання математики на масовому рівні є основним механізмом привчання учнів до списування, академічної недоброчесності, халтури, імітації діяльності. Що врешті-решт має дуже негативний вплив і на українську економіку. Яка може бути продуктивність праці, якщо школа масово випускає дітей, звиклих до обману та імітації діяльності? Вчителі не можуть тут нічого зробити самостійно без незалежного оцінювання, бо від них вимагають ставити позитивні оцінки та виконувати програму в строк. Вчитель не може не гнати програму незалежно від рівня розуміння класу, але зобразити «результати навчання» має. Нереальність завдань завжди призводить до обману та імітації. 
Аргумент «дітям-гуманітаріям не потрібна математика, і тому не треба її здавати» — знову ж лише доводить потрібність ЗНО для всіх. Рівень нинішнього ЗНО — базовий, він значно простіший, ніж шкільна програма радянських часів. Аби дитина, яка хоч якось вчилась, не змогла здати ЗНО на прохідний бал, треба дуже добре по­старатись — зовсім не вчитись, роками списувати та обманювати. Я впевнена, що хорошим університетам не потрібні студенти, звиклі списувати та байдикувати на уроках. Навряд чи таке бажання варто вітати. А низька оцінка з математики насправді дуже незначним чином впливатиме на формування конкурсного бала і не матиме серйозного впливу на шанси вступу до університетів. Математику варто вивчати хоча б для того, щоб зрозуміти, що цей вплив є насправді дуже незначним.

Демотиватор сповільненої дії
Більшість шкільних 5-9 класів не є суто гуманітарними, але півкласу, які припиняють вчити математику, бо гуманітарії, сильно демотивують й інших учнів. Таке навчання зрештою перетворюється на імітацію для всіх. ЗНО з математики має покращити і якість гуманітарної освіти, бо у виші вступатимуть ті, хто дійсно цікавиться історією чи правом, а не просто нездібні до навчання, яких оголосили гуманітаріями тому, що вони полінувалися вивчити табличку множення.
Навіть гуманітаріям варто знати основи статистики, теорії ігор, теорії прийняття рішень, математики виборів i багато іншогоБез належної математичної підготовки існуюча у нас економічна, політологічна, психологічна, соціологічна освіта є неповноцінною. Наприклад, якісної економічної освіти рівня хорошого західного університету в Україні немає — і погана математична підготовка абітурієнтів не дає можливості таку освіту запроваджувати. В більшості західних університетів курси математичних методів та числової грамотності є обов’язковими для всіх студентів незалежно від спеціальності. 
Одна з груп протестуючих проти ЗНО — це представники коледжів (технікумів) та ПТУ. Викладачі коледжів, які непокояться, що їхні студенти не здадуть ЗНО і їх доведеться відраховувати, фактично визнають, що вони сфальшували вступні іспити, прийняли непідготовлених студентів і зараз імітують їхнє навчання. ПТУ потрібно мати варіант дій у випадку, ящо студент не здав ЗНО. Можливо, наприклад, видавати неповноцінний документ про середню освіту, який не давав би права на продовження освіти без проходження ЗНО, чи запровадити коригувальні курси для опанування студентами хоча б базових математичних навичок (арифметики, початків алгебри та геометрії), тестувати студентів одразу після прийому і розподіляти на групи для вивчення математики за результатами вхідного контролю. Але єдиний необхідний додатковий захід для цієї категорії — можливість видавати довідки про проходження курсу середньої освіти без права вступу до університетів, що дасть можливість студентам ПТУ продовжувати навчання та отримати простіші робітничі професії.

Теореми наперсточників
На жаль, у непотрібності математики якийсь час наполегливо переконувала і колишня міністерка освіти та науки Лілія Гриневич, чомусь наводячи саме математичні поняття як приклад «непотрібних» знань (правда, після критики в соцмережах припинила це робити). Зараз активно агітує за непотрібність математики одна з мереж побутової техніки (що у розумних людей викликає підозру в неякісності її товарів — раз вона так зацікавлена саме в покупцях-неуках) — нібито непотрібна теорема Піфагора, але потрібні оті товари. 
Тут можна сказати лише одне: так, жити можна і без вміння читати, і без будь-яких знань про навколишній світ. Але аргумент «усе можна знайти в інтернеті» щодо математики не працює, без базових знань щось знайдене зрозуміти та застосувати не вийде, самостійно в дорослому віці розібратись у математиці не так просто. Але масове незнання математики призводить і до поганих особистих фінансових рішень, і до неможливості якісної технічної та економічної освіти у країні, і до поганих рішень на рівні окремих підприємств та держави. Будь-яка людина, якій нібито «непотрібна» математика, може стати власником бізнесу чи керівником. Але масова неграмотність керівників дуже шкодить економічній діяльності в державі, якості прийняття рішень. Одна з причин неуспіху бізнесів або намагань братись за лише дуже високорентабельні (часто з сумнівною законністю) види діяльності — від невміння аналізувати витрати, доходи та ризики. Математика потрібна вступникам до університетів для розуміння системи вступу та відбору (ніякої лотереї там немає, є чіткий алгоритм), потрібна під час навчання для розуміння системи оцінювання. Математика потрібна всім для прийняття рішень щодо власного здоров’я, бо в сучасному світі пацієнт має сам аналізувати ризики та приймати такі рішення. Математика потрібна юристам — для розвитку логічного мислення та розуміння, чому лотерея — це не злочин, якщо вона організована з дотриманням встановлених вимог, а фінансова піраміда — злочин; для розуміння наукових основ судової експертизи.
Аргумент популістів «не треба перевантажувати дітей, хай більше гуляють» — зрозумілий. Популістам вигідні неуки, нездатні логічно мислити, у якості електорату. Політики, які спробують догодити цій категорії виборців, лише доведуть свою зацікавленість в такому недумаючому електораті.
Для подолання катастрофи з масовою математичною освітою потрібно ще дуже багато — змінити мотивацію дітей, батьків i вчителів (учителі теж не хочуть вчити немотивованих дітей), змінити програми, які після численних скорочень перетворились на нелогічний вінегрет. Ні, не обов’язково звертатись до репетиторів i перекладати освіту на репетиторів повністю — є багато ресурсів для самостійного навчання. 
Було б дуже бажано створити державну систему дистанційної освіти для підтримки учнів, які хочуть надолужити прогаяне, та для учнів, які хочуть більше знань, ніж можуть дати в їхній школі. Потрібно міняти методичні підходи від безумовного «виконання» програми до досягнення розуміння матеріалу всіма дітьми, залучення кращих вчителів шляхом значного пріоритетного підвищення заробітної плати для вчителів «кризових» предметів, запровадження коригувальних курсів iз математики в університетах. Проте всі ці заходи без обов’язкового ЗНО з математики для всіх випускників не матимуть жодного ефекту.
Я не дуже вірю, що ЗНО з математики для всіх випускників не скасують політики-популісти. Це ж так легко задовольнити виборців обіцянкою «халяви» та «спрощення життя». Проте, сподіваюсь, що цього не станеться і буде зроблено крок для виходу з освітньої кризи. Ніякі нові органи з якості освіти нічим не допоможуть без незалежного оцінювання результатів навчання. Ніякі гарні папери, рейтинги, ліцензії та акредитації ніяк не сприятимуть припиненню масової імітації навчання.
Можна надати ще багато пропозицій для вдосконалення масової математичної освіти, проте, без незалежного оцінювання все це нереально впровадити. 

Ірина ЄГОРЧЕНКО,
старший науковий співробітник Інституту математики НАНУ, кандидат фізико-математичних наук
Змінено: Ігор Опольський - 25.09.2019 06:58:25
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо на сайт оригінального повідомлення.

ЗНО-2021: ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
9.12.2019


      Наказом Міністерства освіти і науки України затверджено програму зовнішнього незалежного оцінювання з математики, на основі якої укладатимуть тестові завдання з математики у 2021 році.Програма зовнішнього незалежного оцінювання з математики містить вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учасників з цього навчального предмета.
Нагадуємо, що  випускники, які будуть проходити у 2021 році державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання з математики отримають оцінку за шкалою 1-12 балів за результатами виконання завдань:
      - рівня стандарту, якщо вивчали відповідний навчальний предмет на рівні стандарту;
      - рівня стандарту та профільного рівня, якщо вивчали відповідний навчальний предмет на профільному рівні.
 
Матеріал читаємо нижче або переходимо за цим гіперпосиланням на сайт оригінального повідомлення.

ДПА-2021: СЕРТИФІКАЦІЙНА РОБОТА З МАТЕМАТИКИ
10.12.2019



У 2021 році випускники закладів освіти, які здобуватимуть повну загальну середню освіту, обов’язковоскладатимуть державну підсумкову атестацію у формі ЗНО з математики.
Зміст сертифікаційної роботи з математики визначатиметься Програмою зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання з математики, затвердженою Міністерством освіти і науки України.
Для проведення ДПА з математики у 2021 році буде розроблено два варіанти сертифікаційних робіт:
Випускники, які вивчали математику на рівні стандарту, отримають тільки оцінку за шкалою 1–12 балів за виконання завдань сертифікаційної роботи рівня стандарту.
Випускники, які вивчали математику на профільному рівні, за виконання усіх завдань сертифікаційної роботи з математики рівня стандарту та профільного рівня отримають оцінку за шкалою 1–12 балів і 100-200 балів за рейтинговою шкалою.
Випускники, які вивчали математику на рівні стандарту і планують використовувати результати ЗНО з математики під час вступу до закладів вищої освіти, виконуватимуть усі завдання сертифікаційної роботи з математики рівня стандарту та профільного рівня, а як оцінка ДПА буде зараховано результат за виконання завдань 1-26, 30, 31.
Пропонуємо ознайомитися із демонстраційними варіантами сертифікаційної роботи з математики у розділі “ЗНО-2021“.

 
До уваги освітян Рівненщини, учнів 11-х класів закладів освіти, учасників ЗНО-2021!!!


Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпокликанням насайт оригінального повідолмення.

ЗНО-2021

1. Програма зовнішнього незалежного оцінювання з математики 2021 року

2. Демонстраційний варіант сертифікаційної роботи з математики 2021 року (рівень стандарту)

3. Демонстраційний варіант сертифікаційної роботи з математики 2021 року (рівень стандарту та профільний рівень)

 
До уваги учасників ЗНО-2021 !!!


Звертаємо вашу увагу на те, що:

- у 2021 році проведення ЗНО-ДПА заплановано на 21 травня-16 липня;
- у переліку предметів наступного року, окрім предмета «українська мова та література», буде ще й предмет «українська мова»;
- предмет «математика» стає таким же ж обов’язковим для усіх, як і предмет "українська мова";
- для проходження ДПА у формі ЗНО обов’язково треба буде обирати не три, а чотири предмети;
- одним із них має бути «історія України» або «іноземна мова»;
- для ЗНО можна обирати не чотири, як раніше, а п’ять предметів.

Це зазначено в наказі Міністерства освіти і науки України від 09.07.2019 № 945.
 
До уваги учасників ЗНО-2021 !!!

Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

ЗНО-2021: НОВАЦІЇ, ЯКІ ОЧІКУЮТЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
11.09.2020



У 2021 році, на відміну від попередніх років, зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, проводитиметься з 1) української мови, 2) української мови і літератури.
Таким чином, випускники, які завершують у 2021 році здобуття повної загальної середньої освіти та/або планують вступати до закладів вищої освіти, матимуть можливість самостійно обирати, яку саме роботу виконуватимуть під час ЗНО: або сертифікаційну роботу з української мови, або сертифікаційну роботу з української мови та літератури.
Хочете дізнатися відповіді на запитання, які хвилюють здобувачів освіти й освітян, щодо деяких новацій ЗНО-2021? Долучайтеся 14 вересня о 15.00 до розмови із заступницею директора Українського центру оцінювання якості освіти Тетяною Вакуленко на YouTube каналі центру. Цей ефір розпочне низку відеоматеріалів від Українського центру оцінювання якості освіти щодо особливостей ЗНО-2021.
У наступних трьох прямих ефірах фахівець Українського центру Оксана Данилейко детально зупиниться на певних частинах тесту.


Демонстраційні варіанти сертифікаційних робіт з української мови, з української мови і літератури буде оприлюдено на сторінці  рубрики “ЗНО-2021“.
 
До уваги учасників ЗНО-2021 !!!

Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення!

РЕЗУЛЬТАТИ ЗНО-2020. НОВАЦІЇ ЗНО-2021
10.09.2020



В Українському центрі оцінювання якості освіти підбито підсумки проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2020 року.
Виконувач обов’язків директора Українського центру оцінювання якості освіти Валерій Бойко під час брифінгу «ЗНО-2020: головні підсумки проведення. Особливості ЗНО/ДПА-2021» поінформув про результати зовнішнього незалежного оцінювання різних категорій учасників. Із офіційним звітом про проведення в 2020 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, можна ознайомитися в розділі «ЗНО/ДПА. ЗВІТИ/ДАНІ».
Очільник Українського центру також наголосив на особливостях проведення зовнішнього незалежного оцінювання в 2021 році, зокрема схарактеризував специфіку тесту з математики як обов’язкового предмета державної підсумкової атестації, анонсував структуру сертифікаційних робіт з української мови та української мови і літератури.
Інформаційні матеріали щодо тестів з української мови та української мови і літератури буде незабаром  оприлюднено на сайті Українського центру. Нагадуємо, що демонстраційні матеріали з математики розміщено у відповідному розділі.
Презентація за посиланням.
 
До уваги освітян Рівненщини!

Інститут на виконання плану роботи, листа Міністерства освіти і науки №1/9-530 від 18.09.2020 «Щодо внесення інформації до інформаційно-телекомунікаційної системи Українського центру оцінювання якості освіти», листа Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 28.09.2020  №632/03-29 «Щодо оновлення інформації про заклади освіти  Рівненської області в довідниках  ІТС УЦОЯО» просить відповідальних за підготовку до проведення ЗНО у районах, містах, ОТГ, керівників усіх закладів освіти Рівненської області професійної (професійно-технічної), вищої освіти І-ІІ р.а., загальної середньої освіти обласного підпорядкування провести звірку (оновлення) інформації в довідниках органів управління освітою Рівненської обласної державної адміністрації, структурних підрозділів з питань освіти місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевого самоврядування з питань освіти, закладів освіти, що містяться в інформаційно-телекомунікаційній системі УЦОЯО до 15.10.2020, відповідно до надісланої інструкції, що подана в додатку до листа Рівненського ОІППО від 02.10.2020 № 01-12/.  

Інформаційні картки органів управління освітою та закладів освіти, що будуть сформовані за результатами проведеної звірки, з підписом керівника та печаткою установи/закладу, просимо надіслати (передати) у Львівський регіональний центр оцінювання якості освіти до 15.10.2020 (поштова адреса: Львівський РЦОЯО, вул. Шевченка, 116, корп. 2, м.Львів, Львівська область, 79039).

   Додаток: Опис функціоналу вебсервісу «Кабінет керівника закладу освіти» з оновлення інформації про заклад освіти в довідниках інформаційно-телекомунікаційної системи Українського центру оцінювання якості освіти.

Змінено: Ігор Опольський - 05.10.2020 04:56:07
 
До уваги освітян Рівненщини!

Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

ВІДОМІ ТЕРМІНИ ПРОВЕДЕННЯ ЗНО-2021
30.09.2020


Наказом Міністерства освіти і науки України від 30 вересня 2020 року № 1210 затверджено календарний план підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2021 року.
Відповідно до наказу реєстрація осіб для участі у зовнішньому незалежному оцінюванні триватиме з 1 лютого до 5 березня 2021 року. Керівники закладів освіти зможуть зареєструвати учнів (слухачів, студентів) для проходження ДПА у формі ЗНО до 1 березня 2021 року.
До 30 квітня 2021 року зареєстровані учасники зможуть завантажити зі своїх інформаційних сторінок запрошення-перепустки, де буде зазначено час і місце проведення тестувань.
Основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання почнеться 21 травня тестуванням з хімії і завершиться 15 червня тестуванням з географії. Тестування з іспанської, німецької, французької мов відбудуться 24 травня, з англійської мови – 25 травня, з математики – 28 травня, з української мови, української мови і літератури – 1 червня, з історії України – 4 червня, з фізики – 7 червня, з біології – 10 червня.
Інформацію про результати основної сесії зовнішнього незалежного оцінювання з усіх навчальних предметів буде розміщено на інформаційних сторінках учасників тестування до 30 червня 2021 року.
Також повідомляємо, що зміст сертифікаційних робіт відповідатиме програмам зовнішнього незалежного оцінювання, затвердженим наказами Міністерства освіти і науки України від 26 червня 2018 року №696, від 20 грудня 2018 року №1426, від 04 грудня 2019 року №1513.
 
До уваги учасників ЗНО-2021 !!!

Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

ЗНО-2021: НА ЩО ВАРТО ЗВАЖАТИ, ГОТУЮЧИСЬ ДО ТЕСТУВАННЯ
19.10.2020



Опубліковано характеристики сертифікаційних робіткритерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю та програми зовнішнього незалежного оцінювання. Пропонуємо ознайомитися з інформацією, яка допоможе майбутнім учасникам підготуватися до проходження зовнішнього незалежного оцінювання 2021 року.
У характеристиці сертифікаційної роботи з певного навчального предмета зазначено структуру тесту, кількість та типи завдань, наведено схему нарахування тестових балів і кількість балів, які можна отримати, правильно виконавши всі завдання тесту. Також зазначено час, відведений на його виконання. Докладне ознайомлення з інформацією, поданою в характеристиці сертифікаційної роботи, допоможе раціонально розподілити час для виконання її завдань та виробити власну стратегію ефективної роботи під час проходження зовнішнього незалежного оцінювання.
Рекомендуємо звернути особливу увагу на характеристики сертифікаційних робіт з української мови, української мови і літератури й математики, оскільки сертифікаційні роботи з цих навчальних предметів було оновлено.
Критерії оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю містять розширену інформацію про нарахування балів за виконання завдань за певним критерієм. Наприклад, після ознайомлення з критеріями оцінювання власного висловлення з української мови учасник тестування знатиме, з яких частин має складатися власне висловлення та наявність яких помилок призведе до зменшення кількості тестових балів під час оцінювання цього завдання.
Програми зовнішнього незалежного оцінювання 2021 року містять вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учасників з певного навчального предмета. Саме на основі програм зовнішнього незалежного оцінювання, які розробляє та затверджує Міністерство освіти і науки України,  укладають тестові завдання сертифікаційних робіт.
Стануть у пригоді під час підготовки до тестування завдання сертифікаційних робіт попередніх років, які розміщено у рубриці «Тести минулих років».
 
До уваги освітян Рівненщини!

Відповідно до Законів України від 01.07.2014 № 1556-VIІ «Про вищу освіту», зі змінами, від 16.01.2020 № 463-ІХ «Про повну загальну середню освіту», Порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року № 1095 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08.07.2015 № 533, зі змінами), Порядку залучення педагогічних, наукових, науково-педагогічних працівників та інших фахівців до проведення зовнішнього незалежного оцінювання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.04.2015 № 222, на виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 10.01.2017 № 25 «Деякі питання нормативного забезпечення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.01.2017 за № 118/29986, від 09.07.2019 № 945 «Деякі питання проведення в 2021 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.08.2019 за № 850/33821, від 30.09.2020 № 1210 «Про підготовку до проведення в 2021 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», із метою успішної підготовки та організованого проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингових досліджень у 2021 році управлінням освіти і науки РІвненської обласної державної адміністрації видано наказ від 16.10.2020 № 178 "Про підготовку і проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингових досліджень у 2021 році", яким визначено перелік заходів щодо підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання (державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання) та моніторингових досліджень якості освіти, зокрема міжнародного порівняльного дослідження якості освіти PISA-2022 та національного моніторингового дослідження якості початкової освіти, терміни їх проведення.
 
До уваги учасників ЗНО-2021!



      - української мови, 
      - української мови і літератури;
      - історії України;
      - англійської мови;
      - німецької мови;
      - французької мови;
      - іспанської мови;
      - математики (завдання рівня стандарту);
      - математики;
      - географії;
      - біології;
      - фізики;
      - хімії.
      У характеристиках сертифікаційних робіт указано загальну кількість завдань, час їх виконання, форми завдань, схеми нарахування балів.
Просимо вчителів та учасників ЗНО-2021 ознайомитись із матеріалами.
Змінено: Ігор Опольський - 26.10.2020 09:20:18
 
До уваги учасників ЗНО-2021!


      Український центр оцінювання якості освіти наказом від 15.10.2020 № 170 "Про затвердження Критеріїв оцінювання завдань відкритої форми сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання 2021 року" затвердив критерії оцінювання завдань відкритої форми з наступних продметів:
      - з розгорнутою письмовою відповіддю з української мови (сертифікаційна робота з української мови);
      - з української мови (сертифікаційна робота з української мови і літератури);
      - з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) з англійської мови;
      - з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) з німецької мови;
      - з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) з французької мови;
      - з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) з іспанської мови;
      - з розгорнутою відповіддю з математики (сертифікаційна робота з математики, завдання рівня стандарту);
      - з розгорнутою відповіддю з математики (сертифікаційна робота з математики.


      Просимо вчителів та учасників ЗНО-2021 ознайомитись із матеріалами Критеріїв оцінювання завдань відкритої форми сертифікаційних робіт ЗНО-2021.
 
До уваги освітян Рівненщини та учасників ЗНО-2021!

Український центр оцінювання якості освіти надає матеріали щодо ДЕМОНСТРАЦІЙНОГО ВАРІАНТУ тестового зошита з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ.

УКРАЇНСЬКА МОВА зверніть увагу на демонстраційний варіант тестового зошита з української мови

У 2021 році в переліку навчальних предметів, із яких проводитиметься зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, виокремлюють 1) українську мову та 2) українську мову і літературу.
Випускники закладів загальної середньої освіти, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які у 2021 році здобудуть повну загальну середню освіту, мають обов’язково вибрати для проходження ДПА у формі ЗНО українську мову або українську мову і літературу.
Зміст сертифікаційної роботи з української мови визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з української мови для закладів загальної середньої освіти.

 
Сертифікаційна робота з української мови налічує 40 завдань різних форм і складається з двох частин: «Частина 1» (39 завдань різних форм), «Частина 2» (завдання відкритої форми з розгорнутою письмовою відповіддю).
      Під час визначення результату зовнішнього незалежного оцінювання з української мови за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи) та Критеріїв оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
У процесі визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів буде встановлено поріг «склав/не склав» – мінімальний тестовий бал, який за виконання сертифікаційної роботи може отримати учасник із мінімальним рівнем знань. На основі тестового бала кожного учасника, який подолав поріг «склав/не склав», буде визначено його рейтингову оцінку за шкалою 100–200 балів (конкурсний предмет «українська мова»).
Учасники, які подолають поріг «склав/не склав», зможуть узяти участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти.
Здобувачі повної загальної середньої освіти поточного року отримають оцінку державної підсумкової атестації з української мови за шкалою 1–12 балів. У процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи з української мови.
Результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови буде оголошено до 25 червня.
      Пропонуємо ознайомитися з додатковою інформацією, яка допоможе майбутнім учасникам підготуватися до ЗНО з української мови 2021 року.

Демонстраційний варіант сертифікаційної роботи з української мови 2021 року
Розбір завдань демонстраційного варіанта сертифікаційної роботи з української мови і літератури 2021 року
Відповіді на актуальні запитання щодо ЗНО-2021 з української мови і літератури
Змінено: Ігор Опольський - 26.10.2020 11:36:13
 
До уваги освітян Рівненщини та учасників ЗНО-2021!

Український центр оцінювання якості освіти пропонує ознайомитись із ДЕМОВЕРСІЄЮ сертифікаційної роботи з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ 2021 року.

УКРАЇНСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА зверніть увагу на демонстраційний варіант тестового зошита з української мови і літератури 

У 2021 році в переліку навчальних предметів, із яких проводитиметься зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, виокремлюють 1) українську мову та 2) українську мову і літературу.
Випускники закладів загальної середньої освіти, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які у 2021 році здобудуть повну загальну середню освіту, мають обов’язково вибрати для проходження ДПА у формі ЗНО українську мову або українську мову і літературу.
Зміст сертифікаційної роботи з української мови і літератури визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з української мови і літератури для закладів загальної середньої освіти.

Сертифікаційна робота з української мови і літератури налічує 67 завдань різних форм і складається з чотирьох частин: «Українська література» (24 завдання), «Українська мова» (39 завдань),  «Українська мова» (3 завдання відкритої форми) і «Завдання відкритої форми з розгорнутою письмовою відповіддю» (одне завдання відкритої форми).
Під час визначення результату зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Під час визначення результатів з української мови за шкалою 100-200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником за виконання завдань частин 2 і 4. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи) та Критеріїв оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
У процесі визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів буде встановлено поріг «склав/не склав» – мінімальний тестовий бал, який за виконання сертифікаційної роботи може отримати учасник із мінімальним рівнем знань. На основі тестового бала кожного учасника, який подолав поріг «склав/не склав», буде визначено його рейтингову оцінку за шкалою 100–200 балів.
Учасники, які подолають поріг «склав/не склав», зможуть узяти участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти.
Здобувачі повної загальної середньої освіти поточного року отримають оцінку державної підсумкової атестації з української мови за шкалою 1–12 балів. У процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником за виконання завдань частин 2 і 4.
Результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури буде оголошено до 25 червня.
      Пропонуємо ознайомитися з додатковою інформацією, яка допоможе майбутнім учасникам підготуватися до ЗНО з української мови і літератури 2021 року.

Демонстраційний варіант сертифікаційної роботи з української мови і літератури 2021 року
Розбір завдань демонстраційного варіанта сертифікаційної роботи з української мови і літератури 2021 року
Відповіді на актуальні запитання щодо ЗНО-2021 з української мови і літератури
Змінено: Ігор Опольський - 26.10.2020 11:34:45
 
До уваги освітян Рівненщини та учасників ЗНО-2021!

      Український центр оцінювання якості освіти надає матеріали щодо ДЕМОНСТРАЦІЙНОГО ВАРІАНТУ тестового зошита з МАТЕМАТИКИ (завдання рівня СТАНДАРТУ)

МАТЕМАТИКА (ЗАВДАННЯ РІВНЯ СТАНДАРТУ) зверніть увагу на демонстраційний варіант тестового зошита з математики (завдання рівня стандарту)

Випускники закладів загальної середньої освіти, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які в 2021 році здобудуть повну загальну середню освіту, вивчають математику на рівні стандарту та не планують вступати до закладів вищої освіти, мають вибрати математику (завдання рівня стандарту) для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
Зміст сертифікаційної роботи з математики визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з математики, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з математики для закладів загальної середньої освіти.

Сертифікаційна робота з математики налічує 28 завдань різних форм: з вибором однієї правильної відповіді (16 завдань), на встановлення відповідності (4 завдання), відкритої форми з короткою (6 завдань) та розгорнутою (2 завдання) відповіддю.
Під час визначення результатів учасники отримають лише оцінку державної підсумкової атестації з математики за шкалою 1-12 балів. У процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи з математики (завдання рівня стандарту).
Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи) та Критеріїв оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
Результати зовнішнього незалежного оцінювання з математики буде оголошено до 22 червня.
      Пропонуємо ознайомитися з додатковою інформацією, яка допоможе майбутнім учасникам підготуватися до ЗНО з математики (завдання рівня стандарту) 2021 року.

Демонстраційний варіант сертифікаційної роботи з математики 2021 року (завдання рівня стандарту)
Розбір завдань демонстраційного варіанта сертифікаційної роботи з математики 2021 року
Відповіді на актуальні запитання щодо ЗНО-2021 з математики
Змінено: Ігор Опольський - 26.10.2020 11:34:04
 
До уваги освітян Рівненщини та учасників ЗНО-2021!

Український центр оцінювання якості освіти надає матеріали щодо ДЕМОНСТРАЦІЙНОГО ВАРІАНТУ тестового зошита з МАТЕМАТИКИ 

МАТЕМАТИКА зверніть увагу на демонстраційний варіант тестового зошита з математики

Випускники закладів загальної середньої освіти, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які в 2021 році здобудуть повну загальну середню освіту, вивчають математику на профільному рівні та/або планують вступати до закладів освіти, мають вибрати математику для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
Зміст сертифікаційної роботи з математики визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з математики, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з математики для закладів загальної середньої освіти.

Сертифікаційна робота з математики налічує 34 завдання різних форм: з вибором однієї правильної відповіді (16 завдань), на встановлення відповідності (4 завдання), відкритої форми з короткою (9 завдань) та розгорнутою (5 завдань) відповіддю.
      Під час визначення результату зовнішнього незалежного оцінювання з математики за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи) та Критеріїв оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
У процесі визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів буде встановлено поріг «склав/не склав» – мінімальний тестовий бал, який за виконання сертифікаційної роботи може отримати учасник із мінімальним рівнем знань. На основі тестового бала кожного учасника, який подолав поріг «склав/не склав», буде визначено його рейтингову оцінку за шкалою 100–200 балів.
Учасники, які подолають поріг «склав/не склав», зможуть узяти участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти.
Здобувачі повної загальної середньої освіти поточного року отримають оцінку державної підсумкової атестації з математики за шкалою 1–12 балів. Для випускників, які вивчали математику на профільному рівні, у процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи з математики. Для тих, хто вивчав математику на рівні стандарту, у процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником за виконання завдань №1-26, 30, 31.
Результати зовнішнього незалежного оцінювання з математики буде оголошено до 22 червня.
      Пропонуємо ознайомитися з додатковою інформацією, яка допоможе майбутнім учасникам підготуватися до ЗНО з математики 2021 року.

Демонстраційний варіант сертифікаційної роботи з математики 2021 року
Розбір завдань демонстраційного варіанта сертифікаційної роботи з математики 2021 року
Відповіді на актуальні запитання щодо ЗНО-2021 з математики
Змінено: Ігор Опольський - 26.10.2020 11:33:23
 
До уваги освітян Рівненщини та учасників ЗНО-2021!

Український центр оцінювання якості освіти надає інформацію щодо сертифікаційної роботи з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ 2021 року.

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Випускники закладів загальної середньої освіти, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які у 2021 році здобудуть повну загальну середню освіту, можуть вибрати історію України для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
Зміст сертифікаційної роботи з історії України визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з історії України, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з історії України для закладів загальної середньої освіти.
Сертифікаційна робота з історії України налічує 60 завдань різних форм і складається з двох частин: «Історія України ХХ – початку ХХІ ст.» (30 завдань) та «Історія України від найдавніших часів до кінця ХІХ ст.»          (30 завдань).
      Під час визначення результату зовнішнього незалежного оцінювання з історії України за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи).
У процесі визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів буде встановлено поріг «склав/не склав» – мінімальний тестовий бал, який за виконання сертифікаційної роботи може отримати учасник із мінімальним рівнем знань. На основі тестового бала кожного учасника, який подолав поріг «склав/не склав», буде визначено його рейтингову оцінку за шкалою 100–200 балів.
Учасники, які подолають поріг «склав/не склав», зможуть узяти участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти.
Здобувачі повної загальної середньої освіти поточного року, які вибрали історію України для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, також отримають оцінку за шкалою 1–12 балів. У такому разі у процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником за виконання завдань частини «Історія України ХХ – початку ХХІ ст.».
Результати зовнішнього незалежного оцінювання з історії України буде оголошено до 25 червня.

 
До уваги освітян Рівненщини та потенційних учасників ЗНО-2021!

Начальникам відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій,
виконкомів рад міст обласного значення
Завідувачам районних, міських методичних кабінетів
Керівникам закладів загальної середньої освіти обласного підпорядкування
Директорам закладів ПТО, ВО І-ІІ р.а.
Органам управління освітою в ОТГ
   
На виконання плану роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, п. 2.3 «Організація та проведення РR – кампанії з питань ЗНО-2021» Плану роботи з підготовки й проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингових досліджень у Рівненській області на 2020-2021 навчальний рік, затвердженого наказом Управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації від 16.10.2020 № 178 «Про підготовку і проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингових досліджень у 2021 році», листа Львівського РЦОЯО від 02.11.2020 № 666/03-29 інформуєо, що триває підготовка до проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2021 року в частині проведення інформаційної кампанії.
      Просимо донести до учасників ЗНО-2021 інформацію, надану Львівським РЦОЯО.

      Що очікувати абітурієнтам у 2021


      1.  Реєстрація на ЗНО з 01 лютого до 05 березня 2021 року, зокрема  основна сесія з 21 травня до 1 5 червня 2021 року, додаткова сесія – 2 9 червня до 1 6 липня 2021 року.
      2.  Учасники ЗНО зможуть обирати предмети з переліку: українська мова, українська мова і література, історія України, математика, біологія, хімія, фізика, географія, англійська мова, німецька мова, французька мова, іспанська мова.
3. Кожен учасник ЗНО матиме змогу скласти тест не більше, як із п’ яти предметів.
4. Результати зовнішнього незалежного оцінювання з чотирьох предметів: української мови, математики, іноземної мови або історії України (період ХХ – початок ХХІ  століття) та четвертого предмета (із переліку предметів ЗНО) за вибором учнів (слухачів, студентів) закладів загальної середньої освіти, професійно-технічної освіти та вищої освіти, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти у 2021 році зараховуватимуть  як результати державної підсумкової атестації (ДПА).
5. Тестові матеріали для зовнішнього незалежного оцінювання з історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії будуть перекладені мовами нацменшин: кримськотатарською, молдовською, польською, російською, румунською та угорською мовами.
6. Для участі в конкурсі на навчання у заклади вищої освіти України абітурієнти зможуть подати Сертифікат ЗНО 2018, 2019, 2020 та 2021 років (у різних комбінаціях) (р. VII Умов прийому).
7.  Абітурієнти матимуть право подати до п’яти заяв (на місця державного та регіонального замовлення) ( Умови прийому).">п.1 р.VI  Умови прийому).
8. Обмежено до 30 кількість заяв, які абітурієнти можуть подавати на навчання на контракт.
9. Єдиний вступний іспит (ЄВІ) з іноземної мови для вступу на магістратуру буде обов’язковим для усіх спеціальностей (р. VII Умови прийому).
10. Результати ЄВІ будуть дійсними за 2020 та 2021 роки.
 
Львівський регіональний центр оцінювання якості освіти запрошує майбутніх абітурієнтів відвідати сайт www.lv.testportal.gov.ua і пропонує скористатись матеріалами для підготовки до ЗНО: програми ЗНО, характеристики сертифікаційних робіт ЗНО 2021 року та пройти онлайн тестування тощо.
 
Додаткова інформація:
www.testportal.gov.ua – сайт Українського центру оцінювання якості освіти;
www.lv.testportal.gov.ua. – сайт Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти;
0322422660 - гаряча лінія Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти.


Страницы: 1 2 3 4 5 6 След.
Читають тему