Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Загальний форум

Страницы: Пред. 1 ... 7 8 9 10 11 ... 13 След.
Початкова освіта. І вчителю, і дітям, Тут будемо розміщувати повідомлення, що стосуються цієї теми
 
До уваги вчителів! Модуль з інтегрованого курсу “Українська мова” для 3-го пілотного класу (34 тиждень)


З’явився модуль (орієнтовне календарно-тематичне планування) з інтегрованого курсу “Українська мова” на тридцять четвертий тиждень для 3-го пілотного класу.У ньому окреслено змістові лінії, запропоновано зміст і також є додатки з активностями.Авторками цього календарно-тематичного планування є Ірина Старагіна, Аліна Ткаченко, Людмила Гуменюк, Оксана Волошенюк та Ольга Романюк.

Завантажити документ можна, зайшовши за посиланням: https://nus.org.ua/articles/do-uvagy-vchyteliv-modul-z-integrovanogo-kursu-ukrayinska-mova-dlya-3-go-pilotnogo-klasu-34-tyzhden/?fbclid=IwAR0-qejeZeVdQbFxXWBGOD6J7P3WR0rddVfHHb0f37xjq5JDgiaOGVB3whw
 
"Твій друг - дорожній рух!" Матеріал для самостійного читання перед канікулами.


"Твій друг - дорожній рух!" Матеріал для самостійного читання перед канікулами. Мета: розширити поняття дітей про правила безпечної поведінки на вулицях і дорогах. Розвивати увагу дітей, уміння переходити дорогу, правильно ходити по тротуарах у різну погоду. Виховувати бажання бути в безпеці на дорогах.

Завантажити матерыал можна за таким посиланням: https://vseosvita.ua/library/tvij-drug-doroznij-ruh-material-dla-samostijnogo-citanna-pered-kanikulami-280690.html?rl=19127&fbclid=IwAR2MJxV0FhT7d_pru76ZbI7qv-ox1JxmkCEasadC4qSUo4h4pgB-03qwCrM
 
Дистанційна діагностична робота з математики, 2 клас.



Переходимо та завантажуємо матеріал за посиланням: https://oksanakulichok1985.blogspot.com/2020/05/blog-post_17.html?m=1&fbclid=IwAR3fbSOIZE1tScDzAqayZhYl-mvZC04h6PH7dGOjiUCDWgFS-km2J3NSN5g
 
Завдання з математики на літо (після закінчення 2 класу). ЗАДАЧІ.

Матеріал містить завдання, які допоможуть розвинути пізнавальну активність учнів, їх логічне мислення та любов до математики. Можна використовувати не тільки під час канікул, але й для індивідуальних і додаткових занять з учнями.

Завантажити завдання можна за таким посиланням: https://vseosvita.ua/library/zavdanna-z-matematiki-na-lito-pisla-2-klasu-zadaci-281259.html?rl=19127&fbclid=IwAR0GUZtZoIYa-Dc8dCrBMNuu7byrgCgGyZC-KkDsjvY1Ha-N-W3qmFjIgN4
 
Добірка вправ для перевірки засвоєння учнями матеріалу за 1 клас з математики та навчання грамоти.

Завантажити матеріал можна за таким посиланням: https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/1718-perevirni-roboti-z-matematiki-ukrayinskoyi-movi-ta-literaturi-1-klas.html
 
Як навчити дитину вимірювати величини.
  Найкращі практичні завдання, що допоможуть дитині розвинути навички порівняння й вимірювання предметів.

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям шість оригінальних практичних завдань для розвитку абстрактного та просторового мислення, навичок прогнозування, вимірювання й запису результатів вимірювання величин.Виконання запропонованих завдань сприятиме розвитку уміння добирати прилади та обладнання для здійснення різноманітних вимірювальних операцій, практично застосовувати досвід навчальної математичної діяльності в життєвих ситуаціях.

Прогнозуємо й вимірюємо довжину предметів. Це завдання допоможе дитині здобути досвід прогнозування, вимірювання й запису результатів вимірювання величин. Дитині пропонується розглянути різні предмети домашнього вжитку подумати, якою може бути довжина цих предметів, потім – знайти ці предмети й виміряти їхню довжину. Прогнозовані та фактичні результати записуються в таблиці.

Учимося правильно вимірювати. Це завдання спрямовано на розвиток уміння добирати прилади та обладнання для здійснення різноманітних вимірювальних операцій. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься добирати засоби для вимірювання різних величин. Дитині пропонується вказати, для яких вимірювань призначені зображені предмети. Також учні мають зазначити, чим саме з поданого переліку доцільно скористатися у різних життєвих ситуаціях.

Розташовуємо зображення за розміром №1. Це завдання допоможе дитині навчитися вимірювати довжину різних предметів і порівнювати результати. Дитині пропонується розглянути 5 зображень предметів, які потрібно вирізати й наклеїти у відповідні місця, розташувавши за розміром (від найбільшого до найменшого). Під кожним малюнком потрібно написати його довжину в сантиметрах.

Сад-город: обчислюємо площу ділянок. Це завдання допоможе дитині розвинути математичне мислення, потренуватися в обчисленні площі прямокутника, навчитися орієнтуватися в одиницях вимірювання площі та їх скорочених позначеннях. Дитині пропонується обчислити й написати площу ділянок, засаджених деревами, кущами й овочами.

Учимося вимірювати предмети (№1). Завдання допоможе дитині здобути досвід вимірювання й запису результатів вимірювання величин. Дитині пропонується розглянути й записати у комірках довжину різних предметів. У процесі виконання завдання, дитина вчитиметься вимірювати довжину предметів, записувати результати вимірювання, використовуючи різні одиниці, практично застосовувати досвід навчальної математичної діяльності в життєвих ситуаціях.

Учимось вимірювати малюнки: школа. Це завдання допомагатиме дитині формувати елементарні математичні уявлення і вчитись вимірювати різні розміри зображень за допомогою умовної мірки. Дитині треба виміряти ширину, довжину або висоту зображень за допомогою квадратиків – порахувати їх і записати отримане число. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме просторове й математичне мислення, вчитиметься орієнтуватись на аркуші паперу та визначати межі зображень.

Порівняння малюнків: від найбільшого до найменшого. Завдання допоможе дитині формувати елементарні математичні уявлення, вміння вимірювати різні розміри зображень, розвиватиме увагу й кмітливість. Дитині пропонується розглянути й з'єднати однакові малюнки від найбільшого до найменшого. Виконуючи завдання, дитина зможе навчитися співставляти й порівнювати предмети, виконувати найпростіші логічні операції за допомогою візуалізації, упорядковувати об’єкти у напрямку зменшення.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації. За матеріалами osvita.ua: http://osvita.ua/school/73620/?fbclid=IwAR2rP5WfDxhsjbkwrHUnuCTv3i09EiVL08ot_gOcfaDhT9tN9CpFXdBRnx0
 
Підсумкова річна контрольна робота з математики для 3 класу.


Контрольна робота з математики 3 клас — підсумкова річна робота в 2 варіантах, з завданнями на обчислення числових і іменованних виразів, розв’язання рівнянь різного типу і задачі.



 
"Поради хлопчикам і дівчаткам, що самі лишились вдома".
Матеріал для читання та обговорення перед канікулами.

"Поради хлопчикам і дівчаткам, що самі лишились вдома". Матеріал для читання та обговорення перед канікулами. Мета: розширити знання з основних правил особистої безпеки з незнайомими людьми. Ознайомити і вивчити способи уникнення небезпеки.

Завантажити презентацію можна, зайшовши за посиланням: https://vseosvita.ua/library/poradi-hlopcikam-i-divcatkam-so-sami-lisilis-vdoma-material-dla-citanna-ta-obgovorenna-pered-kanikulami-282252.html?rl=40639&fbclid=IwAR23fJKLBqZIGC3GH39cDOtXdHkXXExi5ZdpMQz1wIg2COXQ_UUQ6PBs4UM
 
Діагностична робота з математики з перевірки сформованості навичок усних обчислень здобувачів освіти 2 класу.



Метою даної роботи є перевірка сформованості навичок усних обчислень здобувачів освіти. Здійснюється у ІІ семестрі в письмовій формі (математичний диктант). Пропонується три варіанти, кожен з яких містить по 12 арифметичних операцій. Зважаючи на контингент класу, учитель може запропонувати учням варіанти різного рівня складності.

Щоб завантажити роботу, переходимо за посиланням: https://vseosvita.ua/library/diagnosticna-robota-z-matematiki-z-perevirki-sformovanosti-navicok-usnih-obcislen-zdobuvaciv-osviti-2-klasu-280709.html?rl=19127&fbclid=IwAR0YhGm6d0-E0yCvBeMO1VYjlGKV9fiKGyw1skHdmP1e0hilwGuKWr-lT28
Змінено: Олена Холод - 19.05.2020 10:53:48
 
Список літератури для 3 класу.


Література 3 клас: список рекомендованих творів:

  • Українські народні казки
  • Олена Пчілка. «Годі, діточки,вам спати» (збірка)
  • Тарас Шевченко. «Садок вишневий коло хати» (збірка)
  • Леся Українка. « В дитячому крузі» (збірка), казки
  • Галина Малик. «Пригоди Алі в країні Недоладії»
  • Михайло Коцюбинський. «Харитя», «Маленький грішник»
  • Василь Сухомлинський. Казки
  • Оксана Іваненко. Казки
  • Юрій Ярмиш. Казки
  • Микола Трублаїні. «Пустуни на пароплаві» (збірка)
  • Всеволод Нестайко. «В країні Сонячних Зайчиків», «Незвичайні пригоди в лісовій школі»
  • Анатолій Костецький. «Супер клей Христофора Тюлькіна, або вас викрито, здавайтесь»
  • Ярослав Стельмах. «Якось у чужому лісі»
  • Олександр Дерманський. «Казки дракона Омелька»
  • Отфрід Пройслер. Казки
  • Пауль Маар. «Що не день, то субота»
  • Ульріх Хуб. «Біля ковчега о восьмій»
Літературне читання в цілому сфокусоване на розширенні кругозору молодших школярів. І знакомство з перечисленними оповіданнями, казками, віршами, як в цілому читання, сприяє досягненню цієї задачі.
Список літератури для 3 класу поступово, по мірі наповнення бібліотеки Educ.com.ua, буде доповнюватися активними посиланнями, де ви зможете безкоштовно завантажити і роздрукувати навчальні матеріали.

Змінено: Олена Холод - 19.05.2020 13:10:40
 
Список літератури для 4 класу: рекомендовані твори.




Список літератури для 4 класу включає:
  • Усна народна творчість: прислів’я, приказки, загадки, казки, легенди, смішинки, лічилки, дражнилки, скоромовки
  • Байки: Езоп, С. Руданський, А. Глібов
  • Поезія: Г. Бойко, О.Олесь, П. Ребро, О.Сенатович, Л. Костенко, К. Перелісна, Д. Білоус
  • «Пригоди барона Мюнхаузена» Рудольф Распе
  • Василь Симоненко «Подорож в країну Навпаки», «Цар Плаксій та Лоскотон»
  • Редьярд Кіплінг Казки
  • Михайло Слабошпицький «Славко і Жако»
  • Володимир Рутківський «Гануся», «Бухтик з тихого затону»
  • Ірина Прокопенко «Пригоди на землі та під водою»
  • Сергій Гридін «Федько, прибулець з інтернету»
  • Олександр Дерманський Казки
  • Ксенія Ковальська «Канікули прибульців із Салатти»
  • Паола Утевська «Лісова аптека»
  • Астрід Ліндгрен «Пеппі Довгапанчоха»
  • Зірка Мензатюк «Таємниця козацької шаблі»
  • Микола Носов «Фантазери» (збірка)
  • Роальд Дал «ВДВ»
  • Джеремі Стронг «Гармидер у школі»
Поступово, по мірі наповнення бібліотеки Educ.com.ua, всі назви творів зі списку будуть доповнюватись активними посиланнями, за якими ви зможете безкоштовно завантажити і роздрукувати навчальні матеріали.

 
Як говорити з дітьми про гроші. Фінансова грамотність і НУШ.

Хибно вважати, що фінансова тема дітям далека.
У віці 8 років вони вже добре розуміють, що гроші можна обміняти на щось корисне, здійснюють перші самостійні покупки, отримують перші «кишенькові».

Вже у 6 років дитині можна оформити банківську картку, а у 16 років зареєструвати власну підприємницьку діяльність.

Якщо ми справді піклуємось про майбутнє дітей, розвиток фінансової культури має бути обов’язковим елементом виховання.

Практичні поради з розвитку фінансової грамотності від психологині Оксани Пшегорницької та бізнес-консультанта Олександра Ратнера читайте в статті  за  таким посиланням;
https://nv.ua/ukr/ukraine/events/yak-govoriti-z-ditmi-pro-groshi-finansova-gramotnist-i-nush-50073790.html?fbclid=IwAR0eW8O_QOMnojOwSNCwy7_cbiIwIYp-x1amNRGIjW7Uk8mDaJr-U1RCTrw
Змінено: Олена Холод - 20.05.2020 12:09:52
 
2 клас . Математика Урок № 19 Закріплення таблиць множення та ділення чисел.


Переглянути урок можна на каналі YouTube за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=Z9ilSo6YDu0&fbclid=IwAR1xZiKtUeJxM30RXEUQryMzqbturX6Z6848elozj106W5VCDks81Y9ERG8&app=desktop
 
Тексти для списування 3 клас українська мова
з пропущеними орфограмами та граматичними завданнями.

 
Буквосполучення дж. Текст. Повторюємо алфавіт.

Урок розроболено за підручником "Українська мова 1 клас" ІІ частина (авт. І.Большакова, М.Пристинська)


Переглянути урок можна на каналі YouTube за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=UREmSiAKvGc&fbclid=IwAR2ne2Q3hpXMlKo22HdQ76CPCOQ3C3L4nj-xMtA1VdrAuTOZyIa-Ap1gPqk&app=desktop
 
Діагностична робота з математика 2 клас / Контрольна робота з математики 2 клас.

Перевіримо рівень досягнень з математики учнів 2 класу, обчисливши числові та буквені вирази, розв'язавши складену задачу та задачу на знаходження периметра прямокутника. А ще побудуємо прямокутник.


Переглянути роботу можна на каналі YouTube за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=-JwjpUGNT8A&fbclid=IwAR2uhvAb-8hIFY9AHOWwVjaoYTuxi_F6N8gFCFcva6L8wwQIFFluzhGfiQI&app=desktop
 
Звуко-буквений аналіз слова. Інтерактивний тренажер для початкових класів.



До уваги вчителів та батьків безкоштовний онлайн-тренажер. Дитина вказує кількість складів, букв і звуків у слові та складає його звукову схему. Якщо все зроблено правильно, з'являється наступне слово.


Онлайн тренажер - звуко-буквений аналіз слова. Тренуємось аналізувати слова та складати звукові схеми. Завдання з української мови для дистанційного навчання учні...
Змінено: Олена Холод - 20.05.2020 13:26:52
 
Завдання з математики на літо (після 2 класу). ЗАДАЧІ.


Матеріал містить завдання, які допоможуть розвинути пізнавальну активність учнів, їх логічне мислення та любов до математики. Можна використовувати не тільки під час канікул, але й для індивідуальних і додаткових занять з учнями.

Завантажити завдання можна за таким посиланням: https://vseosvita.ua/library/zavdanna-z-matematiki-na-lito-pisla-2-klasu-zadaci-281259.html?fbclid=IwAR17NbLELK-3znv9U0-ruD_WLddk8wWazj7Ip02PtEhVCcFLWYa42QtkuC8
Змінено: Олена Холод - 20.05.2020 14:04:32
 
Розвиваємо інтерес дитини до читання книг.


Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам та вчителям вісім практичних завдань для розвитку інтересу до читання, логічного й аналітичного мислення, уміння розрізняти художню й науково-популярну літературу.Виконання запропонованих завдань сприятиме розвитку уяви та фантазії, творчих здібностей, заохочуватиме до читання та формуватиме у дітей позитивне ставлення до навчання.
Що почитати: добираємо книги. Це завдання спрямоване на розвиток мовленнєвої компетентності молодших школярів. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься формувати коло читання відповідно до конкретного читацького запиту. Дитині пропонується позначити одну з книг, тематика якої допоможе відповісти на певне запитання.
Порівнюємо й малюємо персонажів: Гаррі Поттер і Волдеморт. Завдання спрямовано на активізацію знань і попереднього читацького досвіду дитини. Пропонується намалювати й порівняти двох персонажів – Гаррі Поттера й Лорда Волдеморта. У відповідних комірках таблиці потрібно написати, представником якого світу є персонаж, які риси характеру й здібності він має, як застосовує свої здібності.
Моя книжкова полиця. Це завдання сприятиме заохоченню дитини до читання, розвитку уяви, фантазії та творчих здібностей. Спочатку дитина повинна написати назву улюбленої книги, ім’я її автора, а потім намалювати обкладинку для неї. Запропонуйте дитині згадати та записати назви ще кількох прочитаних нею книг.
Укладаємо список найцікавіших книг. Це завдання спрямоване на розвиток мовленнєвої компетентності молодших школярів. Виконуючи його, дитина вчитиметься розрізняти види друкованих видань на основі власного читацького досвіду, а також створювати коротке конструктивне висловлювання.
Міркуємо про прочитане. Це завдання сприятиме формуванню мовленнєвої компетентності дитини, розвитку уяви, фантазії та творчих здібностей, заохочуватиме до читання. Дитині пропонується написати назву книги, оповідання, історії, які вона прочитала. Потрібно дописати незакінчені речення про цей твір і намалювати до нього малюнок.
Відгук на книгу: конструктивно критикуємо. Це завдання спрямовано на розвиток мовної компетентності молодших школярів. Виконуючи його, дитина вчитиметься аналізувати отриману інформацію, створювати коротке конструктивне висловлювання на основі власного читацького досвіду. Дитині пропонується написати відгук на прочитану книгу, зазначивши її назву та автора, а також те, що сподобалось та здивувало в творі.
Найкраща книжка про пригоди. Це завдання стане для дитини чудовою нагодою звернутися до свого читацького досвіду. Дитині пропонується пригадати, які книжки про пригоди вона читала. Серед цих книжок потрібно визначити найкращу (на думку дитини) й розмалювати обкладинку цієї книги, написавши її назву та ім’я автора. Окрім цього, дитина може уявити себе автором схожої книги й написати внизу назву своєї уявної книги.
Рекомендуємо друзям цікаву книжку для читання. Це завдання містить речення, які потрібно продовжити і, таким чином, порекомендувати улюблену книжку своїм друзям. У процесі виконання завдання, дитина навчиться висловлювати власні вподобання щодо змісту прочитаних творів, описувати (малювати) обкладинки книжок і літературних персонажів, обґрунтовувати думку про те, як факти, ідеї прочитаного можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях.
Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації: https://childdevelop.com.ua/worksheets/tag-litreading-read-sortpop
За матеріалами osvita.ua: http://osvita.ua/school/73664/?fbclid=IwAR32MkRP8PqEcfo7K98hUSL7B8sRQ9FeveBjszh56I4fSX_7T51ZHm4aocc
 
"Ми цього тижня вдома знову повторимо частини мови". 2 клас. Матеріал для дистанційної роботи.


Матеріал для дистанційної роботи. 2 клас.

Можна дати дітям матеріал окремими слайдами , відповідно до частин мови. Стане в нагоді для формувального оцінювання чи роботи влітку.

Завантажити матерыал можна за таким посиланням: https://vseosvita.ua/library/mi-cogo-tizna-vdoma-znovu-povtorimo-castini-movi-2-klas-material-dla-distancijnoi-roboti-283194.html?rl=19127&fbclid=IwAR0hOEWOueaHUjN4ZxBZvj6tarwTA20V8JBs
Страницы: Пред. 1 ... 7 8 9 10 11 ... 13 След.
Читають тему