Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Загальний форум

Страницы: Пред. 1 ... 3 4 5 6 7 След.
ДИСТАНЦІЙНА РОБОТА. УРОКИ. Підготовка до ЗНО-2020, У цій темі будемо розміщувати актуальні питання, що стосуються даної теми
 
До уваги учасників ЗНО!


РОЗБІР ПРОБНОГО ЗНО 2020. Математика ЗНО 2020


Переглянути матеріал можна на каналі YouTube за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=1RT81iphHfw&fbclid=IwAR1xF3lVtxQ50iktuc6a6WeYdx55whf7YAw8hWKFR__i9ApxjR2_4h2vXtE
Змінено: Олена Холод - 18.06.2020 09:43:11
 
Географія – працюємо дистанційно
Матеріал читаємо нижче або переходимо за посиланням: https://osvitanova.com.ua/posts/3524-heohrafiia-pratsiuiemo-dystantsiino?fbclid=IwAR0GFaudWjJULudC6m1acID4chYNeNmyj8jAn4TjAPuNsqa_YvepUxKBi20


Колеги, учні, батьки! Тримайте добірку різних онлайн-ресурсів з готовими презентаціями та відео для полегшення опрацювання тем учнями. Теми обирала відповідно до приблизного календарного планування.

6 клас
Tема «Гідросфера"
- Як діють течії? https://www.youtube.com/watch…
- Припливи та відпливи https://www.youtube.com/watch?v=p3je1B-WfqQ
- Води суходолу - https://www.youtube.com/watch?v=J3QRELWPXOA, пояснюють учні 6 класу – цікаво!
- Річки - https://naurok.com.ua/urok-na-temu-vodi-suhodolu-richka-ta-…
- Озера - https://naurok.com.ua/prezentaciya-ozera-6-klas-14951.html
- Болота, підземні води - https://naurok.com.ua/prezentaciya-bolota-pidzemni-vodi-6-k…

7 клас
Тема «Північна Америка» - всі теми, починаючи з уроку 34 по урок 40 - http://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-34/
Тема «Євразія» - всі теми, починаючи з уроку 41 до уроку 53 - http://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-41/

8 клас
Тема «Ландшафти України» - всі уроки з 31 по 41 включно - http://video.novashkola.ua/8-klas/geografiya-8-klas/urok-31/

9 клас
«Вторинний сектор економіки»
Виробництво тканин, одягу, взуття - https://vseosvita.ua/…/prezentacia-virobnictvo-tkanin-odagu…
Виробництво харчових продуктів та напоїв - https://vseosvita.ua/…/virobnictvo-harcovih-produktiv-napoi…
Всі теми - http://video.novashkola.ua/9-klas/geografiya-9-klas/

10 клас
«Америка. Країни Америки»
Чудові презентації до всієї теми є тут - https://geovsviti.blogspot.com/p/10_97.html

11 клас
Для 9-11 класів на закріплення тем можна давати різні варіанти – скласти mind map, онлайн-опитування у різних формах - https://www.classtime.com/uk/, картки для повторення (ними можна обмінюватись в чатах) - https://quizlet.com/ru/mobile, є готові тести https://naurok.com.ua/test
 
Змінено: Олена Холод - 18.06.2020 09:42:53
 
РОЗБІР ПРОБНОГО ЗНО 2020. ЗАРАЗ АБО НІКОЛИ| Географія ЗНО 2020 | РОЗУМСКУЛ
Перегляд відео за гіперпосиланням https://www.youtube.com/watch?v=rtFSBv3siRc
Змінено: Ірина Панчук - 22.06.2020 07:17:30
 
РОЗБІР ПРОБНОГО ЗНО 2020. ЗАРАЗ АБО НІКОЛИ | АНГЛІЙСЬКА МОВА ЗНО | РОЗУМСКУЛ
Перегляд відео доступний за гіперпосиланням https://www.youtube.com/watch?v=deQ1L7iDtrA
Змінено: Ірина Панчук - 22.06.2020 07:18:00
 
Пробне ЗНО 2020 🔥 Розбір завдань з мови та літератури
Перегляд відео доступний за гіперпосиланням https://www.youtube.com/watch?v=YdVsEMNjGkk
 
ОФІЦІЙНІ відеороз'яснення завдань. Пробне ЗНО-2020. Математика. Відповіді.

Переглянути матеріал можна за таким посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ovJBk3DxZ_c&feature=share&fbclid=IwAR0xMGxBiZSzRvSSVIN7sTzq7xU_koBJDNdOUt8bcIMzQReh5sawCH8xyWA
Змінено: Олена Холод - 22.06.2020 09:53:55
 
Розбір пробного ЗНО 2020 з математики. Всі правильні відповіді з поясненням до завдань
Перегляд відео доступний за гіперпосиланням https://www.youtube.com/watch?v=t9FjrzPT0dI
 
Розбір пробного ЗНО 2020 з Історії України.Розв'яЗОК усіх завдань з тесту. 
Перегляд відео доступний за гіперпосиланням https://www.youtube.com/watch?v=FW7M4obMblU
 
Перелік творів української літератури, обов'язкових для вивчення учасниками ЗНО 2020 року
Матеріал читаємо нижче, або переходимо за гіперпосиланням http://osvita.ua/test/57770/
Твори з української літератури на ЗНО 2020 року
Перелік творів з української літератури, що є обов'язковими для текстуального вивчення учасниками зовнішнього незалежного оцінювання 2020 року. Зазначений перелік визначений чинною програмою ЗНО з української мови та літератури.
Подані у переліку твори згруповані за хронологічним принципом, починаючи від усної народної творчості та закінчуючи сучасним літературним процесом.
Твори усної народної творчості
 
Тести ЗНО онлайн з біології
Матеріал доступний за посиланням https://zno.osvita.ua/biology/
 
Завдання та відповіді тестів ЗНО з біології минулих років
Матеріал доступний за посиланням http://osvita.ua/test/answers/biologiya.html
 
Програма ЗНО з географії 2020 року
Матеріал читаємо нижче, або переходимо за гіперпосиланням https://osvita.ua/test/program_zno/944/


Діюча програма зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), що затверджена наказом Міністерства освіти і науки № 696 від 26 червня 2018 року.
Програма зовнішнього незалежного оцінювання досягнень випускників навчальних закладів системи загальної середньої освіти з географії, що є конкурсним предметом при вступі до вищих навчальних закладів за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра (спеціаліста, магістра медичного та ветеринарно-медичного спрямувань) на основі повної загальної середньої освіти.
На підставі затвердженої програми укладаються тестові завдання для проведення зовнішнього незалежного оцінювання.
Програма за посиланням https://osvita.ua/doc/files/news/9/944/Geo.pdf
 
Завдання та відповіді на тести ЗНО з географії минулих років
Ознайомитися із матерілом можна, перейшовши за посиланням https://osvita.ua/test/answers/geo.html
 
Програма ЗНО з хімії 2020 року
Матеріал читаємо, перейшовши за посиланням https://osvita.ua/doc/files/news/9/945/Chemistry.pdf
 
Завдання та відповіді тестів ЗНО з хімії минулих років
Ознайомитися із завданнями можна, перейшовши за посиланням https://osvita.ua/test/answers/himiya.html
 
Тести ЗНО онлайн з хімії
Матеріал читаємо, перейшовши за посиланням https://zno.osvita.ua/chemistry/
 
Збірник матеріалів для підготовки до написання власного висловлення на ЗНО з української мови та літератури
Матеріал читаємо нижче, або перходимо за гіперпосиланням http://osvita.ua/test/training/ukr-mova/51233/
  • Відкрите тестове завдання з розгорнутою відповіддю у вигляді власного висловлення — одне з найважливіших завдань у тесті ЗНО з української мови та літератури.
    Освіта.ua пропонує до вашої уваги збірник матеріалів стосовно того, як краще діяти на зовнішньому незалежному тестуванні при написанні власного висловлення.
    Подані у цьому посібнику матеріали допоможуть пройти своєрідний прискорений курс підготовки до написання власного висловлення на ЗНО з української мови та літератури.

  • Інформація стосовно різноманітних аспектів написання власного висловлення подана у вигляді відповідей на запитання, які найчастіше турбують випускників – учасників тестування.
    Працюючи із цими матеріалами, ви можете обрати саме ті питання, які вас цікавлять найбільше, швидко отримати відповіді на них, а також ознайомитися з різноманітними порадами, прикладами тощо. У такий спосіб ви зможете ефективно використати той час, що залишився до дня тестування, і якісно підготуватися до написання власного висловлення. Після вивчення матеріалів посібника ознайомтесь з прикладами написання власного висловлення.
  • Ознайомитися із змістом посібника можна, перейшовши за посиланням http://osvita.ua/test/training/ukr-mova/51233/
 
Збірник матеріалів для підготовки до написання власного висловлення на ЗНО з англійської мови
Матеріал читаємо нижче, або переходимо за гіперпосиланням http://osvita.ua/test/training/english/55350/

Відкрите тестове завдання з розгорнутою відповіддю у вигляді власного висловлення — одне з найважливіших завдань у тесті ЗНО з англійської мови.
Освіта.ua пропонує до вашої уваги збірник матеріалів стосовно того, як краще діяти на зовнішньому незалежному тестуванні при написанні власного висловлення.
Подані у цьому посібнику матеріали допоможуть пройти своєрідний прискорений курс підготовки до написання власного висловлення на ЗНО з англійської мови.
Інформація стосовно різноманітних аспектів написання власного висловлення подана у вигляді відповідей на запитання, які найчастіше турбують випускників – учасників тестування.
Працюючи із цими матеріалами, ви можете обрати саме ті питання, які вас цікавлять найбільше, швидко отримати відповіді на них, а також ознайомитися з різноманітними порадами, прикладами тощо. У такий спосіб ви зможете ефективно використати той час, що залишився до дня тестування, і якісно підготуватися до написання власного висловлення.
Ознайомитися із змістом посібника можна, перейшовши за посиланням http://osvita.ua/test/training/english/55350/
 
Зовнішнє незалежне оцінювання 2020 року з фізики (додаткова сесія) Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи
Матеріал доступний за посиланням https://testportal.gov.ua/wp-content/uploads/2020/07/Fizyka-dod_sesiya-ZNO_2020-Klyuchi.pdf
 
Як стати хорошим онлайн-учителем? Поради від гарвардських фахівців

Матеріал читаємо нижче, або переходимо за посиланням: https://osvitoria.media/experience/yak-staty-horoshym-vchytelem-dystantsijnogo-navchannya-porady-vid-garvardskyh-fahivtsiv/






Як впоратися з новими викликами часу? Що вчителям варто врахувати у своїй роботі з нового навчального року? Ми переклали поради фахівців Гарвардської вищої школи освіти.



У більшості країн вже планують наступний навчальний рік і через пандемію готуються до дистанційного або змішаного навчання. Для багатьох вчителів віртуальний клас — наче новий рубіж, який вони мають взяти, але процес гальмують традиційні навчальні програми, які слід переробити на новий лад, та необхідність опановувати нові технології.


Утім, за словами фахівчині з питань освіти Гарвардської вищої школи освіти Ронди Бонді, найкращі вчителі дистанційного навчання — не ті, кому легко вдається опанувати програму чи додаток. Успіх забезпечують ті самі якості, які завжди були потрібні вчителю: ухвалювати рішення, як саме спілкуватися з учнями, які використовувати комунікаційні стратегії, як підбирати індивідуально матеріали та організовувати навчання.


Про те, як налагодити індивідуальне дистанційне навчання, Ронда Бонді разом із співавтором Акане Зушо розповіла в книзі «Практичні поради з диференційованого навчання». Ідеться про те, щоб зробити складні речі майже автоматичними.


Технології лише тоді працюють на вчителя, коли допомагають розкрити зміст предмета, створити найкращу форму подання, дають дитині інформацію про неї саму та культурний розвиток. Вчитель має реагувати на ширший спектр учнівського досвіду. Ізольовані технологічні навички, не узгоджені та інтегровані в базу для ухвалення рішень учителем, часто не використовуються ефективно під час викладання.


Як створити віртуальний простір для учнів



Хоча принципи використання технологій залишилися тими самими, змінилися два основні фактори, що впливають на ухвалення рішень: простір у класі та час навчання.


У тому, щоб навчатися в реальному кабінеті за партами, є плюс: відчуття спільного простору, єдності, зв’язку між учнями. Вже саме місце, де діти навчаються, діє на них певним чином, тож педагог може через нього (через дизайн класу, оформлення, поділ на зони тощо) впливати на учнів. Інша річ — коли кожен учень перебуває у своїй дитячій кімнаті вдома.


Мінус кабінетної системи в тому, що вона може обмежувати ефективність навчання. Вчителі надто покладаються на те, щоб учні прийшли до класу, перебували в ньому та слухали. Тож забувають мотивувати та зацікавлювати учнів. Але якщо дитина за партою у хмарах витає, навчання не відбудеться.


Тепер, коли під час занять немає спільних для всіх чотирьох стін, викладачам потрібно ухвалювати обдумані рішення про те, як учні відчуватимуть свою приналежність до спільноти класу у віртуальному просторі, відчувати і незалежність, і належність, і місце серед інших. Добре прищеплювати відчуття єдності, одночасного перебування у віртуальному просторі.


Подумайте, як:


  • вибудовувати стосунки з учнями та зміцнювати зв’язки з ними;
  • залишити час для спілкування учнів не на навчальні теми з педагогами та однолітками;
  • запропонувати школярам продемонструвати щось із того, що оточує їх під час уроку;
  • надавати час висловитися кожному на уроці;
  • ввести віртуальні аналоги дошок пошани та інших способів відзначити роботу учнів.



Ухвалення нових рішень про час навчання



Шкільний графік може бути величезним обмеженням, оскільки всі учні, незалежно від їхніх особливостей та потреб, мають 45 хвилин на урок. Однією з найбільших переваг онлайн-навчання є те, що воно надає вчителям і студентам гнучкі проміжки часу. Це означає, що учні повинні вміти самостійно керувати власним часом навчання. Але зараз діти можуть бути набагато самостійнішими.


Заохочуйте самостійність та взаємодію:


  • Налагодьте різні способи навчання. Краще подивитися відео, щоб дати учням фонові знання, перш ніж вони почнуть читати? Чи вони прагнуть спочатку прочитати, а потім переглянути відео?
  • Надайте різноманітні матеріали, з яких учні зможуть обрати ті, що відповідають їхнім інтересам.
  • Давайте дітям елементи тайм-менеджменту. Розклади та графіки учнів можуть використовуватися у віртуальному просторі. Попросіть дітей задуматися над тим, що потрібно саме їм як учням, а не над тим, чим можуть цікавитися їхні ровесники.
  • Попросіть учнів про відгуки щодо часу навчання, адже школярі можуть надати чудові пропозиції, коли і як довго їм краще вчитися.



Рекомендації для вчителів: 


Вчителі теж мають звикнути до гнучких занять. У проміжках можна виділити час для аналізу листування з учнями, письмових звернень під час Zoom-конференцій. Така можливість обдумати зворотний зв’язок допоможе зробити його більш ефективним, здатним вплинути на динаміку класу.


Як бути гнучкими



Експертка переконана, що головна проблема вчителів — не відсутність цікавих ідей, а страхи. Вони бояться втратити час, залученість учнів, бояться необхідності діставати чи робити дидактичні матеріали для уроків, бояться критики керівництва щодо відхилення від навчальної програми. Тому вони намагаються не ризикувати, а деякі учні не отримують користі від уроку.


Та під час пандемії про частину страхів вже можна забути: скажімо, не потрібні роздаткові матеріали, менш жорстко розпланований час.


«У вас ніколи не буде ідеального середовища, щоб навчати кожного учня, — каже авторка. — Отже, ви ніколи не зможете сказати, що я буду чекати завтра. Ви навчаєте сьогодні, сподіваючись зробити краще завтра».


Рекомендації для вчителів:


  • Залишайте час на уроках для того, щоб почути зворотний зв’язок від учнів, адже спираючись на це, можна внести ефективні зміни.
  • Передбачте проблеми, перш ніж вони трапляться. Складайте плани на випадок надзвичайних ситуацій, коли такі проблеми, як тимчасова відсутність інтернету чи інші технічні перепони, заважатимуть учням дистанційно вчитися.
  • Пам’ятайте, що є лише три важелі, які ви можете використовувати для налаштування індивідуального підходу:



1. Структура: яке завдання краще давати під час спільного уроку, яке — для роботи за проєктом, а яке потребує індивідуальної консультації.


2. Ресурси: Чи потребують учні інформаційної допомоги та з яких саме джерел?

3. Пропоновані варіанти: можна дозволити дітям обирати тему уроку, онлайн-матеріали (з тих варіантів, які перевірили вчителі).
Змінено: Олена Холод - 27.07.2020 18:39:18
Страницы: Пред. 1 ... 3 4 5 6 7 След.
Читають тему