Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Загальний форум

Страницы: Пред. 1 2 3 След.
Зовнішнє незалежне оцінювання у 2022 році: ДПА у формі ЗНО в закладах ЗСО, П(ПТ)О, фахової передвищої освіти, У цій темі буде розміщено повідомлення з актуальною інформаціює
 
До уваги освітян Рівненщини!

 
У штат пунктів тестування на час ЗНО додали медпрацівника

Матеріал читаємо нижче або переходимо за гіперпосиланням

                                 

У штат пункту тестування під час проведення ЗНО у 2022 році додали медичного працівника.

Таке рішення ухвалено Кабінетом Міністрів під час засідання уряду.

Відповідно до змін до Порядку залучення педагогічних, наукових, науково-педагогічних працівників та інших фахівців до проведення ЗНО, запропонованих профільним міністерством, до роботи на пунктах тестування у 2022 році залучать чергових медичних працівників (одну особу в пункті складання ЗНО).

Згідно з прийнятим рішенням, пропозиції щодо чергових медичних працівників мають надаватись разом з органами та закладами охорони здоров’я.
Змінено: Олена Холод - 04.11.2021 11:15:02
 
До уваги вчителів української мови і літератури, учасників ЗНО-2022!!!


ХАРАКТЕРИСТИКА СЕРТИФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

Матеріал читаємо нижче або переходимо за гіперпосиланням



У характеристиці сертифікаційної роботи з української мови і літератури визначено структуру тесту, час, відведений на його виконання, конкретизовано кількість та типи завдань, уміщених до сертифікаційної роботи, наведено схему нарахування тестових балів. Докладне ознайомлення з цією інформацією допоможе виробити власну стратегію ефективної роботи під час зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури.

Сертифікаційна робота з української мови і літератури містить 67 завдань. Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання, – 116. На виконання сертифікаційної роботи відведено 210 хвилин.

Робота складається з чотирьох частин:
  • Частина 1 «Українська література» містить 24 завдання різних форм. Відповіді на ці завдання треба позначити в бланку відповідей А.
  • Частина 2 «Українська мова» містить 39 завдань різних форм. Відповіді на ці завдання треба позначити в бланку відповідей А.
  • Частина 3 «Українська мова» «Завдання відкритої форми з короткою письмовою відповіддю» містить 3 завдання відкритої форми. Відповіді на ці завдання треба записати в бланку відповідей В.
  • Частина 4 «Українська мова» «Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю» містить одне завдання відкритої форми. Відповідь на це завдання треба записати в бланку відповідей Б.
Результат виконання завдань частин 2 і 4 буде зараховано як результат державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти для учнів (слухачів, студентів) закладів освіти, які у 2022 році завершують здобуття повної загальної середньої освіти та буде використано під  час прийому до закладів вищої освіти (конкурсний предмет “ українська мови”).
Результат виконання всіх завдань сертифікаційної роботи буде використано під час прийому до закладів вищої освіти (конкурсний предмет “українська мова і література”).


Завантажити характеристику у форматі PDF можна за цим гіперпосиланням

Змінено: Олена Холод - 05.11.2021 09:27:54
 
До уваги освітян Рівненщини!!!
Керівникам органів управління освітою районних державних адміністрацій
Керівникам органів управління освітою територіальних громад
Керівникам закладів загальної середньої освіти обласного підпорядкування
Керівникам закладів П(ПТ)О
Керівникам закладів фахової передвищої освіти
Про звірку інформації
в довідниках ІТС УЦОЯО    
 
Інститут на виконання плану роботи, п. 3.10 «Оновлення інформації в довіднику департаменту освіти і науки Рівненської ОДА, місцевих органів управління освітою, закладів освіти, що містяться в інформаційно-телекомунікаційній системі ІТС УЦОЯО» Плану роботи з підготовки й проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингових досліджень у Рівненській області на 2021-2022 навчальний рік, затвердженого наказом департаменту освіти і науки Рівненської облдержадміністрації від 02.11.2021 № №  «Про підготовку і проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингових досліджень у 2021 році», листа Львівського РЦОЯО від 04.11.2021 № 530/03-29 «Щодо оновлення інформації про заклади освіти Рівненської області в довідниках  ІТС УЦОЯО», із метою організованої підготовки й проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингових досліджень у 2022 році повідомляє, що спільно з Львівським РЦОЯО здійснено оновлення інформації в довідниках інформаційно-телекомунікаційної системи УЦОЯО (далі – ІТС УЦОЯО).
У зв’язку із зазначеним вище просимо осіб,  відповідальних за підготовку до проведення ЗНО в місцевих органах управління освітою, закладах освіти Рівненської області із 10.11.2021 по 17.11.2021 організувати роботу щодо звірки (оновлення) інформації в довідниках ІТС УЦОЯО,  відповідно до інструкції, що буде надіслана на електронні скриньки відповідальних за ЗНО Львівським РЦОЯО;
Керівникам органів управління освітою територіальних громад до 19.11.2021 зібрати та надіслати (передати) до Львівського РЦОЯО (вул. Шевченка, 116, м. Львів, 79039) Інформаційні картки органів управління освітою та закладів освіти, що будуть сформовані за результатами проведеної звірки, із підписом керівника та печаткою установи/закладу.
Керівники закладів П(ПТ)О, фахової передвищої освіти, загальної середньої освіти обласного підпорядкування Інформаційну картку закладу освіти, яка буде сформована за результатами проведеної звірки, із підписом керівника та печаткою установи / закладу відправляють поштою самостійно.


УВАГА !!! База даних ІТС УЦОЯО для звірки інформації 
ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ буде доступною з 10.11.2021 !!!

Змінено: Ігор Опольський - 05.11.2021 09:53:52
 
До уваги вчителів української мови і літератури, учасників ЗНО-2022!!!

Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

УКРАЇНСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА

У 2022 році в переліку навчальних предметів, із яких проводитиметься зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, виокремлюють 1) українську мову та 2) українську мову і літературу.
Випускники закладів загальної середньої освіти, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які у 2022 році здобудуть повну загальну середню освіту, мають обов’язково вибрати для проходження ДПА у формі ЗНО українську мову або українську мову і літературу.
Зміст сертифікаційної роботи з української мови і літератури визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з української мови і літератури для закладів загальної середньої освіти.
Сертифікаційна робота з української мови і літератури налічує 67 завдань різних форм і складається з чотирьох частин: «Українська література» (24 завдання), «Українська мова» (39 завдань),  «Українська мова» (3 завдання відкритої форми) і «Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю» (одне завдання відкритої форми).

Під час визначення результату зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Під час визначення результатів з української мови за шкалою 100-200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання завдань частин 2 і 4. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи) та Критеріїв оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
У процесі визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів буде встановлено поріг «склав/не склав» – мінімальний тестовий бал, який за виконання сертифікаційної роботи може отримати учасник/ця із мінімальним рівнем знань. На основі тестового бала кожного учасника/ці, який/а подолав/ла поріг «склав/не склав», буде визначено його/її рейтингову оцінку за шкалою 100–200 балів.
Учасники, які подолають поріг «склав/не склав», зможуть узяти участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти.
Здобувачі повної загальної середньої освіти поточного року отримають оцінку державної підсумкової атестації з української мови за шкалою 1–12 балів. У процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання завдань частин 2 і 4.

 
До уваги освітян Рівненщини та учасників ЗНО-2022!!!


Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

ФІЗИКА

Випускники закладів загальної середньої освіти, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які у 2022 році здобудуть повну загальну середню освіту, можуть вибрати фізику для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
Зміст сертифікаційної роботи з фізики визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з фізики, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з фізики для закладів загальної середньої освіти.
Сертифікаційна робота з фізики налічує 38 завдань різних форм: з вибором однієї правильної відповіді (20 завдань), на встановлення відповідності («логічні пари») (4 завдання), відкритої форми з короткою відповіддю (14 завдань).

      Під час визначення результату зовнішнього незалежного оцінювання з фізики за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи).
У процесі визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів буде встановлено поріг «склав/не склав» – мінімальний тестовий бал, який за виконання сертифікаційної роботи може отримати учасник/ця із мінімальним рівнем знань. На основі тестового бала кожного учасника/ці, який/а подолав/ла поріг «склав/не склав», буде визначено його/її рейтингову оцінку за шкалою 100–200 балів.
Учасники, які подолають поріг «склав/не склав», зможуть узяти участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти.
Здобувачі повної загальної середньої освіти поточного року, які вибрали фізику для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, також отримають оцінку за шкалою 1–12 балів. У такому разі у процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи.
 
До уваги освітян Рівненщини та учасників ЗНО-2022!!!

Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

ХІМІЯ

Випускники закладів загальної середньої освіти, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які в 2022 році здобудуть повну загальну середню освіту можуть обрати хімію для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
Зміст сертифікаційної роботи з хімії визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з хімії, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з хімії для загальноосвітніх навчальних закладів.
Сертифікаційна робота з хімії налічує 50 завдань різних форм: з вибором однієї правильної відповіді (34 завдання), на встановлення відповідності («логічні пари») (4 завдання), відкритої форми з короткою відповіддю (12 завдань).

      Під час визначення результату зовнішнього незалежного оцінювання з хімії за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи).
У процесі визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів буде встановлено поріг «склав/не склав» – мінімальний тестовий бал, який за виконання сертифікаційної роботи може отримати учасник/ця із мінімальним рівнем знань. На основі тестового бала кожного учасника/ці, який/а подолав/ла поріг «склав/не склав», буде визначено його/її рейтингову оцінку за шкалою 100–200 балів.
Учасники, які подолають поріг «склав/не склав», зможуть узяти участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів.
Здобувачі повної загальної середньої освіти поточного року, які обрали хімію для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, також отримають оцінку за шкалою 1–12 балів. У такому разі в процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником/ця за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи.
 
До уваги освітян Рівненщини та учасників ЗНО-2022 !!!

Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

МАТЕМАТИКА

Випускники закладів загальної середньої освіти, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які в 2022 році здобудуть повну загальну середню освіту, вивчають математику на профільному рівні та/або планують вступати до закладів освіти, мають вибрати математику для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
Зміст сертифікаційної роботи з математики визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з математики, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з математики для закладів загальної середньої освіти.
Сертифікаційна робота з математики налічує 32 завдання різних форм: з вибором однієї правильної відповіді (16 завдань), на встановлення відповідності (4 завдання), відкритої форми з короткою (9 завдань) та розгорнутою (3 завдання) відповіддю.

 
      Під час визначення результату зовнішнього незалежного оцінювання з математики за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи) та Критеріїв оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
У процесі визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів буде встановлено поріг «склав/не склав» – мінімальний тестовий бал, який за виконання сертифікаційної роботи може отримати учасник/ця із мінімальним рівнем знань. На основі тестового бала кожного учасника/ці, який/а подолав/ла поріг «склав/не склав», буде визначено його/її рейтингову оцінку за шкалою 100–200 балів.
Учасники, які подолають поріг «склав/не склав», зможуть узяти участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти.
Здобувачі повної загальної середньої освіти поточного року отримають оцінку державної підсумкової атестації з математики за шкалою 1–12 балів. Для випускників, які вивчали математику на профільному рівні, у процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи з математики. Для тих, хто вивчав математику на рівні стандарту, у процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником за виконання завдань №1-26.
 
До уваги освітян Рівненщини та учасників ЗНО-2022!!!

Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

МАТЕМАТИКА

Випускники закладів загальної середньої освіти, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які в 2022 році здобудуть повну загальну середню освіту, вивчають математику на профільному рівні та/або планують вступати до закладів освіти, мають вибрати математику для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
Зміст сертифікаційної роботи з математики визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з математики, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з математики для закладів загальної середньої освіти.
Сертифікаційна робота з математики налічує 32 завдання різних форм: з вибором однієї правильної відповіді (16 завдань), на встановлення відповідності (4 завдання), відкритої форми з короткою (9 завдань) та розгорнутою (3 завдання) відповіддю.

 
      Під час визначення результату зовнішнього незалежного оцінювання з математики за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи) та Критеріїв оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
У процесі визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів буде встановлено поріг «склав/не склав» – мінімальний тестовий бал, який за виконання сертифікаційної роботи може отримати учасник/ця із мінімальним рівнем знань. На основі тестового бала кожного учасника/ці, який/а подолав/ла поріг «склав/не склав», буде визначено його/її рейтингову оцінку за шкалою 100–200 балів.
Учасники, які подолають поріг «склав/не склав», зможуть узяти участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти.
Здобувачі повної загальної середньої освіти поточного року отримають оцінку державної підсумкової атестації з математики за шкалою 1–12 балів. Для випускників, які вивчали математику на профільному рівні, у процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи з математики. Для тих, хто вивчав математику на рівні стандарту, у процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником за виконання завдань №1-26.

 
До уваги освітян Рівненщини та учасників ЗНО-2022!!!

Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Випускники закладів загальної середньої освіти, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які у 2022 році здобудуть повну загальну середню освіту, можуть вибрати історію України для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
Зміст сертифікаційної роботи з історії України визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з історії України, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з історії України для закладів загальної середньої освіти.
Сертифікаційна робота з історії України налічує 60 завдань різних форм і складається з двох частин: «Історія України 1914 р.– початку ХХІ ст.» (30 завдань) та «Історія України від найдавніших часів до кінця 1914 р.»  (30 завдань).

      Під час визначення результату зовнішнього незалежного оцінювання з історії України за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи).
У процесі визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів буде встановлено поріг «склав/не склав» – мінімальний тестовий бал, який за виконання сертифікаційної роботи може отримати учасник/ця із мінімальним рівнем знань. На основі тестового бала кожного учасника/ці, який/а подолав/ла поріг «склав/не склав», буде визначено його/її рейтингову оцінку за шкалою 100–200 балів.
Учасники, які подолають поріг «склав/не склав», зможуть узяти участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти.
Здобувачі повної загальної середньої освіти поточного року, які вибрали історію України для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, також отримають оцінку за шкалою 1–12 балів. У такому разі у процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання завдань частини «Історія України 1914 – початку ХХІ ст.».
 
До уваги освітян Рівненщини та учасників ЗНО-2022!!!

Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

ГЕОГРАФІЯ

Випускники закладів загальної середньої освіти, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які у 2022 році здобудуть повну загальну середню освіту, можуть вибрати географію для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
Зміст сертифікаційної роботи з географії визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з географії, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з географії для закладів загальної середньої освіти.
Сертифікаційна робота з географії налічує 54 завдання різної форми: з вибором однієї правильної відповіді (36 завдань), на встановлення відповідності (6 завдань), відкритої форми з короткою відповіддю (6 завдань) та з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді (6 завдань).

      Під час визначення результату зовнішнього незалежного оцінювання з географії за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи).
У процесі визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів буде встановлено поріг «склав/не склав» – мінімальний тестовий бал, який за виконання сертифікаційної роботи може отримати учасник/ця із мінімальним рівнем знань. На основі тестового бала кожного учасника/ці, який/а подолав/ла поріг «склав/не склав», буде визначено його/її рейтингову оцінку за шкалою 100–200 балів.
Учасники, які подолають поріг «склав/не склав», зможуть узяти участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти.
Здобувачі повної загальної середньої освіти поточного року, які вибрали географію для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, також отримають оцінку за шкалою 1–12 балів. У такому разі у процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи.
 
До уваги учасників ЗНО-2022 та вчителів !!!

Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

БІОЛОГІЯ

Випускники закладів загальної середньої освіти, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які у 2022 році здобудуть повну загальну середню освіту, можуть вибрати біологію для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
Зміст сертифікаційної роботи з біології визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з біології, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з біології для закладів загальної середньої освіти.
Сертифікаційна робота з біології налічує 50 завдань різних форм: з вибором однієї правильної відповіді (38 завдань), на встановлення відповідності (8 завдань) та з вибором трьох правильних відповідей із трьох груп запропонованих варіантів відповідей (4 завдання).

      Під час визначення результату зовнішнього незалежного оцінювання з біології за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи).
У процесі визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів буде встановлено поріг «склав/не склав» – мінімальний тестовий бал, який за виконання сертифікаційної роботи може отримати учасник/ця із мінімальним рівнем знань. На основі тестового бала кожного учасника/ці, який/а подолав/ла поріг «склав/не склав», буде визначено його/її рейтингову оцінку за шкалою 100–200 балів.
Учасники, які подолають поріг «склав/не склав», зможуть узяти участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти.
Здобувачі повної загальної середньої освіти поточного року, які вибрали біологію для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, також отримають оцінку за шкалою 1–12 балів. У такому разі у процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи.
 
До уваги освітян Рівненщини та учасників ЗНО-2022!!!

Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Випускники закладів загальної середньої освіти, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які у 2022 році здобудуть повну загальну середню освіту, можуть вибрати англійську мову для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
Зміст сертифікаційної роботи з англійської мови визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з іноземних мов для закладів загальної середньої освіти.
Сертифікаційна робота з англійської мови налічує 59 завдань різних форм та складається з чотирьох частин: «Розуміння мови на слух (аудіювання)» (16 завдань), «Читання» (22 завдання), «Використання мови» (20 завдань) і «Письмо» (одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю).

      Під час визначення результату зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи) та Критеріїв оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
У процесі визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів буде встановлено поріг «склав/не склав» – мінімальний тестовий бал, який за виконання сертифікаційної роботи може отримати учасник/ця із мінімальним рівнем знань. На основі тестового бала кожного учасника/ці, який/а подолав/ла поріг «склав/не склав», буде визначено його/її рейтингову оцінку за шкалою 100–200 балів.
Учасники, які подолають поріг «склав/не склав», зможуть узяти участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти.
Здобувачі повної загальної середньої освіти поточного року, які вибрали англійську мову для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, також отримають оцінку за шкалою 1–12 балів. Для тих, хто вивчав англійську мову на рівні стандарту, у процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання завдань №1–16 частини «Розуміння мови на слух (аудіювання)», №17–32 частини «Читання», №39–43, №49–53 частини «Використання мови» та №59 частини «Письмо». Для тих, хто вивчав англійську мову на профільному рівні, використовуватиметься тестовий бал, отриманий за виконання усіх завдань тесту.

 
До уваги освітян Рівненщини та учасників ЗНО-2022!!!

Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

НІМЕЦЬКА МОВА

Випускники закладів загальної середньої освіти, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які у 2022 році здобудуть повну загальну середню освіту, можуть вибрати німецьку мову для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
Зміст сертифікаційної роботи з німецької мови визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з іноземних мов для закладів загальної середньої освіти.
Сертифікаційна робота з німецької  мови налічує 59 завдань різних форм та складається з чотирьох частин: «Розуміння мови на слух (аудіювання)» (16 завдань), «Читання» (22 завдання), «Використання мови» (20 завдань) і «Письмо» (одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю).

      Під час визначення результату зовнішнього незалежного оцінювання з німецької мови за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи) та Критеріїв оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
У процесі визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів буде встановлено поріг «склав/не склав» – мінімальний тестовий бал, який за виконання сертифікаційної роботи може отримати учасник/ця із мінімальним рівнем знань. На основі тестового бала кожного учасника/ці, який подолав поріг «склав/не склав», буде визначено його/її рейтингову оцінку за шкалою 100–200 балів.
Учасники, які подолають поріг «склав/не склав», зможуть узяти участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти.
Здобувачі повної загальної середньої освіти поточного року, які вибрали німецьку мову для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, також отримають оцінку за шкалою 1–12 балів. Для тих, хто вивчав німецьку мову на рівні стандарту, у процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання завдань №1–16 частини «Розуміння мови на слух (аудіювання)», №17–32 частини «Читання», №39–43№49–53 частини «Використання мови» та №59 частини «Письмо». Для тих, хто вивчав німецьку мову на профільному рівні, використовуватиметься тестовий бал, отриманий за виконання усіх завдань тесту.
 
До уваги освітян Рівненщини та учасників ЗНО-2022!!!
Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

ФРАНЦУЗЬКА МОВА

Випускники закладів загальної середньої освіти, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які у 2022 році здобудуть повну загальну середню освіту, можуть вибрати французьку мову для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
Зміст сертифікаційної роботи з французької мови визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з іноземних мов для закладів загальної середньої освіти.
Сертифікаційна робота з французької мови налічує 59 завдань різних форм та складається з трьох частин: «Розуміння мови на слух (аудіювання)» (16 завдань), «Читання» (22 завдання), «Використання мови» (20 завдань) і «Письмо» (одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю).

      Під час визначення результату зовнішнього незалежного оцінювання з французької мови за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи) та Критеріїв оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
У процесі визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів буде встановлено поріг «склав/не склав» – мінімальний тестовий бал, який за виконання сертифікаційної роботи може отримати учасник/ця із мінімальним рівнем знань. На основі тестового бала кожного учасника/ці, який подолав поріг «склав/не склав», буде визначено його рейтингову оцінку за шкалою 100–200 балів.
Учасники, які подолають поріг «склав/не склав», зможуть взяти участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів.
Здобувачі повної загальної середньої освіти поточного року, які вибрали французьку мову для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, також отримають оцінку за шкалою 1–12 балів. Для тих, хто вивчав французьку мову на рівні стандарту, у процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання завдань №1–16 частини «Розуміння мови на слух (аудіювання)», №17–32 частини «Читання», №39–43№49–53 частини «Використання мови» та №59 частини «Письмо». Для тих, хто вивчав французьку мову на профільному рівні, використовуватиметься тестовий бал, отриманий за виконання усіх завдань тесту.
Змінено: Ігор Опольський - 05.11.2021 17:17:12
 
До уваги освітян Рівненщини та учасників ЗНО-2022!!!
Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

ІСПАНСЬКА МОВА

Випускники закладів загальної середньої освіти, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які у 2022 році здобудуть повну загальну середню освіту, можуть вибрати іспанську мову для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
Зміст сертифікаційної роботи з іспанської мови визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з іноземних мов для закладів загальної середньої освіти.
Сертифікаційна робота з іспанської мови налічує 59 завдань різних форм та складається з чотирьох частин: «Розуміння мови на слух» (16 завдань) «Читання» (22 завдання), «Використання мови» (20 завдань) і «Письмо» (одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю).

      Під час визначення результату зовнішнього незалежного оцінювання з іспанської мови за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи) та Критеріїв оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
У процесі визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів буде встановлено поріг «склав/не склав» – мінімальний тестовий бал, який за виконання сертифікаційної роботи може отримати учасник/ця із мінімальним рівнем знань. На основі тестового бала кожного учасника/ці, який/а подолав/ла поріг «склав/не склав», буде визначено його/її рейтингову оцінку за шкалою 100–200 балів.
Учасники, які подолають поріг «склав/не склав», зможуть узяти участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти.
Здобувачі повної загальної середньої освіти поточного року, які вибрали іспанську мову для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, також отримають оцінку за шкалою 1–12 балів. Для тих, хто вивчав іспанську мову на рівні стандарту, у процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником/цею за виконання завдань №1–16 частини «Розуміння мови на слух (аудіювання)», №17–32 частини «Читання», №39–43№49–53 частини «Використання мови» та №59 частини «Письмо». Для тих, хто вивчав іспанську мову на профільному рівні, використовуватиметься тестовий бал отриманий за виконання усіх завдань тесту.

Змінено: Ігор Опольський - 05.11.2021 17:18:54
 
Повідомлення-бонус
      
      Зміст сертифікаційних робіт відповідатиме програмам  зовнішнього незалежного оцінювання, затвердженим наказами Міністерства освіти і науки України від 26 червня 2018 року №696, від 20 грудня 2018 року №1426, від 04 грудня 2019 року №1513.

Усі гіперпокликання на програми сертифікаційних робіт, опис сертифікаційних робіт, характеристики їх, критерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю:

1. ФІЗИКА: 1.1. Програма; 1.2. Опис; 1.3. Характеристика.
2. ХІМІЯ   : 2.1. Програма; 2.2. Опис; 3.3. Характеристика.
3. УКРАЇНСЬКА МОВА: 3.1. Програма; 3.2. Опис; 3.3. Характеристика; 4.3. Критерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
4. УКРАЇНСЬКА МОВА і ЛІТЕРАТУРА: 4.1. Програма; 4.2. Опис; 4.3. Характеристика; 4.4. Критерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
5. МАТЕМАТИКА: 5.1. Програма; 5.2. Опис; 5.3. Характеристика. 5.4. Критерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
6. МАТЕМАТИКА (завдання стандарту): 6.1. Програма; 6.2. Опис; 6.3. Характеристика. 6.4. Критерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
7. ІСПАНСЬКА МОВА: 7.1. Програма; 7.2. Опис; 7.3. Характеристика. 7.4. Критерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
8. НІМЕЦЬКА МОВА: 8.1. Програма; 8.2. Опис; 8.3. Характеристика.8.4. Критерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
9. ФРАНЦУЗЬКА МОВА: 9.1. Програма; 9.2. Опис; 9.3. Характеристика. 9.4. Критерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
10. АНГЛІЙСЬКА МОВА: 10.1. Програма; 10.2. Опис; 10.3. Характеристика. 10.4. Критерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
11. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ: 11.1. Програма; 11.2. Опис; 11.3. Характеристика.
12. ГЕОГРАФІЯ: 12.1. Програма; 12.2. Опис; 12.3. Характеристика.
13. БІОЛОГІЯ: 1.1. Програма; 1.2. Опис; 1.3. Характеристика.

      Узагальнена інформація щодо окремих характеристик сертифікаційних робіт 2022 року (у порівнянні з 2021) від Андрій Ночкін (сторінка у Fb).

Змінено: Ігор Опольський - 10.11.2021 19:00:09
 
До уваги учасників ЗНО-2022!
Ефективна підготовка до ЗНО: тематичні добірки тестових завдань
Матеріал читаємо нижче або переходимо за гіперпосиланням



Майбутні учасники ЗНО мають змогу зробити процес підготовки до тестування ефективнішим за допомогою тематичних добірок тестових завдань з необхідних предметів.

Для цього варто скористатися спеціальним розділом платформи ЗНО-ОНЛАЙН, у якій всі завдання зовнішнього оцінювання з кожного предмета розподілені за темами.

Розподіл здійснений провідними фахівцями в галузі підготовки до ЗНО відповідно до чинних програм тестування.

Таким чином користувачі зможуть опрацювати весь обсяг змісту, необхідний на тестуванні з певного предмета, і бути готовими до виконання завдання з будь-якої теми під час проходження зовнішнього оцінювання.

У кожній предметній добірці завдання розподілено за розділами, темами й підтемами. Це дає можливість впродовж одного відрізку самостійної роботи або одного заняття з репетитором зосередитися на виконанні завдань конкретного тематичного спрямування.

Обравши певний тематичний набір завдань і опрацювавши його, учасники зможуть швидко з’ясувати, на якому рівні засвоєна ця тема. Темам, які засвоєні гірше, варто буде приділити особливу увагу впродовж підготовки до тестування.
Наразі на сайті доступні тематичні добірки з усіх основних предметів ЗНО: української мови і літературиісторії Україниматематикигеографіїбіологіїфізики та хімії.

Користуйтеся розділами з тематичними добірками завдань для дієвої підготовки до тестування зовнішнього оцінювання.
Змінено: Олена Холод - 08.11.2021 07:09:02
 
                                                                                                                                         До уваги учасників ЗНО-2022!
ДПА та ЗНО: які іспити складатимуть випускники
Матеріал читаємо нижче або переходимо за гіперпосиланням


Реєстрація учасників зовнішнього незалежного оцінювання розпочнеться 1 лютого 2022 року. До цього часу випускникам необхідно визначитися з переліком іспитів, які вони оберуть для складання обов'язкової державної підсумкової атестації або проходження ЗНО.

У 2022 році здобувачі повної загальної середньої освіти 2022 мають скласти тести (тобто пройти ДПА) з таких предметів:
  • українська мова;
  • математика;
  • історія України або іноземна мова (англійська, іспанська, німецька або французька) – за вибором випускника;
  • четвертий предмет за вибором випускника (історія України, біологія, географія, фізика, хімія, англійська мова, іспанська мова, німецька мова, французька мова).

Для вступу до закладів вищої освіти випускники мають пройти зовнішнє оцінювання з тих предметів, які потрібні для вступу до конкретного вишу (наприклад, українська мова, математика, фізика тощо).
Важливо пам’ятати, що тести з деяких предметів різняться залежно від того, чи складається цей предмет як ДПА, чи як вступний іспит у виш.

Так, існують окремі тести з української мови та з української мови і літератури. Як ДПА зараховують тільки результат виконання завдань з української мови. Для вступу можуть знадобитися або результати з української мови, або з української мови і літератури. Це залежить від спеціальності, на яку має намір вступати учасник.

Окрім того, у переліку предметів ЗНО є математика і математика (завдання рівня стандарту). Як результат ДПА з математики зараховують результат виконання завдань рівня стандарту (якщо випускник вивчав у школі математику на рівні стандарту) або всіх завдань тесту (якщо випускник вивчав математику на профільному рівні). Для вступу до закладів вищої освіти потрібні результати виконання всіх завдань тесту з математики. 

Для державної підсумкової атестації з історії України враховують результат виконання завдань частини «Період XX – початок XXI століття». Для вступу до закладу вищої освіти потрібні результати виконання всіх завдань тесту.

Як результат ДПА з іноземної мови (англійськоїіспанськоїнімецької або французької) буде зараховано результат виконання завдань рівня стандарту (якщо випускник вивчав цю іноземну мову на рівні стандарту) або всіх завдань тесту (якщо випускник вивчав цю іноземну мову на профільному рівні). Для вступу до закладів вищої освіти потрібні результати виконання всіх завдань тесту з іноземної мови.

Результати тестів з інших навчальних предметів за вибором випускника можна використовувати одночасно як державну підсумкову атестацію та конкурсний іспит для вступу до закладу вищої освіти.

Після того як учасник визначився з предметами зовнішнього оцінювання, варто почати підготовку до тестування.
 
Необхідно зважати на те, що тести з різних предметів по-різному охоплюють шкільну програму. Подекуди знадобляться знання за 5-й – 11-й класи, подекуди – за 7-й – 11-й тощо. Саме тому треба орієнтуватися на зміст програми ЗНО з конкретного предмета.

Для комфортної підготовки до тестування учасники можуть скористатися матеріалами платформи ЗНО-ОНЛАЙН. На цьому сайті вони матимуть змогу виконувати тести за всі роки зовнішнього оцінювання, опрацьовувати завдання, згруповані за темами, читати коментарі до завдань, написані провідними фахівцями-предметниками.

Аби правильно визначити, які предмети треба скласти для вступу в заклад вищої освіти, учасникам потрібно ознайомитися з переліком конкурсних предметів ЗНО на обрану спеціальність.
Змінено: Олена Холод - 09.11.2021 19:41:03
 
До уваги учасників ЗНО-2022!
ЗНО-2022: розрахунок бала з української мови і літератури
Тестовий бал ЗНО з української мови і літератури обчислюється як арифметична сума всіх набраних балів за кожне виконане завдання тесту
Детальну інформацію читайте, перейшовши за гіперпокликанням https://osvita.ua/test/ball/46825/
 
До уваги учасників ЗНО-2022!
ЗНО-2022: розрахунок бала з української мови

Детальну інформацію читайте, перейшовши за гіперпокликанням https://osvita.ua/test/ball/78943/
Страницы: Пред. 1 2 3 След.
Читають тему