Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Загальний форум

Страницы: Пред. 1 2
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ: національне моніторингове дослідження якості початкової освіти, Тут вміщено матеріали, що стосуються даної теми
 
До уваги освітян Рівненщини!

      Рівненщина розпочала проведення національного моніторингового дослідженя якості  початкової освіти

      На виконання плану роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доручення голови Рівненської обласної державної адміністрації від 14.01.2021 № дор.2/01-60/21, п. 5.4 «Забезпечення проведення моніторингу якості початкової освіти в Рівненській області» Плану роботи з підготовки й проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингових досліджень у Рівненській області на 2020-2021 навчальний рік, затвердженого наказом Управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації від 16.10.2020 № 178 «Про підготовку і проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингових досліджень у 2021 році» кабінетом ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти розпочато підготовку до проведення вРівненській області основного етапу другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».
     Дослідження проводиться в закладах освіти, що включені до вибірки закладів освіти-учасників дослідження, затвердженої Міністерством освіти і науки України. Учасниками дослідження є учні 4-х класів та вчителі закладу освіти.
    Кабінетом ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО укладено графік проведення дослідження в закладах освіти Рівненської області.
    До роботи над проведенням дослідження в закладах залучено 13 осіб з числа працівників освіти Рівненської області.
    Особам, які будуть працювати старшими інструкторами під час проведення дослідження в Рівненській області, для детального вивчення та використання в роботі, надано інструкції щодо проведення основного етапу другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» (лист Рівненського ОІППО від 12.03.2021 № 01-12/181).
    Український центр оцінювання якості освіти 18 березня 2021 року провів онлайнове навчання відповідальних за пункти тестування / старших інструкторів (вебінар).
    У Рівненській області дослідження буде проходити в березні - травні, участь у якому візьмуть 365 учнів із 19 4-х класів 14 закладів загальної середньої освіти: перше дослідження проведено 25 березня.
За результатами дослідження заплановано укласти інформаційний збірник про проведення основного етапу другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».
 
До уваги освітян Рівненщини!

У Рівненській області триває проведення національного моніторингового дослідженя якості  початкової освіти
[JUSTIFY]
      На виконання плану роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доручення голови Рівненської обласної державної адміністрації від 14.01.2021 № дор.2/01-60/21, п. 5.4 «Забезпечення проведення моніторингу якості початкової освіти в Рівненській області» Плану роботи з підготовки й проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингових досліджень у Рівненській області на 2020-2021 навчальний рік, затвердженого наказом Управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації від 16.10.2020 № 178 «Про підготовку і проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингових досліджень у 2021 році» кабінетом ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти розпочато підготовку до проведення вРівненській області основного етапу другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».
     Дослідження проводиться в закладах освіти, що включені до вибірки закладів освіти-учасників дослідження, затвердженої Міністерством освіти і науки України. Учасниками дослідження є учні 4-х класів та вчителі закладу освіти.
    Кабінетом ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО укладено графік проведення дослідження в закладах освіти Рівненської області, але він зазнав суттєвих змін у зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації. Українським центром оцінювання якості освіти надано дозвіл щодо унесення змін до Графіка проведення вказаного вище дослідження в разі потреби.

      Станом на 17.04.2021 в Рівненській області моніторингове дослідження якості початкової освіти проведено в 10 закладах освіти із 14 визначених (14 класах із 19 визначених):

[/JUSTIFY]
-    «Новосілківський НВК – ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ» Здолбунівської районної ради Рівненської області – 25.03.2021;
-    НВК «Білашівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Острозької районної ради Рівненської області – 30.03.2021;
-    «Сарненський НВК «Школа-колегіум» імені Т.Г. Шевченка» Сарненської районної ради Рівненської області – 30.03.2021;
-    «Мариненська ЗОШ І-ІІІ ступенів» Березнівської районної ради Рівненської області – 30.03.2021
-    «Висоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів» Висоцької сільської  ради  Дубровицького району Рівненської області – 31.03.2021
-    «Рівненський академічний ліцей «Престиж» імені Лілії Котовської Рівненської міської ради – 31.03.2021
-    Карасинська загальноосвітня школа Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області – 06.04.2021
-    Великомидська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Костопільської районної ради Рівненської області – 13.04;
-    Костопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Костопільської районної ради Рівненської області – 15.04;
-    "Радивилівський навчально-виховний комплекс ""Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 - ліцей"" ім. П. Г. Стрижака Радивилівської міської ради Радивилівського району Рівненської області" – 15.04.

      В інших закладах моніторингове дослідження якості освіти буде проведено після стабілізації епідеміологічної ситуації.
Змінено: Ігор Опольський - 22.04.2021 11:49:15
 
До уваги освітян Рівненщини!

У Рівненській області триває проведення національного моніторингового дослідженя якості  початкової освіти
[JUSTIFY]
      На виконання плану роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доручення голови Рівненської обласної державної адміністрації від 14.01.2021 № дор.2/01-60/21, п. 5.4 «Забезпечення проведення моніторингу якості початкової освіти в Рівненській області» Плану роботи з підготовки й проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингових досліджень у Рівненській області на 2020-2021 навчальний рік, затвердженого наказом Управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації від 16.10.2020 № 178 «Про підготовку і проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингових досліджень у 2021 році» кабінетом ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти розпочато підготовку до проведення вРівненській області основного етапу другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».
     Дослідження проводиться в закладах освіти, що включені до вибірки закладів освіти-учасників дослідження, затвердженої Міністерством освіти і науки України. Учасниками дослідження є учні 4-х класів та вчителі закладу освіти.
    Кабінетом ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО укладено графік проведення дослідження в закладах освіти Рівненської області, але він зазнав суттєвих змін у зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації. Українським центром оцінювання якості освіти надано дозвіл щодо унесення змін до Графіка проведення вказаного вище дослідження в разі потреби.

      Станом на 23.04.2021 в Рівненській області моніторингове дослідження якості початкової освіти проведено в 13 закладах освіти із 14 визначених (17 класах із 19 визначених):

[/JUSTIFY]
-    «Новосілківський НВК – ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ» Здолбунівської районної ради Рівненської області – 25.03.2021;
-    НВК «Білашівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Острозької районної ради Рівненської області – 30.03.2021;
-    «Сарненський НВК «Школа-колегіум» імені Т.Г. Шевченка» Сарненської районної ради Рівненської області – 30.03.2021;
-    «Мариненська ЗОШ І-ІІІ ступенів» Березнівської районної ради Рівненської області – 30.03.2021
-    «Висоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів» Висоцької сільської  ради  Дубровицького району Рівненської області – 31.03.2021
-    «Рівненський академічний ліцей «Престиж» імені Лілії Котовської Рівненської міської ради – 31.03.2021
-    Карасинська загальноосвітня школа Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області – 06.04.2021
-    Великомидська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Костопільської районної ради Рівненської області – 13.04;
-    Костопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Костопільської районної ради Рівненської області – 15.04;
-    "Радивилівський навчально-виховний комплекс ""Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 - ліцей"" ім. П. Г. Стрижака Радивилівської міської ради Радивилівського району Рівненської області" – 15.04;
- "Посниківська філія І-ІІ ступенів Довгошиївського навчально-виховного комплексу ""Загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад""Млинівської селищної ради Рівненської області" – 20.04;
- "Бишляцький навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Володимирецької районної ради – 21.04;
"Опорний заклад ""Крупецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Крупецької сільської ради Радивилівського району Рівненської області" – 21.04;.

      В інших закладах моніторингове дослідження якості освіти буде проведено після стабілізації епідеміологічної ситуації територіальних громадах.
Змінено: Ігор Опольський - 23.04.2021 04:04:41
 
До уваги освітян Рівненщини, зокрема керівників органів управління освітою ткриторіальних громад, керівників закладів загальної середньої освіти!

Матеріал читаємо нижче та / або переходимо за цим гіперпокликанням на сайт оригінального повідомлення.

ПОНАД 8 ТИС. УЧНІВ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У МОНІТОРИНГУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
31.08.2021


Наприкінці попереднього навчального року проведено основний етап другого циклу моніторингу початкової школи. У ньому взяли участь понад 8 тисяч четвертокласників із 365 українських шкіл. Учні виконували тестові завдання з читання або математики і працювали з опитувальниками, а керівники класів ‒ учасників дослідження відповідали на запитання анкет. Порівняно з інструментами дослідження 2018 року цього разу і для дітей, і для вчителів запропоновано додаткові анкети щодо досвіду дистанційного навчання, ставлення учасників освітнього процесу до такої форми набуття знань.

Щиро дякуємо управлінцям в освіті, педагогам і учням, які у цьогоріч забезпечили успішну реалізацію моніторингу. Попри труднощі, пов’язані із карантинними обмеженнями, наприклад дистанційною формою навчання у багатьох закладах освіти, ви зробили все можливе і неможливе, щоб другий цикл дослідження було проведено, а ми дізналися, як початкова освіта відповіла на виклики, пов’язані з поширенням COVID-19, які чинники найбільше вплинули на результати дітей.
Наразі триває робота із підготовлення матеріалів дослідження до аналізу: здійснено перевірку робіт учасників, відповіді учнів і вчителів на запитання анкет унесено до бази даних моніторингу. Уже сьогодні ми з упевненістю можемо стверджувати, що другий цикл дослідження відбувся.
Нагадаємо, що у 2018 році було проведено перший цикл моніторингу і визначено «точку відліку» зрушень в освітній сфері. Тепер, порівнюючи дані першого та наступних циклів дослідження, ми зможемо сказати, у якому напрямі рухається система початкової освіти, оцінити вплив на неї окремих елементів реформи НУШ. Звіт за результатами другого циклу дослідження заплановано підготувати до квітня 2022 року.
Якщо Вам цікаво провести мікродослідження читацької та/або математичної компетентностей у своєму класі, можете завантажити тестові зошити дослідження 2018 року за посиланнями: оцінювання математичної компетентостіоцінювання читацької компетентності. Докладний опис усіх завдань тестів знайдете у звіті з математики (с. 105–161) й читання (с. 138–241).
Страницы: Пред. 1 2
Читають тему