Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Загальний форум

Вибрати дату в календаріВибрати дату в календарі

Страницы: Пред. 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 28 След.
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2020 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У цій тему будемо розміщувати актуальні повідомлення
 
Опубліковані відповіді на тест ЗНО з географії
Матеріал читаємо нижче або переходимо за посиланням: http://osvita.ua/test/75049/



Опубліковані правильні відповіді на завдання тесту ЗНО з географії, що був проведений у середу.

Використовуючи правильні відповіді на завдання тесту з географії, учасники тестування мають можливість визначити власний тестовий бал за всіма завданнями тесту.
За вибором випускника результат виконання завдань сертифікаційної роботи може бути зарахований як державна підсумкова атестація з географії. Максимальна кількість тестових балів, яку може отримати учасник ЗНО з географії, правильно виконавши всі завдання, дорівнює 90 балам.
Офіційне оголошення результатів тестування з географії відбудеться не пізніше 29 липня.
При оголошенні офіційних результатів ЗНО з географії будуть оприлюднені таблиці за шкалою від 100 до 200 балів і таблиці за шкалою від 1 до 12 балів.
Результати за рейтинговою шкалою від 100 до 200 балів використовуватимуться абітурієнтами під час вступу до вишів.
Результати за шкалою від 1 до 12 балів будуть надіслані навчальним закладам для визначення оцінки випускників за державну підсумкову атестацію.
2647464_i.jpg (32.03 КБ)
Змінено: Олена Холод - 16.07.2020 12:07:23
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2020 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У цій тему будемо розміщувати актуальні повідомлення
 
Експерти знизили пороговий бал для ЗНО з математики
Матеріал читаємо нижче або переходимо за посиланням:http://osvita.ua/test/75062/



Цього року пороговий бал для тесту зовнішнього оцінювання з математики є нижчим у порівнянні з минулим роком.

Відповідне рішення було ухвалено у четвер членами експертної комісії Українського центру оцінювання якості освіти під час розгляду питань зі встановлення прохідних балів для тестів з математики та фізики.

У 2020 році тест з математики містив 35 завдань, за виконання яких учасник міг отримати 62 тестових бала. Встановлений експертами прохідний бал цього року складає 9 тестових балів.

Це означає, що учасники які отримали результат на рівні 9 балів і вище, зможуть використовувати результати тестування при вступі до вишів.

Разом з тим тест з математики не склали 12.71% від загальної кількості учасників тестування.

Минулого року при аналогічній кількості тестових балів за виконання тесту, пороговий бал ЗНО з математики був вищим і складав 11 балів.

Щодо тесту з фізики, то поріг тесту ЗНО цього року склав 12 тестових балів з 64 можливих.

Минулого року поріг цього тесту був встановлений на рівні 13 балів, але максимальна кількість тестових балів була меншою — 60.

Персональні результати учасників тестування з математики та фізики за шкалою 100-200 балів будуть оголошені 17 липня.
Змінено: Олена Холод - 16.07.2020 11:05:56
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2020 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У цій тему будемо розміщувати актуальні повідомлення
 
Поріг тесту ЗНО з фізики склав 12 тестових балів
Матеріал читаємо нижче або переходимо за посиланням:
http://osvita.ua/test/75048/



16 липня експертна комісія Українського центру оцінювання якості освіти встановила поріг «склав/не склав» для зовнішнього незалежного оцінювання з фізики, який у 2020 році дорівнюватиме 12 тестовим балам.

Відповідне рішення було ухвалено під час засідання комісії.

Усі учасники тестування, результат яких дорівнює або є вищим за визначений поріг, матимуть можливість використати отримані результати під час участі у цьогорічній вступній кампанії до закладів вищої освіти.

Кількість учасників ЗНО, які не склали тест з фізики ,  складає 7,7% від загальної кількості учасників тестування.

17 липня  будуть оголошені результати, що отримані учасниками зовнішнього незалежного оцінювання з фізики, а також ухвалені таблиці відповідності тестових балів рейтинговій оцінці за шкалою 100-200 балів.

Як відомо, результати ЗНО з фізики також можуть бути враховані, як державна підсумкова атестація з фізики.
Відповідно, експертна комісія затвердить таблицю відповідності тестових балів оцінкам за шкалою 1-12 балів.

Максимальна кількість балів, яку мав можливість набрати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи з фізики, дорівнювала 64 тестовим балам.
Змінено: Олена Холод - 16.07.2020 10:04:35
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2020 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У цій тему будемо розміщувати актуальні повідомлення
 
Поріг тесту ЗНО з математики склав 9 тестових балів
Матеріал читаємо нижче або переходимо за посиланням: http://osvita.ua/test/75046/



16 липня експертна комісія Українського центру оцінювання якості освіти встановила поріг «склав/не склав» для зовнішнього незалежного оцінювання з математики, який у 2020 році дорівнюватиме 9 тестовим балам.

Відповідне рішення комісії було ухвалено під час засідання, що відбулось у Міністерстві освіти і науки.

Усі учасники тестування, результат яких дорівнює або є вищим за визначений поріг, матимуть можливість використати отримані результати під час участі у цьогорічній вступній кампанії до закладів вищої освіти.

У 2020 році тестування з математики пройшли 152 079 учасників. Кількість учасників ЗНО, які не склали тест з математики складає 12.71 % від загальної кількості учасників тестування.

До 17 липня мають бути оголошені результати, що отримані учасниками зовнішнього незалежного оцінювання з математики, а також ухвалені таблиці відповідності тестових балів рейтинговій оцінці за шкалою 100-200 балів за виконання тесту.

Як відомо, результати ЗНО з математики також будуть враховані, як державна підсумкова атестація з предмета. Експертна комісія затвердить таблицю відповідності тестових балів оцінкам за шкалою 1-12 балів.

Максимальна кількість тестових балів, яку може отримати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання, що будуть зараховуватися як державна підсумкова атестація з математики, дорівнює 52 балам.

Максимальна кількість балів, яку мав можливість набрати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи з математики, дорівнював 62 тестовим балам.
1872_i_i.jpg (36.65 КБ)
Змінено: Олена Холод - 16.07.2020 09:58:04
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2020 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У цій тему будемо розміщувати актуальні повідомлення
 
Додаткова сесія ЗНО-2020. Графік проведення.


Матеріал читаємо нижче або переходимо за посиланням: https://testportal.gov.ua/dodsession/



Щороку для осіб, які з поважних причин не мають можливості взяти участь в основній сесії зовнішнього незалежного оцінювання, проводиться додаткова сесія.

У період проведення основної сесії зовнішнього оцінювання здійснюється подання документів особами, які:
  • у день проведення зовнішнього оцінювання з відповідного навчального предмета брали участь у міжнародних, всеукраїнських заходах (змаганнях, конкурсах, олімпіадах тощо), включених до офіційних заходів Міністерства освіти і науки України, Міністерства культури України, Міністерства молоді та спорту України, або прямували до/з місць їх проведення;
  • не змогли взяти участь в основній сесії зовнішнього оцінювання через причини, що не залежали від їх дій та волі, та на які вони не можуть вплинути, зокрема:

− хвороба в день проведення зовнішнього оцінювання з певного навчального предмета під час основної сесії;
− стихійне лихо, у тому числі пожежа, повінь, землетрус, військові дії або суспільні збурення, техногенна катастрофа в день або переддень проведення зовнішнього оцінювання з  певного навчального предмета;
− викрадення одного з документів, необхідних для допуску до пункту проведення зовнішнього незалежного оцінювання, що трапилося до проведення зовнішнього оцінювання з  певного навчального предмета, але не раніше ніж за п’ять календарних днів;
− смерть рідних по крові або по шлюбу, яка сталася до проведення зовнішнього оцінювання з певного навчального предмета, але не раніше ніж за сім календарних днів;
  • брали участь в основній сесії зовнішнього оцінювання, але не змогли розпочати або завершити виконання сертифікаційної роботи з певного навчального предмета у зв’язку з:

− різким погіршенням стану здоров’я;
− виникненням у пункті зовнішнього оцінювання обставин, що могли становити загрозу для життя та здоров’я;
− дочасним припиненням уповноваженою особою при Українському центрі оцінювання якості освіти (за погодженням із регіональним центром) процедури зовнішнього оцінювання в певній(их) аудиторії(ях) або в пункті проведення зовнішнього оцінювання через неможливість створення належних умов для виконання  сертифікаційної роботи.
Таким учасникам протягом 5 робочих днів з урахуванням дня проведення тестування необхідно до регіонального центру подати заяву щодо участі у додатковій сесії, копію сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання та документ, що підтверджує причину неучасті в основній сесії.
У разі неявки на основну сесію через хворобу  до регіонального центру разом із заявою необхідно подати – один із документів, зазначених в абзацах 2 – 5, 8, 9 підпункту 1 пункту 2 наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України.



Також подати заяву щодо участі у додатковій сесії можуть особи які:
  • брали участь у тестуванні, але стосовно них допущено порушення процедури проведення зовнішнього оцінювання, що підтверджено рішеннями регламентних комісій;
  • брали участь у тестуванні, але не змогли завершити виконання сертифікаційної роботи у зв’язку з різким погіршенням стану здоров’я або виникненням у пункті зовнішнього оцінювання інших обставин, що могли становити загрозу для їхнього життя та здоров’я.

Окрім періоду проведення основної сесії, подання документів для участі в додатковій сесії може здійснюватися в основний період реєстрації, період перереєстрації, додатковий період.
У межах часу, відведеного на реєстрацію (перереєстрацію), подати документи для участі в додатковій сесії можуть особи, які не мають можливості пройти зовнішнє оцінювання під час основної сесії у зв’язку з тим, що:
  • обрали для проходження зовнішнього оцінювання два навчальних предмети, зовнішнє оцінювання з яких проводиться під час основної сесії в один день;
  • у рік проведення зовнішнього оцінювання навчаються за кордоном;
  • за релігійними переконаннями не можуть взяти участь у зовнішньому оцінюванні з окремого(их) навчального(их) предмета(ів), що проводиться(яться) в певні дні;
  • вказали на необхідність створення особливих (спеціальних) умов проходження зовнішнього оцінювання, що можуть бути забезпечені лише під час додаткової сесії;
  • належать до категорії осіб, які проживають на тимчасово окупованій території або в населених пунктах, зазначених у переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення;
  • у період проведення основної сесії зовнішнього оцінювання з окремих навчальних предметів:

-  братимуть участь у міжнародних, всеукраїнських заходах (змаганнях, конкурсах, олімпіадах, турнірах тощо), включених до офіційних заходів Міністерства освіти і науки України, Міністерства культури України, Міністерства молоді та спорту України, складатимуть державні іспити, перебуватимуть за кордоном, що підтверджується відповідними документами
- складатимуть державні іспити;
- проходитимуть практику на підприємствах, в установах та організаціях (для осіб із числа учнів (студентів, вихованців) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти);
- перебуватимуть за кордоном.

Зазначені вище особи разом із комплектом реєстраційних документів надсилають до регіонального центру оцінювання якості освіти заяву (у довільній формі) щодо надання можливості пройти тестування під час додаткової сесії і документ, що підтверджує причину, яка унеможливлює участь в основній сесії.

У межах часу, відведеного для додаткового періоду реєстрації, здійснюється подання документів особами, які:
  • брали участь в антитерористичній операції та/або у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, або належать до категорії осіб з неконтрольованих територій та не зареєструвалися для участі в зовнішньому оцінюванні в основний період;
  • проживають на тимчасово окупованій території або в населених пунктах, де органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень, або переселилися з них та не зареєструвалися в основний період реєстрації;
  • за рішенням судів перебувають в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах;
  • мають складати державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього оцінювання, але через поважні причини не змогли зареєструватися в основний період реєстрації (такі особи реєструються для участі в додатковій сесії лише з навчальних предметів, з яких їм будуть зараховані результати зовнішнього оцінювання як оцінки за державну підсумкову атестацію);
  • проживають (перебувають) на території, на якій у порядку, визначеному законодавством, встановлено карантин, режим надзвичайної ситуації або надзвичайного стану, та внаслідок цього не змогли зареєструватися для проходження зовнішнього незалежного оцінювання в основний період реєстрації, якщо останній день строку, відведеного для нього, припадає на період карантину, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану.


Таким особам до комплекту документів також необхідно додати заяву (у довільній формі) щодо надання можливості пройти тестування під час додаткової сесії та документ, що підтверджує право особи для реєстрації на ЗНО в додатковий період.

Детальніше про умови участі в додатковій сесії зовнішнього незалежного оцінювання можна ознайомитися за посиланням.

У 2020 році тестування додаткової сесії пройдуть за таким графіком:

Фізика  -  24.07.2020

Математика  -  28.07.2020

Іспанська мова  -  29.07.2020

Французька мова  -  30.07.2020

Німецька мова  -  31.07.2020

Англійська мова  -  03.08.2020

Українська мова і література  -  04.08.2020

Біологія  -  05.08.2020

Історія України  -  06.08.2020

Географія  -  07.08.2020

Хімія  - 10.08.2020



Результати додаткової сесії ЗНО будуть розміщені до 14 серпня.
Змінено: Олена Холод - 16.07.2020 09:11:05
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2020 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У цій тему будемо розміщувати актуальні повідомлення
 
ЗНО-2020: ЯКИМ БУДЕ ПОРОГОВИЙ БАЛ «СКЛАВ/НЕ СКЛАВ»?

Матеріал читаємо нижче або переходимо за посиланням: https://testportal.gov.ua/zno-2020-yakym-bude-porogovyj-bal-sklav-ne-sklav/



16 липня о 12:00 розпочнеться засідання експертної комісії з питань визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання, що використовуються під час прийому до навчальних закладів, при Українському центрі оцінювання якості освіти, з математики, фізики.

Поріг «склав/не склав» — це мінімальна кількість тестових балів, яку має набрати учасник за виконання сертифікаційної роботи, щоб отримати оцінку у шкалі 100-200 балів  і мати можливість брати участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти України.

До складу експертної комісії входять фахівці — працівники Міністерства освіти і науки України, Національної академії наук, Національної академії педагогічних наук, Українського і регіональних центрів оцінювання якості освіти, закладів освіти та інших установ і організацій.

Засідання експертної комісії транслюватиметься в режимі онлайн на YouTube каналі Українського центру, сторінці у Фейсбук Українського центру. Результати учасників за шкалами 100–200 балів і 12-бальною (із предметів, результати тестувань з яких зараховують як оцінку за ДПА) буде розміщено на інформаційних сторінках учасників зовнішнього незалежного оцінювання наступного дня після кожного засідання експертної комісії.

Засідання експертної комісії зі встановлення порога «склав/не склав» з української мови і літератури, історії України, іноземних мов, біології відбудеться 23 липня, з географії, хімії – 28 липня.
9034_i.jpg (32.25 КБ)
Змінено: Олена Холод - 15.07.2020 21:12:48
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2020 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У цій тему будемо розміщувати актуальні повідомлення
 
Відбулось зовнішнє оцінювання з географії
Матеріал читаємо нижче або переходимо за посиланням: http://osvita.ua/test/75040/




В Україні завершується проведення основної сесії зовнішнього незалежного оцінювання. У середу, 15 липня відбулось тестування з географії.

Тест з географії складався з 54 завдань, на виконання яких учасникам було відведено 150 хвилин.

За вибором випускника результат виконання завдань сертифікаційної роботи може бути зарахований як державна підсумкова атестація з географії.

Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи, - 90.

З метою інформування учасників зовнішнього незалежного оцінювання 16  липня будуть опубліковані правильні відповіді на завдання тесту

Див. розділ Відповіді на тести ЗНО.

Установлення порога «склав/не склав» та визначення результатів ЗНО з географії відбудеться 28 липня. 

Цього ж дня будуть опубліковані таблиця відповідності тестових балів оцінкам за шкалою від 1 до12 балів та таблиця переведення тестових балів з географії у рейтингову оцінку за шкалою від 100 до 200 балів.

Результати тестування будуть розміщені на інформаційних сторінках учасників ЗНО 29 липня.

Після цього навчальні заклади отримають результати державної підсумкової атестації своїх учнів з географії.

Учасники тестування, які не змогли взяти участь в зовнішньому оцінюванні через об'єктивні причини, можуть протягом 5 робочих днів (з урахуванням дня проведення тестування) подати до регіонального центру, у якому проходили реєстрацію, документ, що підтверджує причину неучасті в основній сесії, та відповідну заяву.

Додаткове тестування з географії відбудеться 07 серпня.

Змінено: Олена Холод - 15.07.2020 11:23:34
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2020 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У цій тему будемо розміщувати актуальні повідомлення
 
ЗНО-2020: як розрахувати бал з географії
Матеріал читаємо нижче або переходимо за посиланням:http://osvita.ua/test/ball/47218/



Визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання з географії здійснюється у два етапи. На першому етапі визначається тестовий бал учасника зовнішнього оцінювання (максимум – 90 балів). На другому етапі, на основі тестового бала визначається рейтингова оцінка результатів учасника зовнішнього оцінювання за 200-бальною шкалою, що використовується при складанні рейтингового списку абітурієнтів при вступі до вузів України.

За вибором випускника результат виконання завдань сертифікаційної роботи може бути зарахований як державна підсумкова атестація з географії.


ЯК РОЗРАХОВУЄТЬСЯ ТЕСТОВИЙ БАЛ
Завдання з вибором однієї правильної відповіді. Завдання складається з основи та чотирьох варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.

Тест містить 36 завдань цієї форми (№1-36), що будуть оцінені в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

Завдання на встановлення відповідності. Завдання складається з основи та двох стовпчиків інформації, позначених цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами та буквами. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А.

Тест містить 6 завдань цієї форми (№37-42), що будуть оцінені в 0, 1, 2, 3 або 4 бали: 1 бал – за кожну правильно встановлену відповідність («логічну пару»); 0 балів за будь-яку «логічну пару», якщо зроблено більше однієї позначки в рядку та/або колонці; 0 балів за завдання, якщо не вказано жодної правильної відповідності («логічної пари»), або відповіді на завдання не надано.

Завдання відкритої форми з короткою відповіддю. Неструктуроване завдання складається з основи та передбачає розв’язування задачі. Воно вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав, дотримуючись вимог і правил, кінцеву відповідь у бланку відповідей А.

Тест містить 6 завдань такої форми (№43-48), що оцінюються в 0 або 2 бали: 2 бали, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповідей. Завдання складається з основи та семи варіантів відповіді, позначених цифрами, серед яких лише три правильні. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і записав три відповіді (цифри) у бланку відповідей А.

Тест містить 6 завдань цієї форми (№49–54). Кожне завдання оцінюється в 0, 1, 2 або 3 бали: 1 бал – за кожен правильно вказаний варіант відповіді (цифру) із трьох можливих; 0 балів, якщо не вказано жодного правильного варіанта відповіді (цифри), або один варіант відповіді (цифра) вказано тричі, або відповіді на завдання не надано. Порядок написання цифр значення не має.

Максимальна кількість балів, що зможе набрати учасник тестування, правильно виконавши всі завдання тесту ЗНО з географії, – 90.


ЯК РОЗРАХОВУЄТЬСЯ РЕЙТИНГОВИЙ БАЛ
Для отримання результатів учасника зовнішнього оцінювання за 200-бальною шкалою використовується Таблиця переведення тестових балів в рейтингову шкалу від 100 до 200 балів.

Таблиця переведення тестових балів у рейтингову шкалу від 100 до 200 балів оприлюднюється Українським центром оцінювання (УЦОЯО) тільки після перевірки правильності виконання завдань кожного учасника тестування та визначення порогового бала «склав / не склав».

Таблиця переведення тестових балів має бути оприлюднена не пізніше 29 липня 2020 року. Зазначена шкала є рейтинговою, оскільки вказує на місце результату зовнішнього незалежного оцінювання особи серед результатів інших учасників тестування з географії.

При розрахунку зазначеної шкали не будуть братися до уваги результати учасників тестування, які не подолали пороговий тестовий бал за результатами тестування. Пороговий бал визначають групи експертів, які аналізують фактичне виконання тестових завдань учасниками тестування та на підставі цього аналізу встановлюють кількість тестових балів, що визначають пороговий тестовий бал з географії. Учасники ЗНО, які не подолають визначений пороговий тестовий бал, вважатимуться такими, хто не склав тест.

Слід зазначити, що визначення рейтингової оцінки за таблицями переведення тестових балів минулих років буде неточним. Рейтинговий бал може суттєво відрізнятися враховуючи різні рівні тестів та різні фактичні результати виконання тесту учасниками тестування. Таблиці переведення тестових балів минулих років ви можете подивитись за наступним посиланням.


ЯК РОЗРАХОВУЄТЬСЯ БАЛ ДПА
Результат виконання усіх завдань сертифікаційної роботи може зараховуватися як державна підсумкова атестація з географії за вибором випускника.

Максимальна кількість балів, яку може отримати учасник ЗНО з географії, правильно виконавши всі завдання, дорівнює 90 тестовим балам.

Таблиця переведення тестових балів в оцінку за шкалою 1-12 балів також публікується після перевірки правильності виконання завдань кожного учасника тестування з географії не пізніше 29 липня 2020 року.


ОРІЄНТОВНИЙ РОЗРАХУНОК БАЛА ЗА ШКАЛОЮ 2019 РОКУ
Для отримання  орієнтовного  значення власного рейтингового бала за шкалою 100-200 балів уведіть свій тестовий бал у поле нижче (максимум 90 балів):
 
Введіть свій тестовий бал: [CENTER]

[/CENTER]


Для отримання орієнтовного значення власного бала за шкалою 1-12 балів уведіть свій тестовий бал у поле нижче (максимум 90 балів):
 
Введіть свій тестовий бал: [CENTER]
 [/CENTER]
1480-001_m.jpg (12.77 КБ)
Змінено: Олена Холод - 15.07.2020 07:03:57
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2020 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У цій тему будемо розміщувати актуальні повідомлення
 
Переведення тестових балів ЗНО у шкалу 100-200 балів

Матеріал читаємо нижче або переходимо за посиланням:

http://osvita.ua/test/advice/18987/



Оцінка за шкалою 100–200 балів є рейтинговою та розраховується на основі тестових балів учасника зовнішнього незалежного оцінювання за допомогою комп’ютерних програмних засобів.
Рейтингова оцінка учасника зовнішнього оцінювання залежить від арифметичної суми балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (тестових балів) та розподілу учасників зовнішнього оцінювання за тестовими балами.
При цьому, рейтингова оцінка кожного учасника зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів визначається в залежності від місця його результату (його власним рейтингом) серед результатів інших учасників, які складали той самий тест.
Для отримання результатів учасника зовнішнього оцінювання за 200-бальною шкалою для будь-якого тесту затверджується окрема Таблиця переведення тестових балів в рейтингову шкалу від 100 до 200 балів.
Таблиця переведення тестових балів у рейтингову шкалу від 100 до 200 балів оприлюднюється Українським центром оцінювання (УЦОЯО) кожного року тільки після перевірки правильності виконання завдань кожного учасника тестування та визначення порогового бала «склав/не склав».
Зазначена таблиця називається рейтинговою, оскільки вказує на місце результату зовнішнього незалежного оцінювання особи серед результатів інших учасників тестування.
При розрахунку зазначеної шкали не беруться до уваги результати учасників тестування, які не подолали пороговий бал «склав/не склав» за результатами тестування. Пороговий бал визначає група експертів, які аналізують фактичне виконання тестових завдань учасниками тестування та на підставі цього аналізу встановлюють кількість тестових балів, які є пороговим тестовим балом з предмета.
Учасники ЗНО, які не подолають визначений пороговий тестовий бал, вважаються такими, хто не склав тест.
Слід зазначити, що визначення рейтингової оцінки за таблицями переведення тестових балів минулих років є неточним. Рейтинговий бал може суттєво відрізнятися враховуючи різні рівні тестів та різні фактичні результати виконання тесту учасниками тестування. Таблиці переведення тестових балів минулих років ви можете подивитись за наступним посиланням.
Рейтингова оцінка встановлюється лише тим учасникам зовнішнього оцінювання, які подолали поріг «склав/не склав». Учасники зовнішнього оцінювання, тестовий бал яких є меншим за поріг «склав/не склав», отримують результат зовнішнього оцінювання «не склав». Відповідно, мінімальна рейтингова оцінка «100 балів» відповідає значенню порогового бала «склав/не склав».
Максимально можлива рейтингова оцінка «200 балів» встановлюється максимальному набраному тестовому балу. Тобто якщо найкращий результат серед всіх учасників тесту менше максимально можливого тестового бала, то цьому тестовому балу у рейтинговій таблиці буде встановлена максимальна рейтингова оцінка «200 балів».
Учасники зовнішнього оцінювання, які набрали однаковий тестовий бал, отримують однакову рейтингову оцінку за шкалою 100-200 балів.
Сформовані та затверджені у встановленому порядку таблиці за шкалою 100-200 балів не коригуються за підсумками проведення додаткової сесії ЗНО у цьому році та за підсумками розгляду апеляційних заяв щодо результатів тестування.
Для всіх тестів з іноземних мов (англійська, німецька, французька, іспанська) встановлюється однакове значення порога «склав/не склав» та затверджуються однакові таблиці за шкалою 100-200 балів.
000002_i.jpg (25.86 КБ)
Змінено: Олена Холод - 15.07.2020 06:59:29
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2020 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У цій тему будемо розміщувати актуальні повідомлення
 
15 ЛИПНЯ – ТЕСТУВАННЯ З ГЕОГРАФІЇ

Матеріал читаємо нижче або переходимо за посиланням: https://testportal.gov.ua/15-lypnya-testuvannya-z-geografiyi/?fbclid=IwAR3VSMqLyfJoibPSmMGx655Zo3hC2mhFrwj-tEQ6Iw7XGKFyK9Nw0sf6dro



Для проходження тесту з географії зареєструвалися 130 939 осіб, для яких створено 8 938 аудиторій у 554 пунктах тестування. Тест налічує 54 завдання, за правильне виконання яких можна набрати 90 балів.

Допуск учасників до пункту розпочнеться о 9:50 і триватиме до 10:50. Якщо учасник прибудете до пункту тестування після 10:50, його не буде допущено до участі в ЗНО.

Вхід учасників до пунктів проведення ЗНО буде дозволено лише за наявності таких документів:
  • оригіналу Сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання;
  • паспорта або іншого документа, серію (за наявності) та номер якого зазначено у Сертифікаті;
  • запрошення-перепустки для участі у зовнішньому незалежному оцінюванні.
У разі неможливості пред’явлення оригіналу Сертифіката, паспорта чи іншого документа, серію та номер якого зазначено у Сертифікаті, або за умови надання копій цих документів чи електронної версії ID-картки у мобільному застосунку «Дія» абітурієнта не буде допущено до пункту проведення ЗНО. Український і регіональні центри оцінювання просять учасників ЗНО  бути максимально відповідальними, дотримуватися рекомендацій медиків, правил соціального дистанціювання, не забувати, що безпека – спільна справа.

Увага! Під час проходження тесту абітурієнт не може мати при собі будь-яких засобів зв’язку, пристроїв зчитування, оброблення, збереження та відтворення інформації, друкованих і рукописних матеріалів, що не передбачені процедурою тестування.
Змінено: Олена Холод - 14.07.2020 15:08:56
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2020 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У цій тему будемо розміщувати актуальні повідомлення
 
Опубліковані відповіді на тест ЗНО з біології
Матеріал читаємо нижче або переходимо за посиланням: http://osvita.ua/test/74980/



Опубліковані правильні відповіді на завдання тесту ЗНО з біології, що був проведений у понеділок.

Використовуючи правильні відповіді на завдання тесту з біології, учасники тестування мають можливість визначити власний тестовий бал за всіма завданнями тесту.
За вибором випускника результат виконання завдань сертифікаційної роботи може бути зарахований як державна підсумкова атестація з біології. Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи з біології, дорівнює 82 балам.
Офіційне оголошення результатів тестування з біології відбудеться 25 липня.
При оголошенні офіційних результатів ЗНО з біології будуть оприлюднені таблиці за шкалою від 100 до 200 балів і таблиці за шкалою від 1 до 12 балів.
Результати за рейтинговою шкалою від 100 до 200 балів використовуватимуться абітурієнтами під час вступу до вишів.
Результати за шкалою від 1 до 12 балів будуть надіслані навчальним закладам для визначення оцінки випускників за державну підсумкову атестацію.
6672_i.jpg (30.57 КБ)
Змінено: Олена Холод - 14.07.2020 08:58:26
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ у 2020 році: ДПА у формі ЗНО у закладах ЗСО, ПТО та ВНЗ І-ІІ р.а., У цій тему будемо розміщувати актуальні повідомлення
 
74 460 УЧАСНИКІВ СКЛАДАЛИ СЬОГОДНІ ЗНО З БІОЛОГІЇ
Матеріал читаємо нижче або переходимо за посиланням: https://testportal.gov.ua/74-460-uchasnykiv-skladaly-sogodni-zno-z-biologiyi/?fbclid=IwAR1dypsv5VDJr7IY345suV2VZyMGJuXNIYjClGRPPHBWAcA1EwPOk5l3pU4


За оперативною інформацією регіональних центрів оцінювання якості освіти, участь у тестуванні з біології взяли 74 460 осіб, що становить 65,38 % від загальної кількості зареєстрованих.

21 учасник ЗНО не був допущений до тестування, 6 – через виявлення ознак гострих респіраторних захворювань. Дотримання процедури тестування контролювали 39 громадських спостерігачів.

Явка учасників на пункти тестування з біології в розрізі регіонів.

Регіон    %
м. Київ   72,14
Вінницька область   63,78
Волинська область   65,45
Дніпропетровська область   67,45
Донецька область   67,83
Житомирська область   63,34
Закарпатська область   56,19
Запорізька область   67,05
Івано-Франківська область   59,60
Київська область   72,81
Кіровоградська область   66,42
Луганська область   66,15
Львівська область   64,91
Миколаївська область   63,88
Одеська область   65,82
Полтавська область   66,09
Рівненська область   58,42
Сумська область   61,63
Тернопільська область   66,09
Харківська область   71,64
Херсонська область   58,77
Хмельницька область   66,17
Черкаська область   69,43
Чернівецька область  53,18
Чернігівська область   69,92

Учасники зовнішнього незалежного оцінювання, які не змогли взяти участь в основній сесії зовнішнього незалежного оцінювання з біології через причини, які не залежали від їхніх дій і волі, можуть зареєструватися для участі у додатковій сесії.

Для цього необхідно протягом 5 робочих днів (з урахуванням дня проведення тестування) подати до регіонального центру, у якому проходили реєстрацію, документ, що підтверджує причину неучасті в основній сесії, та відповідну заяву.


Докладніше про умови участі у додатковій сесії — у відповідному розділі.Із завданнями сертифікаційної роботи можна ознайомитися в розділі «ЗНО-2020. Біологія».


Правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з біології буде розміщено 14 липня.
Змінено: Олена Холод - 13.07.2020 18:45:42
ВСТУП до МАГІСТРАТУРИ за технологією ЗНО у 2020 році, У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
16 і 17 липня відбудеться додаткова сесія ЄВІ та ЄФВВ
Матеріал читаємо нижче або переходимо за посиланням: http://osvita.ua/master/master-zno/75045/




16 і 17 липня відбудеться додаткова сесія іспитів для вступу до магістратури.

16 липня буде проведено єдиний вступний іспит з іноземних мов.

Додаткова сесія Єдиного фахового вступного випробування з права відбудеться 17 липня.

Час та місце тестування зазначено у запрошенні-перепустці, що розміщена в «Кабінеті учасника ЄФВВ/ЄВІ».

Учасникам іспитів необхідно взяти з собою усі необхідні документи та переглянути, яких правил мають дотримуватись учасники.

https://youtu.be/VZihxtqpm3E
9034_i.jpg (32.25 КБ)
Змінено: Олена Холод - 15.07.2020 21:09:33
ВСТУП до МАГІСТРАТУРИ за технологією ЗНО у 2020 році, У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Апеляція результатів тестів ЄВІ та ЄФВВ в магістратуру
Матеріал читаємо нижче або переходимо за посиланням: http://osvita.ua/master/master-zno/65115/



У Порядку організації та проведення вступних випробувань, що проводяться з використанням організаційно-технологічних процесів здійснення зовнішнього незалежного оцінювання для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти, передбачено можливість подання учасниками апеляційних заяв щодо результатів вступного випробування.

У разі виникнення сумніву щодо правильності встановлення результатів єдиного фахового вступного випробування або єдиного вступного іспиту з іноземних мов, вступник має право протягом 3 календарних днів із дня офіційного оголошення результатів (включаючи день оголошення) подати апеляційну заяву щодо результатів вступних випробувань до Українського центру оцінювання якості освіти.

В апеляційній заяві щодо результатів вступних випробувань має бути зазначено бажання вступника щодо повторного визначення результатів за виконання завдань певного блоку ЄФВВ та/або ЄВІ, яке засвідчується його особистим підписом.

У разі подання апеляційної заяви щодо результатів вступних випробувань поштовим зв’язком, дата подання апеляційної заяви визначається за відтиском штемпеля відправлення на поштовому конверті.

Розгляд апеляційних заяв щодо результатів вступних випробувань здійснює апеляційна комісія протягом 3 робочих днів із моменту їх отримання.

Під час розгляду апеляційних заяв щодо результатів здійснюється технічна перевірка виконання завдань для встановлення правильності визначення результатів вступного випробування під час автоматизованої комп’ютерної обробки бланків відповідей та персоналізації роботи.

Інформація про дату, час і місце проведення засідання апеляційної комісії розміщується на веб-сайті Українського центру оцінювання якості освіти.
Після прийняття апеляційною комісією рішення за результатами розгляду поданих заяв, але не пізніше ніж через три робочі дні, рішення апеляційної комісії розміщуються у кабінеті учасника ЄФВВ/ЄВІ у вигляді витягу з протоколу в електронному вигляді, засвідченого кваліфікованим електронним підписом голови апеляційної комісії.

Змінено: Олена Холод - 15.07.2020 11:00:22
ВСТУП до МАГІСТРАТУРИ за технологією ЗНО у 2020 році, У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Визначено результати ЗНО в магістратуру

Матеріал читаємо нижче або переходимо за посиланням: http://osvita.ua/master/master-zno/75020/



Українським центром оцінювання якості освіти оголошені результати тестів Єдиного вступного іспиту з іноземних мов та Єдиного фахового вступного випробування з права та загальних навчальних правничих компетентностей.

Результати тестів розміщені на сайті Українського центру оцінювання якості освіти у кабінетах учасників ЄФВВ/ЄВІ.

Відповідно до методики переведення тестових балів у бали за шкалою 100-200 результат обраховується для кожного учасника тестування, який подолав поріг «склав/не склав», при цьому враховуються його рейтингове місце, а також відсоток набраних балів.

Відповідно шкали переведення залежать від результатів оцінювання учасників поточного року.
Отриманий результат тестування учасники тестів зможуть використовувати під час вступу до магістратури.
Також, у випадку сумнівів щодо об’єктивності визначених результатів, учасник тестування має право подати апеляційну заяву, надіславши на адресу Українського центру оцінювання якості освіти протягом 3-х календарних днів з моменту оголошення результатів тестування.Єдиний вступний іспит з іноземних мов.

У 2020 році пороговий бал «склав/не склав» за виконання завдань єдиного вступного іспиту відповідає 10 тестовим балам.Усі учасники, які подолали визначений експертами бар’єр, отримали рейтингову оцінку, що визначена за шкалою від 100 до 200 балів.ЄВІ. Англійська мова




ЄВІ. Німецька мова



ЄВІ. Французька мова


ЄВІ. Іспанська мова



Єдине фахове вступне випробування з права

У 2020 році поріг тесту «склав/не склав» за виконання завдань тесту з восьми базових правничих дисциплін становить 30 балів.​

Поріг тесту із загальних навчальних правничих компетентностей становить 10 тестових балів.Усі учасники, які подолали визначений експертами бар’єр, отримали рейтингову оцінку, що визначена за шкалою від 100 до 200 балів.ЄФВВ з восьми базових правничих дисциплін




ЄФВВ із загальних навчальних правничих компетентностей 
613_i.jpg (35.21 КБ)
Змінено: Олена Холод - 15.07.2020 07:42:21
ВСТУП до МАГІСТРАТУРИ за технологією ЗНО у 2020 році, У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Визначено порогові бали з ЄФВВ в магістратуру


В Українському центрі оцінювання якості освіти встановили мінімальну кількість тестових балів за виконання завдань Єдиного фахового вступного випробування з права.

Про це повідомляє УЦОЯО, з посиланням на рішення фахових комісій з питань оцінювання виконання завдань блоків Єдиного фахового вступного випробування.

Відповідно до рішення комісій, у 2020 році поріг «склав/не склав» за виконання завдань тесту загальних навчальних правничих компетентностей становить 10  тестових балів.

Поріг «склав/не склав» за виконання тесту з восьми базових правничих дисциплін становить 30  тестових балів.

Результати Єдиного фахового вступного випробування за шкалою 100–200 будуть розміщені на інформаційних сторінках вступників у магістратуру 16 липня.

Як відомо, правильна відповідь на всі завдання тестів оцінювалась в 1 тестовий бал.

Максимальна кількість тестових балів, яку можна було набрати правильно виконавши всі завдання тесту з права, — 100 балів.

Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати правильно виконавши всі завдання тесту загальних навчальних правничих компетентностей, — 30 балів.

За матеріалами сайту osvita.ua: http://osvita.ua/master/master-zno/74983/
3144_i.jpg (30.2 КБ)
Змінено: Олена Холод - 14.07.2020 08:14:53
ВСТУП до МАГІСТРАТУРИ за технологією ЗНО у 2020 році, У даній темі буде вміщуватись актуальна інформація із вказаних питань
 
Результати ЄВІ з іноземних мов




Сьогодні будуть розміщені результати єдиного вступного іспиту з іноземних мов.


Шукайте результати в "кабінеті учасника ЄФВВ/ЄВІ". Також там можна завантажити картки результатів і скан-копії бланків відповідей 
👇


https://zno.testportal.com.ua/master/login


❗ У разі виникнення сумніву щодо правильності встановлення результату вступник може упродовж 3 календарних днів від дня офіційного оголошення результатів, враховуючи день оголошення, подати власноруч написану апеляційну заяву до Український центр оцінювання якості освіти. Докладніше про процедуру подання апеляції читайте: bit.ly/3gXeaOq

📌 Нагадаємо: пороговий бал за виконання завдань ЄВІ відповідає 10 тестовим балам.

#Вступ2020
Початкова освіта. І вчителю, і дітям, Тут будемо розміщувати повідомлення, що стосуються цієї теми
 
Як підготувати дитину до першого класу, якщо буде дистанційне навчання

Матеріал читаємо нижче або переходимо за посиланням:https://nus.org.ua/articles/yak-pidgotuvaty-dytynu-do-pershogo-klasu-yakshho-bude-dystantsijne-navchannya/



Уряд ще не вирішив, чи розпочнеться навчання в школах з 1 вересня. У Міністерстві освіти і науки розглядають різні варіанти, серед яких – дистанційне навчання. Редакція “Нової української школи” сподівається, що карантину не буде. Утім, психологи кажуть, що готуватися самим і готувати дітей до такого варіанту потрібно. Навіть якщо учні, як завжди, підуть до школи, розмова з дитиною про різний розвиток подій не буде зайвою. Особливо це стосується дітей, які мають йти до 1 класу. Потрібні час і увага, аби облаштувати місце вдома, з’ясувати, як і коли відбуватимуться уроки, навчити дитину користуватися додатками, які знадобляться, познайомитися зі вчителем і однокласниками. Журналістка “Нової української школи” поговорила із психологинею і казкотерапевткою Оленою Петрушкевич та методисткою і дитячою психологинею Інною Большаковою про те, на що треба звернути увагу, аби підготувати майбутніх першокласників, яка роль вчителя і батьків та як треба розділяти простір.

БАТЬКАМ: ПОЧАТИ З ПОЯСНЕНЬ ПРО РІЗНІ ВАРІАНТИ НАВЧАННЯ

Олена Петрушкевич каже, що наприкінці серпня, коли стане відомо, в якій формі почнеться навчання, буде мало часу, аби пояснити 6–7-річній дитині, що відбуватиметься і чому. Тому радить уже почати розповідати історії. Треба пояснити майбутньому першокласнику, що навчання може відбуватися в різних варіантах.Так, можна описати дитині стандартний варіант: “Ти йдеш до школи, ми тобі кажемо “па-па”, обіймаємо – і зустрічаємо після останнього уроку. У школі в тебе є заняття і вчитель. Учитель розповідає тобі, що робити на уроках. А вдома ти нам розповідаєш, чим ви займались у школі. У тебе є однокласники, з якими ти бавишся під час перерви і які стають твоїми друзями”.А так – описати дистанційне навчання: “Навчання починається, але до школи ходити не можна. Часом ти бачитимеш через відеозв’язок своїх однокласників і вчителя. Часом я допомагатиму тобі виконувати завдання, які задаватиме вчитель. У тебе буде відпочинок. І все відбуватиметься так само, як у школі, але вдома. І скоро ти підеш до школи”.Такі пояснення допоможуть дитині зрозуміти, що відбувається і звикнути до цього.

ВЧИТЕЛЯМ: ПОДРУЖИТИСЯ З БАТЬКАМИ

Інна Большакова радить учителям насамперед почати з розуміння, що дистанційне навчання – це не зло. Це – інша форма навчання, незважаючи на її плюси й мінуси. Оскільки зазвичай майбутні першокласники не вміють читати й писати, то вони повністю залежать від батьків.“І тому ключова роль вчителя – зробити роботу з батьками успішною. Якщо вчителі стануть в позу “ви повинні”, а батьки почнуть говорити: “Ні, це вчителі повинні навчати”, то це не дасть результату. Ми маємо розуміти: щоби дітям було добре, вчителі, як люди професійні, фахові, яких вчили способам комунікації, медіації та психології, мають думати про те, як налагодити співпрацю”, – каже Інна Большакова.Методистка радить вчителям розпочати консультувати батьків, як тільки вони дізнаються, чи буде дистанційне навчання. Йдеться про те, щоб організувати перші батьківські збори, згрупувати батьківський колектив, сказати, що все буде добре, підтримати, розповісти, де брати матеріали, куди звертатися, як відбуватиметься дистанційне навчання, навчити користуватися потрібними програмами й попросити навчити користуватися ними дітей.

ВЧИТЕЛЯМ: ОБРАТИ ФОРМАТ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Учителеві треба зрозуміти, який різновид дистанційного навчання він використовуватиме: синхронний, асинхронний чи гібридний. За словами Інни Большакової, гібридне навчання (коли вчитель зустрічається з дітьми в синхроні (наприклад на відеоконференції) і водночас застосовує асинхронне навчання) – найбільш ефективне для початкової школи. Адже діти мають час для самостійного опрацювання й можуть спілкуватися з іншими дітьми.Далі – варто подумати, як дистанційне навчання організувати технічно: чи у всіх дітей є ґаджети та в який час вони можуть ними користуватися. Можна зробити опитування в Google-формах або месенджері, щоби зрозуміти, з котрої і до котрої у дітей буде можливість працювати.Інна Большакова радить учителеві запропонувати режим дня і обговорити його з батьками до початку навчального року, щоби врахувати особливості класу.“Але вчитель має зважати, що всі не погодяться на однаковий час. Обов’язково будуть ті, яким не сподобається жоден варіант. Тому вирішальну роль має взяти на себе класний керівник і зробити так, як буде найкраще. До цього треба ставитися спокійно”, – каже Інна.Також важливо, аби вчителі, які ведуть уроки в одному класі, користувалися однаковими ресурсами, аби діти не плуталися. А ще можна вирішити з батьками, чи проводити ранкове коло онлайн. І якщо так, то коли? Це можна робити навіть через день або ввечері.“Буденні запитання штибу “Що ви сьогодні їли на сніданок” допоможуть дітям відчувати себе в колективі. Звісно, говорити треба недовго. Після 10-15 хвилин роботи діти випадають із віртуального простору – вони не можуть довго там перебувати. Так функціонує їхній мозок. Для того, щоби людина могла довго спілкуватися в чаті або через відеозв’язок, у неї має бути високий ступінь концентрації. А в дітей його ще немає”, – пояснює Інна.Більше про особливості організації дистанційного навчання читайте в матеріалах спеціального розділу.

УСІМ: ПОЗНАЙОМИТИ ДИТИНУ З УЧИТЕЛЕМ

Можна поспілкуватися 10-15 хвилин через відеозв’язок. Дитина має розуміти, що це – її вчитель. Якщо сам учитель не ініціює знайомства за день-два до навчання, то батьки можуть ініціювати його самі.За словами Олени Петрушкевич, потреба 6-7-річної дитини – отримати ще один авторитет, окрім батьків. Природно ним стає перший учитель. Тому важливо, щоби дитина отримувала завдання саме від педагога.“Треба, щоби не вийшло так, що вчитель надсилає завдання, а батьки вчать дитину. Відтак, у школі дитині буде складно. Адже з’явиться ще один якийсь вчитель, а вона вже звикла вчитися з мамою, звикла, як мама щось пояснює”, – каже Олена.Якщо навчання буде у форматі “вчитель надіслав, а ми вдома виконуємо”, треба просити вчителя хоча би періодично виходити на короткий відеозв’язок. А батьки мають наголошувати дитині: “Учитель дав нам завдання, вчитель сказав це зробити”.

УСІМ: ПОЗНАЙОМИТИ ДІТЕЙ ОДНЕ З ОДНИМ

Знайомити дітей між собою обидві психологині радять у маленьких групах. Якщо в класі 30 дітей, цього не варто робити всім разом.“Потім групи треба переформувати і пограти в якусь гру, аби вони подружилися. І так кілька разів. Тоді в кожного буде можливість щось сказати. Наприклад, діти розповідатимуть про свою улюблену іграшку. Але на розмову треба давати кілька хвилин”, – каже Інна Большакова.Вчителеві й батькам не треба хвилюватися, що дитина не знає всіх однокласників. Це, кажуть, можна надолужити. І це – не завдання першого місяця першого класу. Натомість, для першого класу важливо, аби дитина усвідомила, що таке школа і навчилася вчитись. А знайомство онлайн однаково не буде таким, як це відбувається в реальному житті – діти навіть не запам’ятають одне одного.Якщо ж буде комбіноване навчання, тобто дитина якийсь час ходитиме до школи, а якийсь – навчатиметься вдома, то для знайомства можна вигадувати ігри. До прикладу, попросити, щоби дитина з батьками зробила вдома плакат на тему “Хто я?”. Там можна наклеїти своє фото, написати, що дитина любить робити, їсти, як любить, щоби до неї зверталися.Тоді можна сфотографувати цей плакат і завантажити на Google-диск класу. А батьки з дитиною ознайомляться з портфоліо інших дітей, коли їм буде зручно. Можна шукати, хто з однокласників любить робити те, що любить ваша дитина. Такі речі можна робити, щоби зберігати відчуття першокласника “я не один, ось мій клас”.

БАТЬКАМ: ЗАФІКСУВАТИ РОЗПОРЯДОК ДНЯ

Треба намалювати, надрукувати або купити й заповнити розклад занять і час. Поряд із робочим столом має бути годинник, аби дитина могла перевести погляд і звірити час. Якщо дитина ще не орієнтується у циферблаті, можна знайти електронний годинник.Батьки можуть завантажити на ґаджет дитини програми-організатори, що нагадуватимуть, коли й що робити, – замість дзвінків.“Чим відрізняється перебування в школі від перебування вдома? Там є чіткий розклад, якого всі дотримуються. І якщо так вийде, що школа не зможе цим зайнятися, то це стане завданням батьків. Якщо батьки цього не зроблять і будуть чекати, коли дитина піде до школи, то їй буде складно. Коли вона прийде до класу [після карантину], то частина дітей будуть адаптованими й готовими вчитися за розкладом. А ця дитина – ні. Їй буде складно себе змусити сконцентруватися у визначений час, дотримуватися правил. Відтак, дитина відчуватиме, що іншим щось вдається краще, ніж їй”, – каже Олена Петрушкевич.Перекуси вдома під час перерв мають бути, тільки якщо вони будуть у школі. Також не можна дозволяти дитині їсти під час дистанційних занять.“З дитиною треба про все проговорювати. До прикладу, що учень – це роль, яка вимагає зосередження. А коли людина їсть, вона розфокусовується. Тому ми обов’язково поїмо, коли буде перерва. Ми не ставимо до дитини зайвих вимог, а тільки ті, що потім їй полегшать життя в школі”.А ще дитина має почистити зуби, поснідати й одягатися перед уроками. Водночас, це не обов’язково має бути одяг, в якому дитина йшла б до школи.До того ж, вдома треба зберігати можливість дитини вчитися до обіду. Олена не радить повторювати або доробляти щось із першокласником ввечері. Він має відпочити й може бавитися в те, що хоче.

БАТЬКАМ: ОБЛАШТУВАТИ МІСЦЕ ДЛЯ НАВЧАННЯ

Треба обрати місце, де дитина, в разі чого, буде навчатися. Якщо це буде той самий стіл, за яким дитина малювала і гралася, то психологиня радить поставити на нього 30 серпня щось інше та нове. Щось, що асоціюватиметься зі школою.Наприклад, можна поставити підстаканник з новими ручками й олівцями чи покласти новий пенал. Натомість, на час навчання треба забирати зі столу все, що нагадує про розваги й відпочинок. А після обіду забирати зі столу шкільне приладдя. Це потрібно, аби розмежувати простір для дитини.“Адже фізично в дитини не відбудеться переходу між відчуттям “я граюся” і “я навчаюся”, – пояснює Олена. – Це забезпечує школа. Дитині буде складно звикнути до цього, а мозку – створити нові нейронні зв’язки. Тому батькам треба забезпечити нові умови”.

БАТЬКАМ: ЗВЕРТАТИСЯ ДО ВЧИТЕЛЯ ЗА КОНСУЛЬТАЦІЯМИ

Олена Петрушкевич радить батькам зібрати найпопулярніші запитання й попросити вчителя дати майстер-клас. Наприклад, якщо дитина каже, що втомилася, то чи можна приклади доробити вранці, як працювати із зосередженістю дитини, як реагувати на те, що дитина щось не зрозуміла, чи дозволяти писати по-своєму.“Треба, аби вчителька проінструктувала, що вона хоче. Бо батьки навчать так, як вважають за потрібне. А дитина прийде до школи, і в неї виникне конфлікт”.


ЩО БУДЕ, КОЛИ ДІТИ ПІДУТЬ ДО ШКОЛИ
Обидві психологині кажуть, що діти будуть адаптовуватися до обставин, як і адаптовувалися, якби пішли до школи одразу. Втім, Олена вважає, що їм буде важко, бо свідомими батьками, які вдома “робитимуть школу”, будуть не всі.“Не всі зможуть, не всі захочуть, не всі зрозуміють, як це зробити. І тому до класу прийде частина дітей, які мають психологію учня, усвідомлюють роль, готові слухати, що говоритиме вчитель, а якась частина дітей слухатимуть із квадратними очима і не розумітимуть, хто та тьотя. Це – додаткові труднощі для вчителя”, – каже Олена Петрушкевич.Тоді перший тиждень треба буде зробити не навчальним, а під гаслом “навчаємось вчитись у школі”. Втім, у першому класі, каже психологиня, нескладна програма. Тому сміливо можна забирати години на те, щоб адаптувати дітей до простору й формату.Інна радить зменшити навчальне навантаження, коли дітям треба буде звикнути до нових умов.“Мозок задіяний, аби вивчити нові умови й адаптуватися. Тільки потім він буде готовий до навчання. Якщо робити й те, й те, то ні з тим, ні з тим не буде добре”.
Змінено: Олена Холод - 15.07.2020 05:53:04
Вступна кампанія до вищих навчальнихї закладів України у 2020 році, Тут будемо вміщувати актуальні для цієї теми повідомлення
 
Вступ.ОСВІТА.UA: правила прийому до всіх вишів України


Матеріал читаємо нижче, або переходимо за посиланням: http://osvita.ua/vnz/59815/


Інформаційною системою «Вступ.ОСВІТА.UA» опубліковані для завантаження правила прийому вступників на навчання до всіх закладів вищої освіти України у 2020 році

Користувачі системи мають можливість вільного доступу до умов прийому, за якими навчальні заклади організовуватимуть конкурсний відбір та зараховуватимуть вступників на навчання під час вступної кампанії.
Правила прийому закладу вищої освіти розробляються на підставі діючих Умов прийому на навчання до вищих навчальних закладів України у 2020 році та містять:
  • перелік акредитованих та неакредитованих освітніх програм, а також конкурсних пропозицій, за якими здійснюється прийом на кожний рівень вищої освіти;
  • порядок проведення конкурсного відбору та строки зарахування вступників за ступенями вищої освіти;
  • перелік конкурсних предметів, з яких вступники мають подавати сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання для вступу на основі повної загальної середньої освіти;
  • перелік конкурсних предметів, з яких проводяться вступні випробування; порядок роботи приймальної комісії (дні тижня та години);
  • порядок і строки прийому заяв і документів;
  • порядок проведення вступних випробувань, спосіб та місце оприлюднення їх результатів;
  • порядок подання і розгляду апеляцій на результати вступних випробувань, що проведені закладом вищої освіти;
  • умови поселення вступників, кількість вільних місць у гуртожитках, умови та гарантії поселення студентів до гуртожитку відповідно до затвердженого у закладі вищої освіти порядку;
  • порядок і строки прийому заяв і документів, проведення вступних випробувань, творчих конкурсів та строки зарахування вступників із числа іноземців та закордонних українців, які прибули в Україну з метою навчання;
  • порядок прийому на навчання іноземців та осіб без громадянства;
  • порядок проходження медичного огляду вступників до закладів вищої освіти, що проводять підготовку фахівців для галузей, які потребують обов'язкового професійного медичного відбору;
  • порядок оцінки рівня фізичної підготовки, вимогу проходження психологічного обстеження та медичного огляду (за потреби);
  • порядок та форми проведення творчих конкурсів, які передбачені цими Умовами;
  • наявність/відсутність місць, що фінансуються за державним замовленням, строки оприлюднення рейтингових списків вступників;
  • вичерпний порядок обчислення конкурсного бала;
  • квоти для прийому за кошти державного або регіонального бюджету (за державним або регіональним замовленням) окремих категорій вступників відповідно до законодавства;
  • перелік можливостей для навчання осіб з особливими освітніми потребами.

3644-001_i_i.jpg (24.17 КБ)
Змінено: Олена Холод - 14.07.2020 15:15:03
Вступна кампанія до вищих навчальнихї закладів України у 2020 році, Тут будемо вміщувати актуальні для цієї теми повідомлення
 
Розрахунок середнього бала атестата у 2020 році



У 2020 році для конкурсного відбору осіб, які вступають на основі повної загальної середньої освіти до вищих навчальних закладів України, при розрахунку конкурсного балу враховується значення середнього бала документа (додатка до документа) про повну загальну середню освіту, помноженого на відповідний ваговий коефіцієнт.

Випускникам шкіл, які вступатимуть до закладів вищої освіти, потрібно самостійно розраховувати середній бал атестата. При цьому середній бал атестата не вноситься в додаток до атестата, оскільки це не передбачено в затверджених КМУ зразках документів про повну загальну середню освіту. Відповідне роз’яснення надано МОН у листі №1/9-399 від 20 червня 2018 року.

Під час подання заяви до вишу – як в електронному, так і в паперовому вигляді – випускникові школи треба самостійно розрахувати середній бал атестата. Перевіряють правильність обчислення середнього бала приймальні комісії закладів вищої освіти. Порядок розрахунку середнього бала атестата визначено в Порядку подання та розгляду заяв в електронній формі. Відповідно до порядку, середній бал атестата обчислюється за 12-бальною шкалою з округленням до десятих частин.

Бал розраховується як середнє арифметичне усіх зазначених в додатку до атестата оцінок (інваріантна частина, варіативна частина, державна підсумкова атестація). Водночас предмети, за якими зроблено запис «звільнений(а)»/«зараховано», а також факультативи у загальну кількість не враховуються.

Зверніть увагу: якщо в додатку до атестата все ж зазначений середній бал, то обов’язково потрібно перевірити, чи за правильною методикою він розрахований. Якщо за неправильною, то вступнику потрібно самостійно розрахувати бал за правильною методикою і вказувати його під час подання заяв про вступ. При цьому атестат з неправильно розрахованим середнім балом є дійсним.

У разі подання заяв в електронному вигляді вступник зазначає середній бал в особистому кабінеті. Якщо потім вступник виявить помилку в розрахунку, то може самостійно її виправити до подання першої заяви до закладу вищої освіти.Внесений до Єдиної бази за 12-бальною шкалою середній бал автоматично переводиться у 200-бальну шкалу за таблицею відповідності середнього бала документа про повну загальну середню освіту (див. нижче) (додаток №5 до Умов прийому до вищих навчальних закладів України у 2020 році).

Приклад. Розрахунок здійснюється таким чином: кількість предметів, з яких виставлено оцінки = 20; сума балів = 193; середній бал = 193:20=9,65≈9,7.
Для випускників минулих років оцінки з документа про повну загальну середню освіту, які виставлені за 5-бальною шкалою, враховуються таким чином: "3" відповідає "6", "4" відповідає "9", "5" відповідає "12". У разі відсутності з об’єктивних причин додатка до документа про повну загальну середню освіту його середній бал в 12-бальній шкалі вважається таким, що дорівнює "2".

Більш докладно знайомимося із матеріалом за посиланням: http://osvita.ua/consultations/bachelor/7132/
9_184-001_i_i.jpg (30.07 КБ)
Змінено: Олена Холод - 13.07.2020 18:59:22
Страницы: Пред. 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 28 След.