Повернутись до звичного вигляду


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Educational Era

Педагогічна преса

Управління освіти та науки Рівненської ОДА

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО)

Освітній навігатор

Рівненська МАН

Stats

Новини освіти Рівненської області

З 25 по 30 березня 2012 року проходив семінар з обміну педагогічним досвідом із теми «Стратегії управління навчальними закладами в умовах інтеграції до європейського освітнього простору» 10.04.2012

З 25 по 30 березня 2012 року проходив семінар з обміну педагогічним досвідом із теми «Стратегії управління навчальними закладами в умовах інтеграції до європейського освітнього простору»

«Мисли по-сучасному – дій на перспективу», – таким був лейтмотив семінару з обміну педагогічним досвідом із теми «Стратегії управління навчальними закладами в умовах інтеграції до європейського освітнього простору», який відбувся з 25 по 30 березня 2012 року у навчальних закладах міст Будапешта (Угорщина), Корнойбурга (Австрійська Республіка) і Любляни (Республіка Словенія). Співорганізаторами семінару виступили управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації, Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Його учасниками були 37 працівників установ освіти, загальноосвітніх, дошкільних і позашкільних навчальних закладів області. Угорські партнери змістовно презентували національну систему середньої школи, зокрема столичної гімназії (9-13 класи). Акцентовано увагу на організації вивчення сучасних іноземних мов, міжпредметному підході до навчання, підвищенні кваліфікації педагогічних кадрів, здійсненні видатків на освіту. Австрія – держава в Центральній Європі, у складі якої дев’ять федеральних земель. Територія останніх поділена на округи і громади. У м. Корнойбурзі – центрі одного з округів найбільшої федеральної землі Нижня Австрія – нам продемонстровано можливості моделі школи академічного ухилу для успішного навчання й особистісного становлення учнів. Показовим є використання інформаційно-комп’ютерних технологій у природничо-математичній освіті, історичної, мистецької і здоров’язбережувальної складових гімназійного навчання (з 11 по 18 років). Серед інших пріоритетів австрійської школи – автономний менеджмент, ефективність матеріально-технічного забезпечення. Європейський вимір став визначальним чинником розбудови також середньої школи Словенії – держави на Південному Сході Європи. В одній з основних шкіл (1-9 класи) м. Любляни ми ознайомилися з організацією навчального процесу за тріадами в межах національної програми, а також із специфікою навчання за інтернаціональною програмою. Особливо наших колег зацікавили підходи до стандартизованого оцінювання якості освіти у вигляді обов’язкових іспитів, дидактичні можливості шкільних підручників, відповідність їх змісту і методичного апарату віковим можливостям та пізнавальним інтересам учнів, статус шкільної ради і шкільного парламенту. «Яким має бути інноваційний розвиток сучасної школи? Як забезпечити процес творення школи майбутнього в освітньому просторі України? На ці та інші актуальні питання ми шукали відповідь під час семінару», – говорить С.Делідон, директор Березнівської гімназії. «Семінар зацікавив усіх, хто не боїться працювати з іноземним досвідом і відтворювати його після творчого переосмислення на вітчизняному освітньому ґрунті, – підтримує колегу Г.Вознюк, начальник відділу освіти Дубенської райдержадміністрації. Адаптоване втілення досвіду сприятиме розбудові справді демократичної успішної української школи». Зарубіжний досвід перспективного реформування школи переконує нас у тому, що освіта є головним пріоритетом у розбудові економічного, соціального й культурного життя власної країни та європейської спільноти, досягненні взаєморозуміння між народами, забезпеченні сталого розвитку і конкурентоспроможності європейських країн у ХХІ столітті. 
Завідувач кабінету управління закладами середньої освіти 
Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти                                                                                                                                                                   М. Люшин

Повернутись до списку

СУЧАСНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ОСВІТИ



DB query error.
Please try later.