13-14 вересня 2018 року з ініціативи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України на базі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти пройшла всеукраїнська Школа педагогічної майстерності «Педагогічний стартап – 2018». У заході взяли участь науковці та педагогічні працівники ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», освітніх установ та закладів освіти Рівненщини, представники закладів післядипломної педагогічної освіти з 24 областей України та міста Києва, а також начальник відділу освіти Володимирецької РДА Марія Володимирівна Ошурко, завідувачч районного методичного кабінету Софія Олександрівна Шидловська та переможець районного, обласного та всеукраїнського турів кконкурсу "Уитель року - 2018" у номінації "Фізична культура" Марія Василівна Марковець (Суховільський НВК)
У перший день учасників заходу ознайомили з оновленим форматом проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019".
А другий день ознаменувався більш практичною діяльністю "Педагогічного стартапу-2018". Учителі-лауреати всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2018" провели майстер-класи. Взяла участь у методичному дайджесті «Рівненщина презентує досвід» і Марія Василівна, презентуючи досвід із теми «Використання підготовчих та релаксаційних вправ – шлях до формування ключових компетентностей на уроці фізичної культури» .
Лауреатів та дипломанта всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» привітала, висловила слова подяки та вручила подарунки за вагомі досягнення під час заключного етапу конкурсу Черній Алла Леонідівна, кандидат політичних наук, ректор Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Учасники «Педагогічного стартапу – 2018» обмінялися думками щодо вдосконалення організації конкурсних випробувань у регіонах, висловили думку, що конкурс «Учитель року» – це сходи до вершин творчості, до успішного майбутнього кожного педагога.
В черговий раз висловлюємо подяку колезі - Марії Василівні Марковець - за вагомий внесок в освіту Володимиреччини, піднесення на п'єдестал успіху та визнання невеличкого закладу, рідної школи, де власне і розпочалося її професійне зростання як педагога-новатора ідей.