21.11.2018
Засідання клубу «Альтернатива» на Сарненщині
Актуальність психологічного супроводу навчально-виховного процесу зумовлена новими соціальними вимогами, відповідними стратегічними змінами розвитку освіти України та загальносвітовими тенденціями. Забезпечуючи психологічну складову організації освітнього середовища, працівники психологічної служби системи освіти повинні забезпечити умови, які б сприяли збереженню психологічного здоров'я учасників освітнього процесу.
Враховуючи актуальність цього явища, дуже важливим є психологічний супровід шкіл-сателітів, де немає спеціалістів даної галузі.
Важливим напрямком роботи є просвітницька діяльність працівників психологічних служб в школах-сателітах, який можливо реалізувати за допомогою клубу "Альтернатива", мета якого - підвищення психологічної компетентності та психологічної культури суб'єктів освітнього процесу навчальних закладів освітніх округів.
21 листопада 2018 року на базі Яринівської ЗОШ І-ІІ ст. відбулось перше засідання клубу «Альтернатива», мета якого - консолідація зусиль педагогічних працівників для підвищення якості освіти в умовах реформування.
Третяк Р.Ф., методист районного методичного кабінету ознайомила педагогів з психологічними особливостями сучасного покоління дітей та підлітків та наголосила на ролі вчителя у вихованні та навчанні сучасних школярів.
Зембіцька І.В., практичний психолог Маловербчанської ЗОШ І-ІІ ст., розповіла про такий феномен сучасного покоління дітей, як кліпове мислення та надала практичні рекомендації з розвитку психічних процесів школярів.
Крот О.Р., практичний психолог КЗ «Сарненський районний Будинок дітей та молоді» звернула увагу учасників засідання на проблему актуальності розвитку соціальної компетентності в учасників освітнього процесу та продемонструвала практичні вправи з розвитку деяких видів соціальної компетентності.
Зайцева Ю.М., практичний психолог Люхчанської ЗОШ І-ІІІ ст. провела психологічний дайджест «Особливості спілкування вчителя з сучасними учнями».
Євгейчук Г.І., практичний психолог Вирівської ЗОШ І-ІІІ ст. надала практичні рекомендації педагогам щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в навчальному закладі.
На завершення педагоги та психологи обговорили різні форми роботи з розвитку та формування життєвих компетентностей школярів та висловили свої враження від проведеного заняття.