11.04.2019
Семінар-практикуму вчителів природознавства закладів загальної середньої освіти Сарненського району
Значимість діяльнісного підходу до навчання полягає в орієнтації на задоволення морально-духовних потреб кожного учня, розвиток його творчого потенціалу на діагностичній основі; формуванні методологічної культури, що передбачає володіння методами та методиками пізнавальної, комунікативної, самоосвітньої діяльності, інформаційної освіченості, ціннісних орієнтацій і цілісної картини світу за допомогою особистісної діяльності.
Питання реалізації діяльнісного підходу до навчання на уроках природознавства стали предметом обговорення семінару-практикуму вчителів природознавства закладів загальної середньої освіти району, що відбувся 10 квітня 2019 року на базі Сарненської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4.