24.04.2019
Семінар-практикум для вчителів закладів загальної середньої освіти Сарненського району «STEAM-лабораторія як інтеграційна основа підвищення якості викладання природничо-математичних дисциплін у закладах освіти»
В рамках районного фестивалю «STEM весна – 2019» 23 квітня 2019 року на базі Сарненської гімназії відбувся семінар-практикум для вчителів закладів загальної середньої освіти Сарненського району «STEAM-лабораторія як інтеграційна основа підвищення якості викладання природничо-математичних дисциплін у закладах освіти».
Організаторами заходу виступили компанія «ІТ-Інтегратор» місто Київ спільно з Ольгою Кушмирук, методистом відділу освіти, молоді та спорту Сарненської районної державної адміністрації та педагогічним колективом Сарненської гімназії (директор Тамара Шепель).
Питаннями до обговорення були: STEAM-освіта: потреба чи забаганка?; ТЗН vs модель SAMR vs STEAM; STEАM-проекти: освітній аспект; STEАM-проекти: технологічний аспект.
STEAM-освіта – це сучасний підхід до освітнього процесу, що поєднує природничі науки, технічні навички, інженерію, мистецтво та точні науки. Тому компанія «ІТ-Інтегратор» розробила універсальне рішення – STEAM-лабораторію – інструмент для підготовки кваліфікованого, компетентно сформованого випускника школи, що базується на міждисциплінарному підході, наскрізних лініях, мотивації вчителя та учня, самореалізації обох сторін, партнерстві, ініціативності та підприємливості. Учасники семінару ознайомились з можливостями використання шкільної STEAM-лабораторії в закладах освіти та виконали практичні роботи для середньої та старшої школи.
На завершення семінару-практикуму педагоги поділились досвідом реалізації шкільних STEAM-проектів з використанням обладнання шкільної STEAM-лабораторії та обговорили можливості використання шкільної STEAM-лабораторії в закладах загальної середньої освіти.
Варто зазначити, що такий комплексний підхід, коли технічні дисципліни поєднуються з творчістю, допомагає пробудити в учня інтерес до навчання. STEAM дає змогу підключити до сухих цифр і фактів сенси, без яких людині важко довго сприймати інформацію різного рівня абстракції, хай то математичні формули, фізичні або хімічні. STEAM-педагоги пробуджують креативний підхід, інтерес до всебічного сприйняття предмета навчання, критичне мислення – і таким чином дають учням більше, ніж просто знання: вони дають їм також навички, смак до пізнання і роботи, бажання зануритися в саморозвиток, полюбити сам процес навчання.