02.12.2019
Семінар-практикум керівників та вихователів-методистів з теми «Мотиваційне управління як складова ефективного функціонування та розвитку закладу дошкільної освіти» на Сарненщині
28 листопада 2019 року на базі ДНЗ № 6 «Казка» м. Сарни відбувся семінар-практикум керівників та вихователів-методистів з теми «Мотиваційне управління як складова ефективного функціонування та розвитку закладу дошкільної освіти».
Розпочала семінар Корень В.А., методист Сарненського районного методичного кабінету, яка наголосила, що мотивація персоналу - одна з найбільш актуальних тем, це – один з важливих факторів підвищення ефективності діяльності всього колективу. Мотивація трудової діяльності не може бути дієвою без застосування сучасних механізмів і методів матеріального і нематеріального заохочення і стимулювання персоналу.
Павленок Лариса Віталіївна, керівник ДНЗ № 6 м. Сарни, ознайомила учасників з теоретичними основами мотивації її видами, принципами, способами підвищення та поділилася секретами успішної мотивації.
Про психологічні аспекти застосування мотивації в управлінській діяльності закладу дошкільної освіти повідомила практичний психолог ДНЗ № 6 м. Сарни Павлюк А.В. Також Алла Вікторівна провела заняття з елементами тренінгу «Прийоми ефективної взаємодії з колективом» під час якого, за допомогою, інтерактивних вправ учасники семінару вчилися злагоджено працювати в колективі, домовлятися, делегувати доручення.
Вихователь-методист ДНЗ № 6 «Казка» м. Сарни Тетяна Мельник звернула увагу керівників та вихователів - методистів на урізноманітнення моделей професійного розвитку, і особливо, - мотивації педагогів до самоосвіти. Вона продемонструвала інтерактивні форми взаємодії з педагогами, які можна використовувати в методичній роботі.
Учасники семінару переглянули одну із нових форм роботи з педагогами - тендер педагогічних ідей «Рецепти від мастер-шефа»(ведучі-Мельник Т.І, вихователь-методист і Шолота Н.М., вихователь ДНЗ № 6 м. Сарни). Мета заходу: надати методичну допомогу молодим педагогам щодо їх професійного розвитку та професійної компетентності; забезпечити методичну підтримку; стимулювати педагогів до самоосвіти; сприяти розвитку психолого-педагогічної підготовленості, формуванню толерантності, професійних цінностей.
Вихователь Надія Шолота поділилася з присутніми способами мотивації для стимулювання дитячої діяльності.
Всім учасникам були надані матеріали семінару, зокрема, методичні рекомендації та рекомендована література.