29.02.2020
Брейн-стормінг асистентів вчителів та практичних психологів клубу «Альтернатива» Сарненського району
28 лютого 2018 року на базі КЗ «Сарненський районний Будинок дітей та молоді» відбувся Брейн-стормінг асистентів вчителів та практичних психологів клубу «Альтернатива» на тему «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання», мета якого – підвищення професійної та особистісної компетентності асистентів вчителів інклюзивного навчання.
Упровадження ідей інклюзії, зміна освітнього процесу відповідно до її принципів – завдання складне для усіх, хто є його учасниками. Гостро стоїть питання оформлення документації та взаємодії команди психолого-педагогічного супроводу, які основні функції, посадові обов’язки, компетентності, якими він повинен володіти, як повинні взаємодіяти вчитель та асистент вчителя. З цими питаннями впродовж брейн-стормінгу асистентів вчителів ознайомлювала Третяк Руслана Федорівна, методист Сарненського районного методичного кабінету відділу освіти Сарненської райдержадміністрації.
Крот Оксана Ростиславівна, керівник клубу практичних психологів і соціальних педагогів «Альтернатива», практичний психолог КЗ «Сарненський районний Будинок дітей та молоді» наголосила на важливості психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в освітньому закладі.
Практичні психологи закладів загальної середньої освіти провели з асистентами вчителів психологічний практикум щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Зокрема, Зембіцька Ірина Володимирівна, практичний психолог Маловербченської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів продемонструвала декілька цікавих прийомів, які допоможуть педагогам інклюзивного класу.
Зайцева Юлія Миколаївна, практичний психолог опорного закладу «Люхчанський ліцей» навчила деяким методам взаємодії учнів у класі.
Зелінська Олена Григорівна, практичний психолог Стрільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів розповіла про методи зняття психоемоційної напруги у дітей з особливими освітніми потребами.
Дударик Юлія Генадіївна, практичний психолог Сарненського ліцею №2 продемонструвала деякі механізми розвитку дрібної моторики руки у дітей з вадами мовлення.
Мельник Юлія Степанівна, практичний психолог Великовербченської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів наголосила на важливості розвитку емоційного інтелекту як основи психологічного комфорту асистента вчителя.
Плідною була робота учасників заходу в групах, де вони створювали професіограму професії «Асистент вчителя»
Крім того, учасники семінару створили вернісаж цікавих думок про інклюзивне навчання.