
Volkswagen домінує на авторинку Німеччини у 2025 році: німецький автопром тримає всю першу десятку
Найбільший авторинок Європи — Німеччина — у 2025 році залишається повністю під контролем вітчизняних брендів. Згідно з аналітикою Focus2Move, у травні поточного року вся десятка найпопулярніших моделей належить виробникам з німецьким корінням. Така тотальна присутність — не лише ознака сталого попиту, а й результат глибокої вертикальної інтеграції концерну Volkswagen Group, який де-факто диктує правила гри на локальному ринку.
Пальму першості вкотре утримав Volkswagen Golf, попри істотне річне падіння продажів на 30,6%. На другій позиції закріпився T-Roc, а слідом за ним іде ще один SUV від VAG — Volkswagen Tiguan, який продемонстрував помірне зростання на 6,4%. Четверту сходинку займає Volkswagen Passat, а п’яту — Skoda Octavia, яка формально чеська, але стратегічно повністю підпорядкована Volkswagen AG.
Найгучнішою сенсацією став прорив електромобіля Volkswagen ID.7, який продемонстрував захмарне зростання на +993,5% — справжній стрибок, що свідчить про серйозний зсув попиту в бік електротранспорту, принаймні у преміальному й корпоративному сегментах.
Ось як виглядає оновлена десятка бестселерів на німецькому ринку станом на травень:
- Volkswagen Golf (-30,6%)
- Volkswagen T-Roc (+2,8%)
- Volkswagen Tiguan (+6,4%)
- Volkswagen Passat (+2,5%)
- Skoda Octavia (-13%)
- BMW X1 (+39,1%)
- Opel Corsa (+8,9%)
- Seat Leon (-0,2%)
- Audi A6 (+105,1%)
- Volkswagen ID.7 (+993,5%)
Варто зазначити, що більшість брендів у списку — це частини одного гігантського холдингу Volkswagen AG (включаючи Audi, Skoda, Seat). Таким чином, концерн не просто зберігає домінування — він контролює поведінку німецького споживача в усіх сегментах: від класичних хетчбеків до електроседанів.
Німецький ринок наразі — це монополія із внутрішнім обличчям. Для зовнішніх гравців шансів залишилось небагато: аудиторія демонструє стійку лояльність до національного продукту, а Volkswagen, схоже, і не думає зменшувати оберти.