Один автогігант домінує: хто захопив провідний ринок Європи

Головна » Один автогігант домінує: хто захопив провідний ринок Європи
Один автогігант домінує - хто захопив провідний ринок Європи

Volkswagen домінує на авторинку Німеччини у 2025 році: німецький автопром тримає всю першу десятку

Найбільший авторинок Європи — Німеччина — у 2025 році залишається повністю під контролем вітчизняних брендів. Згідно з аналітикою Focus2Move, у травні поточного року вся десятка найпопулярніших моделей належить виробникам з німецьким корінням. Така тотальна присутність — не лише ознака сталого попиту, а й результат глибокої вертикальної інтеграції концерну Volkswagen Group, який де-факто диктує правила гри на локальному ринку.

Пальму першості вкотре утримав Volkswagen Golf, попри істотне річне падіння продажів на 30,6%. На другій позиції закріпився T-Roc, а слідом за ним іде ще один SUV від VAG — Volkswagen Tiguan, який продемонстрував помірне зростання на 6,4%. Четверту сходинку займає Volkswagen Passat, а п’яту — Skoda Octavia, яка формально чеська, але стратегічно повністю підпорядкована Volkswagen AG.

Найгучнішою сенсацією став прорив електромобіля Volkswagen ID.7, який продемонстрував захмарне зростання на +993,5% — справжній стрибок, що свідчить про серйозний зсув попиту в бік електротранспорту, принаймні у преміальному й корпоративному сегментах.

Ось як виглядає оновлена десятка бестселерів на німецькому ринку станом на травень:

  1. Volkswagen Golf (-30,6%)
  2. Volkswagen T-Roc (+2,8%)
  3. Volkswagen Tiguan (+6,4%)
  4. Volkswagen Passat (+2,5%)
  5. Skoda Octavia (-13%)
  6. BMW X1 (+39,1%)
  7. Opel Corsa (+8,9%)
  8. Seat Leon (-0,2%)
  9. Audi A6 (+105,1%)
  10. Volkswagen ID.7 (+993,5%)

Варто зазначити, що більшість брендів у списку — це частини одного гігантського холдингу Volkswagen AG (включаючи Audi, Skoda, Seat). Таким чином, концерн не просто зберігає домінування — він контролює поведінку німецького споживача в усіх сегментах: від класичних хетчбеків до електроседанів.

Німецький ринок наразі — це монополія із внутрішнім обличчям. Для зовнішніх гравців шансів залишилось небагато: аудиторія демонструє стійку лояльність до національного продукту, а Volkswagen, схоже, і не думає зменшувати оберти.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *